Sziasztok! Holnap este pécsi hölgyhöz vagy párhoz csatlakoznék a hölgy örömére. Sok mindenre nyitott vagyok.
Pécs vagy környéke párral vagy nővel ismerkednénk ,
Sziasztok
Ma vagy holnap este férjet kényeztetnék a felesége előtt!
Kezdő vagyok
Ma vagy holnap este férjet kényeztetnék a felesége előtt!
Kezdő vagyok
Nektek mi az ésszerű táv?
(Ez egy válasz Catwumen üzenetére (tegnap 08:58), amit ide kattintva olvashatsz)
tegnap 08:58
Szép napot szívesen ismerkedünk barátkozunk adatlapunk szerint. Jelenleg fogadni nem tudunk de észszerű távolságon belül az utazás nem akadály. ZsuTi
Hmmm!
Tolna megye nagyon messze lenne Nektek? (Ez egy válasz Nemo74 üzenetére (tegnap 09:34), amit ide kattintva olvashatsz)
Tolna megye nagyon messze lenne Nektek? (Ez egy válasz Nemo74 üzenetére (tegnap 09:34), amit ide kattintva olvashatsz)
Sziasztok!
Kíváncsi heteró sráccal/pasival szexelnék!
Helyem van.
Kíváncsi heteró sráccal/pasival szexelnék!
Helyem van.
Üdv! Ma estére keresek partnert, partnereket. Hölgyet vagy párt is, párt csak hetero alapon. Köszi, ha írtok! Zsolt
Balatonmáriafürdő - Kéthely környékén két 52 éves bi pasikhoz valaki ma este?
Sziasztok!
Szívesen ismerkednék valós párokkal, baráti társaságokkal, akiket izgat a többszereplős szex. Kevés de nagyon pozitív tapasztalatokat szereztem eddig, amit szeretnék bővíteni. Nem hátrány, ha hasonló cipőben jártok, beszélgessünk, ismerkedjünk, aztán majd meglátjuk. Nyitott, érdeklődő, humoros, de nem gátlástalan személyiség vagyok. Gusztustalan dolgok nem vonzanak, profi hirdetők nem érdekelnek. Olyan párok válaszát is várom, akik "csak" nézőt(kukkolót) keresnek.
Heteroszexuális, független, dél-somogyi férfi vagyok. Egyéb "paramétereim" : 55/180/85