Motormánia
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Az eddigi hozzászólások

... 23 24 25 26 27 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal
#4244   2007. 03. 10. szombat 09:40
qwykk qwykk
Új év, új őrület.....itt a Moto Gp!!!!
Gooooo Talma
worship
#4243   2007. 03. 09. péntek 08:26
oooooooo oooooooo
Meg fogsz lepődní,ez pont rendőrségi változat.
(Ez egy válasz Satyak üzenetére (2007. 03. 09. péntek 06:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 09. péntek 06:44
Ezekböl lettek a rendörmocik nyes nyes
#4242   2007. 03. 09. péntek 06:44
Satyak Satyak
Ezekböl lettek a rendörmocik nyes nyes
#4241   2007. 03. 08. csütörtök 22:14
Satyak Satyak
Egyébként gyönyörű P21 lux od volt. Kár hogy eladtad most kb 1 misiböl lehet megépíteni mert nagyon kevés van belölle. Milyen színű volt? piros,sárga vagy kék?h jól emlékszem a luxokat ezekben a szinekben gyártották.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 21:07), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 21:07
Hát kellett hozzá egy adag megszállottság, "némi" szaktudás, meg egy halom pótalkatrész az biztos!! De az élmeny kárpótolt mindenért! Gyorsulásban még a "csúcsszuper" ETZ-ket is állva hagyta, az akkor már bő 10-éves konsrukció!
#4240   2007. 03. 08. csütörtök 22:05
Satyak Satyak
Ki kell hogy ábrándítsalak. a P 21 csak külsőre japán koppincs,a motorban magyar fejlesztések vannak.Töbnyire az egy tömbböl készült középblokk, a kazettás váltórol már nem is beszélve. A yamaha úgy volt bontható mint a 350 es JAWA.Vízszintben osztott. A karburátorok kezdetben mikunik voltak de aztán magyar fejlesztés lett az is.az áttételezés szintén más volt.és ami a teljesítményz illeti csak 24 LE volt nem 27.De a gyárban már 18 lóerőtöl kiengedték a gépet a boltokba így volt ami nem ütötte meg a mércét.GYakran meghibásodott a rossz minőségű alkatrészek miatt.A végsebességet jól írtad,140 és 160 körül mentek amik gyári állapotban maradtak. de kis piszkálással a 170 et is ki lehet belöllük csikarni.(ezt tapasztalatbol mondom).De ha biztosra akarsz menni a Pannoniákat illetően ajánlom neked Ocskai Zoltán: A csepeli motorkerékpárgyár története Című könyvet. Arrol tipusrol-tipusra le van írva minden.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:40
A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
#4239   2007. 03. 08. csütörtök 18:43
WildHorse WildHorse VIP
Kicsit tovább fejlesztve: imádom a qva jó csajokat főleg ha ruha nélkül rajtam ülnek és azt még jobban ha utána motorozhatok is egyet! alien eplus2 finom wow1 vigyor5
#4238   2007. 03. 08. csütörtök 12:33
MmePrune MmePrune VIP
#4237   2007. 03. 07. szerda 21:37
oooooooo oooooooo
A "csúcsszuper ETZ"-hez képest a YAMAHA konstrukció fejlettebb a rövidebb löket és a két henger miatt,de sajnos a pannónia a magyar anyagokkal és pontatlan gyártás miatt kudarcra volt ítélve.Ezzel szemben a Yamahának ez hozta meg a sikert.De ne csodálkozzunk hogy 75-ben véget ért a Pannonia gyártás,mikor a japánok az angol motorgyártást is leradírozták,jogosan büszkék a teljesítményükre.Az ő jelszavuk az alázat,amit mi nem ismerünk.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 21:07), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 21:07
Hát kellett hozzá egy adag megszállottság, "némi" szaktudás, meg egy halom pótalkatrész az biztos!! De az élmeny kárpótolt mindenért! Gyorsulásban még a "csúcsszuper" ETZ-ket is állva hagyta, az akkor már bő 10-éves konsrukció!
#4236   2007. 03. 07. szerda 21:07
X Törölt felhasználó (60564)
Hát kellett hozzá egy adag megszállottság, "némi" szaktudás, meg egy halom pótalkatrész az biztos!! De az élmeny kárpótolt mindenért! Gyorsulásban még a "csúcsszuper" ETZ-ket is állva hagyta, az akkor már bő 10-éves konsrukció!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 07. szerda 20:55
A magyarok -nemzeti büszkeségből - erre a másolás dologra míndíg fordítva emlékeznek."A legjobb motor volt csak így meg úgy"-mondják.A szomorú valóság ott van a Pannónia könyvben.200 darabot vittek az usa-ba,fél év múlva már egy se ment,szép kis botrány volt belőle.
#4235   2007. 03. 07. szerda 20:55
oooooooo oooooooo
A magyarok -nemzeti büszkeségből - erre a másolás dologra míndíg fordítva emlékeznek."A legjobb motor volt csak így meg úgy"-mondják.A szomorú valóság ott van a Pannónia könyvben.200 darabot vittek az usa-ba,fél év múlva már egy se ment,szép kis botrány volt belőle.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:40
A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
#4234   2007. 03. 07. szerda 20:46
X Törölt felhasználó (69371)
P12
#4233   2007. 03. 07. szerda 20:45
X Törölt felhasználó (69371)
250 cm3, 1 henger, két kipufogó, 14 LE, vadító narancs szín!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:40
A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
#4232   2007. 03. 07. szerda 20:40
X Törölt felhasználó (60564)
A p12 még a t5 továbbfejlesztése. /tohonya dög/
A p21-en semmi magyar fejlesztés nincs, egyszerűen lemásolták az y-ds2 yamahát. Csak az anyag, az szocialista volt...hamar szétforogta magát. De a 80-as években nagyon menő volt a fiatalok körében. /250kcm, 2henger, 27LE, 10.000rpm, 5 sebességes váltó, kb. 150km végsebesség/
#4231   2007. 03. 07. szerda 20:36
oooooooo oooooooo
Végre nem fordítva hallom. eljen eljen eljen
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:22
P21 /yamaha koppintás/
#4230   2007. 03. 07. szerda 20:29
X Törölt felhasználó (69371)
Faternak P12-je volt/van!
képzeld csak a lengéscsillapítók és a kerekek hiányoznak, mert egy fasz rokon kiskocsit csinált belőle! a motorba vagy 2000 km van, még az eredeti forgalmi is megvan! tudod a P12 volt az amit csak narancs színben csináltak és kurva keveset!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:22
P21 /yamaha koppintás/
#4229   2007. 03. 07. szerda 20:22
X Törölt felhasználó (60564)
P21 /yamaha koppintás/
#4228   2007. 03. 07. szerda 20:07
X Törölt felhasználó (69371)
Ez T5-ös? vagy T25-ös?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 07. szerda 20:04), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (60564)
2007. 03. 07. szerda 20:04
Motoros pályafutásom csúcsa:


Még most is sajnálom néha, hogy anno eladtam.
#4227   2007. 03. 07. szerda 20:04
X Törölt felhasználó (60564)
Motoros pályafutásom csúcsa:


Még most is sajnálom néha, hogy anno eladtam.
#4226   2007. 03. 07. szerda 17:32
WildHorse WildHorse VIP
Durva egy gép nekem is kéne egy ilyen! eplus2
#4225   2007. 03. 07. szerda 17:30
WildHorse WildHorse VIP
Felülnék mögéjük vagy inkább közéjük?

Hmm-hmm... wink
 
... 23 24 25 26 27 ...
Sorrend: Legújabb előreLegrégebbi előre hozzászólás / oldal

A téma adatai

Nyitotta: charlie79 charlie79
Nyitás ideje: 2005. 02. 18. péntek
Üzenetek: 4724db
Utolsó üzenet: 2025. 06. 28. szombat
 

Hírek

2025. 07. 08. kedd 20:03
2025.  július 11-13: Nyári GG tali Cseteseknek és Fórumosoknak Kedves GG csetesek és Fórumozók! Egy újabb ismerkedési lehetőség! A nagy érdeklődésre való tekintettel, idén 16. alkalommal kerül megrendezésre a GG személyes cset, -és Fórum találkozó. A találkozó időpontja: 2025. július 11-13. (3 nap, 2... Tovább
2025. 01. 22. szerda 12:25
Szexjelentetekkel díszített kocsit találtak Pompejiben Krisztus után 79-ben megsemmisítő természeti katasztrófa tette a földdel egyenlővé Pompeji városát, a Vezúv kitörése 3000 emberi életet követelt. Mára Pompeji a világ egyik legegyedülállóbb régészeti helyszínévé vált, és évente kétmillió... Tovább
2024. 12. 15. vasárnap 14:30
Új VIP vásárlási felület Kedves felhasználók! Szeretnénk tájékoztatni titeket, hogy megújult a VIP vásárlási felület. Aki az előzőhöz volt szokva, neki elsőre idegennek tűnhet, de használjátok ezt is bátran a továbbiakban. Itt már tudtok Apple Pay-jel, és Google Pay-jel is... Tovább

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Vidéki szexpartner kereső. Vidéki lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!