Ezekböl lettek a rendörmocik


Egyébként gyönyörű P21 lux od volt. Kár hogy eladtad most kb 1 misiböl lehet megépíteni mert nagyon kevés van belölle. Milyen színű volt? piros,sárga vagy kék?h jól emlékszem a luxokat ezekben a szinekben gyártották.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 21:07), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 21:07
Törölt felhasználó (60564)

Hát kellett hozzá egy adag megszállottság, "némi" szaktudás, meg egy halom pótalkatrész az biztos!! De az élmeny kárpótolt mindenért! Gyorsulásban még a "csúcsszuper" ETZ-ket is állva hagyta, az akkor már bő 10-éves konsrukció!
Ki kell hogy ábrándítsalak. a P 21 csak külsőre japán koppincs,a motorban magyar fejlesztések vannak.Töbnyire az egy tömbböl készült középblokk, a kazettás váltórol már nem is beszélve. A yamaha úgy volt bontható mint a 350 es JAWA.Vízszintben osztott. A karburátorok kezdetben mikunik voltak de aztán magyar fejlesztés lett az is.az áttételezés szintén más volt.és ami a teljesítményz illeti csak 24 LE volt nem 27.De a gyárban már 18 lóerőtöl kiengedték a gépet a boltokba így volt ami nem ütötte meg a mércét.GYakran meghibásodott a rossz minőségű alkatrészek miatt.A végsebességet jól írtad,140 és 160 körül mentek amik gyári állapotban maradtak. de kis piszkálással a 170 et is ki lehet belöllük csikarni.(ezt tapasztalatbol mondom).De ha biztosra akarsz menni a Pannoniákat illetően ajánlom neked Ocskai Zoltán: A csepeli motorkerékpárgyár története Című könyvet. Arrol tipusrol-tipusra le van írva minden.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 20:40
Törölt felhasználó (60564)

A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
Kicsit tovább fejlesztve: imádom a qva jó csajokat főleg ha ruha nélkül rajtam ülnek és azt még jobban ha utána motorozhatok is egyet!






A "csúcsszuper ETZ"-hez képest a YAMAHA konstrukció fejlettebb a rövidebb löket és a két henger miatt,de sajnos a pannónia a magyar anyagokkal és pontatlan gyártás miatt kudarcra volt ítélve.Ezzel szemben a Yamahának ez hozta meg a sikert.De ne csodálkozzunk hogy 75-ben véget ért a Pannonia gyártás,mikor a japánok az angol motorgyártást is leradírozták,jogosan büszkék a teljesítményükre.Az ő jelszavuk az alázat,amit mi nem ismerünk.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 21:07), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 21:07
Törölt felhasználó (60564)

Hát kellett hozzá egy adag megszállottság, "némi" szaktudás, meg egy halom pótalkatrész az biztos!! De az élmeny kárpótolt mindenért! Gyorsulásban még a "csúcsszuper" ETZ-ket is állva hagyta, az akkor már bő 10-éves konsrukció!
Hát kellett hozzá egy adag megszállottság, "némi" szaktudás, meg egy halom pótalkatrész az biztos!! De az élmeny kárpótolt mindenért! Gyorsulásban még a "csúcsszuper" ETZ-ket is állva hagyta, az akkor már bő 10-éves konsrukció!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 20:55

A magyarok -nemzeti büszkeségből - erre a másolás dologra míndíg fordítva emlékeznek."A legjobb motor volt csak így meg úgy"-mondják.A szomorú valóság ott van a Pannónia könyvben.200 darabot vittek az usa-ba,fél év múlva már egy se ment,szép kis botrány volt belőle.
A magyarok -nemzeti büszkeségből - erre a másolás dologra míndíg fordítva emlékeznek."A legjobb motor volt csak így meg úgy"-mondják.A szomorú valóság ott van a Pannónia könyvben.200 darabot vittek az usa-ba,fél év múlva már egy se ment,szép kis botrány volt belőle.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 20:40
Törölt felhasználó (60564)

A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
P12
250 cm3, 1 henger, két kipufogó, 14 LE, vadító narancs szín!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 20:40
Törölt felhasználó (60564)

A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
Végre nem fordítva hallom.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 20:22



Törölt felhasználó (60564)

P21 /yamaha koppintás/
Faternak P12-je volt/van!
képzeld csak a lengéscsillapítók és a kerekek hiányoznak, mert egy fasz rokon kiskocsit csinált belőle! a motorba vagy 2000 km van, még az eredeti forgalmi is megvan! tudod a P12 volt az amit csak narancs színben csináltak és kurva keveset! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 20:22
képzeld csak a lengéscsillapítók és a kerekek hiányoznak, mert egy fasz rokon kiskocsit csinált belőle! a motorba vagy 2000 km van, még az eredeti forgalmi is megvan! tudod a P12 volt az amit csak narancs színben csináltak és kurva keveset! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)

P21 /yamaha koppintás/
P21 /yamaha koppintás/
Ez T5-ös? vagy T25-ös?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 20:04
Törölt felhasználó (60564)

Motoros pályafutásom csúcsa:

Még most is sajnálom néha, hogy anno eladtam.

Még most is sajnálom néha, hogy anno eladtam.
Motoros pályafutásom csúcsa:

Még most is sajnálom néha, hogy anno eladtam.

Még most is sajnálom néha, hogy anno eladtam.
Durva egy gép nekem is kéne egy ilyen!

Felülnék mögéjük vagy inkább közéjük?
Hmm-hmm...
Hmm-hmm...

Nem a lányok ültek rád?.-))Nekem az első nagy esésem ez kis vacak robogóval volt.........neki a tégla rakásnak!:-)))
Én annó még 125MZ gyakoróltam:-)))Az se most volt!