Jol mondod , de jobban megnézve valami vad öszvér, az elején aixam felirat, a cuccok gti, sárvédők, lámpák ,érdekes tákolmány, de jó móka lehet
Rövidre vágott kasztnis peugeot 205 gti, hátul kristály lámpa, elöl gti szoknya, a c oszlopon tankoló nyílás felirat helyek.Nagyon jól nyomja nem ma kezdte.
Nem bele okoskodni akarok a nagyok dolgába de mindkettőtöknek van is meg nincs is igaza.A sportszűrő betétszűrőként minden típusnál hoz egy kicsi pluszt általában rugalmasságban és nyomatékban ,lóerőben kevésbé.A mai elektronikával szerelt motorok utánamennek minden további nélkül a plusz levegőnek különben nem tudnának extrém körülmények között üzemelni megbízhatóan pl.nyári meleg,téli mínuszok,magaslati ritka levegő,párás idő.Ezért vennak a szenzorok a légáram útjába hőmérséklet, nyomás,ménnyiség.Ugyannakkor a karbis motor jóval érzékenyebb ezekre a dolgokra mert ott egy ideális beállításhoz képest kevesebbet tud utánamenni a szabályzással bár ott is van féklevegő fúvóka meg egy két trükk.A direkt szűrőnél már más a helyzet mert ott komolyabban rontod el a gyárilag kikisérletezett áramlási beállítást. Pl. ha egy béka lámpás honda civikre direktet raksz bizonyos tartományba 5-6pacit elvesztesz ugyanakkor fent csak 2-3lovat nyersz és nagyon szar lesz a nyomatékgörbe.Érzésre úgy fog menni az autó, mint az állat egy bizonyos fordulaton ,ugyanakkor odaállsz egy széria mellé és csak nézel hogy a hangtuningod alig ér valamit.Viszont az tény hogy a szivászaj hangja qrva jó.Elektronyos kompri meg tényleg van asszem az atc tulajának volt ilyen civikje.Az is tény ,hogy nagyon sok tulaj meglepődne ha vennék a fáradtságot és hangolnának egyet az autócskájukon padon, hogy milyen pici dolgokal lehet találni még pacákat egy mociban, akár egy precíz vezérlés állítás egy jó gyertya vagy egy jó kipufrendszer ami megint nem arról szól, hogy milyen hangos.