Budapesti heteróként keresek/ismerkednék valakivel. Természetesen a diszkréció adott és elvárt. Sajnos kevés szabadidővel rendelkezem, de minden megoldható kölcsönös szimpátia esetén.Az szinte biztos,hogy nem tudok egyből menni (ma sem), bármennyire is szeretném...
Kiskunfélegyháza 50kmes körzetében keresem 40-60 év között aktív, potens partnerem lehetőleg hosszútávra. Kezdő vagyok de nagyon lelkes, minden érdekel a szexben ami nem gusztustalan vagy fájdalmas. Szeretek szopni, lovagolni és bármilyen pózban szeretem csinálni. Izgat ha húzzák a (hosszú) hajam, racsapnak a fenekemre. Izgat a videózás és ha szex vagy dildos játékok közben néznek és irányítanak. Viber fontos.
Érden keresnem most autós kalandomat egy tényleg hosszas nyugis finom... smile ?? Valaki most? smile :*
Ma keresek egy partnert Kecskemét környékéről közös orálra vagy ami kialakul!Helyem van!
Sziasztok! Valaki esetleg nem vezetne be a prosztata masszázs gyönyöreibe most ? Ki szeretném próbálni milyen úgy élvezni egy nagyot!
Semmi esély de farkat akarok..Miskolc,Barcika környékén...Verem,szopok...Szabolcs vagyok...
Szia, fiúk!
Budapesten, főként a 2. kerületből keresek menő pasikat! Ha egy laza, forró, élményekkel teli randira vágysz, autós kaland is benne lehet. Ne habozz, írj, ha érdekel, és nézzük meg, mi sülhet ki belőle!
Budapesten, főként a 2. kerületből keresek menő pasikat! Ha egy laza, forró, élményekkel teli randira vágysz, autós kaland is benne lehet. Ne habozz, írj, ha érdekel, és nézzük meg, mi sülhet ki belőle!
Baja és környéke? Hely van
győrben keresek most sexpartnert
Nagy popóval rendelkező, passziv, jól kúrható duci srácként keresem aktív partnerem, aki szereti a nagy popsikat tölteni. Képek, videók profilon. Privátban irj
Bp-n valaki(k)?

Sziasztok! Kőbánya és környéke jó faszú uni vagy aktív?
Hali! Hétfő kora reggel senki nem akar mokázni?
valaki ma Kiskunmajsán?
mackós srác kis intimmel 11es ..ismerkedne, bp 18ker.