kicsit tényleg zsúfolt szuperautókkal
maximális helykihasználás!
Rendesen betárolta az autóit
helykihasználásból jeles
Szerintem állat megoldás!
szerintem nagyon ötletes, semmi baj nincs vele
Hát szerintem isten király,császár!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ez az ember már nem a hülye kis kurváknak akar villantani,mert azok nem tudnák megkülönböztetni egy astrától sem.Ez az ember a minöségre megy,és abból is van neki KETTÖ.Akár melyik típús,akármilyen évjárat,ez akkor is FERRARI!!!!!!!méghozzá KETTÖ!!!!!
Minek, így is befér a három verda
az egyik kocsi elférne nálam. de csak pár napig, utána eladnám
Hülye angol!
Valószínű
különben 360 Modena és lent 550 Maranello, a Range duplája a kommerszebb Infinitinek főleg ha 4.6-os hosszított,
ezen az oldalon brutál sok baromságot írtatok(tisztkiv), Porschék meg Corvettek felülemelkedtek haha idióták, ezek aluminium autók 150000EU-tól, még hogy lenyomják. a 360 az 3500ccm és 400LE, 115 LE literteljesítményel nyitó(facelift robotváltó)autó, olaszéknál a legju- tányosabb, persze volt kisszériásváltozat +30LE, -100Kg. a másik 485LE és luxuskupé nem pedig brutál sportoló. utódaik F430 és 599 gtb
mind a 4 etalon a maga idejében. még valami az Aston Martin szar Ford motoros Ford kapcsolós kaki ezekhez képest ezek nem kompromisszum mentes sportgépek mint a Lambo vagy Lotus hanem luxussportautók légkondival hifivel elektromotorokkal, aki szidja hülye, az összeszerelési és az anyagminőségük már régóta kiváló, csupa nemes beszállítóval, kiküszöbölték a 90-es évek problémáit. megőrizték kisszériás (4500db) mivoltukat.
Aki ezt gyártotta az éppen 10-12 éve aláz a hightech cirkuszban,(McLarenkiv.), az utcai gépeken is elöl jár a fejlesztésben, lehet fikázni
ezen az oldalon brutál sok baromságot írtatok(tisztkiv), Porschék meg Corvettek felülemelkedtek haha idióták, ezek aluminium autók 150000EU-tól, még hogy lenyomják. a 360 az 3500ccm és 400LE, 115 LE literteljesítményel nyitó(facelift robotváltó)autó, olaszéknál a legju- tányosabb, persze volt kisszériásváltozat +30LE, -100Kg. a másik 485LE és luxuskupé nem pedig brutál sportoló. utódaik F430 és 599 gtb
mind a 4 etalon a maga idejében. még valami az Aston Martin szar Ford motoros Ford kapcsolós kaki ezekhez képest ezek nem kompromisszum mentes sportgépek mint a Lambo vagy Lotus hanem luxussportautók légkondival hifivel elektromotorokkal, aki szidja hülye, az összeszerelési és az anyagminőségük már régóta kiváló, csupa nemes beszállítóval, kiküszöbölték a 90-es évek problémáit. megőrizték kisszériás (4500db) mivoltukat.
Aki ezt gyártotta az éppen 10-12 éve aláz a hightech cirkuszban,(McLarenkiv.), az utcai gépeken is elöl jár a fejlesztésben, lehet fikázni
kb. a dubai tengeri pálmafán lehet, ott van korlátozott beépíthetőség, jó megy ott az olaszoknak(ferrari)
mosolyognék ha le szakadna a fönti:)
Nerm ertem ez miert lenne gond?
Tok jo megoldas, ha az alsoval kiall az ember, szerelni is lehet a fentlevot, nekem bejonne (No nem mintha Ferrarikat otthon szoktak volna.)
Tok jo megoldas, ha az alsoval kiall az ember, szerelni is lehet a fentlevot, nekem bejonne (No nem mintha Ferrarikat otthon szoktak volna.)
A maradék pénzből futotta még egyre!
Előbb volt meg a garázs, aztán vett még egy autót.
kényelmetlen lehet 2 ferrarival így beállni
csöves:P
Csorikámék.