Adatlapunk alapján ismerkednénk....
Privát üzeneteket várunk .
Privát üzeneteket várunk .
sziasztok 37 éves férfi vagyok hölgyek vagy párok most egy jó szex nálam veszprém megyében tapolca melet vagyok megtalálható írj ha érdekel minden jóbban benne vagyok
Az adott klub oldalán telefonszám - bejelentkezés.
(Ez egy válasz Leni5 üzenetére (2023. 02. 25. szombat 01:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2023. 02. 25. szombat 01:12

Sziasztok!
Nagyon érdekel már egy ideje a swingerkedés. Teljesen kezdő vagyok ezen a téren. Budapesten lakom, 27 éves vagyok és nagyon vonzanak az idősebb hölgyek. Képeim vannak fent. Tudtok segíteni hogy hogyan tudok kezdőként csatlakozni egy ilyen buliba?
Nagyon érdekel már egy ideje a swingerkedés. Teljesen kezdő vagyok ezen a téren. Budapesten lakom, 27 éves vagyok és nagyon vonzanak az idősebb hölgyek. Képeim vannak fent. Tudtok segíteni hogy hogyan tudok kezdőként csatlakozni egy ilyen buliba?
Sziasztok!
sziasztok.
Szívesen csatlakoznék párhoz 27 év úrként a hölgy örömére. Utazni tudok, diszkréció adott, ezért privátban légyszíves. 30- 40 es korosztályú pár is szóba jöhet
Akár privát swinger buli is.
Szívesen csatlakoznék párhoz 27 év úrként a hölgy örömére. Utazni tudok, diszkréció adott, ezért privátban légyszíves. 30- 40 es korosztályú pár is szóba jöhet

Mint mindenhol mindenféle korosztály van, kb. mint egy strandon ott is a legkülönfélébb korcsoport megfordul. Lementek, szétnéztek, nem drága a beugró, isztok valamit, nézelődtök, eldöntitek. Nem kell bejelentkezni, péntek-szombat este vannak a legtöbben.
(Ez egy válasz X üzenetére (2023. 02. 23. csütörtök 19:28), amit ide kattintva olvashatsz)
2023. 02. 23. csütörtök 19:28
Törölt felhasználó (4688574)

Korosztály milyen mi a jellemzőbb?
Milyen célból mennétek?! Mi lenne az elvárásotok? Kit/mit kerestek ott?
A Porsche is fasza autó, de bútort nehezen szállítasz vele... (Ez egy válasz X üzenetére (2023. 02. 23. csütörtök 18:35), amit ide kattintva olvashatsz)