Sziasztok!
Keresek (többek között) IMPOTENS, fiatal(abb), szőrtelen(ebb) fiút, kéjelgős kényeztetésre (én » őt..).
A párja előtt, vagy éppen a párjának segédkezve is, sőőőt... KIS FARKÚT IS!
Üdv
Keresek (többek között) IMPOTENS, fiatal(abb), szőrtelen(ebb) fiút, kéjelgős kényeztetésre (én » őt..).
A párja előtt, vagy éppen a párjának segédkezve is, sőőőt... KIS FARKÚT IS!
Üdv
Ha szeretnéd hogy a feleséged, barátnőd hetente 1-2 alkalommal megszopassam, vagy belemártsam a fazonra nyírt, macis, vastagabb ( nem nagy ) de mindig teli faszom, akár előtted , közösen vagy nélküled, akkor írj rám. Diszkréció adott és elvárt. Fotóim ,vidijeim vannak fent. Kezdő vagyok.Köszi!
Sziasztok! 25 vagy 26-a este Debrecenbe a Nagyerdőre női ruhában tervezek ki menni! Minden jóba benne vagyok! 42 éves bi uni pasi vagyok! Írj
Tényleg nincs Pest megy Déli részén, vagy Dunaújváros és környékén hölgy, aki 40-50 év között lenne, és 40-50 kilogramm? Kis pici érdekelne, ha úgy alakul, nem csak szex kapcsolatra.
Sziasztok ! Egy régi vágyam , hogy egy hármas szex közben , úgy nyalhassam a hölgy tagot , hogy amíg mi 69-ben vagyunk a férj hátulrol dugja ! Természetesen a punciát tisztára nyalnám , miután a férje tele lőtte ! Erre keresek házaspárt vagy csak párocskát....Budapestről vagy Pest megyéből !
Vannak itt nők is vagy csak férfiak?
Női partnert keresnék .
Semmi extra méret!
Cserébe nagyon kitartó!!
Női partnert keresnék .
Semmi extra méret!
Cserébe nagyon kitartó!!
Balatonboglár környékén keresek hölgyet aki kielégítene kézzel esetleg szájjal
Privizz nem bánod meg
Privizz nem bánod meg
Kisméretű fiúval ismerkednék.