Sziasztok!
Hölggyel vagy párral ismerkednék Kaposváron és környékén.
Helyem nincs,utazás nem gond.
Hölggyel vagy párral ismerkednék Kaposváron és környékén.
Helyem nincs,utazás nem gond.
Hármashoz heteró férfi beszálot keresünk!
Szekszárd! Elvárás:35-55 év!Diszkréció!
Szekszárd! Elvárás:35-55 év!Diszkréció!
Sziasztok, kezdő vagyok ezen a téren, keresnék egy nagy méretű Bi férfi tagú párt Pécs környékén, aki megdugná rendesen a szűz fenekemet akár adok-kapok alapon.
Még nem volt ilyenben részem, de kipróbálnám egy nagy, vastag szerszámmal.
Még nem volt ilyenben részem, de kipróbálnám egy nagy, vastag szerszámmal.
Kaposvárról hölgyek, párok? Hely kell.
Motorozásra, vagy szabadban találkozásra, parkoló összefutásra, keres sextársat,domináns nagydarab pasi! Balcsi déli part, 30-50 kmes környéke! Helyem esetleg Balatonlellén van
Sziasztok.Holnap napközben Balatonmária környekén nő vagy pár akinek lenne kedve talizni?
Siófokon kaland valaki?
Sziasztok elhanyagolt nőt keresek, párhoz csatlakoznék, nyitott vagyok új dolgokra. Kor alkat mellékes
Van kivel, de nincs hol?!
Nagyatádon tudok helyet biztosítani pár órára, vagy akár napokra is.
Többi infó privátban
Nagyatádon tudok helyet biztosítani pár órára, vagy akár napokra is.
Többi infó privátban
Pécs környékén hólgyet kényeztetnék , ápolt , és megbizható vagyok .
Somogyi, baranyai párok, csoportok "huncutkodását" nézném, kukkolnám.... Utazni tudok, nem probléma...
09.02-09.05, Siófok, párok?
09.02. szombaton este Paks-Szekszárd-Pécs vonalon párral ismerkednénk
Sziasztok! Péntektől a hétvégét Balatonon töltöm. Szívesen csatlakozom, hölgyekhez, párokhoz, akár mindkét fél örömére. Helyem van, ha szükséges, de akár szabadban is.
Sziasztok! Párt,lányt keresek! Dunaújváros-Szekszárd és környéke!