

oooooooo-nak:

Remélem jó lesz.
nem rosssz! folytatása ennek nincs?
lehet tartalmasabb is








Úgy értettem a sebesség nem korlátozást, h Europában az elektronika 240-nél tilt, míg japánban a teljesítmény kerül korlátozásra 280 LE-nél.
Cusco kuplung, endless vagy brembo fék stb.
ECU-t bármikor átírják.
Japánban nem a sebesség van korlátozva hanem a teljesítmény 280 LE-ben.
A belpiacos japó autók sokkal durvább felszereltségűek, mint az exportra szántak. Van pl régi Mitsu Colt 1.6-os motorral kb 160 lovas verzióban, de Subarunál maradva nem véletlenül csak Japánban van Forester és Legacy STi.
USA-ban pl 2,5 blokkot használnak az STi-ben Japánban csak 2 literest.

ECU-t bármikor átírják.
Japánban nem a sebesség van korlátozva hanem a teljesítmény 280 LE-ben.
A belpiacos japó autók sokkal durvább felszereltségűek, mint az exportra szántak. Van pl régi Mitsu Colt 1.6-os motorral kb 160 lovas verzióban, de Subarunál maradva nem véletlenül csak Japánban van Forester és Legacy STi.
USA-ban pl 2,5 blokkot használnak az STi-ben Japánban csak 2 literest.


dako84-nek sok sok szeretettel





Japok inkább USA eszközöket használnak féknek valóban a brembo-t választják, akkor ha nem endless-t, Turbónak inkább IHI-t, vagy Greddy-t.
Övet ülést esetleg használnak olaszt.
Én ezt tapasztaltam.
előző kommentemben Magnetti Marellit akartam írni.
Övet ülést esetleg használnak olaszt.
Én ezt tapasztaltam.
előző kommentemben Magnetti Marellit akartam írni.
Jellemzőbb inkább a francia(Valeo), olasz(Magnetti Mirelli) és német(Bosch) elektronika használata.
Tiszaújvárosban készül például az Audi, Merci és még ha jól emlékszem a BMW számára készülő elektronikai berendezések egy része (JCI a beszállítója az Audinak és Mercinek), amit magyar dolgozók raknak össze és legalább 10x tesztelik le - amit víz érhet azt a készülékházzal együtt vízalá nyomják és ha nem engedte be a folyadékot az mehet tovább - mire berakják a tároló rekeszbe és kamionra kerül. Ha 1 raklapon kiválasztanak egy ilyen modult és találnak 1 db hibás készüléket akkor végignézik az egész raklapot darabonként, ha találnak még 1-et akkor az egész műszak alatt elkészült modulokat egyesével vizsgálnak át és ezután engedik ki a gyárkapun.
Mindezt távol keleti alkatrészekből csinálják.
Egy ECU 0.4(!) másodperc alatt (re)bootol be.
Tiszaújvárosban készül például az Audi, Merci és még ha jól emlékszem a BMW számára készülő elektronikai berendezések egy része (JCI a beszállítója az Audinak és Mercinek), amit magyar dolgozók raknak össze és legalább 10x tesztelik le - amit víz érhet azt a készülékházzal együtt vízalá nyomják és ha nem engedte be a folyadékot az mehet tovább - mire berakják a tároló rekeszbe és kamionra kerül. Ha 1 raklapon kiválasztanak egy ilyen modult és találnak 1 db hibás készüléket akkor végignézik az egész raklapot darabonként, ha találnak még 1-et akkor az egész műszak alatt elkészült modulokat egyesével vizsgálnak át és ezután engedik ki a gyárkapun.
Mindezt távol keleti alkatrészekből csinálják.
Egy ECU 0.4(!) másodperc alatt (re)bootol be.
a medve meg nem játék.
Ha az ISO-nak megfelel akkor nagy baj nincs :D


Végleg zátonyra futott a Prodrive Forma-1-es projektje?
Az utóbbi időben igen nagy a csend a Prodrive istálló körül, ami az autoweek.com értesülései szerint nem véletlen, hiszen a 2008-as Forma-1-es indulásra jogot kapó csapatnak állítólag végleg befellegzett.
A David Richards vezette alakulat a tervek szerint a McLaren-Mercedestől vásárolt volna komplett autót, ám erre egyelőre nincs mód.
A csapatok ugyanis még mindig nem írták alá a Concorde Egyezményt, mivel nem minden gárda vezetősége szorgalmazza azt, hogy lehessen vásárolt karosszériával versenyezni, hiszen ez nem lenne igazságos azokkal szemben, akik pénzt áldoznak a fejlesztésre, és évek óta konstruktőrként működnek.
Ez pedig nem sok jót jelent a Prodrive számára, hiszen az újoncnak arra már nincs ideje, hogy egy teljesen új konstrukciót építsen a márciusi rajtig.
A Williams ráadásul annyira ellenzi a vásárolt autók bevezetését, hogy bíróság elé vitte az ügyet. A Prodrive a múlt hónap végén állt a Motorsport Világtanács elé, ahol tisztáznia kellett helyzetét. Az AutoWeek magazin szerint a csapat azt kérte, hogy a szezon közepéig kapjon haladékot a debütálásra, ám a Nemzetközi Automobil-szövetség testülete ezt elutasította.
Az utóbbi időben igen nagy a csend a Prodrive istálló körül, ami az autoweek.com értesülései szerint nem véletlen, hiszen a 2008-as Forma-1-es indulásra jogot kapó csapatnak állítólag végleg befellegzett.
A David Richards vezette alakulat a tervek szerint a McLaren-Mercedestől vásárolt volna komplett autót, ám erre egyelőre nincs mód.
A csapatok ugyanis még mindig nem írták alá a Concorde Egyezményt, mivel nem minden gárda vezetősége szorgalmazza azt, hogy lehessen vásárolt karosszériával versenyezni, hiszen ez nem lenne igazságos azokkal szemben, akik pénzt áldoznak a fejlesztésre, és évek óta konstruktőrként működnek.
Ez pedig nem sok jót jelent a Prodrive számára, hiszen az újoncnak arra már nincs ideje, hogy egy teljesen új konstrukciót építsen a márciusi rajtig.
A Williams ráadásul annyira ellenzi a vásárolt autók bevezetését, hogy bíróság elé vitte az ügyet. A Prodrive a múlt hónap végén állt a Motorsport Világtanács elé, ahol tisztáznia kellett helyzetét. Az AutoWeek magazin szerint a csapat azt kérte, hogy a szezon közepéig kapjon haladékot a debütálásra, ám a Nemzetközi Automobil-szövetség testülete ezt elutasította.


iskolatej helyett egy kis szesz


széles választék. :D
Tőlem mást ne várj csak Scoobyt.
2008 Subaru Impreza Gp N


2008 Subaru Impreza Gp N




na ezt tuti kipróbálnám
aki tud az tud:D
látványos megoldás
a csajnak a fej amit bevág. :D
Impreza STi S208


marha nagyot röhögtem, pedig biztos nagyopn fájt.
Ez elég komoly, csak azt nem tudom, hogy hozta így össze, mert a tempós sem volt nagy. Mondjuk elég alap dolog, h ilyen helyre nem állunk mert vagy a túloldalt próbálja alpinista módra megmászni vagy pedig oda megy be ahol a carmageddont bemutatta.
huhúúúúúúúúú, mekkora kresh!. :D






majd a golf áramlat megoldja. ;)
disznovagas .hu vannak még érdekes képek
azért tancinéninek is van egy frissen fehérített arca, de az értelmes tekintete is megér egy 1 perces néma csendet.
nagyon jók a képek! még még még!
remek sorozat az élményről meg csak álmodozthatunk...
Annyi haszon volt abból, hogy olyan sokáig benn volt a Safety Car, hogy a rajtnál legaláb nem ordítozott Palik, de hülyeségeket így is mondott rendesen.

Ez a Pikes Peak, ami a legvadabb versenyek egyike, ha nem a legvadabb. A Pikes Peak-i pálya igazán különleges. A verseny hivatalos neve International Hill Climb, mivel a versenyzők 2866 méteres magasságban indulnak és 19,99 kilométer megtétele után, 4301 méteren futnak be a célba. Az átlagos emelkedés 7%-os és 156 kanyart kell leküzdeni. A vörös homokos és kavicsos útpálya az egyenes szakaszokon mindössze hat, a kanyarokban 15 méter széles, védőkorlát sehol sincs. A pálya felső részén előfordul, hogy a versenyzőktől néhány méterre 1800 méteres mélység tátong.
Ezzel pedig megdöntötték a rekordot, szóval nem kellene fikázni a Suzukit.
Ja és még valami. Nem tudjátok véletlenül, hogy a legsikeresebb S-1600-as rally autókat melyik cég csinálja nem mellékesen Magyarországon? Hát igen, a Suzuki.
A régi swift (nem a kocka), amikor elkezdték gyártani Mo-n már akkor sem volt a legfejlettebb ,ne mbeszélve a magyar gyártói morállról. Ha megnézel egy japán swift-et rájössz a különbségekre.
Ezzel pedig megdöntötték a rekordot, szóval nem kellene fikázni a Suzukit.
Ja és még valami. Nem tudjátok véletlenül, hogy a legsikeresebb S-1600-as rally autókat melyik cég csinálja nem mellékesen Magyarországon? Hát igen, a Suzuki.
A régi swift (nem a kocka), amikor elkezdték gyártani Mo-n már akkor sem volt a legfejlettebb ,ne mbeszélve a magyar gyártói morállról. Ha megnézel egy japán swift-et rájössz a különbségekre.
jöhetne egy kis kóstoló! :)
azért az már nem semmi, hogy vki képes kulccsal és telefonnal a kezében így bealudni.
perfekt! folytatást!
valóban ettől lehet jól felfrissülni. :D
szeretnék írországban élni és ott alkoholista lenni. :D
Mi a kedvenc sportága?
Fedettpályás távolranézés?
Fedettpályás távolranézés?
maradjunk anyiban, hogy nem tetszik
ezen a ló már nyereggel együtt beférne
ilyet kitalálni sem lehetett egyszerű dolog...