/ 14 oldal
Hozzászólások





oooooooo-nak:



Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Remélem jó lesz.
nem rosssz! folytatása ennek nincs?
lehet tartalmasabb is
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Klikkelj a normál/tömörített mérethez





Úgy értettem a sebesség nem korlátozást, h Europában az elektronika 240-nél tilt, míg japánban a teljesítmény kerül korlátozásra 280 LE-nél.
Cusco kuplung, endless vagy brembo fék stb.
ECU-t bármikor átírják.
Japánban nem a sebesség van korlátozva hanem a teljesítmény 280 LE-ben.
A belpiacos japó autók sokkal durvább felszereltségűek, mint az exportra szántak. Van pl régi Mitsu Colt 1.6-os motorral kb 160 lovas verzióban, de Subarunál maradva nem véletlenül csak Japánban van Forester és Legacy STi.
USA-ban pl 2,5 blokkot használnak az STi-ben Japánban csak 2 literest.


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
dako84-nek sok sok szeretettel nyes nyes


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Japok inkább USA eszközöket használnak féknek valóban a brembo-t választják, akkor ha nem endless-t, Turbónak inkább IHI-t, vagy Greddy-t.
Övet ülést esetleg használnak olaszt.

Én ezt tapasztaltam.

előző kommentemben Magnetti Marellit akartam írni.
Jellemzőbb inkább a francia(Valeo), olasz(Magnetti Mirelli) és német(Bosch) elektronika használata.
Tiszaújvárosban készül például az Audi, Merci és még ha jól emlékszem a BMW számára készülő elektronikai berendezések egy része (JCI a beszállítója az Audinak és Mercinek), amit magyar dolgozók raknak össze és legalább 10x tesztelik le - amit víz érhet azt a készülékházzal együtt vízalá nyomják és ha nem engedte be a folyadékot az mehet tovább - mire berakják a tároló rekeszbe és kamionra kerül. Ha 1 raklapon kiválasztanak egy ilyen modult és találnak 1 db hibás készüléket akkor végignézik az egész raklapot darabonként, ha találnak még 1-et akkor az egész műszak alatt elkészült modulokat egyesével vizsgálnak át és ezután engedik ki a gyárkapun.
Mindezt távol keleti alkatrészekből csinálják.
Egy ECU 0.4(!) másodperc alatt (re)bootol be.
a medve meg nem játék.
Ha az ISO-nak megfelel akkor nagy baj nincs :D
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Végleg zátonyra futott a Prodrive Forma-1-es projektje?


Az utóbbi időben igen nagy a csend a Prodrive istálló körül, ami az autoweek.com értesülései szerint nem véletlen, hiszen a 2008-as Forma-1-es indulásra jogot kapó csapatnak állítólag végleg befellegzett.

A David Richards vezette alakulat a tervek szerint a McLaren-Mercedestől vásárolt volna komplett autót, ám erre egyelőre nincs mód.

A csapatok ugyanis még mindig nem írták alá a Concorde Egyezményt, mivel nem minden gárda vezetősége szorgalmazza azt, hogy lehessen vásárolt karosszériával versenyezni, hiszen ez nem lenne igazságos azokkal szemben, akik pénzt áldoznak a fejlesztésre, és évek óta konstruktőrként működnek.

Ez pedig nem sok jót jelent a Prodrive számára, hiszen az újoncnak arra már nincs ideje, hogy egy teljesen új konstrukciót építsen a márciusi rajtig.

A Williams ráadásul annyira ellenzi a vásárolt autók bevezetését, hogy bíróság elé vitte az ügyet. A Prodrive a múlt hónap végén állt a Motorsport Világtanács elé, ahol tisztáznia kellett helyzetét. Az AutoWeek magazin szerint a csapat azt kérte, hogy a szezon közepéig kapjon haladékot a debütálásra, ám a Nemzetközi Automobil-szövetség testülete ezt elutasította.
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
iskolatej helyett egy kis szesz
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
széles választék. :D
Tőlem mást ne várj csak Scoobyt. wink

2008 Subaru Impreza Gp N


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
na ezt tuti kipróbálnám
aki tud az tud:D
látványos megoldás
a csajnak a fej amit bevág. :D
Impreza STi S208


Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
marha nagyot röhögtem, pedig biztos nagyopn fájt.
Ez elég komoly, csak azt nem tudom, hogy hozta így össze, mert a tempós sem volt nagy. Mondjuk elég alap dolog, h ilyen helyre nem állunk mert vagy a túloldalt próbálja alpinista módra megmászni vagy pedig oda megy be ahol a carmageddont bemutatta.
huhúúúúúúúúú, mekkora kresh!. :D
Klikkelj a normál/tömörített mérethez


Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez

Klikkelj a normál/tömörített mérethez
majd a golf áramlat megoldja. ;)
disznovagas .hu vannak még érdekes képek
azért tancinéninek is van egy frissen fehérített arca, de az értelmes tekintete is megér egy 1 perces néma csendet.
nagyon jók a képek! még még még!
remek sorozat az élményről meg csak álmodozthatunk...
Annyi haszon volt abból, hogy olyan sokáig benn volt a Safety Car, hogy a rajtnál legaláb nem ordítozott Palik, de hülyeségeket így is mondott rendesen. smile
Ez a Pikes Peak, ami a legvadabb versenyek egyike, ha nem a legvadabb. A Pikes Peak-i pálya igazán különleges. A verseny hivatalos neve International Hill Climb, mivel a versenyzők 2866 méteres magasságban indulnak és 19,99 kilométer megtétele után, 4301 méteren futnak be a célba. Az átlagos emelkedés 7%-os és 156 kanyart kell leküzdeni. A vörös homokos és kavicsos útpálya az egyenes szakaszokon mindössze hat, a kanyarokban 15 méter széles, védőkorlát sehol sincs. A pálya felső részén előfordul, hogy a versenyzőktől néhány méterre 1800 méteres mélység tátong.

Ezzel pedig megdöntötték a rekordot, szóval nem kellene fikázni a Suzukit.
Ja és még valami. Nem tudjátok véletlenül, hogy a legsikeresebb S-1600-as rally autókat melyik cég csinálja nem mellékesen Magyarországon? Hát igen, a Suzuki.
A régi swift (nem a kocka), amikor elkezdték gyártani Mo-n már akkor sem volt a legfejlettebb ,ne mbeszélve a magyar gyártói morállról. Ha megnézel egy japán swift-et rájössz a különbségekre.
jöhetne egy kis kóstoló! :)
azért az már nem semmi, hogy vki képes kulccsal és telefonnal a kezében így bealudni.
perfekt! folytatást!
valóban ettől lehet jól felfrissülni. :D
szeretnék írországban élni és ott alkoholista lenni. :D
Mi a kedvenc sportága?
Fedettpályás távolranézés?
maradjunk anyiban, hogy nem tetszik
ezen a ló már nyereggel együtt beférne
ilyet kitalálni sem lehetett egyszerű dolog...
/ 14 oldal
/ oldal   Összesen: 670 hozzászólás, Listázva: 351-400

Yocoo

Yocoo Nem: férfi

Beállítottság: heteroszexuális

Regisztrálás ideje: 2006. október 04.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!