/ 20 oldal
Hozzászólások
Senki sem állította hogy az a széttuningolt suzuki örökéletű!Sőt a pl. egy zárt pályán valószínüleg esélye sem lenne a ferrari ellen!De olyan jóleső dolog mikor lealáznak egy nagyképű milliomost egy 'suzuki a mi autónk"-kal.Neked nem esik jól?-Amúgy bárki építette azt a suzukit,értett hozzá!
Ekkora gagyi műsort!Vajon miért nem söpörték fel utána az aszfaltot?Ketchup lenne belőle!
Légyszives még írd le,hogy mi a %-ok pontos neve!Tengelyterhelés,vagy maximális tengelyterhelés?
Nincs autó bild a közelemben,ha nem túl nagy fáradság,leírhatnád pár tipus tengelyterhelését,különösen az 50-50%-osok érdekelnek,de ellenpélda is jöhetne!Legalább egy-két nyomorult példával alátámaszthatnád az elméletedet.
Részemről téma lezárva!Fiatal és tapasztalatlan vagy ahhoz hogy nekem magyarázd a tutit,én meg túl öreg és nagyképű vagyok ahhoz hogy ezt eltűrjem!Én nem keverek semmit-semmivel a példáid teljes sötétségről vallanak,ki beszélt itt elsőkerék vagy 4x4 hajtású autókról-ilyet mért hozol fel példaként?50-50% tengelyterhelésű a kocsid,maradjunk annyiban,de ezt azért a biztonság kedvéért ne nagyon hangoztasd!
'hidd el ki van az találva a BMW-nél!!! "-ezzel nem győztél meg!Én próbálok konkrét dolgokról írni és érvelni,te meg idefirkantasz valamit.Mivel ne keverjem a bmw-t?-'WV és Audi hossz motoros változataival"-kiváncsi vagyok milyen tipusokra gondoltál?
Ez skoda coupé?Én inkább azt a v8-at raktam volna bele,ami előtte van! smile
A dízel 6-hengeres minimum másfélszer olyan nehéz mint az alapmotor.A tengelyterhelés motoronként is változik.A motor plussz a kiszolgáló cuccok,akksi,hütő tele vízzel,generátor,önindító,szervó,légkondi stb. mind az első kerekeket terhelik,a váltó /ami kb. a negyede súly lehet/ maximum középen van,de az eleje a nehezebb.A difi és kardántengely ezekhez képest pille könnyű,a tank tele max 75 kiló,de biztonsági okokból nem lehet nagyon hátra tenni.Az oké hogy te elmagyarázod nekem,de egy ilyen hosszú,ormotoros kocsinál az 50-50% szerintem nem áll,de egy széria limuzinnál nem is szükséges.Az RX-7-nél már tervezéskor ez volt a fő szempont,és nem a praktikum.Ha belinkelnéd hogy hol olvastad,az meggyőzne,persze szériaautóról volt szó ugye.
Bmw 3-as széria?Biztos vagy benne?Elöl a motor a váltó.Tuti hogy az első kerekeken több súly van!
Úgy tudom,az RX-7 az egyetlen széria autó,amelyiknél a tengelyek terhelése 50-50%.
Itt a kocsik között veszélyes a borozgatás,túl bátor lesz tőle az ember fia.Corwette-t vezettem én is,4500/perc-nél vége a mókának,kanyarban tilos gázt adni,mert egyből megpördül-egyszóval inkább show-autó mint sportautó.Esélye nem lenne egy európai vagy japán autó ellen-szerintem.Ekkora köbcentiből ilyen kevés lóerőt ilyen rossz súlyelosztással-ezt csak ők képesek eladni!
Alsóörse gondoltál?Ott jól megszűrik a pórnépet,10000 a beugró.Ennyibe még Luganó-ban sem kerül a sátorhely!Úgyse mennék,több száz hulla részeg ügyvéd meg fogorvos egy kis időre lemegy malacba,és egy rövid időre szabadnak érzi magát.
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
A japánoknál 250-es és 400-as jogsi van,aki ennél nagyobbat akar azt úgy 'megforgatják',hogy legtöbbször elmegy tőle a kedve.Ide is az kéne minnél előbb!Az autók sem lehetnek 280 lóerő felettiek.Szerintem még az is sok!
Csúnya eset és most minden autós mutogathat a motorosokra,pedig ők is hullanak rendesen.Nekem két haverom csattant ugyanígy,sirok előtt,de megúszták.Az egyik moci beékelődőtt a szalagkorlát alá,alíg bírtuk kifeszegetni.
Aranyos! smile Ezres v2-es akrapovics dobbal,úgy szólhat mint egy légkalapács! eljen
A barnamedvék nem bírják a meleget? wow2 Teszek egy kétütemű rakétát nosztalgiából.Inkább mindjárt kettőt!
Az nem igaz hogy csak a mazda kapta fel.A 70-es években alig volt autó,és motorgyár akinek ne lett volna.Repülőgépeken a mai napig használják.Úgy látszik a mazda a legügyesebb,vagy a legkitartóbb.
Egy kocsi elémtolatott egy parkolóból,40-el belementem,még fékezni sem volt időm.A vértől nem láttam a telefonom billentyűit,de senki nem hívott mentőt,és közben hallom a körülöttem álló tömegből,hogy mert mennek mint az állat,csak néztek senki sem segített.Ilyen motor volt.
Persze ha megadatik a lehetőség.Én tanulhattam belőle,ez nem mindenkinek jár sajnos.De mindenki tanulhatna a rossz példákból,ha komolyabban belegondolna kicsit.
Nekem volt egy FZR 1000-es bukás 160-al 1999-ben,máig nem múlt el!A hibákból tanulsz,és nem a sikerekből!






Szeva DAko!Örülök hogy visszajöttél!
Volt a hugomnak egy suzuki-kópia /eco/ mopedje,indiában készült,a két kézifékkar fel volt cserélve,a gáznál volt a hátsó,kész életveszély volt annak,aki megszokta a hagyományos elrendezést.

Nem probléma,ott a berugókar!Indiai viszonyokra készült.

Kiprobálnék egy ilyen dízel-ketyerét!
Felfedted a legféltettebb titkom,a CSODAFEGYVERT!Oda a meglepetés a randin! finom finom finom A prune juice-t lehet hogy megkostólnám! crazya
Olvassa ezt a topicot! eljen
A különbség igazából tudatilag van,én egy idő után nem tudnám megmondani melyik nyílásban vagyok.A nőnek persze teljesen más érzés.Nézni közben az arcát hogy élvezi,és belegondolni hogy teljesen átengedte magát neked,semmihez sem fogható élmény.
Hátul a néger alatt!De már felébredtem! wave
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Köszi! eljen
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Lelepleződtem! wow2 Gazda meg mindíg hamar akadna,de most melléfogott! nyes
Klikkelj a normál/tömörített mérethez


(kép kijavítva: tom ),
és a helyes link (szóköz nélkül!):[img]http://img209.imageshack.us/img209/5848/pjtoppe2.gif[/img ]
Éppen nem működött a feltöltő amit használni szoktam,reméltem hogy senki sem csal.Lehet hogy túl naív vagyok? confused
Helyes! eljen És ez? kerdes
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
kerdes Hol van ez? kerdes
Pici a kép mi ez új bravó?
Ha valakit érdekel,hogy mit kap a pénzéért:ADAC
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Éedekes hogy az ekkora /mű/fasznak a tövét mindíg fogni kell!
Nekem is volt 250-es szimóm,még 1991-ben,mi is átalakítottuk trafósra,mert nem pörgött ki.Egy osztrákkal elcseréltem egy xs 750-re.Egytlen veteránom volt,ami pénzt hozott és nem vitt.
/ 20 oldal
/ oldal   Összesen: 979 hozzászólás, Listázva: 201-250

oooooooo

Nem: férfi

Beállítottság: heteroszexuális

Regisztrálás ideje: 2006. szeptember 28.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!