Héka...héka...héka...
Tudja wki,hogy mi történt a Talmánkal???
Tényleg eltörte a kezét pénteken?
köccenete...
Tudja wki,hogy mi történt a Talmánkal???
Tényleg eltörte a kezét pénteken?
köccenete...

Győzött Misanóban, harmadik a vb-n Talma!
Talmácsi Gábor remek versenyzéssel, egyetlen apró hibáját nagyszerűen korrigálva nyerte a MotoGP 125 köbcentiseinek San Marinó-i Nagydíját, az összetettben előtte állók közül egyedül Simone Corsi szerzett pontot.
San Marinó-i Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 40:03.679 perc
2. Barley Smith, Polaris World, Aprilia, + 5.402 másodperc
3. Simone Corsi, Jack&Jones Aprilia, + 14.388
4. Marc Marquez, Repsol KTM, + 17.058
5. Nicolas Terol, Jack&Jones Aprilia, + 17.321

A gyorsaságimotoros-világbajnokság állása a San Marinó-i Nagydíj után.
125 kcm
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, 186 pont
2. Simone Corsi, Jack & Jones, 158
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, 147
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, 126
5. Joan Olive, Belson Derbi, 114
6. Nicolas Terol, Jack & Jones, 113
7. Bradley Smith, Polaris World, 109
8. Sandro Cortese, Emmi - Caffe Latte, 86
9. Pol Espargaro, Belson Derbi, 83
10. Andrea Iannone, I.C. Team, 77
Talmácsi szép győzelmet aratott, Smith magabiztosan lett második, Corsi az utolsó körben csak lehagyta Olive-t, aki később el is csúszott, s csak 12.-nek futott be.
A pontversenyben Talmácsi ismét dobogós, leelőzte Bradlt és közelebb került di Meglióhoz és Corsihoz is.
"A hőség miatt nagyon nehezen koncentráltam, a kanyarban, ahol megcsúsztam kettes helyett egyesbe váltottam, de nem estem kétségbe. Hajtanom kellett, mivel a bajnokságban gondolkodom és sikerült is nyernem. Nagyon jók voltak a motor beállításai és remélem jók lesznek a következő futamokra is" - mondta a fáradt, de vidám Talmácsi.
Talmácsi Gábor remek versenyzéssel, egyetlen apró hibáját nagyszerűen korrigálva nyerte a MotoGP 125 köbcentiseinek San Marinó-i Nagydíját, az összetettben előtte állók közül egyedül Simone Corsi szerzett pontot.
San Marinó-i Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 40:03.679 perc
2. Barley Smith, Polaris World, Aprilia, + 5.402 másodperc
3. Simone Corsi, Jack&Jones Aprilia, + 14.388
4. Marc Marquez, Repsol KTM, + 17.058
5. Nicolas Terol, Jack&Jones Aprilia, + 17.321

A gyorsaságimotoros-világbajnokság állása a San Marinó-i Nagydíj után.
125 kcm
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, 186 pont
2. Simone Corsi, Jack & Jones, 158
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, 147
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, 126
5. Joan Olive, Belson Derbi, 114
6. Nicolas Terol, Jack & Jones, 113
7. Bradley Smith, Polaris World, 109
8. Sandro Cortese, Emmi - Caffe Latte, 86
9. Pol Espargaro, Belson Derbi, 83
10. Andrea Iannone, I.C. Team, 77
Talmácsi szép győzelmet aratott, Smith magabiztosan lett második, Corsi az utolsó körben csak lehagyta Olive-t, aki később el is csúszott, s csak 12.-nek futott be.
A pontversenyben Talmácsi ismét dobogós, leelőzte Bradlt és közelebb került di Meglióhoz és Corsihoz is.
"A hőség miatt nagyon nehezen koncentráltam, a kanyarban, ahol megcsúsztam kettes helyett egyesbe váltottam, de nem estem kétségbe. Hajtanom kellett, mivel a bajnokságban gondolkodom és sikerült is nyernem. Nagyon jók voltak a motor beállításai és remélem jók lesznek a következő futamokra is" - mondta a fáradt, de vidám Talmácsi.
Stefan Brandl megszerezte pályafutása első győzelmét a hétvégi Cseh Nagydíjon a 125 köbcentis géposztályban. A német pilóta mögött Mike di Meglio és Joan Olive végzett, míg a pole pozícióból induló Talmácsi Gábor a negyedik lett.
A bajnoki címvédő, Talmácsi Gábor már a reggeli bemelegítésen sem tudta tartani a lépést a száraz pályán a német pilótával, aki Bradley Smith mögött a második lett.
A magyar versenyző azonban az élről rajtolhatott, miután a pénteki időmérőn bebiztosította magának a pole pozíciót.
Talmácsi nagyon gyengén kapta el a rajtot, azonnal visszacsúszott a harmadik helyre, miután Bradley Smith és Nicolas Terol is elment mellette.
Mindezek ellenére a Bancaja Aspar versenyző fantasztikusan tartotta magát, és három körrel később már ismét az élen motorozott, miközben Stefan Bradl, Simonce Corsi, és Mike di Meglio is megérkezett az élbolyhoz.
A sorrend egyébként folyamatosan változott, de Talma mindvégig az élmezőnyben motorozott. Tizenegy körrel a futam vége előtt Joan Olive is megérkezett a magyar versenyző mögé, és el is ment mellette, így Gábor visszacsúszott a negyedik helyre.
Bradl eközben már elhúzott a követő bolytól, mikor Talma visszavette harmadik helyét, sőt Corsit megelőzve a német pilóta nyomába is eredt.
A magyar pilóta később visszacsúszott a negyedik pozícióba, miután a bajnoki címvédő Mike di Meglio és Joan Olive is elment mellette.
Három körrel a leintés előtt Talma ugyan visszavette harmadik helyét, ám Olive visszavágott, és az utolsó körben elment mellette, így végül ő állhatott fel Bradl és di Meglio mellé a dobogóra.
A bajnoki címvédő, Talmácsi Gábor már a reggeli bemelegítésen sem tudta tartani a lépést a száraz pályán a német pilótával, aki Bradley Smith mögött a második lett.
A magyar versenyző azonban az élről rajtolhatott, miután a pénteki időmérőn bebiztosította magának a pole pozíciót.
Talmácsi nagyon gyengén kapta el a rajtot, azonnal visszacsúszott a harmadik helyre, miután Bradley Smith és Nicolas Terol is elment mellette.
Mindezek ellenére a Bancaja Aspar versenyző fantasztikusan tartotta magát, és három körrel később már ismét az élen motorozott, miközben Stefan Bradl, Simonce Corsi, és Mike di Meglio is megérkezett az élbolyhoz.
A sorrend egyébként folyamatosan változott, de Talma mindvégig az élmezőnyben motorozott. Tizenegy körrel a futam vége előtt Joan Olive is megérkezett a magyar versenyző mögé, és el is ment mellette, így Gábor visszacsúszott a negyedik helyre.
Bradl eközben már elhúzott a követő bolytól, mikor Talma visszavette harmadik helyét, sőt Corsit megelőzve a német pilóta nyomába is eredt.
A magyar pilóta később visszacsúszott a negyedik pozícióba, miután a bajnoki címvédő Mike di Meglio és Joan Olive is elment mellette.
Három körrel a leintés előtt Talma ugyan visszavette harmadik helyét, ám Olive visszavágott, és az utolsó körben elment mellette, így végül ő állhatott fel Bradl és di Meglio mellé a dobogóra.
Talmácsi Gábor indul az élről a gyorsaságimotoros-vb Cseh Nagydíján, vasárnap Brnóban. A szombati tréningen esett, így a pénteki eredmények a mérvadóak. A MotoGP-ben Casey Stoner, a 250-eseknél Marco Simoncelli volt a leggyorsabb.
A pontversenyben jelenleg harmadik Talmácsi Gábor idén másodszor, pályafutása során pedig nyolcadik alkalommal indulhat az élről.
"Nagyon örülök az idei második rajtelsőségemnek, annak pedig különösen, hogy mindezt Brnóban értem el és holnap sok-sok magyar előtt az élről indulhatok" - nyilatkozta Talmácsi. "A reggeli edzésen még nem voltak jók a vizes beállítások, de az időmérőre rengeteget javítottunk rajta, így ha vasárnap esne, arra is fel vagyunk készülve."
Cseh Nagydíj, 125 kcm, rajtsorrend:
1. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 2:09.870 perc
2. Nicolas Terol, Jack&Jones, Aprilia, + 0.718 másodperc
3. Andrea Iannone, I.C. Team, Aprilia, + 0.719
4. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.782
5. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, + 0.921
6. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 1.154
7. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 1.160
8. Simone Corsi, Jack & Jones, Aprilia, + 1.357

Ez az Talma!
Dobogón kell végezni !!!
De az sem baj, ha egyszerűen megnyered!
A pontversenyben jelenleg harmadik Talmácsi Gábor idén másodszor, pályafutása során pedig nyolcadik alkalommal indulhat az élről.
"Nagyon örülök az idei második rajtelsőségemnek, annak pedig különösen, hogy mindezt Brnóban értem el és holnap sok-sok magyar előtt az élről indulhatok" - nyilatkozta Talmácsi. "A reggeli edzésen még nem voltak jók a vizes beállítások, de az időmérőre rengeteget javítottunk rajta, így ha vasárnap esne, arra is fel vagyunk készülve."
Cseh Nagydíj, 125 kcm, rajtsorrend:
1. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, 2:09.870 perc
2. Nicolas Terol, Jack&Jones, Aprilia, + 0.718 másodperc
3. Andrea Iannone, I.C. Team, Aprilia, + 0.719
4. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.782
5. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, + 0.921
6. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 1.154
7. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 1.160
8. Simone Corsi, Jack & Jones, Aprilia, + 1.357

Ez az Talma!
Dobogón kell végezni !!!
De az sem baj, ha egyszerűen megnyered!

Talmácsi és Rossi a Balaton mellett!
Idén a Balaton partján köröznek a forma1-es kocsik, jövőre Sávolyon versenyez Talmácsi és Rossi. Több mint negyvenmilliárd forintból épül fel a magyar versenypálya, jövőre már világbajnoki futamokat rendeznek a Balatonringen.
Miután a napokban bejelentették, hogy a Forma1 show a Balatonra költözik, újabb gyorshír" érkezett. A tervek szerint már idén megkezdik a Balatonringre keresztelt versenypálya építését, ami legalább öt évig ad majd otthont MotoGP futamoknak. A Sávoly közelében épülő pályára az előzetes számítások szerint évente 110-140 ezer néző fog kilátogatni. A gyorsasági motoros versenyek hazánkba csábításáról már tavaly nyáron megkezdték a tárgyalásokat, melyek eredménye mostanra érett be.

Ide jönnek a motorosok (kép: Google maps)
Az előzetes becslések szerint azonban többszörösen megtérül majd a hatalmas befektetés. A beruházás első szakaszában mintegy 800 új munkahelyet teremt aga az építkezés, ráadásul a gyorsasági motoros világbajnokság futamai a Balaton környékének turisztikai forgalmára is hatással lesznek. A magyarországi MotoGP futamokat ősszel illetve tavasszal rendezik meg, hogy ezzel is meghosszabbítsák a balatoni főszezont.
A futamokat az 50 legnagyobb televíziós csatorna 187 országban élőben fogja közvetíteni, így az országimidzsnek is jót tesz a verseny. Az első Moto GP versenyre jövő szeptemberben kerülhet sor, a beruházást a hírek szerint wellness és golfközpont követi majd. Egy motoros iskolát is terveznek a közelben, ahol a jövő reménységeit szeretnék oktatni.

A szakemberek szerint a valenciai pályához hasonlít leginkább
A Balatonring paraméterei:
A pálya befogadóképessége 100 000 néző
Ülőhelyek száma 30 - 50 ezer
A pálya teljes hossza 4 ezer 650 méter
A pálya szélessége 14 - 15 méter
Becsült elérhető maximális sebesség 315 km/h
Becsült minimális sebesség 96 km/h
Becsült átlagsebesség 166 km/h
Parkolóhelyek száma 32 ezer
Zöld terület 700 ezer m2
Idén a Balaton partján köröznek a forma1-es kocsik, jövőre Sávolyon versenyez Talmácsi és Rossi. Több mint negyvenmilliárd forintból épül fel a magyar versenypálya, jövőre már világbajnoki futamokat rendeznek a Balatonringen.
Miután a napokban bejelentették, hogy a Forma1 show a Balatonra költözik, újabb gyorshír" érkezett. A tervek szerint már idén megkezdik a Balatonringre keresztelt versenypálya építését, ami legalább öt évig ad majd otthont MotoGP futamoknak. A Sávoly közelében épülő pályára az előzetes számítások szerint évente 110-140 ezer néző fog kilátogatni. A gyorsasági motoros versenyek hazánkba csábításáról már tavaly nyáron megkezdték a tárgyalásokat, melyek eredménye mostanra érett be.

Ide jönnek a motorosok (kép: Google maps)
Az előzetes becslések szerint azonban többszörösen megtérül majd a hatalmas befektetés. A beruházás első szakaszában mintegy 800 új munkahelyet teremt aga az építkezés, ráadásul a gyorsasági motoros világbajnokság futamai a Balaton környékének turisztikai forgalmára is hatással lesznek. A magyarországi MotoGP futamokat ősszel illetve tavasszal rendezik meg, hogy ezzel is meghosszabbítsák a balatoni főszezont.
A futamokat az 50 legnagyobb televíziós csatorna 187 országban élőben fogja közvetíteni, így az országimidzsnek is jót tesz a verseny. Az első Moto GP versenyre jövő szeptemberben kerülhet sor, a beruházást a hírek szerint wellness és golfközpont követi majd. Egy motoros iskolát is terveznek a közelben, ahol a jövő reménységeit szeretnék oktatni.

A szakemberek szerint a valenciai pályához hasonlít leginkább
A Balatonring paraméterei:
A pálya befogadóképessége 100 000 néző
Ülőhelyek száma 30 - 50 ezer
A pálya teljes hossza 4 ezer 650 méter
A pálya szélessége 14 - 15 méter
Becsült elérhető maximális sebesség 315 km/h
Becsült minimális sebesség 96 km/h
Becsült átlagsebesség 166 km/h
Parkolóhelyek száma 32 ezer
Zöld terület 700 ezer m2
Jön valaki Sirokba?
Keddtől kezdődik a buli...
Keddtől kezdődik a buli...
azért nagyon sajnálhatja/uk/, h elrontotta a rajtot, mert a felzárkózás sokat kivehetett belőle és a motorjából is!
egy kevésbé rossz rajttal pár kör alatt az élre állhatott volna... és akkor talán még a mezőnytől is el tudott volna lépni, vagy mondjuk több gumija marad a végére!
az a baj, h sok az az 57 pötty! és nőtt, nem pedig csökkent a különbség!
nem baj!
a következő 2 futamot nyeri, belőle az egyiken diMeglio, a másikon Corsi fog nullázni!!! (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 07. 13. vasárnap 21:15), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 07. 13. vasárnap 21:15
egy kevésbé rossz rajttal pár kör alatt az élre állhatott volna... és akkor talán még a mezőnytől is el tudott volna lépni, vagy mondjuk több gumija marad a végére!
az a baj, h sok az az 57 pötty! és nőtt, nem pedig csökkent a különbség!
nem baj!
a következő 2 futamot nyeri, belőle az egyiken diMeglio, a másikon Corsi fog nullázni!!! (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 07. 13. vasárnap 21:15), amit ide kattintva olvashatsz)

Talma: dobogó a Sachsenringen és a vb-n
Rossz rajt után jó versenyzéssel harmadik helyet szerzett a 125 köbcentisek vasárnapi Német Nagydíján Talmácsi Gábor, aki ezzel a pontversenyben feljött harmadiknak. A futamot Mike di Meglio nyerte.
A versenyt végig eső fenyegette, hol szemerkélt, hol elállt, a hajrában pedig "gyakorlatilag esett", ahogy később Talma nyilatkozta.

125 kcm, Német Nagydíj, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 40:03.710 perc
2. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 2.010 mp
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 2.733
4. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 2.847
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 9.117
6. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 9.249
A vb állása:
1. Di Meglio 166 pont
2. Corsi 136
3. Talmácsi 109
4. Bradl 101
5. Olive 94
6. Cortese 91
Rossz rajt után jó versenyzéssel harmadik helyet szerzett a 125 köbcentisek vasárnapi Német Nagydíján Talmácsi Gábor, aki ezzel a pontversenyben feljött harmadiknak. A futamot Mike di Meglio nyerte.
A versenyt végig eső fenyegette, hol szemerkélt, hol elállt, a hajrában pedig "gyakorlatilag esett", ahogy később Talma nyilatkozta.

125 kcm, Német Nagydíj, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 40:03.710 perc
2. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 2.010 mp
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 2.733
4. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 2.847
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 9.117
6. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 9.249
A vb állása:
1. Di Meglio 166 pont
2. Corsi 136
3. Talmácsi 109
4. Bradl 101
5. Olive 94
6. Cortese 91
Ma nézetem Strandon egy pár sör melett a Német futamot.De úgy igazán a végén volt legfeszültebb és izgalmasabb pillanatok.
Talma: dobogó a Sachsenringen és a vb-n
Rossz rajt után jó versenyzéssel harmadik helyet szerzett a 125 köbcentisek vasárnapi Német Nagydíján Talmácsi Gábor, aki ezzel a pontversenyben feljött harmadiknak. A futamot Mike di Meglio nyerte.
A versenyt végig eső fenyegette, hol szemerkélt, hol elállt, a hajrában pedig "gyakorlatilag esett", ahogy később Talma nyilatkozta.

125 kcm, Német Nagydíj, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 40:03.710 perc
2. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 2.010 mp
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 2.733
4. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 2.847
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 9.117
6. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 9.249
A vb állása:
1. Di Meglio 166 pont
2. Corsi 136
3. Talmácsi 109
4. Bradl 101
5. Olive 94
6. Cortese 91
Rossz rajt után jó versenyzéssel harmadik helyet szerzett a 125 köbcentisek vasárnapi Német Nagydíján Talmácsi Gábor, aki ezzel a pontversenyben feljött harmadiknak. A futamot Mike di Meglio nyerte.
A versenyt végig eső fenyegette, hol szemerkélt, hol elállt, a hajrában pedig "gyakorlatilag esett", ahogy később Talma nyilatkozta.

125 kcm, Német Nagydíj, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 40:03.710 perc
2. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 2.010 mp
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 2.733
4. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 2.847
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 9.117
6. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 9.249
A vb állása:
1. Di Meglio 166 pont
2. Corsi 136
3. Talmácsi 109
4. Bradl 101
5. Olive 94
6. Cortese 91
Eső miatt félbeszakították a gyorsaságimtorosok 125 köbcentiseinek Holland Nagydíját, majd az új rajt utáni ötkörös futamot a tizenegyedik helyről nyerte meg Talmácsi Gábor, aki ezzel már negyedik az összetettben, mindössze egy ponttal Joan Olive mögött.

Talma érthetően a fellegekben járt: "Az első verseny után nagyon csalódott voltam, nem számítottam rá, hogy az első háromban legyek. Kicsit javítottak a szünetben a motoron, de ennyit nem, valahogy elkapott egy speciális érzés, nagyon jó taktikát választottam és végig tudtam gondolkodni. Köszönöm mindenkinek!"
Holland Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar Aprilia, 9:04.520 perc
2. Joan Olive, Belson Derbi, + 0.128 mp
3. Simone Corsi, Jack & Jones Aprilia, + 0.255
4. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 0.340
5. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.425
6. Esteve Rabat, Repsol KTM, + 0.568
A vb állása:
1. Mike di Meglio 141 pont
2. Simone Corsi 123
3. Joan Olive 94
4. Talmácsi Gábor 93 (Ez egy válasz pokermester üzenetére (2008. 06. 28. szombat 15:22), amit ide kattintva olvashatsz)

Talma érthetően a fellegekben járt: "Az első verseny után nagyon csalódott voltam, nem számítottam rá, hogy az első háromban legyek. Kicsit javítottak a szünetben a motoron, de ennyit nem, valahogy elkapott egy speciális érzés, nagyon jó taktikát választottam és végig tudtam gondolkodni. Köszönöm mindenkinek!"
Holland Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar Aprilia, 9:04.520 perc
2. Joan Olive, Belson Derbi, + 0.128 mp
3. Simone Corsi, Jack & Jones Aprilia, + 0.255
4. Sandro Cortese, Caffe Latte Aprilia, + 0.340
5. Bradley Smith, Polaris World, Aprilia, + 0.425
6. Esteve Rabat, Repsol KTM, + 0.568
A vb állása:
1. Mike di Meglio 141 pont
2. Simone Corsi 123
3. Joan Olive 94
4. Talmácsi Gábor 93 (Ez egy válasz pokermester üzenetére (2008. 06. 28. szombat 15:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Assenben nyert Talma esős szünet után, grat, újra van esély
mi ezen a baromság? a legnagyobb határhelyzetben való motorozás a jó pozicióért folyó 1.5 kör, elején és befutón, ott vállalják a legnagyobb rizikót a versenyzők. multkor a fogyó benzintől ment kifelé az eleje. talán hibázhatott de nem 100%-ot ezért egy kis kozmetika belefért, Talma nem hazudós
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2008. 06. 25. szerda 09:26), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 25. szerda 09:26

és most mi wót wele???
NSO irta: Éreztem, hogy folyamatosan csúszik az eleje, mintha jégen száguldanék, de mentem, mert menni kellett. Aztán a második körben egyszer csak leestem a motorról képtelen voltam megtartani. Őszinte legyek? Nem gondoltam, hogy egy motor viselkedése ennyit változhat csupán a feltámadó szél miatt mondta Talmácsi.
ekkora baromságot! ezt Ő ezen a futamon nem mondhatta!!!
NSO irta: Éreztem, hogy folyamatosan csúszik az eleje, mintha jégen száguldanék, de mentem, mert menni kellett. Aztán a második körben egyszer csak leestem a motorról képtelen voltam megtartani. Őszinte legyek? Nem gondoltam, hogy egy motor viselkedése ennyit változhat csupán a feltámadó szél miatt mondta Talmácsi.
ekkora baromságot! ezt Ő ezen a futamon nem mondhatta!!!
és most mi wót wele???
NSO irta: Éreztem, hogy folyamatosan csúszik az eleje, mintha jégen száguldanék, de mentem, mert menni kellett. Aztán a második körben egyszer csak leestem a motorról képtelen voltam megtartani. Őszinte legyek? Nem gondoltam, hogy egy motor viselkedése ennyit változhat csupán a feltámadó szél miatt mondta Talmácsi.
ekkora baromságot! ezt Ő ezen a futamon nem mondhatta!!! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2008. 06. 12. csütörtök 10:57), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 12. csütörtök 10:57
NSO irta: Éreztem, hogy folyamatosan csúszik az eleje, mintha jégen száguldanék, de mentem, mert menni kellett. Aztán a második körben egyszer csak leestem a motorról képtelen voltam megtartani. Őszinte legyek? Nem gondoltam, hogy egy motor viselkedése ennyit változhat csupán a feltámadó szél miatt mondta Talmácsi.
ekkora baromságot! ezt Ő ezen a futamon nem mondhatta!!! (Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2008. 06. 12. csütörtök 10:57), amit ide kattintva olvashatsz)

most sztem Gadea motorja volt a legerősebb a mezőnyben. de ugye Terol... már az előző futamon is olyan előzéseket csinált, amik enyhén súrolták a sportszerűség határát. beesik a kanyarba mint a hülye, betolja az első kereket a másik mellé, oda ahova be se fér, a másik szerencsétlen meg kénytelen visszadönteni a gépet,nehogy elessenek mind a 2en. Terol egy hülye. szerencsére elesett. De ez mondjuk gadeát nem vigasztalja. Talma kihozta a maximumot. Espargaro ki is tért volna a hitéből,ha Talma megint az utolsó egyenesben legyorsulja.

most sztem Gadea motorja volt a legerősebb a mezőnyben. de ugye Terol... már az előző futamon is olyan előzéseket csinált, amik enyhén súrolták a sportszerűség határát. beesik a kanyarba mint a hülye, betolja az első kereket a másik mellé, oda ahova be se fér, a másik szerencsétlen meg kénytelen visszadönteni a gépet,nehogy elessenek mind a 2en. Terol egy hülye. szerencsére elesett. De ez mondjuk gadeát nem vigasztalja. Talma kihozta a maximumot. Espargaro ki is tért volna a hitéből,ha Talma megint az utolsó egyenesben legyorsulja.
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2008. 06. 09. hétfő 09:42), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 09. hétfő 09:42


tom!
di Meglio
87 ponttal kezdte a futamot! a futamgyőzelemért meg 25 pont jár! tehát 112 pontja van!
hát futam közben egy fabatkát se adtam volna, h ilyen jó helyen lesz a végén...
de valami még mindég nem stimmel evvel a motorral! kibújuik valaki mögül... tolja Neki, mint süket a csengőt... és vissza kell sorolnia, mert nincs végsebesség a motorban...
az elvileg sokkalta jobb motorban, mint a tavaji volt...
míg a tavaju motorblokkja még mindég megelőzi...
sztem Gadea is jó helyen végez ha nem ütik ki...
di Meglio
87 ponttal kezdte a futamot! a futamgyőzelemért meg 25 pont jár! tehát 112 pontja van!
hát futam közben egy fabatkát se adtam volna, h ilyen jó helyen lesz a végén...
de valami még mindég nem stimmel evvel a motorral! kibújuik valaki mögül... tolja Neki, mint süket a csengőt... és vissza kell sorolnia, mert nincs végsebesség a motorban...
az elvileg sokkalta jobb motorban, mint a tavaji volt...
míg a tavaju motorblokkja még mindég megelőzi...
sztem Gadea is jó helyen végez ha nem ütik ki...
CB 900, 1979- ből. Elég sokat dolgoztam vele, de mostmár szép, legalábbis szerintem. Még van vele némi munka, de egyszer csak kész lesz...
(Ez egy válasz Satyak üzenetére (2008. 06. 02. hétfő 14:22), amit ide kattintva olvashatsz)
tom!
di Meglio
87 ponttal kezdte a futamot! a futamgyőzelemért meg 25 pont jár! tehát 112 pontja van!
hát futam közben egy fabatkát se adtam volna, h ilyen jó helyen lesz a végén...
de valami még mindég nem stimmel evvel a motorral! kibújuik valaki mögül... tolja Neki, mint süket a csengőt... és vissza kell sorolnia, mert nincs végsebesség a motorban...
az elvileg sokkalta jobb motorban, mint a tavaji volt...
míg a tavaju motorblokkja még mindég megelőzi...
sztem Gadea is jó helyen végez ha nem ütik ki... (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 06. 08. vasárnap 22:23), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 08. vasárnap 22:23
di Meglio
87 ponttal kezdte a futamot! a futamgyőzelemért meg 25 pont jár! tehát 112 pontja van!
hát futam közben egy fabatkát se adtam volna, h ilyen jó helyen lesz a végén...
de valami még mindég nem stimmel evvel a motorral! kibújuik valaki mögül... tolja Neki, mint süket a csengőt... és vissza kell sorolnia, mert nincs végsebesség a motorban...
az elvileg sokkalta jobb motorban, mint a tavaji volt...
míg a tavaju motorblokkja még mindég megelőzi...
sztem Gadea is jó helyen végez ha nem ütik ki... (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2008. 06. 08. vasárnap 22:23), amit ide kattintva olvashatsz)

Küzdelmes futamon, a tizedik helyről apránként előbbre lépve harmadik lett Talmácsi Gábor a MotoGP 125 köbcentiseinek Katalán Nagydíján vasárnap, Mike di Meglio és Pol Espargaro mögött.
Katalán Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 41:08.708 perc
2. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.268 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.338
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 8.765
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 10.141
A vb állása:
1. Mike di Meglio 122 pont
2. Simone Corsi 98
3. Stefan Bradl 77
4. Nicolas Terol, Pol Espargaro 75
6. Talmácsi Gábor 68
7. Joan Olive 64
8. Sergio Gadea 49
9. Bradley Smith 49
10. Andrea Iannone 47
Katalán Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 41:08.708 perc
2. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.268 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.338
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 8.765
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 10.141
A vb állása:
1. Mike di Meglio 122 pont
2. Simone Corsi 98
3. Stefan Bradl 77
4. Nicolas Terol, Pol Espargaro 75
6. Talmácsi Gábor 68
7. Joan Olive 64
8. Sergio Gadea 49
9. Bradley Smith 49
10. Andrea Iannone 47
Küzdelmes futamon, a tizedik helyről apránként előbbre lépve harmadik lett Talmácsi Gábor a MotoGP 125 köbcentiseinek Katalán Nagydíján vasárnap, Mike di Meglio és Pol Espargaro mögött.
Katalán Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 41:08.708 perc
2. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.268 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.338
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 8.765
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 10.141
A vb állása:
1. Mike di Meglio 122 pont
2. Simone Corsi 98
3. Stefan Bradl 77
4. Nicolas Terol, Pol Espargaro 75
6. Talmácsi Gábor 68
7. Joan Olive 64
8. Sergio Gadea 49
9. Bradley Smith 49
10. Andrea Iannone 47
Katalán Nagydíj, 125 kcm, végeredmény:
1. Mike di Meglio, Ajo Motorsport, Derbi, 41:08.708 perc
2. Pol Espargaro, Belson Derbi, + 0.268 másodperc
3. Talmácsi Gábor, Bancaja Aspar, Aprilia, + 0.338
4. Stefan Bradl, Grizzly Gas Kiefer, Aprilia, + 8.765
5. Simone Corsi, Jack&Jones, Aprilia, + 10.141
A vb állása:
1. Mike di Meglio 122 pont
2. Simone Corsi 98
3. Stefan Bradl 77
4. Nicolas Terol, Pol Espargaro 75
6. Talmácsi Gábor 68
7. Joan Olive 64
8. Sergio Gadea 49
9. Bradley Smith 49
10. Andrea Iannone 47
Legyen neked...én is írhatok baromságokat...főleg nm ritkán...
...de abban is igazad wan,hogy mennyiwel izgisebb lenne az F1...csak pislogtam,hogy a kis zümmőgők milyen tempora képesek...és mekkorat csatáznak...érdemes wót kiwárni...
Egy nőért sem íccakáznék ennyit...w hajnaloznék w mi....
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2008. 06. 03. kedd 10:56), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 03. kedd 10:56


Egy nőért sem íccakáznék ennyit...w hajnaloznék w mi....


Teee morcigyurci!
Teee zseni Teeee!
a 125 ccm az nyolcadliter!
csak nem egész nap robotoltál
, h az év legjobb technikai versenyét is csak összefoglalóból tudtad megnézni?
az én tippem /lehet csak reményem/: a következő 2 futamot behúzza Talma...
de ami szembetűnő: 8-10 egyforma motor... mennyivel jobb lenne mondjuk az F1 is hasonló esetben
Teee zseni Teeee!

a 125 ccm az nyolcadliter!


csak nem egész nap robotoltál

az én tippem /lehet csak reményem/: a következő 2 futamot behúzza Talma...
de ami szembetűnő: 8-10 egyforma motor... mennyivel jobb lenne mondjuk az F1 is hasonló esetben

Teee morcigyurci!
Teee zseni Teeee!
a 125 ccm az nyolcadliter!
csak nem egész nap robotoltál
, h az év legjobb technikai versenyét is csak összefoglalóból tudtad megnézni?
az én tippem /lehet csak reményem/: a következő 2 futamot behúzza Talma...
de ami szembetűnő: 8-10 egyforma motor... mennyivel jobb lenne mondjuk az F1 is hasonló esetben
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2008. 06. 02. hétfő 11:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2008. 06. 02. hétfő 11:12
Teee zseni Teeee!

a 125 ccm az nyolcadliter!


csak nem egész nap robotoltál

az én tippem /lehet csak reményem/: a következő 2 futamot behúzza Talma...
de ami szembetűnő: 8-10 egyforma motor... mennyivel jobb lenne mondjuk az F1 is hasonló esetben


Hát igeeen...ezért wótam tegnap fönt hajnalig...hogy meglássam a zösszefoglalót....húúúú...nm wolt semmi a negyed literesek wersenye...hajrá Talma!!!!

