Repülés néhány szabálya című műből idéznék.
"16. A helikopterek nem tudnak repülni, csak olyan randák, hogy a föld egyszerűen taszítja őket" lám lám igaz is.

"16. A helikopterek nem tudnak repülni, csak olyan randák, hogy a föld egyszerűen taszítja őket" lám lám igaz is.

Sziasztok!
Kicsit pontositanák mz/x hozzászólásán.
Iraeli F-15-ös volt ami valóban hiányzó szárnyal repült és visszatért a bázisára." A Negev sivatag felett repült egy F-15 fél szárnnyal. A MD szakemberei szerint aerodinamikailag lehetetlen manővert egy Markia Shchakim nevű pilóta hajtotta végre 1983 Május1.-én.."
http://www.aerosphere.com/html/wingless_f-15_large.shtml
Ja persze fent látható video ettől még full kamu.
Kicsit pontositanák mz/x hozzászólásán.
Iraeli F-15-ös volt ami valóban hiányzó szárnyal repült és visszatért a bázisára." A Negev sivatag felett repült egy F-15 fél szárnnyal. A MD szakemberei szerint aerodinamikailag lehetetlen manővert egy Markia Shchakim nevű pilóta hajtotta végre 1983 Május1.-én.."
http://www.aerosphere.com/html/wingless_f-15_large.shtml
Ja persze fent látható video ettől még full kamu.
A főnők kocsija. Avagy ne parkolj egy munka gép elé.
Durva, aki előszőr segít a feketeruhás az is versenyző! Később a pályamunkások autójába bele is rúg dühében.
"Ota körülbelül 90 másodpercre bennragadt az égő autóban, kitéve a 800 fokos lángoknak. Másfél perc alatt tudta kihúzni egy pályamunkás, lefektette a fűre, a sisak napellenzője beleégett az arcába. Ota megpróbált felkelni, elsőre elesett, a következő próbálkozásánál észrevette még egy pályamunkás, és egy pályakarbantartó kocsiba ültették (mentő helyett). A versenyt azonnal lefújták, és az eredményeket törölték. Ota harmadfokú égési sérüléseket szenvedett a teste egész felületén, de túlélte. Az arcán bőrátültetést kellett végezni, a beleégett napellenző miatt. Mérgezést is szenvedett a belélegzett mérgező gázoktól. A jobb karját, jobb lábát és ujjait nem tudta a baleset után rendesen mozgatni, és ez a profi versenyzői karrierje végét jelentette."
Tetsuya_Ota élete, itt le van irva a baleset is
"Ota körülbelül 90 másodpercre bennragadt az égő autóban, kitéve a 800 fokos lángoknak. Másfél perc alatt tudta kihúzni egy pályamunkás, lefektette a fűre, a sisak napellenzője beleégett az arcába. Ota megpróbált felkelni, elsőre elesett, a következő próbálkozásánál észrevette még egy pályamunkás, és egy pályakarbantartó kocsiba ültették (mentő helyett). A versenyt azonnal lefújták, és az eredményeket törölték. Ota harmadfokú égési sérüléseket szenvedett a teste egész felületén, de túlélte. Az arcán bőrátültetést kellett végezni, a beleégett napellenző miatt. Mérgezést is szenvedett a belélegzett mérgező gázoktól. A jobb karját, jobb lábát és ujjait nem tudta a baleset után rendesen mozgatni, és ez a profi versenyzői karrierje végét jelentette."
Tetsuya_Ota élete, itt le van irva a baleset is
páncél ing modern változatat
Wartburg alvázas, nem esikszét. Ha csak az alvázat nem végod szét.
Eistein-t sem a szépségért csodálták. :) Nagyon jó zene.
Tüdővel lélegző hal? lol
Vagy ez van ha vizbe vered ki? :)
Vagy ez van ha vizbe vered ki? :)
Verne Gyula sci-fi érzés 19. századból szerintem nagyon jó.
- Van fogad Mariska?
-Ja
-Akkor miért nem hordod.
-Ja
-Akkor miért nem hordod.
A háttérben is szép szabályosan motoroznak. :)
Azt a csúnya fitymaszükűletett tessék megoperáltatni.