/ 3 oldal
Hozzászólások
Akinek az asztala ilyen, mint ami a képen látszódik (semmi rend, tehát ahogy esik úgy puffan), ilyen esetekben semmilyen hibajelzésen nem csodálkoznék....
Nem akarok beleszólni, de nálam a 2:33-nál történő labda és doboz ütközésben érezhető a mesterségesen létrehozott valóság (lehet hogy a többi is, csak azt nem vettem észre)... vagy csak én érzem rosszul?
"Milyen kommunistaidőket időzé "mozgalmi" arcot vág mind..." De nincs is annyi köcsög ott mint itt...
A művészeti szobrászatba nincs tabu. Ha valaki szobrász akar lenni, vagy tenni a gyerekét, akkor vagy elfogad mindent, vagy elküldi titkárnak... ennyi... választék mindig van...
A vontatott jármű RÉSZE a vontató járműnek, tehát a két jármű kresz jogi szempontból EGY járműnek minősül. Azaz a beléphető jármű része lett a vontatott jármű, ergo az is BELÉPHET, ergo a BELÉPHETŐ járművet szétbaszta a záró elektronika, ergo a cég fizet minden kárt. Na csókolom, ennyi a törvény... és így vita sincs.
Szerintem ne vitatkozzatok, mert próbáltuk WV és a BMW változatát is és mind a kettő szart sem ért, ugyanis ha NEM VESZI észre (5-ből minimum 2x), hogy van ott hely, akkor vissza kell tolatnod és ÚJRA ELMENNI a parkoló mellett, hogy észrevegye, hogy van hely, ahová visszatolasson az autómata rendszer. Csak az a gond, hogy ha épp pesten vagy fulldugóban akkor feldughatod a rendszert a seggedbe, ami épp NEM vette észre, hogy van hely nyes
Nekem fix forint alapú volt mindig. Csak a barmok vettek fel nem forint alapú hitelt. Megérdemlik. SENKI NEM fogott senkinek a nyakához kést, hogy NE forintban vegyen fel hitelt.
"oroszok...ez ennyi..." MUHAHAHA! OROSZOK??? Mutass már még egy országot, ahol ennyi ideig készül egy metro, mint nálunk nyes DDDDDDDDDDDD t
Nem haragudtok, ha azt mondom, hogy fejtől lefelé teljesen hibátlan, a fej pedig 8as a 10es skálán?
fecoshy nem igazán értek veled együtt. NEM A SZAVAZÓ SZARIK az ország sorsára, hanem azok, akikre szavazol! Hatalmas nagy különbség, mert a végén nehogy azt találd ki, hogy emiatt a szavazó miatt van ott az ország ahol van. Nem én irányítom, nem TE irányítod és nem is a tisztelt szavazó, hanem azok akiket úgy hívunk politikusok. MÁSIK DOLOG: kire szavazzak abban az esetben, ha nekem EGYIK SEM TETSZIK??? Egyik sem. Egyikre sem vagyok hajlandó szavazni, mert nekem EGYIK SEM TETSZIK! Tessék javaslatot tenni.
Nem jó, mert 00:15-kor vált a kamera egy közeli képre így meg nem tudjuk mert nem látjuk, hogy bújt gyorsan oda. A közönség meg csak ott van dísznek. Így ez nem fizikai hanem kamera vágás trükk simán.
Te meg ha tudnád, hogy a flash animáció cpu vezérelt nem gpu, akkor nem beszélnél hülyeséget nyes
Így van! A kép lényege az, hogy a fenti nősorozatból kettesével csinált "mixet", tehát a 2. sorban lévő első kép, a felette lévő első kettő "mixje". És így tovább. A végén így kijön az eredeti sok nőből egy kép, ami állítólag az első sor képsorozat mixelésének az eredménye.
Én az őstechnikák 90%-ban azt nem értem, hogy 90%-uk miért működőképes az eredeti alkatrészekkel még 30 évesen is?
Tisztelt imi! A filmen látható emberek egy hónap alatt több orvosi vizsgálaton átesnek, mint te egész életetedben, ergo idegen szemmel te veszélyesebb vagy nemi betegség szempontból...
Na ez a HIFI, egyetértek!
A férfi sporthoz annyit, hogy ha mondjuk egy férfit dobna pofán egy profi dobójátékos ugy tiszta izomból, akkor nem lefeküdnél utána "jajveszékelni", hanem mondjuk 15 percig nem tudnál magadról sem smile Nem kell ehhez nőnek lenni...
A 9-ről a 10. másodpercre a KAMERÁT baligazitással beljebb hozza a széllapátot a főtéma bal szélére, hogy jobban látszódjék. Ebben a pillanatban a madár IS jobbrább kerül de szempillantás alatt közelebb is lesz vízszintes irányban a széllapáthoz. Itt lett elrontva a trükk.
Nem a windowssal van a baj, hanem hogy a windows használati ideje lejárt smile nem legális nyes el lehet olvasni nyes
"Evolution period expired" nyes
The Beach Boys - I get around
Én már most megnéznélek...
"a tankolásnál nagy előny....manapság nem mindegy"

Egyszer voltunk olaszban. Egy ilyen kis szuzi (1.0) huzott egy sima utánfutót végig az úton (fel a hegyen, le a hegyen, a kettő súlya talán 1.2-1.3 tonna körül volt) meg egy 1.6hdi is, de az már LAKÓKOCSIT húzott (az 1.6hdi autónak önmagában majdnem 1.2-1.3 tonna a súlya + még a lakókocsi (kb. 4-5méter hosszú lehet). Együtt haladtak végig úton és a kis szuzi majdnem KETTŐ literrel nagyobb átlaggal ment el. Az 1.6 hdi 5,7 a kis szuzi 7,6 literrel járta meg. MIÉRT IS FOGYASZT OLYAN JÓL A KIS SZUZI??? NEM ÉRTEM....

NEM ÉRTEM VALAKI MAGYARÁZZA MEG :(((
Lehet hogy most mellé nyúlok, de nem vettétek észre, hogy a fenti 3 lábú kulcs, az amibe beledugod, és a kinagyított anya sem létezhet természetes mivoltában? (3 dimenziós trükk mind a 3)
"változó geometria"

1/ A változó geometriás turbó nem mai gyerek. Ne beszélj úgy róla, mintha valami forradalmi baromság lenne. Főleg hogy már elég régóta lehet kapni olcsóbb kocsikban is, nem kell ahhoz sem porsche, sem pedig bmw...
2/ A WRC-k NEM mindegyike turbós. Pl. a lada wrc-k között is van olyan, amelyik 5 alatt van 100on (10.000 környékén tilt), de a váltóáttételnek köszönhetően 150-160-nál vége a játéknak, de nem is kell oda gyorsabban menni...
3/ A "turbó csak akkor pörög ha van fordulat"??? akkor mivel magyarázod azt a tényt, hogy a mai turbós benzines/diesel autók már lassan mindegyike 2000 ALATT leadja a maximális nyomatékot???
Gratulálok coderpi: Backup+1/6, azaz backup+hatod, azaz bekaphatod smile
Jó.

Akkor egy kis technikai adalék a turbós autókról smile

A turbólapát vagy névleges (maximális) fordulatszámon dolgozik, vagy minimumon, hogy legyen olajkeringés. A turbólapát által keltett befúvási energiát egy szelep szabályozza, hogy mekkora legyen (ami fordulatszámhoz kötött), nem pedig a lapát fordulatszáma dönti el, mivel az (minimális eltéréssel) fix...

A WRC autóknál pedig az alapból fenn tartott fordulatszám a nagyon kicsi (nagyon rövid) váltóáttételnek köszönhető. Ezért van az, hogy 6-8mp alatt 100on van, de 160-170 a végsebessége. De ebbe most ne mennyünk bele, mert annak mechnaikai szerkezete és váltó megoldásának köze nincs egy utcai autóhoz, mert közvetlenül váltod a sebességváltót, nem áttételeken keresztül. De a wrc autók nagyon kis százaléka turbós és ott pont a turbó hiánya miatt (és mert benzines) van magasra téve az alapjárat (nem pedig ő indul gázzal magasan), hogy az "alapjárat" váltás esetén ne csökkenjen semmikép a benzines autó által nyujtott nyomatékgörbe alá (ami általában 3500-4000 környékén van)..
Sajnálom, hogy nem tudod megkülönböztetni a motor hangot a turbó hangtól...

Egy autóval a jó indulást mindig a nyomaték csucs kezdete környékén kell megvalósítani. Vegyünk egy egyszerű példát. Legyen pl. az 1.3mas uj swift.

A legnagyobb leadott lóerőt 5800as percenkénti furdulat számnál adja. A legnagyobb leadott nyomatékot pedig 4200-nél. Ergo 4000res fordulat környékén kell tornáztatni induláskor ahhoz, hogy a legjobb elindulást produkálja, majd 6000nél gyorsan felváltani a következő fokozatba... mert már lefele ível nagy mértékben a nyomaték és a lóerő is. Ugyanis ha a lehető legnagyobb lóerő fordulatnál indulnál el, akkor az első megtett 10cm-n már váltanod kéne a következő fokozatba, mert az ordításnak a jelentős gyorsulás hiányában nincs értelme...

Míg a turbós autóknál (legyen az benzines vagy diesel) 2000 fordulat környékén már előjön a legnagyobb leadott nyomaték, tehát az autó indulását ennél a pontnál kell megvalósítani és huzatni egészen a legnagyobb leadott lóerőig, ami dieselnél 4000 benzinnél átlag 6000 fordulat környékén van. De mondom még 1x: ez TURBÓS autónál. Míg dieselnél 2000 addig benzinnél ha turbós 4000 fordulatod van pörgetni KB összesen. Míg a szívó benzinesnél ha 16 szelepes ott is kb összesen 2000, mert 3000 alatt halott, de ez nyílván a turbó hiányának köszönhető.

A videóban pedig az a pörgő hang amit halottál, az az eszeveszettül pörgő turbólapát hangja... nem pedig a motoré, ne tessék összetéveszteni kéremszépen...
Még mielőtt a lóerőktől itt elszállnátok a lóerő a fordulatszám vége felé található. Ez az autó a hangja alapján 2000-3000 közti fordulatszám tartományban dolgozott (csak nagy kaliberű motor és inkább a turbó hangja volt erőteljes hangú nem a motoré) mikor felborult. Úgy hogy egyezzünk ki a nagy nyomatékban. Tehát a helyes mondat: "van itt nyomaték", nem pedig lóerő...
Ez egyébként tényleg kamu.. a leszállás pillanatában "érezni" a makett mozgást...
pannonpunisher - széles teleobjektívvel készített kép. Vagy szerinted hogy készülnek hidak? A gólya hozza?
Poénkamion. Hátul fel van felmatricázva :)
Nem szimlátor, mert lötyög a fülke picit...
Esetleg még a 3, az első kettő max 10 éves akkor :)
6-7 már nem is lehet természetes, mert gerincbántalma lesz egy idő után is meg is érdemli, ennyi. 4-5 a normális ilyen testalkathoz...
Miért fáj egyeseknek itt ha a valóságot látják?
Maradjunk annyiban, hogy elsőre DIREKT hangosan olvasva elsőre sikerült BIBI!!! (persze kellett koncentrálni nagyon)
Nekem valamiért az utolsó jön be...
Na először is, ez nem 5 percig készült... ennyi...
casa77: ne legyen 1 évig meleg vizetek és akkor nem fogsz ilyet kérdezni...
06 90???
"azé idejük is volt újraépíteni"

A 2. világháború után pont annyi időnk volt nekünk is...
Amíg nálunk évtizedeken keresztül épül egy metro, addig mindenkinek kuss van, ha külföldöt akarja kritizálni...
Ezeket máshol árusítják, ahol normálisan is vannak összerakva. Mi magyarok a kelet európai balkán vagyunk, nekünk jó a FOS is... és amint látjátok (nem ezt a képen) meg is vesszük...

Abszolut logikus döntés a gyártók részéről, minimális pénzen kiadni egy fos kocsit, az igénytelen magyar úgy is megveszi, mert jó neki a szar is. Csak hogy az amerikai földrészre már autót kell kihozni, ott nem lehet csak úgy bármit eladni... és ennek a dacianak annyi köze van az europai daciahoz, mint az utcai c4-nek a rally változat c4-hez. SEMMI, mert a kelet eu népnek jó a kaka is... éljen magyarország, éljen az igénytelenek hazája!!!
Semmit nem ad neki, a nő kurvára nem érez semmit...
Ez nem PDP hanem POP!

NEM TUDTOK OLVASNI? :D
"ha motoros balesetet látok, csak remélni tudom, hogy eggyel kevesebb."

Ugyancsak: Amikor egy nő ugy vezet (TÉNY), hogy 1-ből 3ba majd 5be vált, soha nem ismeri se a 2est, se a 4est és a gyorsforgalmi sávban (autóut 110km/h) 60!-al megy, én is azon reménykedem, hogy hátha jól megbassza valaki 110-el és 1 HÜLYÉVEL kevesebb marad...
Az 5. képet azonnal távolítsa el valaki. Durván gusztustalan tapló szarházi dolog betegséget berakni vicces képnek...
Helyes.
"na ezt érd utol szerintem még le se tudta kapni"

Nem muszály, reménykedjünk, hogy nem muszály elkapni...
Nem az a kérdés, hogy mi normális és mi nem. Ezeket a műsorokat "TI" tartjátok fenn azzal, hogy nézitek. Ugyanis az igény az nem magától jön, hanem kialakítják! És amíg lesz nezője addig lesz műsor is... gyakorlatilag a társadalomnak magának köszönhetők ezek a műsorok, MERT NÉZIK! NÉZIK! NEM ELKAPCSOL, NÉZI!!!
/ 3 oldal
/ oldal   Összesen: 130 hozzászólás, Listázva: 51-100

droland

Nem: férfi

Beállítottság: heteroszexuális

Regisztrálás ideje: 2006. szeptember 28.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!