
Fene!



Imádom!


Nálunk sok a volt bringás.


Azért mikor 99-táján durrogtak szét a blokkok az nem volt szép!Valami gebasz volt a siklócsapágyaknál.Képzeld azt hogy 200-nál forró olajpermet zúdul a lábadra na és a hátsó gumira.Felejthetetlen élmény!
Zalaegerszegen a sok haláleset miatt külön van motoros tábla is.
Talán abból van a legtöbb.A magyar suzuki rt miatt olcsóbbak mint a többi,van valami kedvezményük állambácsinál.
Hülyeségen vitatkozunk,a pilóta fejében dől el a sorsa 95%-ban.
Természetesen a busa 141
Felcseréltem a nyomatékot!Pedig a kanyarból kigyorsítós átdobásokat a nyomaték csinálja,garantált kulccsonttörés abban a busa jobb.
Gixer 1000 /2006/ 178ps/141nm száraz súly166kg.Busa /2006/ 175ps/117nm szárazon 217 kg.A nyomatékról megfeledkeztél!
Hát én mentem mind a kettővel,sőt busa volt is,de akkor sem értem miről beszélsz?És melyik gixer 1000-es 750-es?
5498 éreztem hogy jön még közé valami
Na pofázok az jobban megy mint a feltöltés.Ez egy Kawa ZX-10 Honda VFR hátsó futóművel.Kár hogy a kipufogóba esik az eső.
Megbízhatóan nem jön össze!
Angyal Zoli streetfighter guru.


Sonkás a hazaiból nincs több?

Köszi azt hiszem ez még nekem sok.De rajta leszek!


Fel ne add!


Ha már emlegettük a Hajabusát.

Xelvis?Ritka madár!Rádobok egy ötvenest?Lejárt az idő Kawasaki Vulcan!
Na mi ez lányok?Vagyis mi volt?

Én 280-nál engedtem el a gázt,nekem egy életre elég volt,kipróbáltam,soha többet!
Az első hibát mindíg a motoros követi el a sebességtúllépéssel,és az elsőbbsége ott megszűnik,ezt hívják a rendőrök osztott felelősségnek.
A szörnyű az,hogy az előbb említett emberke 25 éve motorozott 45-volt.???
Egész jó a műsor!
Vazzeg ti mit tudtok veszekedni a szomszédban!/off/
Nem értek egyet!A forgalmi szituáció a kulcs, és nem a motor tipusa.A gond ott van 95%-ban hogy az autósok nincsenek felkészülve egy 200-al közeledő motorra,és nehezen is látják meg mert kicsi.Én mindenkinek aki hajt azt mondom,ha eszetlen is legalább reflektoron mennyen,maximum anyáznak,de látnak.
Mind a 3 Zala-megyei baleset.Látod mennyi tragédia történik egy ilyen kis országban is.Az utolsó esetben két gimnazista lány maradt apa nélkül.
Ne felejtsd el,a motorozás nem a gázkar húzkodásáról szól.2006-ban 3 haverom halt meg,azt inkább nem írom le hogy hány darabban végezték!
Szerintem is kicsivel kell kezdeni,sokkal hamarabb fejlődsz hidd el.A tÚl sok lóerő gátolja a fejlődésed!

Saját képet is tudok feltenni?
Szerintem inkább az a baj,hogy az emberek felületesek.Csak a forma érdekli őket,és nem tanulnak még a saját hibájukból sem.Ja és a sok félrevezető reklám.A cégeket csak addig érdekli a vevő amíg ki nem fizetted a cuccot.A Francia,olasz autógyártók viszik bele ebbe a formai hajszába a többieket is.Én szerintem rossz hatással vannak a piacra,a minőségről meg nem szólok mert megint anyázás lenne a vége.Svájc tele van SUBARUVAL itt meg azt sem tudják mi az.Na itt is lenne mit fejlődni!

Köszi.


Én örülök neki hogy ilyen sok gyártó van,csak mielőtt egy Triumphos leugatja a Japánon motorozót,előbb nézzen bele a saját motorjába,hogy mennyi japán alkatrész van benne!Annak viszont nem örülök hogy Európában gyártják a Hondákat,Suzukikat,mert ez nem tesz jót a minőségnek.
A Ducati legalább hugyozik,igaz széllel szemben.Ha a versenycsapatok nem lennének,már a nevét sem ismernénk!Olasz gyártók közűl még a Piaggio a legszimpatikusabb nekem,viszonylag jól muzsikálnak /persze sok a baki/de ez egy más történet itt sportmotorok nincsenek.
Az Aprilia-nak nincs motorfejlesztő részlege a Rotax gyártja a motorblokkokat.Egyébként a Piaggio megvette szőrőstül-bőrőstűl.Nem is hinnéd milyen gyenge cég.Voltam egy gyáregységükben,hát nem voltam elájulva.Viszont a design az elsőosztályú.
Pont ezért érdekes,hogy párhuzamosan fejlesztenek,és nem közösködnek.Büszke szamurályok!
Mentem VTR-el ,és SV-vel pályán.A négyhengeresek nem olyan dúrvák.A hang az más,az szubjektív dolog.Sportmotorban nekem a négyhengeres jobban bejön.A Ducati meg egy traktor,jellemző rá hogy ha oldalsztenderen hagyod 2 percre, lehet hogy arrébb rázkódik pár métert.