Keresem azt a szimpatikus hölgyet vagy hetero párt, akikkel kölcsönös szimpátia, intelligens kommunikáció és diszkréció mellett megtaláljuk a közös hangot. Kizárólag hetero alapú kapcsolódás érdekel, ahol a tisztelet és az igényesség alapfeltétel mindkét fél részéről
Sziasztok
Férjet kényeztetnék a párja előtt. Kezdő vagyok.
Férjet kényeztetnék a párja előtt. Kezdő vagyok.
.
Sziasztok én például benne lennék 32 vagyok csak...
(Ez egy válasz Bubipar üzenetére (tegnap 09:01), amit ide kattintva olvashatsz)
tegnap 09:01
(Ez egy válasz Bubipar üzenetére (tegnap 09:01), amit ide kattintva olvashatsz)
Sajnos nem tetszhet mindenki ez nekünk egy szórakozás és nem egy dohánybolt hogy mindenkit kiszolgáljunk megvan erre a megfelelő oldal de az 50+évesek mar nem tartoznak a zsánereink közé ugye a hölgytagunk 35 te sem szívesen mész el egy 70 éves nővel
Sziasztok!
Van kanos pasi mára estére vagy éjszakára házibarátnak Kecskemétre?
Írjatok…
Írjatok…
M9 híd ma délután Biszex kaland ?
Sziasztok! Ma késő délután M9 vagy
Cs
tó valaki?
alf
ör alf
ge
Sziasztok!
Harkányban nálam!
Kíváncsi jó farkú heteró srácot/pasit kényeztetnék.
Helyem van.
Harkányban nálam!
Kíváncsi jó farkú heteró srácot/pasit kényeztetnék.
Helyem van.
Sziasztok!
Ha Fonyódon vagy környékén lenne felizgult hölgy, szívesen kielégíteném, akár viszonzás nélkül is
Ha Fonyódon vagy környékén lenne felizgult hölgy, szívesen kielégíteném, akár viszonzás nélkül is
Sziasztok Kaposvár valaki ?
Spontán, nővel találkoznék Pécsen mostanában....
Sziasztok. Mai nap párhoz vagy hölgyel találkoznèk akinek van kedve írjon privátba köszönöm
GangBang partyt szervez valaki?
PÉCS és környéke. Biszex pasi, pasit vagy párt keres ahol mindenki mindenkivel.........helyed van elugrom hozzád egy kis kellemes játékra, napközben.
Sziasztok!
Írjatok…
Írjatok…
Szívesen beszélgetnék lányokkal fiúkkal párokkal sexről.
De szívesen fogadnék egy segítő kezet vagy szájat is!!!!
Balatonboglár,és környéke
.Bukake vagy gang bang is érdekel