/ 1 oldal
Hozzászólások
Torrentről le lehet tölteni az összes TG-t, ami szerintem teljesen legális, hiszen ha felveszem a TV-ből, akkor is ingyen jutnék hozzá.
Ezt a pacafolyamot nevezik HD-nek?
Ok. Nekem az itthoni 75 ló is bőven elég. smile
Az emberek itt ülnek az internet előtt, de arra nem veszik a fáradtságot, hogy utánanézzenek, mielőtt hülyeséget írnak le (320 LE)...
Koenigsegg CCX, SSC Ultimate Aero, Hennessey SRT-10 Viper Venom 1000 Coupe, Veilside Supra, Lotec Sirius...
Népszerű videómegosztó linkje után tessék ezt beírni watch?v=_7nG9BcvRHk , aztán meg lehet tekinteni.
A helyesírási hibákat utólag szándékosnak nyilvánítom. Gondoltam, beleolvadok a környezetembe.
Nem tudom, miért USA car... Mind1, a lényeg, hogy a Pagani Zonda F Roadster - Bugatti Veyron gyorsulási verseny megtekinthető a Top Gear 12. évadának 4. részében.
James ott áll a Zondával a reptéren, aztán meséli, hogy azt mondták neki, egy VW ellen kell gyorsulnia, úgyhogy ne aggódjon. Aztán megjelent a fehér Veyron. A lényeg, hogy a Bugattinak a Pagani sem volt ellenfél, azt is otthagyta, mint az ürüléket.
Viszont gyorsabban ment körbe a pályályukon. Éjjen.
Bocs. Forgalmi szerint sedan.
Fabiám van, azért tudom, hogy működik. Ráncfelvarrott Fabiákban három gombos a távirányító (bicskás kulcs esetén), nyit-zár-csomagtartó. A villanymotor a karosszériába van építve, ez meghúz egy kart, az meg meglöki a zárszerkezeten lévőt. A kettő közé esetleg-netalántán-véletlenül be tudhatta dugni a bigyót, és így kipattinthatta. A zár kattanását hallani, a villanymotor zümmögését nem. Pedig kellene (ha távirányítóval nyitja vki). Nálam ott vérzik el a dolog, ahogy a többi ajtót kinyitja... Singáló: központi zárasban mindben villanymotor van, függetlenül a hátának a formájától. Legalábbis az enyém ötajtós/hatchback (forgalmi szerint limousine...), a Tiéd combi, már csak egy lehetőség marad. Az alapfelszereltségnél egyetlen nyitási mód a vezető mellől bowdennel. smile Gáz, ha elsőre nem sikerül rendesen lezárni. vigyor5
Nos, a központi zárat különösebben nem érdekli, hogy nyitva van-e a csomagtartó. Ha távirányítóval nyitod, akkor a reteszelést oldja az ajtókon, vagyis ha fél perc alatt be tudsz mászni, akkor ki bírod nyitni az ajtókat. Utána visszareteszeli. Legyen ez az egy.
Kettő, ha felfeszíted a csomagtartót, mert lehet (megnéztem a zárszerkezetet, ha azon valaki látja, hogy gyenge, vagy sem, akkor gratulálok neki), attól még az ajtók reteszelése továbbra sem old.
Három, az úszókat nem lehet felhúzni, a kilinccsel lehet kinyitni (vagyis a teljes nyitáshoz kétszer kell meghúzni). De mindkettő nagyon messze van ahhoz, hogy bárki csak úgy benyúljon a csomagtartóból és kinyissa.
Négy, a hátsó ajtók zárja nem működteti a központi zárat, vagyis a hátsó ajtó kinyitása után megint szüksége lenne emberünknek egy hosszú, vékony karra az első ajtókhoz.
S ha a csomagtartó nyitva, attól még nem nyílnak ki az ajtók is...
De ha így fel lehet feszíteni, akkor bármelyik VW csoportosat fel lehet. Nekünk a nyitó kallantyű el volt görbülve, aztán többször félig nyitott helyzetből nem lehetett sehova sem jutni, beakadt, többet nem nyitotta. De ha ezt tudom, biztos beszerzek egy ilyen bigyót, s nem az utastérből nyitom ki. (Na persze...)
Nem tudom... Arra gondoltam először, hogy a nyitó kart tudja elnyomni vele, de a síkosító csak nem elég ahhoz, hogy a tömítésen keresztülnyomjon egy ilyen vastag tárgyat.
Az index-tolatólámpa formájából látszik, hogy ez egy 2004 utáni darab, a lökhárító védőcsíkjából pedig, hogy gyári tolatóradar van benne, úgyhogy magas felszereltségű, garantáltan központi zárral. Ezeket pedig rendeltetésszerűen csak kétféleképpen lehet kinyitni, a rendszám fölötti mikrokapcsolóval vagy a kulcsba épített távirányítóval. Az alapfelszereltségűt pedig csak belülről, vezetőülés mellől. Vagyis az ajtó vagy teljesen zárva van, vagy egyáltalán nincs. Kulcslyuk nincs rajta. Vagy tényleg felfeszítették, vagy kinyitották a háttérben távirányítóval. Szerintem.
Pedig biztosan felvették az érkezést is.
Nekem az rémlik, hogy a fa- és a fémgolyó is ugyanannyi idő alatt esik le a toronyból. Hogy jön ide a kiegyensúlyozás?
Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Fuck you! Look at that! Na, ez vicces!
Szerintem túlugrotta, ezért gurult ott valami. Azért volt lejtő a lyuk után, hogy kisebbet, jó esetben szinte semmit ne kapjon a kocsi. A rali autók "keményebbek", de azok sem bírnak ki mindent. Úgy rémlik, láttam már olyat, hogy a motorháztetőn kinézett a gólyaláb egy nagyobb ugrató után. Aki pedig egy ilyen ugrásra vállalkozik, csak nem számít arra, hogy utána ezzel a kocsival megy haza. Nem vagyok ralis, de szerintem ezt az autót az ugratás után apró darabokra szedték és átnézték, akármilyen jól is gurult a leérkezés után.
Túl homogén a bundája, érdekes a mozgása. Ám legyen! Egy nagy pixelhalom, nem látszik rendesen.
Akármilyen logó is legyen a sarokban, ez szerintem animáció!!!!!!
Úgyhogy évek múlva is pont ilyen lesz.
Egyébként van nekik Nissan Micra is Jaguar búrával, no az vicces még...
Szerintem gusztustalan, de ízlések és pofonok. Top Gearben bemutatta James, ahogy a Rolls-Royce utánzatú típust is. Az is inkább gáz volt, de úgy látom, van itt egy pár elfajzott ízlésű ember, nekik biztosan az is tetszene.
Nem tudom, valaki miért várja, hogy Queen szintű klipet csináljon valaki, aki alapvetően nem ezzel foglalkozik, csak egy részfeladatra készít egy videót...
Neki biztos túl sebes az autó, túl rövid a csiga.
Én úgy látom, hogy ha a nő nem lett volna ott, akkor sem lett volna sokkal másabb a manusznak... Lehet, hogy szereti a f@szt, de ez ebből a videóból biztosan nem derül ki!
Igen érdekes a szerszám tartása... Én arra gondolnék, hogy ez egy olyan gyerekkorától nőnek nevelt fiú, aztán a bré emiatt csúnyán deformálódott, a lelkivilágról nem is beszélve.
Telefonál, közben meg az operatőr hátulról elkezdi fogdosni a tökét?
Egyébként tényleg undorító. :)
De hiszen ez csak "poénból" van, otthon. Tegye nyugodtan. Én nem sajnálnám tőle.
Nem baj, a szülésnél nem lesz gond. Nem úgy, mint a többi edzetlennek...
HGW: szerintem a kamu office-ban maszturbáló csaj is ez volt, akkor is ebben a ruhában. Dolgos nap lehetett ennyi jelenetet felvenni... (az már három). Rejtett biztonsági kamera, mi...
Mintha a csaj már szerepelt volna ugyanebben a WC-ben, ráadásul ugyanebben a ruhában. Csak akkor a teásedénybe vizelt bele a csap mellett guggolva. Rosszul emlékeznék?
/ 1 oldal
/ oldal   Összesen: 27 hozzászólás, Listázva: 1-27

P935

Regisztrálás ideje: 2006. szeptember 29.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!