üdv!Nagyon-nagyon korrekt, házirend, úgy fogalmazva, hogy azok is egyértelműen megértsék akiknek készült.
üdv!Szerintem néhány köcsög feltépett a flaszterról egy padot, és motiválatlan rongálásból feltette egy parkoló autóra. Az ilyen kis vicceseknek lehet eltörni ott tettenérve a helyszínen kezét- lábát.
üdv!Egyszer ehez hasonlóan én is lezártam az enyémet munkába menet előtt egy buszmegálló melleti parkban...másnapra csak a dinamót, a lámpákat, a vezetékeket a csengőt, és az ülést lopák el, a csomagtartót meg a sárvédőket azt akkor nem, hanem a a következő alkalommal az új üléssel együtt. Azonban akkor már a két gumin is jó alaposan elnyomtak egy-egy csikket,és a kormányra ráégették a gumimarkolatokat.És ezt a bicajt két éve a (helyi MÉH telepen folytatott intenzív alkatrészbeszerző tevékenység és kb 5-6 munkaóra ráfordítást követően) felújítva még pénzért el is tudtam adni. Azóta időközben álláskereső lettem, de ez nincs összefüggésben a fentiekkel.
üdv!Izléses a színösszeállítás harmóniája,és gyönyörűek a virágok
üdv! Kíváncsi leszek, mikor lesz kapható műszer a TV-Shop-ban, vagy a Tesco-ban.
üdv!Ez nem más,mint egy kormányőr lakodalma.Szerintem ez egy éles gyakorlat volt a záróvizsga, és a nászéjszaka előtt.Hiába, a hivatástudat, az bizony- hivatástudat.
üdv!Ez nagyon durva volt. Még az is lehet, hogy azért keseredett el ennyire, mert kihagyták a többiek a vasutasztrájkból...?
üdv!Nem igazán értem, hogy mire alapozod a véleményedet,de ha jobban átgondolod azt amit válaszoltál a hozzászólásomra akkor valójában nem mondassz a véleményemnek ellent, hanem annak az első néhány szavával épp azt erősíted meg a magad módján.Nos, azzal kapcsolatosan, hogy egy egészséges embernek 4 éves koráig befejeződik a szocializációja, nekem nem egészen ez a véleményem.Hiszen egy életen át tapasztalunk, és a környezetünk is folyamatosan változik, csupán egyénenként mások az alkalmazkodó és pl. a tűrő képesség határai.Azzal egyet értek, hogy kb 3-4 éves korig valóban hatványozottan több tapasztalat "épülhet be" az ember személyiségébe.Mindenki úgy születik, hogy kezdetekben erőszakkal érvényesíti az érdekeit. Ha ezen arányosan tud változtatni akkor szocializálódik, ha nem akkor pl. bűnöző, sőt akár politikus is lehet.
A videónál maradva, az pedig, ha valaki másnak szándékosan kárt okoz, nem bunkóság, hanem egy bűncselekmény.Jelen esetben rongálás, amelynek részben a parkoló gépkocsi, az elkövetési eszköze.
A videónál maradva, az pedig, ha valaki másnak szándékosan kárt okoz, nem bunkóság, hanem egy bűncselekmény.Jelen esetben rongálás, amelynek részben a parkoló gépkocsi, az elkövetési eszköze.
üdv!És még valami: Koszalo hozzászólására :az írod."Ti sem a sztrájkoló vasutasokra haragudtok, hanem magatokra, Magatokra, hogy nem tudjátok az érdekeiteket érvényesíteni..." Szerinted -miért haragudnánk magunkra? Tudod, én úgy vagyok ezzel, hogy aki jobban szereti a munkáját, a hivatását, a hazáját, a családját, a barátait,a környezetét mint a pénzt, az nem érvényesíti, hanem megtalálja az érdekeit. Vágod a különbséget a két ige között?
üdv!Nem hiszem hogy én élek kicsavart világban,és nagyon úgy tűnik, hogy félreértetted a kommentemet.Én nem haragszom a sztrájkolókra,sőt...csupán a szó jó értelmében sajnálom őket azoktól a lehetséges következményektől,melyeket megfogalmaztam.Én csupán azt akartam érzékeltetni, hogy még az sem bizonyos, hogy nem-e felülről gerjesztik mesterségesen az egész sztrájkot, hogy ez által képezzenek okot az azt követő alsóbb szintű szelektív elbocsájtásokra.Ebben az országban most több munkát akarnak elvégeztetni egyre kevesebb emberrel, aránytalanul kevesebb(et érő), reálbérért.Olyan emberekkel, akik nem sztrájkolnak.Nem sztrájkolnak, mert vagy érzik azt, amit lentiekben leírtam, és ezért félnek, vagy egyszerűen beérik kevesebbel, mert nekik annyi is elég.Ez nem hibás gondolkodás, csupán a vezetőik ezt használják ki.Persze meg lehet futamodni idegen országokba is, volt aki ki is jelentette, hogy:"el lehet menni ebből az országból" ötször annyit keresni,aztán meg lehet magyarázni hogy kinek, és mennyiért vagy hajlandó eladni a munaerődet, de tudod, ott is csak ugyanannak a fajtának dolgozol Te is mint idehaza."Csupán" ott ők abból amit az elmúlt évszázadok során (pl. gyarmatosításokkal, és az ipari forradalom kezdeteitől ) összeloptak, most abból többet tunak adni Neked is.Azért tudod vagyonk még talán néhányan, akik inkább és ezek ellenére is itthon maradunk.Mert itt születtünk, nőttünk fel-és nekünk ez a hazánk.Valójában még ezt is jól kihasználják.Hidd el,nem vagyok sem rád, sem másra irígy, nincs okom rá "csupán" elkeserítő az igazságtalan aránytalanság, és az a sok-sok hazugság amit naponta hallhatsz függetlenül attól, hogy milyen oldal képviseli épp a hatalmat.Persze közgazdaságilag meg lehet szépen magyarázni, hogy az infláció visszaszorításának egy módja az, ha lecsökkentik a "kiáramló" forgalomba lévő pénz mennyiségét, csak azt felejtik el hozzátenni, hogy ez nem megoldás arra, hogy az ország gazdasága megfelelően működjön.Én már a 90-es évek elejétől megéltem, hogy hogyan züllesztették, lopták, szét,árusították ki pl. az ország mezőgazdaságát, és az erre épült iparágakat. A volt KGST tagállamok piacainak hátat fordítottak vezetőelvtársaink, (ne cenzúrázd az ELVTÁRS szót!) mert a bartellbe kapott árúkból, és energiahordozókból nem lehet vagy sokkal nezebb lopni.
A legfőbb baj az, hogy túl sok olyan holmit (pl. élelmiszert) engedünk be ebbe az országba, amelyet mi magunk is meg tudunk termelni, csak a kereskedelem olyan szintre szorítja a felvásárlási árakat, és olyan szintre emeli az eladási árakat, hogy olcsóbb behozni, és eladni.Mert már pl. a feldolgozóipar java része sem hazai tulajdon.Ugyanis az elmúlt közel 20 év során valójábanegy modern gyarmat lettünk. Na ezért haldoklik az ország gazdasága, amely kihat pl. a közlekedésre is. Azaz, ha tágabb értelemben vesszük, abból a pénzből kapsz Te 850 ezeret Angliába a munkádért, amelyet idehaza nem fizetnek ki a vasutasoknak.Na, vágod már?
(Ez egy válasz Koszalo üzenetére)
A legfőbb baj az, hogy túl sok olyan holmit (pl. élelmiszert) engedünk be ebbe az országba, amelyet mi magunk is meg tudunk termelni, csak a kereskedelem olyan szintre szorítja a felvásárlási árakat, és olyan szintre emeli az eladási árakat, hogy olcsóbb behozni, és eladni.Mert már pl. a feldolgozóipar java része sem hazai tulajdon.Ugyanis az elmúlt közel 20 év során valójábanegy modern gyarmat lettünk. Na ezért haldoklik az ország gazdasága, amely kihat pl. a közlekedésre is. Azaz, ha tágabb értelemben vesszük, abból a pénzből kapsz Te 850 ezeret Angliába a munkádért, amelyet idehaza nem fizetnek ki a vasutasoknak.Na, vágod már?
(Ez egy válasz Koszalo üzenetére)
üdv!Ez egy 70-es évek korabeli skandináv oktatófilm a seggbedugásról, A címe pedig az, hogyí.Így jó az asszony, mikor megjön a Mikulás.
üdv! Ez egy igazi seggfej.Meg az is aki ezt színpadra engedte.Azért az is jellemző, hogy álarcot visel.Kicsit olyan:"Benne leszek a TV-ben" "színvonalú".
üdv!Az hogy ki egy büdös tapló, annak semmi köze ahhoz, hogy hova született, és aztán hol él, vagy milyen nemzetiségű. Ahhoz viszont igen, hogy kinek, és hogyan fejti ki arctalanul a véleményét.Kíváncsi lennék arra, hogy ha más országbéli lenne az autó rendszáma, akkor úgy általában azokról is így vélekednétek?Arra pl. nem is gondoltok, hogy (túl azon, hogy egy kamu funvideoról van szó)a vezető pl. lehet akár egy frissen kinevezett magyar diplomata elvtárs Angliában?Vajon az angolok mit gondolnak rólunk, mikor megnéznek pl. egy-egy parlamenti tudósítást?
üdv!Így jár,aki otthagyja a fogkeféjét. (egyébként ez a video már volt fenn korábban)Sokan,és nagyon megdöbbennének néhány pl. néhány max. két dolgozós panzió, vagy hotel konyhában készült rejtett kamerás felvételen is.
üdv!Nem mindegy hány kilós, ha leszop?(Amúgy látszólag egy ápolt, csinos a nő)
üdv!Szerintem a vasutassztrájknak nem a bértöbblet követelés a lényege, hanem az alábbiak:A magyar álomvasutak hazai személyszállító szolgáltatásának úgy tűnik évek óta, az elhanyagolás következtében létrejött színvonaltalanság miatt :befelegzett.Az autóbuszokkal történő tömegszállítás fenntartása gazdaságosabb.
Ezért,mivel egy állítólag veszteséges nagy állami vállalatról van szó,ezért a foglalkoztatottság területén elkerülhetetlenek az igen nagy arányú, és folyamatos, akár több éven keresztül tartó un."alsóbb szintű" leépítések.Az hogy az amúgy eddig közvagyont képező értékeket kik és hogyan lopják szét, és/vagy hagyják veszni, más kérdés.Maradjunk a személyügynél.A leépítésekben persze benne van az is, hogy amely üzletág nyereséges pl. (MAV -cargo) azt miután az vezető********** ellopták, hogy eladhassák, is csak úgy veszik meg hittestvéreik, hogy előtte a piszkos melót (azaz az alsóbb szintű leépítéseket abban a szektorban is) előbb elvégzik helyettük.(Sőt ebben nem kizárt, hogy még kedvüket is lelik.)Tehát, akik sztrájkolnak, azaz megtagadják a munkát, a sztrájkot követően szép lassan hónapról-hónapra minden "lelkiismeret" furdalás nélkül egyenként lehet lealázni, aztán ilyen-olyan akár gyártott okkal és/vagy indokkal kirúgni mert "nem voltak a vállalathoz, és vezetőikhez "lojálisak". Az "ilyeneknek" pl. még végkielégítés sem jár,sőt, a sztrájkoló ezen kívül még úgy általában örvengjen közmegvetésnek is, mert pl. többek között miatta nem jutottak el beteg emberek az orvosaikhoz, vagy diákok az iskolákba, a még dolgozók a munkahelyeikre...stb.Tehát szerintem ennyi az egész színjátéknak a lényege,és nem több. Éppen ezért szerintem ez a klipp egy szar, és aki készítette, továbbá aki a nyilvánosság elé tárta egy büdös kis gyökér.Azért,mert úgy tűnik, hogy a saját kis sérelmeit fogalmazta meg, de valójában a fentiekben megfogalmazottak része, mint egy: hangadó köcsög.
(moderálva : vazelinator)
Ezért,mivel egy állítólag veszteséges nagy állami vállalatról van szó,ezért a foglalkoztatottság területén elkerülhetetlenek az igen nagy arányú, és folyamatos, akár több éven keresztül tartó un."alsóbb szintű" leépítések.Az hogy az amúgy eddig közvagyont képező értékeket kik és hogyan lopják szét, és/vagy hagyják veszni, más kérdés.Maradjunk a személyügynél.A leépítésekben persze benne van az is, hogy amely üzletág nyereséges pl. (MAV -cargo) azt miután az vezető********** ellopták, hogy eladhassák, is csak úgy veszik meg hittestvéreik, hogy előtte a piszkos melót (azaz az alsóbb szintű leépítéseket abban a szektorban is) előbb elvégzik helyettük.(Sőt ebben nem kizárt, hogy még kedvüket is lelik.)Tehát, akik sztrájkolnak, azaz megtagadják a munkát, a sztrájkot követően szép lassan hónapról-hónapra minden "lelkiismeret" furdalás nélkül egyenként lehet lealázni, aztán ilyen-olyan akár gyártott okkal és/vagy indokkal kirúgni mert "nem voltak a vállalathoz, és vezetőikhez "lojálisak". Az "ilyeneknek" pl. még végkielégítés sem jár,sőt, a sztrájkoló ezen kívül még úgy általában örvengjen közmegvetésnek is, mert pl. többek között miatta nem jutottak el beteg emberek az orvosaikhoz, vagy diákok az iskolákba, a még dolgozók a munkahelyeikre...stb.Tehát szerintem ennyi az egész színjátéknak a lényege,és nem több. Éppen ezért szerintem ez a klipp egy szar, és aki készítette, továbbá aki a nyilvánosság elé tárta egy büdös kis gyökér.Azért,mert úgy tűnik, hogy a saját kis sérelmeit fogalmazta meg, de valójában a fentiekben megfogalmazottak része, mint egy: hangadó köcsög.
(moderálva : vazelinator)
üdv!Roppantr ügyes,csupán csak az a kár, ha megéli az időskort valószínűleg egy fájóscsontú, hajlott derekú, izületes kopasz vénember lesz.Az alapzene az jó, valaki nem tudja,hogy ki az előadója,és mi a címe?
üdv! Milyen kedves abó hölgy,...a végén érdekes,mikor élvezés közben azt mondja a tag, hogy:"anyám"...
üdv!Na ezt csókolta meg a királyfi, és aztán lett belőle Maria Geronazzo.
üdv! KST-554 frsz. plusz autó típus, és szín (ha nem passzol a három akkor bűncselekmény!) továbbá jól felismerhető felvétel a vezetőről. Mi kell több ennél egy minimum szabálysértési feljelentéshez?!
üdv!Ez nem más mint bűncselekmények,és szabálysértések tömkelege.Ha ez az egész nem megrendezett, és nem avatták be előtte a többi szereplőt, akkor szerencséje van, hogy nem verték le néhányan.A kutyaszarral a közterület felügyelet közpoti székháza előtt kellett volna a reggeli hivatalkezdés előtt aknásítson.
üdv!A filmekben jópofa, de szerintem ez a reklám már szánalmas neki.Hááát....igen csak megöregedett Pedes-trone papa.
üdv!1) Nagyon jó a barna dzsipó, amiből az első az elején kiszáll.
üdv! A hídon túl azonnal kell nyitni egy ponyvást, egy műanyag hegesztőt, egy szerkezeti és karosszéria lakatos műhelyt, egy autóvillamosságit és egy fényezőt. És mindezeket közvetlenül egy a hídon túl az út szélére helyezett óriásplakáton hirdetni, úgy hogy azt épp a lezúzás pillanatában lássa meg a sofőr.Na ez a tuti bolt.
üdv!Ez egy nagyon ügyes éttermi reklámfogás.
üdv!Ez nem semmi!Se photoshop, se Corel vagy egyébb trükközés, és... a csákó farka valóban a földig ér.Szerintem érzik ezt a kis nyeszergős diáklányok is,azért sírják el magukat, és férköznek a végén a közelébe...
üdv! ...és a mutatvány végén még szart 4-5 teniszlabdát.
üdv! Figyeled a három buzit a háttérben...?
üdv!Jobb mint Cher a videoklippben.
üdv!"megtréfálom aput"-mondta a kicsi, és odlöttyintett a lakkbenzinből.
üdv! Biztos hogy csak így lehet a magyar bort eladni a távolkeleten?Mert ha igen, akkor az minősíti a palack tartalmát is.
üdv! Hja...azért figyeld csak meg az aszfalt minőségét a miénkhez képest!( nálunk minden méter után lefejelnék a csomagtértetőt) és hol van még olyan "nyugati" autó, amely 5 személlyel plusz kettővel a csomagtartóban csak ennyire ül meg...
üdv!Ez egy keleti "melósautó".Hazánkban ezért nem csak a jogsi ugrana, a helyszínen de talán még a forgalmi is.Az oroszoknál nyem promlémá, esetleg ráfutásos balesetnél kidobják a leszakadt lábakat, meg a többit, és másnap felvesznek új munkaerőt.
üdv!Na ez sem szarik többet a gyepre...
üdv!Szerintem eleve nem kapna műszakit, mert egy ilyen átépítés engedélyköteles..Amúgy pedig még, mivel a többi gépjármű vezető megtévesztésére is alkalmas, ezért a közúti közlekedés biztonságára is veszélyes.Simán közlekedési bűncselekmény ilyen járgánnyal (engedély nélküli) közlekedni közúton.(Amúgy addig vicces, ameddig pl. veled egy sávban közlekedik, vagy szembe jön, és emiatt valaki más félrerántja a kormányt.)
üdv!Phothoshop vagy Corel.
üdv!Szerintem ez egy futógép, csak kicsit átalakították farsangra.

üdv!Ez egy legendás modell, és a maga nemében zseniális videoeffekt találkozása.A video készítője profi, amúgy a Citroen azóta sem gyártott a CV-2-eshez ("kacsákoz"
hasonló kisautót.Ezt az autót úgy tervezték meg, hogy annyira alacsonyan van a súlypontja, hogy a látszat ellenére komoly nehézség felborulni vele.Műszakilag a maga korában nagyon is fejlett, kiválló konstrukció volt, ezt a műszaki színvonalat a kor előrehalagtával csak bonyolítani tudták a franciák, nem tökéletesíteni.(És "mellesleg" szerintem azóta sem tudtak ilyen "gyönyörűen ronda" kisautót csinálni.)

üdv! Aközött, hogy hogyan lehet felszívni a kokót, és az esetleges farokverésre asszociáló szoftver között azért van némi "árnyalatnyi" különbség.Pl. farkat verni -természetes, nem káros sem az alany, sem a "közönség" számára,(leszámítva a Btk erről szóló fejezeteit, de ott is a körülmények határozzák meg a szituációt ))sőt pl. Benkő celebúr "példája" szerint még akár puplikus is lehet.De pl. a parlamentben ücsörgők is ezt teszik, nap mint nap csak ők csalánhoz verik, és nem a sajátjukat,hanem pl. a Tiédet vagy az enyémet .Kokót szívni viszont nem természetes, és káros az alany és a közönség számára is.(erről még a Btk. is teljesen egyértelműen fogalmaz)
Pl. egyes celeburak vagy celebhölgyek (és azok is akik még nem döntötték el azt hogy urak-e vagy hölgyek) szerintem részben ilyen anyagok hatásának köszönhetik a "népszerűségüket".De pl. a parlamentben ücsörgők egy része sem biztos hogy, nem-e tudatmódosító szerek hatása alatt "dolgozik".
Pl. egyes celeburak vagy celebhölgyek (és azok is akik még nem döntötték el azt hogy urak-e vagy hölgyek) szerintem részben ilyen anyagok hatásának köszönhetik a "népszerűségüket".De pl. a parlamentben ücsörgők egy része sem biztos hogy, nem-e tudatmódosító szerek hatása alatt "dolgozik".
üdv!1) az idegennyelv tanulás lehetséges változatai. 2)Na, ezeket a malacokat megnézném hogy küzdenek disznóvágás előtt. 3)Anyai ösztön, plusz a fejlett aggyal rendelkező állatok nem utasítják el még kölyök körban sem más faj egyedeit, az ember esetén viszont...
üdv!A saját virtusának köszönheti a balesetét.Semmi értelme az egésznek. Sosem értettem, hogy -azon kívül, aki csinálja- mi a fene érdekes van abban, ha egy ember fel-le ugrál egy gumiasztalon vagy a trapézen.Egy csomó egyéni sportághoz hasonlóan öncélú, haszontalan és veszélyes dolog, (de azért kár lenne érte ha komolyabban megsérült volna.)
üdv! Szerintem kibaszott jó a hallásuk, mert még a hangtompítóst is meghallották, sőt még okosak is, mert úgy estek, hogy a továbbiakban már ne tűnjenek lehetséges célpontnak.A szerződéses magyar honvédeknek tanítják is az iraki misszió előtt...sőt a tűzszerészeknek még mást is.
üdv! Na ennek aztán férfi szemszögből tényleg szívás az élet. Ekkora dákóval-transzveztita.(persze feltehetően azért egész jól megél ebből.)
üdv! Ő hermafrodita. Azaz kétnemű, amely egy egyéni tragédiát jelentő genetikai rendellenesség. Utódprodukálásra többnyire képtelenek. De szerintem ettől még nem mások, vagy "betegek".Csupán a genitális felépítésük eltérő.
Lám, látható példája annak, hogy az ember esetében az un. vált ivarúság, olyan "jelenségből" fejlődött ki az évmilliók során, mint pl. a halaknál, és egyes kétéltűeknél, nevezetesen az, hogy a nőivarú egyedek bizonyos körülmények között hím ivarúvá képesek fejlődni, és úgy is maradnak.
Ebből pedig az a konklúzió (ha tetszik-ha nem) hogy ivar- genetikai értelemben (!) a férfiak valójában a nők módosult (továbbfejlesztett?!) változatai.Persze azért, ma már bármely faj fenntartható klónozással, tehát gyakorlatilag nem halna ki az emberiség ha csak az egyik ivar létezne.Ez viszont nem azt jelenti, hogy a homoszexuálisoké a jövő.(Mert ez utóbbi nem utódnemzés hanem szerintem örömszerzésre irányuló: pótcselekvés) Na erre varjatok gombot.
(A támát , mint lehetséges vita témát "dobtam fel", nem azért hogy trágárkodássá és/vagy személyeskedéssé legyen bármely gondolatom züllesztve!)
Lám, látható példája annak, hogy az ember esetében az un. vált ivarúság, olyan "jelenségből" fejlődött ki az évmilliók során, mint pl. a halaknál, és egyes kétéltűeknél, nevezetesen az, hogy a nőivarú egyedek bizonyos körülmények között hím ivarúvá képesek fejlődni, és úgy is maradnak.
Ebből pedig az a konklúzió (ha tetszik-ha nem) hogy ivar- genetikai értelemben (!) a férfiak valójában a nők módosult (továbbfejlesztett?!) változatai.Persze azért, ma már bármely faj fenntartható klónozással, tehát gyakorlatilag nem halna ki az emberiség ha csak az egyik ivar létezne.Ez viszont nem azt jelenti, hogy a homoszexuálisoké a jövő.(Mert ez utóbbi nem utódnemzés hanem szerintem örömszerzésre irányuló: pótcselekvés) Na erre varjatok gombot.
(A támát , mint lehetséges vita témát "dobtam fel", nem azért hogy trágárkodássá és/vagy személyeskedéssé legyen bármely gondolatom züllesztve!)
üdv! Kellemetlen lehet reggelente harcolni vele a borotváért...
üdv! Szerintem ez egy egészségügyi orvosi beavatkozás, és nem holmi hóbort.Ha mégis ez utóbbi, akkor nem gombot kell rá varni, hanem csapot hegeszteni.
üdv!Módosítok: 2020-azaz:kettőezerhúsz- előtt, véletlenül egy nullával több csúszott az évszámba, (talán azért mert épp "sas-szemre"gondoltam.
üdv! Nem tudja, valaki, hogy legalább magyar szabolcsiak az almák...?Szerintem a legutóbbi lé-gyár aztán a minisztériumi gazdatüntetés után ahol azt mondták a termelőknek, hogy:"akkor feldughatjátok"..komolyan vették.a gazdák. Amúgy meg alternatív megoldás arra az esetre, ha az idén is bőséges lenne a termés.
üdv! Ha én a Renault fő fejlesztőmérnöke lennék,és ezt látnám, a következő vállalati tanácson indítványoznám hogy a kitaláló-szerelőnek adjon a vállalat ajándékba reklámként egy vadiúj Cliót.(Egyszer, neki és nem többet.)
üdv!Most már értem,hogy honnan indult el Amy Whinehouse karrierje!