Sziasztok! Én Szegeden keresnék shemalet vagy travit. Valaki?
sziasztok holnapra keresunk sexi pasit magamnak pasis jatekokhoz... esztergom es kornyeke
Hello nekem volna kedvem,ha gondolod?
(Ez egy válasz Boyy23 üzenetére (2016. 12. 03. szombat 23:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2016. 12. 03. szombat 23:14

Kinek lenne kedve egy finom képcserés beszélgetéshez? Teljesen kezdő, de kiváncsi!
Sziasztok Miskolcon ismerkednék kezdő vagyok
Meztelenkednék valakinél vagy valakiknél!
Esetleg mást is!
Százhalombattán vagy a környéken, esetleg Budán!
Esetleg mást is!

Százhalombattán vagy a környéken, esetleg Budán!
Kinek lenne kedve egy finom képcserés beszélgetéshez? Teljesen kezdő, de kiváncsi!
Shemale-t keresek ma estére Miskolcon. 20 éves egyetemista srác vagyok, szeretném ha kipróbálhatnám a szexet egy shemale-lel
Kezdőként szopnék szopatnék ma este Győrbe 24/185/75 19cm helyem nincs! Privátba írj!
nyiregyi hölgyet vagy párt kersek.
Sziasztok! Kinek lenne kedve ezen a téren egy teljesen kezdő, de nagyon kiváncsi fiuval tölteni az estét? Akár autos is! Nagyon sok mindent kiprobálnék! Ma este valaki a 3.-ik kerület, vagy környéke?
Szia Zalai vagy?
(Ez egy válasz Drazsé üzenetére (2016. 11. 23. szerda 21:19), amit ide kattintva olvashatsz)
Hali!HMM...az engem is izgatna!!!
(Ez egy válasz bigman001 üzenetére (2016. 11. 23. szerda 20:19), amit ide kattintva olvashatsz)
2016. 11. 23. szerda 20:19

Sziasztok duci nagyseggű travit keresek Zalában aki imád szopni és szereti ha jól seggbe dugják!!!
ha még van rá lehetőség . én igen : ) priviben írj küldj képet róluk
(Ez egy válasz X üzenetére (2016. 11. 17. csütörtök 22:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2016. 11. 17. csütörtök 22:26
Törölt felhasználó (1515842)

Sziasztok
Ki társulna hozzám egy transzi vagy shemale lány dugasához?
Sziasztok duci nagyseggű travit keresek Zalában aki imád szopni és szereti ha jól seggbe dugják!!!