/ 20 oldal
Hozzászólások
Egy két fórumozó csajával el kéne beszélgetned,biztos jó hatással lennél rájuk,habár lehet hogy "kutyából nem lesz szalonna" !Ettől félek!
Az ikonod alapján férfinek tünsz!Remélem csaj vagy!Csináld vékonyabb vibrátorral,még jobban fogja élvezni,persze sikosítóval,akár 20 percig is el lehet így játszani,na az KARAJ!!!
Tegnap megdugtak most annyira nem izgat!
Az Intruder 1500-as és suzuki embléma vigyorog rajta!
A gruppenszex nagy ellensége szerintem a féltékenység!Mindenki mérlegre teszi hogy mit kaphat és mit veszíthet.Sajnos a csajomnál az utóbbi kerekedett felül.Már feladtam.No nem a gruppenszexet csak hogy ő is ott legyen.
A mechanikai zörejeket el kell választanunk a kipufogóhangtól.A Hondáké a legcsendesebb egyértelműen a többi 3-on lehet vitatkozni talán a Suzuki a legmorgósabb.Viszont a kipufogóhang az már egy bonyolultabb dolog.Kéthengereseknél /négynél nem/ a kipufogóhang a főtengely elékelésétől,és attól függ hogy a gyújtás a 720 fokon belül /720 fok a teljes ütem négyüteműnél/ hol helyezkedik el.Ha 360 fokba esik mindkettő,és az elékelés kis szögű,vagy közös a csap /pl HARLEY/,akkor egy jellegzetesen röfögő hang keletkezik.Ilyen a YAMAHA Wild-Star is.A szelepek szögétől,a vezérlés tipusától nem függ a kipufogó hangja!Egyhengeresnél sincs különbség, csak a köbcenti és a sűrités miatt változhat a hang,ott nem lehet játszani mint a kéthengeresnél.A sűrítés minnél nagyobb annál csúnyább hangú a motor,/ZIL-re emlékeztek biztos,AZ MUZSIKA!,7-es kompresszió/Kéthengeresnél én is megmondom /no nem a tipust/ hogy szimmetrikus gyújtás vagy nem,négyhengeresnél kipufogóhangban nagyon minimális a különbség,nem is lehet nagy,hisz műszaki paraméterekben szinte hajszálra egyeznek a furat-löket is.Inkább a hangtompító kiképzésében van szerintem a kutya elásva.
Akinek a fejében harmónia van és semmilyen komplexussal nem küzd,ja és némi intelligencia ,az nem utál valakit azért mert más mint ő.A magyar társadalomnak még van mit fejlődni /közlekedési-kultúra,melegek elfogadása,politikai-kultúra stb./
Ezt az üzenetet nem tudom értelmezni.Azt akarod mondani,hogy a kawa felvásárolja a suzukit?Az elmúlt 40 évben egyetlen modellegyezést láttam az a suzuki DL 1000 V-STROM,és kawasakiKLV 1000 /elég friss/.Ez az autóiparban mindennapos dolog,/agila-wagon-r/,de azért ez nem jelent beolvadást vagy felvásárlást /ez költségcsökkentés/.A japán gyárak igazából csak egymásra figyelnek,/ezt több helyen olvastam/,ebből az öldöklö konkurrenciaharcból születhetnek ilyen kitűnő termékek.De ez az autóiparukra is érvényes a Toyota 30 éve a legmegbízhatóbb autó,és ezekben a hónapokban válik a világ legnagyobb autógyártójává.Egyedül Dél-Kórea képes jelenleg együtt fejlődni velük.És hamarosan jönnek az új befutók INDIA,KÍNA.És akkor majd arról vitatkozunk hogy Hindustan vagy Hengjang.Ki emlékszik majd európára,csak mi az öregek,akik még láttak Moto-Guzzit,meg Bmw-t.
Visszatérve a Yamahák hangjára,ha valaki ért a hanghoz akkor ők,mivel ez a világ legnagyobb hangszergyártója.De szerintem a motoroknál ennél vannak sokkal fontosabb dolgok is.Én például a csendesebb,gyári kipufogókat preferálom,és a szomszédaim is,persze ezt a kor is hozza magával.
Bocs ékezet nélkül
Használtautó.hu ha ott nem találsz akkor sehol!
Azért kiváncsi lennék bekötött szemmel felismernéd-e a tipusokat.Én mindennap ezeket túrom,de csak azt tudnám megmondani hogy hány hengeres és hány ütemű.Azon az R1-en akkor rossz dob van!A legszebb hangja a ZXR 250-nek van 22000-et pörög olyan mint egy forma 1-es autó.Ahogy nő a köbcenti úgy mélyül a hang a csökkenő fordulatszám miatt.
Csak részegen csináltuk!Én szerettem kapott tölem vezérműláncot-30000,primer láncot-80000,tömítéskészletet-30000.Na ennyire szerettem!A Pannonia-Ringet is megmutattam neki,a visszafordítókban aláztuk az R1-eket.
Berúgva motorostalálkozókon Z-650 -el /4 haver-4 Z-650/ max köröket csináltunk 5 percen keresztül csutka gázon.A kipufogó rendszer az elejétől a végéig világított a sortömítés füstölve folyt a betonra és cseppekben gurult szét.Reggel mintha mi sem történt volna a gépek az első pöcre indultak.Hát ilyen gépek a Z-s Kawák!
A neved tényleg félrevezető!A sztori szuper,jó irányba haladtok!
Látom kissé elfogult vagy a Kawákkal! Nekem is volt Z-m,csak 650-es .Szerintem a Z900-tól k.b. 1985-ig a Kawa volt az ász /MAD-MAX korszak/.Mentem Z-1300 -al is/tudod a 6 hengeres/ no fék,no futómű,csak 120 paci.Volt még ZX-10,GPZ 900,KLR 650,KE 125,azt hiszem ennyi.
Már a nevedre is felállt a faszom,hát még a 376-ra!Hajjjjj...aj!
A robogó városi használatra való,szerintem oda jobb az autómata,mert 50-esen mást sem csinálsz csak váltasz.Véd a víztől,sisaktartós,önindítós csupa praktikus dolog.A DAF-rendszerű VARIOMATIC fokozatnélküli váltó a legegyszerűbb erőátviteli mód,és szinte sosem romlik el,ezért terjed olyan rohamosan pl: Quad,kisebb traktorok hobbyjárművek.Azért jelent meg ilyen későn,mert nem tudtak megfelelő szíjat gyártani a 70-es évekig.Egy hátránya van ,viszonylag sok energiát zabál,ezért fogyasztanak a robogók 4 litert.Ez a valódi motoros-nem valódi egy kicsit a chopperes beszélgetésekre emlékeztet.Én minden stílusú motorban tudok nekem tetsző példányokat sorolni,és nemtetszőket is de nem mondanék ilyet amit te a robogókra,mert pl. AFRICA TWIN-el túrázom,melóba robogóval járok,BETA-val triálozok de egy chopperra vagy sportmotorra is szívesen felülök kipróbálni.
Érdekes,de olyan csajjal történt aki mindíg lenyeli,szóval berúgva dugtunk,és azt mondta hogy verjem a mellére,erre én a képébe nyomattam,hát elég morcos lett /pedig nem egy kényes buksza-főleg részegen/.Szerintem megalázónak tartják,én meg megvagyok nélküle .Kérni még sosem kérte senki.
Ha legközelebb leírok valamit majd előbb engedélyeztetem nálad!Elgurult a nyugtatód kiscsávó?Ez az ikonozási mánia mintha már láttam volna!Hívd anyut gyorsan nagyon beszart mindenki!
Az én /szerintem nimfomán/ ismerősöm minden megrázkódtatás után,szinte betegesen sexelni akart,más nőnek olyankor eszébe sem jutna a sex.Ez a viselkedés elég taszító,kiábrándító.Ez már egy picit zavart állapotra vall-legalábbis szerintem.A legdurvább szexcsaták után is sokszor önkielégítést végzett a saját elmondása szerint.Viszont sex közben sokszor elélvezett.Na most nimfomán volt?Kicsit rendellenes az biztos!
Ja pont a "lány-dug fiút" -ban?
Kiket kostolgatsz többes számban?Vagy csak homepictures-el van gondod?Csak neked lehet egyedül nimfomániás tapasztalatod?Mindenki vaker-mi?
A pedofilia bűncselekmény!Szerinted én arra gondoltam amikor a perverzióról írtam?
"érettségik-fehér blúzok,boroskólák-vodkadzsúzok,kövér lányok kényeztettek,sosem láttam náluk szebbet" -Hiperkarma
Kérdezgettem a csajokat,ők a vastagokat favorizálták,a túl hosszú fájdalmas lehet.A vékonyfaszúaknak vigaszt nyújthat,hogy nagyobb az esélyük az anális mókára.Keménység és kitartás viszont elengedhetetlenül szükséges.
Nagyon jó kis motorok,de érdekes módon a simsonos társadalom 95%-a teljesen elzárkózik minden újabb motortól,és a robogókat lenézően fitymálják.Mikor megkérdezem őket hogy ültek-e valaha robogón,mindíg az a válasz hogy nem,de nem is ülnek soha ilyen kiskerekű vacakokra.Ilyenkor addig nyüstölöm őket,amíg ki nem próbálják a yamaha yog-om.Általában vigyorogva térnek vissza.Ismétlem szeretem a simsonokat,de az idő múlik a karaván halad az isten szerelmére!Muszály utángyártott fos alkatrészekkel küszködni?
Engem régóta izgat hogy milyen lenne látni hogy más alatt élvez,de attól is félek hogy rosszul reagálnék.Talán ha közben én is foglalkoznék valakivel,felspannolva ,már biztos élvezném a látványt.Azért csak kipróbálnám!Ja!Hogyne!Ha csak rajtam múlna......
Pestabá oszt jóu a simszony?Én is azon nyőttem föl.Hegyimotor,oszt mégis leér a lábunk.Sukár ez a ződ paripa.Az enyimre is illen kipuffantót akartam de nem gyütt őssze!
Perverz?Ki mondja meg mi a perverz?Minden ami az örömért van és nem az utódnemzésért az perverzió.Az állatok nem perverzek!A perverzió a legemberibb tulajdonság,ez az amikor beszáll az elme a buliba.Bonyolult elme- mélyebb perverzió!
A viagra szívgyógyszerként született,a teszteknél derült ki hogy van egy jótékony mellékhatása.Mi alapján vagy te olyan biztos a mellékhatásokban?Egyátalán próbáltad már?A legtöbb gyógyszert 5-10 évig tesztelik,hogy biztonságos legyen.Minden lehetséges mellékhatás fel van tüntetve a brossúrán.A nagy gyógyszergyártóknak egy nagy ellenségük lehet ,egy világméretű botrány.
Akkor te még nem találkoztál nimfomán nővel!Hihetetlenül brutálisak szex közben,dughatod bármivel-bármeddig-bárhogy sosem fullad ki.Hosszútávon nem lehet bírni mellettük!Én csak egyet ismertem,azt mondta hogy minden faszija nimfománnak tartotta.
Én próbáltam,még a mérete is nagyobb tőle,majdnem felrobban a cerka,és sokkal tovább bírja az ember.Új csajnál érdemes használni a kezdeti bizonytalanság leküzdésére,és ugye neki sem mindegy hogy ki hogy mutatkozik be az első alkalommal.
Állok ő térdel elöttem szop és dolgozik a vibrivel bennem,brutális érzés,de csak akkor jó ha az ember el tud lazulni rendesen.Őt is annyira izgatja hogy folyik a nyála előre-hátra mozog nyögdécsel közben.A sok fasz meg csak köcsögözzön-buzizzon nyugodtan!
Mekkora szúró!Beindultam,az elöbb hívtam a husim holnap megyek .Csapjunk a redők közé crazya
A husik rovatba szerintem karcsú.
Az ember szívesen betakarózna a forró gömbölyded idomokkal a 3765 különösen tetszik,husi szép hassal-nagyon ritka.
Valami perverz bujaság árad belőlük,engem sokszor jobban izgat egy széparcú arányos husi,mint egy sablonos bombázó:
Más téma.Miért kezd a magyar motoros társadalom egy része nyíltan politizálni?York 62 kérdezte,de engem is érdekel!Pártatlanul kérdezem,és csak pártatlan válaszok érdekelnek!
Én is sok gyorsulási versenyen voltam /jobbára inkább néző/,de az ember változik és már nem vonz.Persze a műszaki háttér most is érdekel,de itt vége.A közúti száguldás sem fontos már,egy afrikát hajtok jó pár éve,csak túrázni használom.Most már úgy érzem a lényeg a részletekben rejlik,ami egy laikusnak /nem rád gondoltam/ nem mond semmit.Nem is szabadna felvenni a kesztyűt,de imádok vitatkozni.Meglepett hogy egy szó milyen lavinát indított el.De az ember aki tud érvelni-vitatkozni,az mindenképp színesebb intellektus szerintem,és ha elkapja a szenvedély közben az még nekem nem jelent veszekedést,inkább azt hogy a két ember hasonlít egymásra.
De egy az egyben.Ilyen a ns 500 honda és rg gamma 500 suzuki is.Környezetvédelmi problémák miatt haltak ki.A mostani nagyágyukon sem érzem azt a brutális tolóerőt.Mentem ns 500 pályagéppel állandóan emelte az elejét,nagy gyakorlat kell hozzá hogy valaki kihozza belőlük a 100%-ot.
Volt egy 1988-as RD 500-as yamahám.Két főtengelyes,4 hengeres kétütemű,belső hűtésű tárcsafékek,sűllyedésgátló.Egyesben 130 km/h,és még volt 5 fokozat!Na az volt brutális állat,11-et evett,plussz az olajtartályból szürcsölte a 3500-forintos olajat.
Olasz-végy egy japán v. rotax/osztrák/ blokkot,tedd bele egy szépen formatervezett motorba,és tégy rá olasz elektronikát,hogy a szervíznek is legyen munkája. Német-hasonló a kép ,de itt azért több a saját fejlesztés,túramotorjaik egész jók. Amerika-baki baki hátán,azt mondják hogy mi nem motorokat gyártunk,hanem profitot termelünk.A legenda a legjobb marketing,az eladáshoz viszont értenek,az értelmiség ha lázadni akar úgy veszi mint a cukrot.
A harley kérdésben egyetértek veled,mármint hogy gyenge minőség,a szerelhetőségben te biztos a 78-ig gyártottakról beszélsz,mert a mai injektoros harley-ket sokkal nagyobb szÍvás javÍtani mint a japcsikat.Cseréltem szÍjat 95-ös evolution blokkos harley-n már az egy rémálom.A veteránokat imádom nekem is van jó pár darab,BERVA,PUCH,PANCSI,ZÜNDAPP stb. de műszakilag,anyagminőségben a japcsik az ászok /de a leggjobb hogy másolhat,ha nincs jobb nála?/
Ha műszerésztechnikusnak mentem volna,mennyivel jobban átlátnám a világot!De lettem egy majomszerű alkatrészcserélő.Elszúrtam az életem.A gyorsulási élményeid honnan származnak?
"ha megvesz" !!!!!!
Eddigi legerősebb motorom 175 lovas volt /hajabusa/ 2.8 sec. alatt van 100-on,7.5 sec. alatt 200-on.Ezek értelmetlen puszta számok,nem mosódik el a táj,nem esik be a szemed,nem történik semmi különös,ha megszoktad a lóerőket!Most mi van verjem a seggem a földhöz,mert egy autós ennyit sem érezhet soha?És neked mi volt a" gyorsulási" élményed amiről ilyen részletesen beszámoltál?Vagy csak ilyennek képzeled?Ha valamit giccsparádénak tartok,azt ezután is annak fogom nevezni!Egyébként örülök,hogy sikerült felpezsdítenem a témát!Azt hogy a szakmámról mint gondol valaki/akiről kiváncsi lennék mi a szakmálya/ egyátalán nem érdekel,a" buta "ember hiszi azt, hogy egy szakma annyiból áll amennyit ő tud róla.
Egy high-tech műhelyben készült motorról van szó,amit ha megvesz a 140 kilós amerikai gazdája,majd a dodge ram platón viszi a találkozóra ,és ott pózól vele.Sablonszerű nyújtottvillás chopper pókos stílusban lehetett volna micki egeres vagy donald kacsás is,semmi újszerű ötlet nincs benne.Én láttam már sokkal csóróbb magyar meg erdélyi motorépítők fantáziadús,motorozható gépét.A gyorsulási versenyt pedig ugyanilyen semmitmondó sportnak tartom,ahol csak az anyagiak számítanak,a gépeken mindent autómatika vezérel,bárki elvezeti,ha van elég bátor.Teljesítménynek inkább azt tartom,pl. ha 10 évnyi kemény gyakorlás után egy triálmotoros megmássza a platós kraz teherautót .
És még gyorsabb is lehetne,ha nem érne le a kipufogó!
15 éve motorozom japán nagyvasokon,amúgy motorszerelő vagyok.Véleményem lehet azért úgye?
/ 20 oldal
/ oldal   Összesen: 970 hozzászólás, Listázva: 901-950

oooooooo

Nem: férfi

Beállítottság: heteroszexuális

Regisztrálás ideje: 2006. szeptember 28.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Vidéki szexpartner kereső. Vidéki lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!