Remélem lesz értelme ennek a topic nyitásnak! Szóval én imádom az autókat, és elég nagy tuning őrült vagyok! Mineden tuning-gal kapcsolatos információt, ötleteket, javaslatokat, saját járművekről készült képeket, képeket, tuning kiállítások képeit várom ide, persze az elmaradhatatlan testfestett csajokkal együtt!

Volt egy kispolszkim és egy ideig álmodoztam arról, hogy én is feltuningoltatom valami ilyesmire:

vááá! ez vadállat!

ha jól látom egy Lamborghini Countach lámpája van rajta! Hehehe!
Azt a kurva milyen gyors ez a topic , előbb még 2 hsz volt csak :)
Elmondom milyen autó kell a népnek és túl sokat nem is kell tuningolni .
Subaru Impreza WRX STI `06 .
280 le és asszem 396 Nm.
Máris keresek képet:)
Elmondom milyen autó kell a népnek és túl sokat nem is kell tuningolni .
Subaru Impreza WRX STI `06 .
280 le és asszem 396 Nm.
Máris keresek képet:)




javítva!





Szóval nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem nem jön be ez a PIMP MY RIDE stílus. Csilli-villi , mindenhova erősítő meg sok " hasznos " dolog.
Inkább a kis turbofeltöltő és a társai ... :)
dako84 te véleményedre is kíváncsi lennék.
Inkább a kis turbofeltöltő és a társai ... :)
dako84 te véleményedre is kíváncsi lennék.
én is egyetértek veled! nekem is az optikai és a motor tuning! számomra a többi felesleges pénzkidobás! ha volna lovetta tutti komoly hangtechnikát tennék bele a kocsimba! most számításban egy DVD lejátszós fejegység van!
(Ez egy válasz numlOck üzenetére (2007. 02. 09. péntek 23:03), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 09. péntek 23:03

Szóval nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem nem jön be ez a PIMP MY RIDE stílus. Csilli-villi , mindenhova erősítő meg sok " hasznos " dolog.
Inkább a kis turbofeltöltő és a társai ... :)
dako84 te véleményedre is kíváncsi lennék.
Inkább a kis turbofeltöltő és a társai ... :)
dako84 te véleményedre is kíváncsi lennék.
Szerintem meg előbb a társai. Először is tessék megcsinálni a futóművet, féket. Ha öreg autóból csinálsz erőgépet, akkor még a karosszériát is rendesen, hisz nem túl szerencsés az, amikor egy nagyobb gázadásra elcsvarodik az egész kóceráj. Ezután jöhet a motor izmosítása- most nem a direktszűrő, hangos kipufogó párosításra gondolok-, egy kis hengerfejátalakítás fokolható tengellyel. Iratni egy jó motorvezérlést- bár ez egy ismerősöm szerint nehezebb, mint kiválasztani egy jó nőgyógyászt :D. Ez még nem akkora pénz, mintha elkezdenél ráfaragni egy turbót, ott azért már van más is. Kompressziócsökkentés, dugóhűtés...... ez azért már nem kevés lóvé.
Nincs annál kiábrándítóbb, amikor egy "dög" felni mögött megbújik hátul egy dobfék, elöl meg egy 200-as tárcsa :S
Nincs annál kiábrándítóbb, amikor egy "dög" felni mögött megbújik hátul egy dobfék, elöl meg egy 200-as tárcsa :S
Sziasztok csinálok egy proba feltöltést ha nem jönn össze segítsetek hogy tudok feltölteni mert elég sok tuning képeim vannak!

a turbo-val tévedsz! nem olyan nagy költség az! ha a teljesítmény növeléshez képest nézed! ami teljesítmény többletet hoz, ahhoz képest az ár elhanyagolható! másrészt a fogyasztásod kevesebb lesz és a nyomaték elég szépen megnő! tudod ha rendesen használják a turbós autókat, akkor kevesebbet fogyasztanak, mint a nem lenne rajtuk turbó! persze ha nyomod neki, mint süket a csengőt, akkor igencsak belekortyol a tankba! a chip-tuninggal csak azt éred el, hogy a teljesítmény növeléshez jól megnő a fogyasztás is. ugye ebben az a lényeg általában, hogy változtatnak a keverési arányon, változtatnak a gyújtás fokon, és kiveszik a fordulatszám limitet, azaz nem 6500-nál szabályoz le, hanem 7000-7500-nál! és tudjuk minnél jobban pörög a motor annál többet fogyaszt! ráadásul könnyen gallyra lehet vágni így egy motort! ezért szinte felesleges is olyan használt kocsit venni amibe chip-tuning van! a turbónál meg felesleges 5000 fölé pörgetni a motort! és mint ahogy Te is utaltál rá, az ilyen teljesítményeket kordában is kell tudni tartani, tehát a fékrendszeren nem szabad spórolni!
Egyetértek!A tunning csak akkor ér valamit ha a jármű összhangban van.Az esetek 95%-ban a tunning kidobott pénz és a végeredmény is kétséges.Nagyon vágni kell a témát ahhoz hogy valaki ne barmolja szét a motort.És mire akarja használni?Kocsikázni a közúton?Na arra nem való!Mielőtt bárki nekiáll gondolja végig,ha lóerőt növelek,elmegy a hatásfok,amin a szakik annyit agyaltak.Egy komoly tunning lada 15-öt bekap. Optika?Ültetés?Peres gumik?Ezeken az utakon?Nem biztos hogy megéri.Úgyhogy csak óvatosan,szerintem!
A turbó megkínozza a hengerfejet,főleg ha nem intercooleres!A túlnyomás miatt megnő a végsűrítés,csökkenteni kell a kompressziót,na de mennyivel.Ott a turbólyuk a gyáraknak is sok fejtörést okoz.Van egy iveco teherautóm ,akkora turbólyuk van 2000 alatt hogy ihaj!Pedig teljesen gyári.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 02. 10. szombat 09:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 10. szombat 09:44
Törölt felhasználó (69371)

a turbo-val tévedsz! nem olyan nagy költség az! ha a teljesítmény növeléshez képest nézed! ami teljesítmény többletet hoz, ahhoz képest az ár elhanyagolható! másrészt a fogyasztásod kevesebb lesz és a nyomaték elég szépen megnő! tudod ha rendesen használják a turbós autókat, akkor kevesebbet fogyasztanak, mint a nem lenne rajtuk turbó! persze ha nyomod neki, mint süket a csengőt, akkor igencsak belekortyol a tankba! a chip-tuninggal csak azt éred el, hogy a teljesítmény növeléshez jól megnő a fogyasztás is. ugye ebben az a lényeg általában, hogy változtatnak a keverési arányon, változtatnak a gyújtás fokon, és kiveszik a fordulatszám limitet, azaz nem 6500-nál szabályoz le, hanem 7000-7500-nál! és tudjuk minnél jobban pörög a motor annál többet fogyaszt! ráadásul könnyen gallyra lehet vágni így egy motort! ezért szinte felesleges is olyan használt kocsit venni amibe chip-tuning van! a turbónál meg felesleges 5000 fölé pörgetni a motort! és mint ahogy Te is utaltál rá, az ilyen teljesítményeket kordában is kell tudni tartani, tehát a fékrendszeren nem szabad spórolni!
persze nem véletlen! egy teherautón lesz is turbólyuk! a személykocsoknál már lassan kiküszöbölik ezt! nem okoz gondot a hengerfejen, ha a megfelelő turbót választod, és intercooler sem kell hozzá! sokan nem ismerik a határokat! egy rövid löketű motornál szerintem sokkal jobb használni a turbót! kevésbbé kéros!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 02. 10. szombat 09:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 02. 10. szombat 09:53

A turbó megkínozza a hengerfejet,főleg ha nem intercooleres!A túlnyomás miatt megnő a végsűrítés,csökkenteni kell a kompressziót,na de mennyivel.Ott a turbólyuk a gyáraknak is sok fejtörést okoz.Van egy iveco teherautóm ,akkora turbólyuk van 2000 alatt hogy ihaj!Pedig teljesen gyári.