Egy másik limitált széria szintén a Subarutól.
Ami miatt kiadták a WR1 nevű módosított Imprezát, Petter Solberg 2003-as világbajnoki trófeája volt az ok. A WR1 csak ebben a színben és ha jól tudom csak 1000 darab erejéig volt kapható. A szín megnevezése iceblue.
Ami miatt kiadták a WR1 nevű módosított Imprezát, Petter Solberg 2003-as világbajnoki trófeája volt az ok. A WR1 csak ebben a színben és ha jól tudom csak 1000 darab erejéig volt kapható. A szín megnevezése iceblue.

A Porsche is boxermotoros, és a VW Bogár is!
A fiastyúk viszont tényleg csak a Subaru lehet.
Mostanában visszafogott voltam képbeillesztés terén.

A fiastyúk viszont tényleg csak a Subaru lehet.
Mostanában visszafogott voltam képbeillesztés terén.
numlOck kijavítanálak ha megengeded.
A fekete Impreza valóban egy váratlan és tragikus haláleset miatt készült el. Eddig stimmel, a helyesbítés most következik: A FHI Richard Burns angol származású (ez is stimmel) rally világbajnokának állít emléket ezzel az autóval a monogramja található a kocsi nevében (RB) míg a 320 a LE-k száma.
Richard Burns az egyetlen angol rally világbajnok (Colin McRae skót), aki 1999 és 2001 között versenyzett a Subarunál, előtte a Mitsubishi a Subarus korszak után a Peugeot versenyzője volt.
32 éves korában agytumor miatt halt meg. :(
R.I.P.
A fekete Impreza valóban egy váratlan és tragikus haláleset miatt készült el. Eddig stimmel, a helyesbítés most következik: A FHI Richard Burns angol származású (ez is stimmel) rally világbajnokának állít emléket ezzel az autóval a monogramja található a kocsi nevében (RB) míg a 320 a LE-k száma.
Richard Burns az egyetlen angol rally világbajnok (Colin McRae skót), aki 1999 és 2001 között versenyzett a Subarunál, előtte a Mitsubishi a Subarus korszak után a Peugeot versenyzője volt.
32 éves korában agytumor miatt halt meg. :(
R.I.P.
Szerintem nem a hangulatommal volt a baj, meg bejártuk az egész várost, a dóm volt ami tetszett, de a többi nem váltott ki vmi nagy lelkesedést belőlem.
Tisza-partot látok eleget, mivel Tisza-parti településen lakok, ráadásul a település végét jelző táblát elhagyva a Hortobágyi Nemzeti Parkban találom magam.
Hétközben Miskolc és a Bükk közelségét élvezem.
Szóval legyen alföld, vagy Tisza-part, engem ez már meg nem hat.
Amit viszont egyáltalán nem értek és ezért nem tud meghatni a szegediek "sírása" amikor minden víz alatt van: Mi a fakanál volt az oka, hogy beleépítkeztek a folyómederbe? Főleg azután, hogy már sok évvel azt megelőzően elvitte fél Szegedet az árvíz.
Tisza-partot látok eleget, mivel Tisza-parti településen lakok, ráadásul a település végét jelző táblát elhagyva a Hortobágyi Nemzeti Parkban találom magam.

Hétközben Miskolc és a Bükk közelségét élvezem.

Szóval legyen alföld, vagy Tisza-part, engem ez már meg nem hat.
Amit viszont egyáltalán nem értek és ezért nem tud meghatni a szegediek "sírása" amikor minden víz alatt van: Mi a fakanál volt az oka, hogy beleépítkeztek a folyómederbe? Főleg azután, hogy már sok évvel azt megelőzően elvitte fél Szegedet az árvíz.
Barátnőm kedvenc városa Szeged.
1x jártam ott én is, de engem vhogy nem nyűgözött le sem a Tisza, se semmi.
Lehet azért mert közvetlen a Tisza mellett lakom és nem kicsit unom.
1x jártam ott én is, de engem vhogy nem nyűgözött le sem a Tisza, se semmi.
Lehet azért mert közvetlen a Tisza mellett lakom és nem kicsit unom.
Nem vagyok itt 4 napig és "elburjánzik" a topic, sehol egy boxer motor, sehol egy fiastyúk.

No én a héten nem leszek már net közelben, Mindenkinek kellemes húsvéti ünnepeket, akit érint annak sok locsolót!
Én nem állítottam, hogy Miskolc a legszebb város, csak azt, hogy Nekem az egyik kedvencem Szfvár mellett. Régen tényleg randa volt és iparváros is, de egy kiránduláshoz a Bükkben remek kiindulópont. Lillafüredre a helyi járattal, el lehet jutni, és ott akár meg lehet tekinteni a barlangokat, csónakázni a Hámori-tavon, vagy éppen utazni egy kellemeset az erdei vasúton.
Ha Miskolc másik "vége" felé haladunk eljuthatunk Miskolc-Tapolcára. Az is megér egy délelőttöt.
Egerről 5 dolog jut eszembe: Dobó, bor, vár, rallye, Turi Tamás.
OFF
Rallye alkalmával már pénteken ott voltunk Sirokon, és estig bejártuk az összes gyorsasági szakasz útvonalát.
Sirokon a várba azért mentünk fel, mert elmaradt az utolsó szombati gyorsasági, de nem bántam meg.
Ha Miskolc másik "vége" felé haladunk eljuthatunk Miskolc-Tapolcára. Az is megér egy délelőttöt.
Egerről 5 dolog jut eszembe: Dobó, bor, vár, rallye, Turi Tamás.
OFF
Rallye alkalmával már pénteken ott voltunk Sirokon, és estig bejártuk az összes gyorsasági szakasz útvonalát.
Sirokon a várba azért mentünk fel, mert elmaradt az utolsó szombati gyorsasági, de nem bántam meg.
Legutóbb az Eger Rallye apropójából Sirokon jártam, ami egy nagyon kis csöndes és szép helyen elterülő kis településke.
Talán egyetlen nevezetessége a várrom, ahonnan remek kilátás nyílik az arra járó számára a környező tájra ami igencsak jó hatással van a napi rendszerességgel betont bámuló látószervekre.
Pár kép:
kép1
kép2
kép3
kép4
kép5
kép6
kép7
kép8
Talán egyetlen nevezetessége a várrom, ahonnan remek kilátás nyílik az arra járó számára a környező tájra ami igencsak jó hatással van a napi rendszerességgel betont bámuló látószervekre.
Pár kép:
kép1
kép2
kép3
kép4
kép5
kép6
kép7
kép8
Nekem Székesfehérvár és Miskolc.
Nekem vhogy ő jutott róla eszembe amikor megláttam a képet.

kb 1 millió juróra mondták ki az árát, de az még így sem jön ki 320 millió HUF-ra, viszont mindenféle biszem-baszom járulékokkal már elképzelhető, hogy a végösszeg annyi amit Te említettél.
Inkább 630 000 GBP-ért egy jó kis WRC-t.
Inkább 630 000 GBP-ért egy jó kis WRC-t.

Sorry.
Látszik, hogy jó mérnök lesz belőlem. Annyira vagyok csak lusta, hogy ne fájjon (nem néztem először a linket).
Látszik, hogy jó mérnök lesz belőlem. Annyira vagyok csak lusta, hogy ne fájjon (nem néztem először a linket).
Legjobb tudomásom szerint a legdrágább autó jelenleg a Bugatti Veyron a maga 1.2 millio USD-s árával, ami ráadásul még csak nem is vmi nagy egetrengető autó.
Nem, de nem is olvastam volna vissza a 3225 kommentet.



A Maybach 57 S ára 377 000 USD.
A Maybach Exelero megközelítőleg 500 000 USD.
Bugatti Veyron 1.2 millio USD.
Bugatti W18 Chiron 277 000 USD.
Rolls-Royce 100 Excentenary kb 400 000 USD.
A Maybach Exelero megközelítőleg 500 000 USD.
Bugatti Veyron 1.2 millio USD.
Bugatti W18 Chiron 277 000 USD.
Rolls-Royce 100 Excentenary kb 400 000 USD.
Tudja vki mi a fuck szó eredetének története?

gyors voltál.
nyáron amikor 12 órás műszakban dolgoztam ilyenekkel bombáztuk egymást.

nyáron amikor 12 órás műszakban dolgoztam ilyenekkel bombáztuk egymást.
Fel tudja vki sorolni azt a 3 magyar szót aminem utolsó 2 betűje a C és a K?
Csak most néztem meg mi a rejtvény. A megoldás az emberünk bögréjén volt.
Ötletes.
Ötletes.


Ez nem az STi verzió, és jelenleg az áll legközelebb a WRC-hez.
Ha ez lesz a végleges modell akkor, az előző széria ára jobban fogja magát tartani.
Ha ez lesz a végleges modell akkor, az előző széria ára jobban fogja magát tartani.
Szerintem is randa, de lehet a FHI le akarja utánozni a Porche '80-as évekbeli mélyrepülését. Jó úton haladnak. :(
Ha jól láttam akkor keretet kaptak az ajtók. Kár értük, ez volt az egyik jellegzetes része az autónak.




Ha jól láttam akkor keretet kaptak az ajtók. Kár értük, ez volt az egyik jellegzetes része az autónak.





Ez talán azért van így, mert amikor megnézik a kocsit és látják, hogy egy 24 év körüli srác ül a kocsiban és kiszól, hogy "mit lesel hülyegyerek?" azt az ember kicsit nehezen tudja "feldolgozni".
Ha meg nem tudok felmenni a padkára mert odaverem az alját akkor nem megyek olyan helyre ahol ez szükséges lehet.
Ha meg nem tudok felmenni a padkára mert odaverem az alját akkor nem megyek olyan helyre ahol ez szükséges lehet.
Egy 41 éves üzletember a tulaj és az ő 39 éves öccse törte össze, amikor egy Vauxhall (angol Opel) Astrát előzött kb 160-nál, megpördült és ez lett az eredménye.


Pár oldallal visszább azt írta dako, hogy 318i, 1.8 motorral.
A típus megnevezése 316, de gyárilag 1.8-as motor van benne.
Akkor marha egyszerű. Gépkönyv elő, megnéz, hogy milyen olajat ajánl a gyártó és olyat venni.
Szervízkönyvben megnézni, hogy milyen olajat öntöttek legutóbb a motorba és a probléma megoldva.
Szervízkönyvben megnézni, hogy milyen olajat öntöttek legutóbb a motorba és a probléma megoldva.
Szerintem Castrol, ESSO, de ha találsz ELF vagy Motul olajat azt is bátran használhatod. A lényeg az olaj viszkozitása ami nem egyenlő a sűrűséggel!
Ha teljesen tanácstalan Vagy akkor írj a totalcar olajdokijának.
Olajdoki
Ha teljesen tanácstalan Vagy akkor írj a totalcar olajdokijának.
Olajdoki



Én úgy tudom (lehet, hogy rosszul) azért lett francia, mert ők csinálták a legnagyobb előszeretettel a barokk kor idején, amikor aztán kellett hozzá gusztus az akkori higéniai szokásokat figyelembe véve.
Olyan helyen ahol évente 1,5-2 méter hó esik átlagban, nem nagyon fogsz autóval közlekedni.
Nézd majd meg vmelyik svéd vagy a norvég rally vb összefoglalóját és akkor észre fogod venni, hogy jééé, itt egy hómobil, meg mégegy ott is van 2...
Amúgy van egy olyan verseny minden év végén, hogy Race Of Champions amiben rally, F1, DTM ha jól tudom talán WTTC versenyzők küzdenek egymás ellen, shol bárki nyerhet...
Grönholm motorcross versenyző volt, mielőtt 2x rally világbajnok lett volna, Solberg Norvég autocross bajnokként kezdett rallyzni, Loeb tornász világbajnok és 3x nyerte meg a rally vb-t, stb stb.
Stiq Blomquist elmúlt már 63 és még mindig aktív rally versenyző, azért ez sem mind1.
Nézd majd meg vmelyik svéd vagy a norvég rally vb összefoglalóját és akkor észre fogod venni, hogy jééé, itt egy hómobil, meg mégegy ott is van 2...
Amúgy van egy olyan verseny minden év végén, hogy Race Of Champions amiben rally, F1, DTM ha jól tudom talán WTTC versenyzők küzdenek egymás ellen, shol bárki nyerhet...
Grönholm motorcross versenyző volt, mielőtt 2x rally világbajnok lett volna, Solberg Norvég autocross bajnokként kezdett rallyzni, Loeb tornász világbajnok és 3x nyerte meg a rally vb-t, stb stb.
Stiq Blomquist elmúlt már 63 és még mindig aktív rally versenyző, azért ez sem mind1.
Nem is csoda, aki bármikor 10-20 métereket ugrat, abban nem sok félsz van. :)
Rossi néha rallyn is szokott indulni szereti azt is. :)
Pedig 4 kerék, murva, lapjával előre, nem igazán hasonlít a moto gp-re. :D
Rossi néha rallyn is szokott indulni szereti azt is. :)
Pedig 4 kerék, murva, lapjával előre, nem igazán hasonlít a moto gp-re. :D
Hallottuk, sőt még azt is, hogy James HUNT álnéven indult el a versenyen. (James Hunt 1976-ban lett világbajnok a McLarennel)
Profik indultak az addig oké, de Kimi sem most látott először motorosszánt és havat. A hómobil ott a mindennapi közlekedés eszköze. Skandinávok amúgy, mind ilyen elvetemültek. Elég csak arra gondolni hány skandináv van és volt benne az autósportban.
Kankunen, Makinen, Hakinen, Raikonen, Keke Rosberg, Grönholm, Hirvoven, Solberg tesók. Kis tulzással előbb tudtak autót vezetni mint járni. Hirvoven aki most kb 24 éves és gyári versenyző volt a Subarunál, most pedig már 2 éve a Fordnál első emléke az volt amikor az apja ölében 3-4 évesen tekerte a kormányt a házuk mellett lévő befagyott tavon.
Benne van Raikonnen az extrém sportokban rendesen.
Tavaly vagy tavalyelőtt a motocross-os sisakját árverezték el a bevételt jótékonysági célokra felhasználva.
Profik indultak az addig oké, de Kimi sem most látott először motorosszánt és havat. A hómobil ott a mindennapi közlekedés eszköze. Skandinávok amúgy, mind ilyen elvetemültek. Elég csak arra gondolni hány skandináv van és volt benne az autósportban.
Kankunen, Makinen, Hakinen, Raikonen, Keke Rosberg, Grönholm, Hirvoven, Solberg tesók. Kis tulzással előbb tudtak autót vezetni mint járni. Hirvoven aki most kb 24 éves és gyári versenyző volt a Subarunál, most pedig már 2 éve a Fordnál első emléke az volt amikor az apja ölében 3-4 évesen tekerte a kormányt a házuk mellett lévő befagyott tavon.
Benne van Raikonnen az extrém sportokban rendesen.
Tavaly vagy tavalyelőtt a motocross-os sisakját árverezték el a bevételt jótékonysági célokra felhasználva.



A '98-as volt Herczig tavalyi versenyautója, most azzal Borsi Gergő fog menni.
Janika nekem sem szimpatikus ember, Benikkel nincs különösebb bajom, Turi kicsit lekezően beszél az emberekkel.
Spici fergeteges figura főleg Kazár Mikivel az oldalán. :D
Spici Turi tavalyi Fabiájával fog menni, reméljük jobban fog menni, mint tavaly.
Érdekes lesz a 3 Subaru WRC is. Lesz egy '98-as amivel még McRae versenyzett, egy '02 WRC és egy teljesen új 0 km-es '03 WRC. :D
Spici fergeteges figura főleg Kazár Mikivel az oldalán. :D
Spici Turi tavalyi Fabiájával fog menni, reméljük jobban fog menni, mint tavaly.
Érdekes lesz a 3 Subaru WRC is. Lesz egy '98-as amivel még McRae versenyzett, egy '02 WRC és egy teljesen új 0 km-es '03 WRC. :D

Fociban nem állunk sehogy, Baumgartner Zsóti meg megint nincs sehol.
Sennát tisztelem én is, és James Huntot.
Anno a '80-as években amikor még létezett a Groupe B a rallyban akkor kíváncsiságból mentek egy időmérőt az éppen aktuális F1 verseny helyszínén és ott a 6. helyre volt elegendő az időeredmény.
A rally autókban az a szép, hogy szériaautókból készítik.
Sennát tisztelem én is, és James Huntot.
Anno a '80-as években amikor még létezett a Groupe B a rallyban akkor kíváncsiságból mentek egy időmérőt az éppen aktuális F1 verseny helyszínén és ott a 6. helyre volt elegendő az időeredmény.
A rally autókban az a szép, hogy szériaautókból készítik.
Sumák mikor is ment rally autóval?
Esetleg a Race of Champions nevű tornán, ahol Loeb elverte csúnyán. És ott több féle járgánnyal mennek, ROC buggy, WRC, Porsche, Renault.
Solberg egyszer vitte egy körre a WRC-vel és amikor kiszállt mellőle saját elmondása szerint remegtek a lábai, Jean Todt majdnem lefosta a bokáját nehogy Cipész Miklósnak baja legyen.
Colin McRae pedig tesztelte a Jordan Fordot és jól is ment vele.
Én azért nem szeretem a pályaversenyzést mert a 18. kör körül unalmamban már a nekiállok gépgyártás-technológiát tanulni.
A rally vb-n 1 szakaszon a verseny előtt 2x mehet végig a versenyző és akkor írják fel az itinert amit használnak a verseny folyamán.
Nem olyan, mint egy F1 pálya, hogy van max 15-20 kanyar és már körbe is értél, hanem gyakran 20-40 km-es szakaszok ahol nyomni kell keményen, és úgy bemenni 1 kanyarba, hogy látod az út balra kanyarodik, de a navigátor azt mondja menj jobbra neked arra kell menned mert ő azt mondja.
Ha elromlik a kocsi a gyorsaságin vagy egy etapon, akkor szépen ki kell szálni a kocsiból és megcsinálni. Kereket cserélni mert a defekt főleg múrván gyakran előfordul, de néha még az aszfalt is kicsípheti ha olyan az út.
A rally versenyeken ugyan nincsenek olyan sebességek, mint a forma 1-ben, de figylemre méltó, hogy 130 fölötti volt az átlagsebesség az egyik finn szakaszon ahol olyan ugratók vannak, hogy 50! nem tévedés 50 métert repülnek a kocsik.
A rally még azért is sokkal jobb mert bárhol lehet rendezni és bármikor. Nem kell külön pályát építeni (Hungaroring), elég egy aszfaltcsík (Eger, Miskolc, Mecsek), vagy egy földút (Veszprém, Szombathely), és ha esetleg van hó akkor az még plusz ráadás (Mikulás rally, Szilveszter rally).
Turi Tomi aki abszolút magyar rally bajnok anno szintén pályaversenyző volt, de kipróbálta és itt ragadt.
Benik Balázs szintén go-kartozott mielőtt rallyzni kezdett volna most pedig az OMW jóvoltából még a Mexikó rallyn is indulhatott.
Esetleg a Race of Champions nevű tornán, ahol Loeb elverte csúnyán. És ott több féle járgánnyal mennek, ROC buggy, WRC, Porsche, Renault.
Solberg egyszer vitte egy körre a WRC-vel és amikor kiszállt mellőle saját elmondása szerint remegtek a lábai, Jean Todt majdnem lefosta a bokáját nehogy Cipész Miklósnak baja legyen.
Colin McRae pedig tesztelte a Jordan Fordot és jól is ment vele.
Én azért nem szeretem a pályaversenyzést mert a 18. kör körül unalmamban már a nekiállok gépgyártás-technológiát tanulni.
A rally vb-n 1 szakaszon a verseny előtt 2x mehet végig a versenyző és akkor írják fel az itinert amit használnak a verseny folyamán.
Nem olyan, mint egy F1 pálya, hogy van max 15-20 kanyar és már körbe is értél, hanem gyakran 20-40 km-es szakaszok ahol nyomni kell keményen, és úgy bemenni 1 kanyarba, hogy látod az út balra kanyarodik, de a navigátor azt mondja menj jobbra neked arra kell menned mert ő azt mondja.
Ha elromlik a kocsi a gyorsaságin vagy egy etapon, akkor szépen ki kell szálni a kocsiból és megcsinálni. Kereket cserélni mert a defekt főleg múrván gyakran előfordul, de néha még az aszfalt is kicsípheti ha olyan az út.
A rally versenyeken ugyan nincsenek olyan sebességek, mint a forma 1-ben, de figylemre méltó, hogy 130 fölötti volt az átlagsebesség az egyik finn szakaszon ahol olyan ugratók vannak, hogy 50! nem tévedés 50 métert repülnek a kocsik.
A rally még azért is sokkal jobb mert bárhol lehet rendezni és bármikor. Nem kell külön pályát építeni (Hungaroring), elég egy aszfaltcsík (Eger, Miskolc, Mecsek), vagy egy földút (Veszprém, Szombathely), és ha esetleg van hó akkor az még plusz ráadás (Mikulás rally, Szilveszter rally).
Turi Tomi aki abszolút magyar rally bajnok anno szintén pályaversenyző volt, de kipróbálta és itt ragadt.
Benik Balázs szintén go-kartozott mielőtt rallyzni kezdett volna most pedig az OMW jóvoltából még a Mexikó rallyn is indulhatott.
Teljesen egyetértek Veled.
A rally a legdurvább abból a szempontból, hogy ott másodpercenként változik az út.
Száraz aszfalt utána nedves, néhány helyen jégfoltok, hó ez mind a Monte Carlo Rallye egy szakasza.
"A rallysport olyan, mint a sakk, csak nincs idő két lépés között"
"A rally ott kezdődik ahol a forma 1 véget ér"
És ez benne a szép. :D
A rally a legdurvább abból a szempontból, hogy ott másodpercenként változik az út.
Száraz aszfalt utána nedves, néhány helyen jégfoltok, hó ez mind a Monte Carlo Rallye egy szakasza.
"A rallysport olyan, mint a sakk, csak nincs idő két lépés között"
"A rally ott kezdődik ahol a forma 1 véget ér"
És ez benne a szép. :D

Olyan már előfordult a klub történetében is, hogy bmw-vel próbálgatták a driftet a fiatal urak egy zártnak mondható útszakaszon és erre megjelent egy kedves úr aki 120-nál rakta keresztbe a gépet és úgy csúszott végig a kanyarban, hogy a többiek azonnal megútálták.
Volna több is, de nem akarom elárasztani a topicok:





A T-modell ráadásul etanol üzemanyagra volt tervezve. :D
Rally autót nem nagyon szoktak félkézzel vezeti huzamosabb ideig. :)
oooooooo!
A sierra is komoly gép. :D
3.0 rwd-ben elég gyilkos, nem is beszélve a 4wd-ről. :D
oooooooo!
A sierra is komoly gép. :D
3.0 rwd-ben elég gyilkos, nem is beszélve a 4wd-ről. :D
A könyv szerint a transzformátor feltalálói: Déry Miksa, Bláthy Ottó Titusz, Zipernowszky Károly. :)
Wiki barátnőmnél is érdeklődtem és ott is szerepel a a hidrogénből és oxigénből áramot fejlesztő eszköz.
Wiki barátnőmnél is érdeklődtem és ott is szerepel a a hidrogénből és oxigénből áramot fejlesztő eszköz.