Máshogy értelme sincsen...
Nem azt kell büntetni, hogy nem vettem észre a trafit, hanem azt, hogy gyorsan hajtok...
Talán egyszer a magyar rendőrségnek is leesik ez.
Nem azt kell büntetni, hogy nem vettem észre a trafit, hanem azt, hogy gyorsan hajtok...
Talán egyszer a magyar rendőrségnek is leesik ez.
Exponálás után biztos nem történt semmi a fotóval? Valamiért olyan furcsa nekem...
Finom úri hölgyek...
Aki meg látja őket, azt hiszi ez az új divat és holnaptól ő is így viseli a löttyedt seggét...

Szerintem is tök lényegtelen, hogy mely nemzet szégyene tette és hól. Bár kétségtelen, hogy bizonyos országokban könnyebb ilyet látni, másutt meg szinte lehetetlen.
De az tuti, hogy az ilyen sofőrnek minimum 10évre bevonnám a jogsiját! Úgy intézném, hogy híre is menjen a dolognak, hogy miért lett bevonva és hogy 10évre. Az alatt a 10 év alatt etesse a családját egy sofőr olyan sofőri állásból, amihez nem kell jogosítvány! A ilyen képességű sofőrök többsége máshoz sem ért, de eztán ehhez sem lenne engedélye.
(Nem kizárólag a kamionosokra gondolok. Furgonos, taxis, buszos, stb. pont ezt érdemelné, ha nem képes emberi módon közlekedni. Az úrvezetők, meg hasonló tettért, akár letöltendőt is kaphatnának.
De az tuti, hogy az ilyen sofőrnek minimum 10évre bevonnám a jogsiját! Úgy intézném, hogy híre is menjen a dolognak, hogy miért lett bevonva és hogy 10évre. Az alatt a 10 év alatt etesse a családját egy sofőr olyan sofőri állásból, amihez nem kell jogosítvány! A ilyen képességű sofőrök többsége máshoz sem ért, de eztán ehhez sem lenne engedélye.
(Nem kizárólag a kamionosokra gondolok. Furgonos, taxis, buszos, stb. pont ezt érdemelné, ha nem képes emberi módon közlekedni. Az úrvezetők, meg hasonló tettért, akár letöltendőt is kaphatnának.
Jó meleg lehet ilyen szigeteléssel... (nyáron)

Nem tudom melyik városban volt felvéve a jelenet. De sok helyen több metróvonal is fut ugyan azon a sínpáron. Ha nem férsz fel egyre, lehet, csak az 4.-5. vonat lesz ismét az, amivel Neked kell utazni. 3-4 átszállás esetén simán összegyűjthetsz akár fél órás késést is így. Ott, ahol a késésnél nincs is nagyobb szégyen...
Az ő dolguk az, hogy ne késsen a vonat. De ezt úgy kell elérniük, hogy amelyik utas fel akar szállni, az fent is legyen. Más kultúra, más értékrend, de ez is Japán.
Minden éremnek két oldala van. Budapesten nincsenek embertömörítők, de késik is minden...
Minden éremnek két oldala van. Budapesten nincsenek embertömörítők, de késik is minden...

Ez biztosan Kína? Vagy minden Kína, ami Ázsia? Eddig úgy tudtam, hogy Kínában jobbra tarts van. Itt határozottan balra tartanak a közlekedők. Nem tudom melyik ország kereszteződését látjuk, de nekem India ugrott be először.
Nem tudom egyre gondolunk-e, de szorult helyzetbe került egy amiben én is tag vagyok. Ilyen jogot ugyan nem vettem, de a vásárlások után járó kedvezményből, elég szép összeget takarítottam meg. Azt mondjuk lesz@rom, hogy hol vagyok a szamárlétrán. A pénz beszél, a többi...
Az ilyen majomságokba éppen a kapzsi és buta emberek veszítenek. Az ilyen tulajdonság párral rendelkező embereket meg, meg valahogy nem sajnálom.
Az ilyen majomságokba éppen a kapzsi és buta emberek veszítenek. Az ilyen tulajdonság párral rendelkező embereket meg, meg valahogy nem sajnálom.
Továbbra sem tudom a dolog hátterét, de van egy törvényszerűsége minden piacnak. Így a reklám piacnak is.
Ha csak egy autó a reklám hordozó, akkor az remek üzleti lehetőség lehet a kocsi tulajdonosának. Egész komoly summát leakaszthat a matrica cipeléséért. Ha viszont minden autós így akar pénzhez jutni, az nagyon lefelé húzza az árrakat. Így hamar eljön annak az ideje, hogy az első autósnak ígért valóban csábító összeg felét sem hajlandó kifizetni a hirdető.
Ez alap minden üzleti tevékenységnél. A túlzott kínálat, lefelé húzza az árakat, a túlzott kereslet, meg felfelé. Ha túl sok ember kínálja az autóját hirdetési felületnek, akkor a hirdetések ezen formája olcsóbb lesz.
Ha csak egy autó a reklám hordozó, akkor az remek üzleti lehetőség lehet a kocsi tulajdonosának. Egész komoly summát leakaszthat a matrica cipeléséért. Ha viszont minden autós így akar pénzhez jutni, az nagyon lefelé húzza az árrakat. Így hamar eljön annak az ideje, hogy az első autósnak ígért valóban csábító összeg felét sem hajlandó kifizetni a hirdető.
Ez alap minden üzleti tevékenységnél. A túlzott kínálat, lefelé húzza az árakat, a túlzott kereslet, meg felfelé. Ha túl sok ember kínálja az autóját hirdetési felületnek, akkor a hirdetések ezen formája olcsóbb lesz.
Mi/ki az az Il Ferro?
Lehet, hogy a fotó előtt, vagy után adott neki valaki(k) hátulról...
Nem lehet az ilyen csaj egy nagy élmény, de a recskánál mégis csak elegánsabb megoldás.
Nem lehet az ilyen csaj egy nagy élmény, de a recskánál mégis csak elegánsabb megoldás.

Aztán a társadalom, meg majd eteti és gyógykezeli... VISSZA A HALÁL BÜNTETÉST!!!
Az ilyen azért nem tud terhes lenni, mert kiesik belőle a magzat...

Hol itt a baj? A kapu rendben kinyílt és le is parkolta az autót a bejárat mellett. Jó-jó, a stílus eléggé sajátos volt...

És hol a cola?
...csak azért nem ugranék le arról a vacakról, mert felfelé nincsen lift...

Jó látni, hogy másnak is van rossz napja...
Ez egy kicsit meglep.
Bevallom, Hammer-t élőben még nem láttam, de túl nagynak és nehéznek tartom a legtöbb terephez.
Olyasmire gondolok, mint anno a német Tigris és az orosz T32 összehasonlítása. A Tigris egy nagyszerű harckocsi volt. A kór legjobbja. De egyszerre csak egy tudott átmenni a hidak többségén, nehézkesen mozgott ott, ahol táncolt a T32-es.
Ez a véleményem a Hammer-ről is. Tekintély parancsoló és a száraz adatok szerint, ragyogó is, de túl nagy, túl nehéz a valós helyzetekhez. (valós helyzet alatt, nem kietlen sivatagra gondolok.)
Persze, mint mondtam, nem láttam még Hammer-t közelről. De én a GAZ69-re és a Defenderre esküszöm. Nyilván, másnak más tetszik...
Bevallom, Hammer-t élőben még nem láttam, de túl nagynak és nehéznek tartom a legtöbb terephez.
Olyasmire gondolok, mint anno a német Tigris és az orosz T32 összehasonlítása. A Tigris egy nagyszerű harckocsi volt. A kór legjobbja. De egyszerre csak egy tudott átmenni a hidak többségén, nehézkesen mozgott ott, ahol táncolt a T32-es.
Ez a véleményem a Hammer-ről is. Tekintély parancsoló és a száraz adatok szerint, ragyogó is, de túl nagy, túl nehéz a valós helyzetekhez. (valós helyzet alatt, nem kietlen sivatagra gondolok.)
Persze, mint mondtam, nem láttam még Hammer-t közelről. De én a GAZ69-re és a Defenderre esküszöm. Nyilván, másnak más tetszik...
Kedves PostalDude,
Köszönöm, tudom. Jövőre, már a defendert sem. Ezért írtam, hogy a jövő évtől már egyiket sem gyártják. Ettől függetlenül ezt a két terepjárót tartom a legjobbnak a maga nemében. Ha igazi terepben gondolkodom, más eszembe sem jut. Elszomorít, hogy ma már az egyik csak múlt, de nemsokára a másik is a történelem része lesz.
Köszönöm, tudom. Jövőre, már a defendert sem. Ezért írtam, hogy a jövő évtől már egyiket sem gyártják. Ettől függetlenül ezt a két terepjárót tartom a legjobbnak a maga nemében. Ha igazi terepben gondolkodom, más eszembe sem jut. Elszomorít, hogy ma már az egyik csak múlt, de nemsokára a másik is a történelem része lesz.
Sosem tudtam eldönteni, hogy a Defender, vagy a Gaz62 a legjobb terepjáró. Jövőre már egyiket sem gyártják :-(
Láttam már jobb nőt, de azért ott van szeren...
Most mi a baj? ti nem így szoktatok füvet nyírni?
Elég csúnya mix. Számomra a legmegrázóbb a legelső jelenet volt.
Ha jól látom, ez a Gibraltári reptér.
Mikor először jártam arra még biciklivel; nem tudtam, hogy az egyetlen odavezető utat, reptér keresztezi. Meg is voltam lepődve. Bár van ott járda és biciklisáv is felfestve, igyekeztem gyorsan tekerni, hogy el ne üssön egy repülő, hülye egy baleset volna...
Ha jól tudom, nem egy nagy forgalmú a reptér és korrekten van jelezve "sorompóval" mikor nem szabad oda menni.
Mikor először jártam arra még biciklivel; nem tudtam, hogy az egyetlen odavezető utat, reptér keresztezi. Meg is voltam lepődve. Bár van ott járda és biciklisáv is felfestve, igyekeztem gyorsan tekerni, hogy el ne üssön egy repülő, hülye egy baleset volna...
Ha jól tudom, nem egy nagy forgalmú a reptér és korrekten van jelezve "sorompóval" mikor nem szabad oda menni.
Hülye sofőr. Mégis mit képzelt? Neki a piros lámpa is szabad út? Szerencsétlen utasokat sajnálom. Az ember nem választhatja meg a buszának a söfőrjét. Sajnos a körülötte közlekedőket sem... :-(
Hát ez hatalmas volt...

Na ezt én is bezetem...
Csak is egy hét koplalás után nem fosnám össze magam rajta.
No lám. Az ilyen gyors hamburger, mégis jó valamire? Csak szegény kutyát nem kellett volna megmérgezni...
Az aki így oda is tartja a fejét, nem is érdemel mást. valahogy mégis csak segíteni kell a természetes kiválasztódást... Az ilyen inkább ne vigye tovább a génállományt!
A tekintélyt ki kell érdemelni. Hát ő most éppen ezt tette...

Na ezért nem lépnek velünk kapcsolatba kicsi szürke idegenek. Szégyenkezve magukba fordulnak, mikor megtudják, hogy bizonyos egyedek fittyet hánynak minden fizikai alaptételre, amit ők megtanultak.

Valami hasonló kellene a budapesti hidakra is végre.
Remélem elveszik a kedvét a vezetéstől egy időre!
Mondja ezek után valaki, hogy nem tapad az út!

Az már tényleg kisebbség, ami 2 fő, vagy kevesebb. De ha már 4-en, vagy többen vannak a boltban, akkor ők a többség. Vagyis semmi gond, senki nem tekinti rablótámadásnak.
Háááát, lehet hogy ügyesek, de én már láttam olyan embert, aki sokkal messzebbről elsőre is beletalál és egyedül.

jó taktika. Az utolsó vacsorán úgy bezabálni, hogy túl nagy legyen a kígyónak...

Ügyes munka, de szar ötlet.
Na ez sem tanult fizikát. Különben tudná, hopgy ezeket nem lehet meg csinálni...
Köszönöm mindenkinek, már kapsgálom
Köszönöm.
Elfogadom a választ, de nekem valami még fura egy kicsit.
Arra gondolok, hogy a sebességhez tolóerő/tömeg arány kell. (bár ebben lehet tévedek.) Nyilván egy méreteiben csökkentett modellnél arányosan kisebb a tolóerő, de pont ilyen arányban csökken a tömeg is. A formai hasonlóságok miatt, a légellenállás, gondolom közel azonos. Vagyis laikus okoskodásom szerint, a sebességre nem volna szabad hatással legyen.
Pont így gondolom ezt a modell autók esetében is. Ha minden (de tényleg minden) arányosan kisebb/könnyebb, akkor miért kisebb a sebesség is? Persze, ha bizonyos részleteknél nem lehetséges az arányos kicsinyítés, az magyarázat lehet. Pl. arányosan vékonyabb anyagú gumi a kerekeken, nem bírná a megterhelést, akkor az erősebb gumi, nyilván nehezebb is. Vagy egy vastagab henger fal, erősebb csavar, stb. Ez lehet magyarázat.
A Te modell autóid tömege is pont a tizede az eredeti megfelelőjének, vagy annál kicsit könnyebb/nehezebb?
Elfogadom a választ, de nekem valami még fura egy kicsit.
Arra gondolok, hogy a sebességhez tolóerő/tömeg arány kell. (bár ebben lehet tévedek.) Nyilván egy méreteiben csökkentett modellnél arányosan kisebb a tolóerő, de pont ilyen arányban csökken a tömeg is. A formai hasonlóságok miatt, a légellenállás, gondolom közel azonos. Vagyis laikus okoskodásom szerint, a sebességre nem volna szabad hatással legyen.
Pont így gondolom ezt a modell autók esetében is. Ha minden (de tényleg minden) arányosan kisebb/könnyebb, akkor miért kisebb a sebesség is? Persze, ha bizonyos részleteknél nem lehetséges az arányos kicsinyítés, az magyarázat lehet. Pl. arányosan vékonyabb anyagú gumi a kerekeken, nem bírná a megterhelést, akkor az erősebb gumi, nyilván nehezebb is. Vagy egy vastagab henger fal, erősebb csavar, stb. Ez lehet magyarázat.
A Te modell autóid tömege is pont a tizede az eredeti megfelelőjének, vagy annál kicsit könnyebb/nehezebb?
Nézd el az ostoba kérdésem, nagyon laikus vagyok.
Bár őszintén csodálom ezeket a "játékokat", valamit nem értek.
Elvileg minden azonos arányban lett kisebb az eredeti repülőhöz képest, de a méret különbségen túl a technika megegyezik. Rosszul tudom?
Ha nem tévedek, akkor mi annak az oka, hogy ezek kis repülők, "mindössze" 300-350km/h-t tudnak?
Az érthető, hogy ennél nagyobb sebességet ilyen távirányítással lehetetlen volna kontrollálni. De ha jól értem, műszakilag sem képes a hangsebesség átlépésére... Miért nem?
Bár őszintén csodálom ezeket a "játékokat", valamit nem értek.
Elvileg minden azonos arányban lett kisebb az eredeti repülőhöz képest, de a méret különbségen túl a technika megegyezik. Rosszul tudom?
Ha nem tévedek, akkor mi annak az oka, hogy ezek kis repülők, "mindössze" 300-350km/h-t tudnak?
Az érthető, hogy ennél nagyobb sebességet ilyen távirányítással lehetetlen volna kontrollálni. De ha jól értem, műszakilag sem képes a hangsebesség átlépésére... Miért nem?
Szerintem tök mindegy hogyan kerültek oda a lovak. aki ilyen helyzetben nem vesz észre egy lovat, az nem alkalmas a közlekedésre.
Akinek kétségei vannak, az nézze meg újra a videót. Az autó, még csak nem is fékez a csattanásig. Vagyis az ütközés miatt tűnt csak fel a sofőrnek, hogy valami van előtte. Ilyen alapon lehetett volna az nem ló, hanem autó, ami mondjuk torlódás miatt áll ott, vagy műszaki hiba/baleset miatt vesztegel.
Három dolgot tudok elképzelni a magyarázatul.
1. A sofőr vak volt. Vakok, meg ne vezessenek már...
2. A sofőr baromira nem a vezetéssel volt elfoglalva. Remélem, többé nem vezet, ha nem képes arra koncentrálni'
3. Rosszul lett, vagy elaludt. Ez bárkivel megeshet, de mindenkiben lehetne annyi felelősség, hogy megáll mielőtt bajt csinál. Egyik sem egyik pillanatról a másikra következik be.
A magam részéről, nagy szánalmat nem érzek a sofőr miatt. De a lovat annál inkább sajnálom...
Akinek kétségei vannak, az nézze meg újra a videót. Az autó, még csak nem is fékez a csattanásig. Vagyis az ütközés miatt tűnt csak fel a sofőrnek, hogy valami van előtte. Ilyen alapon lehetett volna az nem ló, hanem autó, ami mondjuk torlódás miatt áll ott, vagy műszaki hiba/baleset miatt vesztegel.
Három dolgot tudok elképzelni a magyarázatul.
1. A sofőr vak volt. Vakok, meg ne vezessenek már...
2. A sofőr baromira nem a vezetéssel volt elfoglalva. Remélem, többé nem vezet, ha nem képes arra koncentrálni'
3. Rosszul lett, vagy elaludt. Ez bárkivel megeshet, de mindenkiben lehetne annyi felelősség, hogy megáll mielőtt bajt csinál. Egyik sem egyik pillanatról a másikra következik be.
A magam részéről, nagy szánalmat nem érzek a sofőr miatt. De a lovat annál inkább sajnálom...
Nem tudhatjuk. De feltehetően nem kapott többet, mint amit megérdemelt...
Szerencsétlen lovak... hogy lehet ekkora állat a volánnál?
Ezzel a kocsival nem tudnék végig menni az utcánkban, túl lapos. A csaj sem jön be igazán. Szóval én kerti székeket kérem...

2 hülye kell egy ilyen balesethez.
1 aki neki áll ott pakolászni, ahelyett, hogy segítséget hívna. A másik aki nem lát előre, csak a gázt nyomja.
Egyiket sem tudom megérteni...
1 aki neki áll ott pakolászni, ahelyett, hogy segítséget hívna. A másik aki nem lát előre, csak a gázt nyomja.
Egyiket sem tudom megérteni...