Ma éjjelre Szabolcsból uni vagy aktív aki találkozna helyem van Nyírbátor kk bi uni combfix tanga szerető pasi vagyok
Helló, ma estére keresnék Dunaföldvár Kiskőrös és Solt környékén pasit travit autós Kalandra, kölcsönös szopásra, én még kezdő vagyok, de nagyon szeretném kipróbálni! Én 29 éves vagyok 178 cm magas 100 kg borotvált intimmel.Privátban írjatok
Biszex, transz/shemale tagú párral ismerkednénk kölcsönös örömszerzés, szex és barátság céljából. 33/43 éves pár vagyunk. Kor nem számít, csak a szimpátia (fiatalabbakkal és idősebekkel is szívesen ismerkedünk). Budapesten van lakásunk és fogadni is tudunk. Élvezzük együtt a szex gyönyöreit!
Pécs környékén esetleg női fehérneműs lányos szortelen srác? Travi, transzi, Shemale? Ha van ilyen jelentkezz legyszi, imádnám
Női fehernemust harisnyast sztreccs rucist melltartó St keresek
finom travi cicát vagy csajszis cd-t keresnék Pesten aki heti szinten lerendezné a farkam
légy fiatal és szeress nagyon cumizni :P:P:P

Nőként bannek veled
Duci női rucis pasit keresek olyat aki szeret szopni és szereti ha dugják. Zála megye.
Női rucist fehernemust harisnyast sztreccs rucist keresek kor alkat nem számít
Parkent keresnenk shemale-t mindenki oromere!
Diszkrét, ápolt biszex pasiként titkos partnere(i)m keresem, Ajka-Pápa-Cell környékén. Utazni tudok, helyem nincs, hasonló farok és szőrtelenség előny. Travik, hölgyek párok is.. Formás farok, kerek popsi, formás cici fétis adott. MA este, írj és hozzuk össze!
Ismerkednék leginkább sportosabb testalkatú pasival, aki kíváncsi, milyen lehet egy lánynak öltözött fiút dugni.
Rendszeres alkalmakra keresek!!!

Rendszeres alkalmakra keresek!!!
Összejött már itt valakinek egy shemale csajszi?
dorog es kornyeke.. travi shemale.. leszophatnal...
Női rucist fehernemust harisnyást sztreccs rucist keresek
Női rucist fehernemust harisnyast sztreccs rucist keresek
Női rucist fehernemust bi ffit keresek
Szeged és környékén ismerkednék transzneművel!