7 - es busszmegálló Blaha...
Ha nem értesz valamihez ne mondj róla véleményt....
Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...
Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....
A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...
Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....
Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????
( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )
Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....
Üdvözlettel :
egy haditechnikai mérnök.
Látszik is rajtad, hogy a tudásodat a TV - ből szerzed...gratulálok...
Amiről beszélsz az a Forrestal anyahajóval történt 1967 - ben a Vietnámi háború idején.
Ha bölcsebb lennél akkor hallgattál volna....ott ugyanis az történt, hogy egy A4 - es Skyhawk gép szárnyára rögzített RAKÉTABLOKKBÓL !!! indult el egy rakéta - valóban elektromos hibából - és okozott katasztrófát a fedélzeten....Azért hangsúlyoztam ki a rakétablokkot mivel az egy - általában - cső alakú tároló és indítószerkezet amiben 15 - 20 ( tipustól függően ) rakéta van betárazva és a gyújtás után rögtön egyenesen !!! indul el....
A jelen kép azért nem valós - az előző hozzászólásomban leírtakan kívül - mivel a képen egy AIM - 9 sidewinder légiharc rakéta van melyet indításkor ( mivel csak a levegőben indítható ) a felfüggesztési pontokon lévő 2 piropatron, 3 méterre ellök a gép szárnyától lefelé, és csak ezután indul be a rakéta hajtóműve és kezdi meg a célmegközelítést...ez azért van, hogy a gép hajtóműve ne szívja be a rakéta hajtóművének égésgázait, mert az leálláshoz vezethet...
Jelen esetben ha az anyahajón álló F - 18 - as szárnyáról ( szárnymagassága kb. 1.6 méter ) leoldott volna a rakéta akkor az először a piropatronok hatására belepaszírozódott volna a fedélzetbe és a rakéta gépestől mindenestől felrobbant volna....
Vagy szerinted úgy történt, hogy a rakéta leoldott, majd felpattant a betonról és vígan elindúlt ....????
( Természetesen a hozzászólásomban lévő összes adat tényszerűsége leellenőrizhető )
Szeretem mikor valaki nézi a Spektrumot vagy a Discovery csatornát és már egyből szakértőnek képzeli magát....
Üdvözlettel :
egy haditechnikai mérnök.
Nagy kamu az egész....
A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...
( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...
Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....
( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
A vadászrepülők úgy vannak konstruálva, hogy ha a futómű kint van akkor a fegyverzet üzemképtelen...
( mind a gépágyú, mind a légiharc és mind levegő - föld rakéták )....pontosan azért, hogy le és felszálláskor ne veszélyeztessék a saját bázist, és a saját erőket...
Ezért van az a nemzetközi szabvány is hogy ha elfognak egy repülőgépet, vagy idegen országba téved egy másik ország vadászgépe és elfogják, az az első, hogy ki kell engednie a futóművet mert ilyenkor a fegyverrendszer blokkolva van és ha nincs rádiókapcsolata az elfogó géppel így tudja neki jelezni, hogy békések a szándékai, nem akar támadni.....
( Ez egy 1951 - es nemzetközi szabvány, mely alapján így gyártanak minden vadászrepülőt az USA - tól Oroszországig mindenhol...)
NAgyon ottvan...
Ez jó...
Zoral a csávó...
A szentélyben...
Kemény....
Nagyon komoly....
jujjjjj....
Tud helyezkedni az biztos...
érdekes...
Ez most férfi vagy nő....
Szép a mosolya...
Ez beteg...
Laza....
meg hát....
áááááááá.... nagyon jó...
Van egy két érdekes arc...
Jeromos sétál....
A marhák....
Ez már gáz...
Kár azokért a jó kocsikért...
Jó buli lehetett...
Jó fejek...
Jajjjj......
betegek...
laza...
jó anyag...
Kellemetlen...
Vagány paci...
Gyanus...
Igy sikerült...
Kemények..
jajjj....
meg lesz az...
Mi ez...
simán megy...
Így járt...
Van kanna rendesen...
Jó kis buli lehetett...
Pont egymáshoz illenek...
Gusztustalan.... a hányás kerülget...

Ez mi volt...
Betegek ezek a japcsik...
Vagány maci...
Taníts mester taníts.....
Állat....
Erre rakjál kerékbilincsrt vazzeg...
Nem semmi