

Most jöttem rá hogy nem csak sugárirányban haladhat!Ha a menekülő nyomvonala nem egyenes az üldözőnek kb. háromnegyed kerületet meg kell tennie,míg az üldözöttnek csak kis mértékben nő az útja.Talán Így!Ezt kiszámolni nem tudom,de szerintem lehetséges.
Természetesen a 2 lehetne bármennyi DR Anthoni-t nem értem mert az ő megfejtése ugyanaz mint az enyém,csak bővebben.No a lényeg hogy az elkapás előtt ha egy pillanattal visszafordul /r=2 / esetében 4-et kell megtennie a zabagépnek újra 6.5-öt a túloldalig 4-szeres gyorsasággal.Most sem sikerült meglépni,és bár mikor fordul vissza ugyanaz a helyzet.Szerintem.
Szerintem nem tud.K=2rpi.Ha r=2 akkor kerület fele kb 6.5 ami kevesebb mint 8.
Engem is lenyűgöznek ezek a dogok,ezért is imádom a robbantott rajzokat,egy órát elvagyok egy képpel.Egy robbanómotor maga a műszaki tökéletesség,mert mint rendszer életre kell,úgy viselkedik mint egy élőlény.Imádok olyan gépeket beindítani,amik jó pár éve nem működtek,és hallom ahogy magához tér a szerkezet,kisimul a járása.A japánok alázata és műszaki teljesítménye meg külön lenyügöz,megértem hogy büszkék a hazájukra,és sajnálom hogy mi a nyomukba sem érünk,tudom hogy ezzel sok olvasót megsértek ,de mi csak a mellünket verjük elkeserít hogy ebben az országban mindenki csak fogyasztani akar.
100-ért franko next zone-t kapsz.Az első telónak hibátlannak kell lennie.Ha elsőkerekezni is akarsz,csak tárcsás jó,a dobos túlmelegszik.A motort tilos tuningolni mert nyomatékot vesztesz,egykerékhez az kell,max olyan elektronika ami nem szabályoz. A kontrasztrugó minden második jogban döglött,ki kell cserélni hogy pörögjön.A karburátort előre kell dönteni hogy negatívban is kapjon anyagot.A gumiba max 1 bar így stabilabb oldalirányban.A hátsóféknek hibátlannak kell lennie,holtjáték max 1 centi,két újjal húzod.A jogot nem tudod kinyírni,aki sajnálja a motort,az sosem tanul meg.Az elején majd elég a fékbetét a majré miatt de ez a gond csak az első pár órában van.Később szerelhetsz rá kitámasztót a kiöntött benzint fel tudod vele gyújtani frankón szikrázik.Ha nem véres a tenyered akkor keveset gyakorolsz.

Itt készül 180 lóerő.

Szerintem az anális sex valahogy meghittebb,bizalmat feltételez,megőrülnék nélküle ,de túlzásba sem vinném,igazából mikor ellazult a partner meg sem tudnám mondani melyikben vagyok,a popsi talán kevésbé szorít,pedig előtte azt hittem fordítva van.

Ha a lotus espiritre hasonlít,az nem véletlen,arra épült.
Ez ismerős?

Mi van?
Az fel akartam rakni egy széria c2-t de elb...tam.
C2

Hideg!
Nem!Mehet tovább!

Igazad van mekkora lúzerek vagyunk!És erre most kellett rájönnünk,hogy üzentél!
Na mi ez?

Látod ez női téma és milyen csend van!

Ez oké nem erre gondoltam.Kis városunkban nagy divat volt a motortunning,Mazda négykerekes turbókat nyomattak 300ps-körülire,igen komony technikai háttérrel.Egy ilyen kezelés másfél milla.Havonta olvadtak a dugók,igaz az összes kupát besöpörték.
Rohadt kép,pedig ide való lenne.A turbó méretezése a probléma,ezért használnak kettőt /kicsi-nagy/ vagy változtatható lapátszögűt.Ez a probléma 75 éve létezik és nincs rá más megoldás.Ezt nem lehet elektronikával megoldani.A hengerfej hőterhelése a probléma amin egy turbóhűtő sokat javít.A házilag turbósított autók halála az autópálya.
A turbó megkínozza a hengerfejet,főleg ha nem intercooleres!A túlnyomás miatt megnő a végsűrítés,csökkenteni kell a kompressziót,na de mennyivel.Ott a turbólyuk a gyáraknak is sok fejtörést okoz.Van egy iveco teherautóm ,akkora turbólyuk van 2000 alatt hogy ihaj!Pedig teljesen gyári.
Egyetértek!A tunning csak akkor ér valamit ha a jármű összhangban van.Az esetek 95%-ban a tunning kidobott pénz és a végeredmény is kétséges.Nagyon vágni kell a témát ahhoz hogy valaki ne barmolja szét a motort.És mire akarja használni?Kocsikázni a közúton?Na arra nem való!Mielőtt bárki nekiáll gondolja végig,ha lóerőt növelek,elmegy a hatásfok,amin a szakik annyit agyaltak.Egy komoly tunning lada 15-öt bekap. Optika?Ültetés?Peres gumik?Ezeken az utakon?Nem biztos hogy megéri.Úgyhogy csak óvatosan,szerintem!


Vélemény jöhet!



Nem fogod elhinni,de én is.50-szer biztos!Megkímélt jog eladó.
A triálos képeket nem fogadja el.Ezek régebbi fotók.
Köszi de meg kell tanulnom!
A Yog-om imádom.
Persze a jobb képeket nem fogadja el.
Na lesz valami! Narancs vagyok.
Egynek is örülnék
Rajta leszek de még gondjaim vannak vele.
250-es 70 kiló!Hamar földhöz vág!
Próbáltam saját képeket netről de nem jött össze.
Triálozom Beta-val ,de Montesát /kép/ szeretnék.2 milla az a baj.
Mi egy kőbányában edzünk,a DH. pálya itt van mellettünk hát elég durva.

Fene!



Imádom!


Nálunk sok a volt bringás.