/ 20 oldal
Hozzászólások
Német -katzenkopfstein-/macskafejkő/ tükörfordítása,a magyarban elmaradt a fej-szó.1300-ig visszavezethető.
Legközelebb elzárom sex közben,panaszkodott hogy több helyen megégettem!Pedig ő kérte hogy így csináljuk!
Miért pille képe jobb?Egy ilyen kezébe disszupisztolyt?Lebontaná a fél kerületet! merges2
Ez úgy hangzott mintha egy Ifa-t kéne vezetnie!Ez már csilingel mielőtt meghúzod a parkolóban! nyes
Valami lehet,hogy Dako nem töltöget! kerdes wow2
A négy japán között sorrendet felállítani igen nehéz.Nekem a hondák talán a leg 'józanabb" konstrukciók a mindennapi használat náluk igen fontos,és a futáskultúrájuk picivel jobb szerintem a többinél,néha elszáll az elektronika.A yamahát-ebből volt nekem a legtöbb-/xs750,xj750,rd350,rd500,xv750,tdm,fzr1000exup,gts,xjr1200sp/ ismerem a legjobban,a fesszabályzó néha elszáll,és olajat is csipegetnek rendesen /fzr sorozat/.A kawák váltója-zx10,zzr1100-elég vacak.A suzuki sok példánya rosszúl indul hidegen,és a morgós gsx-r hang sem tetszik,néha leég egy tekercs,v.fesszabályzó,néha felrobban egy blokk.Írtad hogy volt CBR600-asod,az egy nagyon jó motor,egy kis hibája van mindössze,hogy zörög a vez.láncfeszítő.-azon kívül tökéletes,és bármit kibír.Azért cserélgettem gyakran,hogy megtudjam melyik a jobb,de a japánoknál mindegy,és az hogy hétfői darab náluk nem létezik.Olcsóbbak minden más motornál,és egyértelműen jobbak.Aki különbözni akar,az vegyen ducati-t,harley-t,én biztos nem vennék,nekem a műszaki tartalom fontosabb mint hogy egyedinek tűnjek.
Volt gts 1000-esem is függőcsapszeges futómű,injektor,abs kicsit féltem tőle olyan bonyolult volt,de sosem romlott el.Lehet hogy kár volt eladni,csak 8000 darabot gyártottak belőle,hamarosan igen drágák lesznek a hibátlan példányok.
Nem láttam még szíjasat,érdekes lehet.Mostanában a kínaiak eröltetik a távindítót az olcsó robogóiknál,szvsz:parasztvakítás.Halottam olyanról,hogy véletlenül megnyomták a házban este,reggel meg hívták a tüzoltókat hogy füstöl a garázs,a motor egész éjjel pöfögött alapjáraton. nyes
Az utolsó sorod nem értem!TDM 850-em volt is.
Amiről fog jut eszembe,abból kb.32 van.Érdekes!
Emberi agy metszete?
Ha lenne értelme ekkora féktárcsának,akkor minden motoron ilyen lenne/ez shoow elem/.Egy bordásszíj 100000-120000 forint,semmi előnye sincs a 30000 forintos lánccal szemben,sőt gumicsere után,igen nehéz belőni hogy ne nyekeregjen.Azért teszik a chopperekre,hogy csilloghasson a hátsó kerék /nincs láncspré/.Erdős Csabi kapott reklámcélból egy Buelt,de sokszor meg kelett szakítania a shoow-t kuplungproblémák miatt.Egy előnye van a harley blokknak a streetfighter-ben,az hogy szárazkarteres,míg a japcsik olajellátását át kell alakítani,de ha ez lenne a jó mindenki ilyennel nyomná /pedig a buell direkt streetfighternek épült/-ez látszik a rövid tengelytávból is.A dizájn oltárán a hátsó ülést is feláldozták,még csajozós motornak sem jó,nem mondhatod hogy-várj itt bébi amíg visszajövök apám kocsijával! nyes
Ha a sárgakerekűre gondoltál az Buell.Ha a dobozos túramotorra /nem hiszem,de ha esetleg/ akkor Kawasaki 1400 Gtr.
Speed motor is rengeteg van az usa-ban,hozzánk is jut belőle jópár lerongyolt darab,de a harley nem azért nem gyárt,mert nincs rá igény,hanem úgyis elvérezne a japcsik mellett,úgy ahogy az autóiparuk is járt.El tudod képzelni hogy képesek lennének felvenni a kesztyűt?Szerintem abban egyetérthetünk hogy nem!Kerülik a megmérettetésnek még a lehetőségét is.A v-road -ot máshogy olvastam,de ki tudja,írnak mindenfélét,lehet hogy neked van igazad.
GAZ-3102 210 lóerős 3 kamrás wankelmotor /vaz-431/ kizárólag a kgb részére.
Mindennapi használatra való motort tényleg még sorozatban sem gyártanak amerikában.A buell extrém streetfighter,a harley-k 95%-a chopper,/indián,henderson stb. ugyanaz/.Egyedül túramotorjuk van harley-éknek,de az is ugyanaz a rázós v2-es.Csinálnak még idióta v8-as baromságokat oszt kifújt.Ezek tényleg show-motorok.Hoolywood ez,és nem motorgyártás.Ja az első 100 lovas harley-t a porsche tervezte,pár éve.Akik még nem ültek motoron,azoknak ez a csúcs! confused
Nekem tépőzáras van,az afrika széles kormányára könnyű feltenni.Hátsó doboz is van a motoron,és a két oldalsót túrákon használom + tanktáska,így sok cucc elfér.Mostanában már igen szép dobozokat lehet venni a fazer-t sem csunyítja el,esőruhát is tartok mindíg magamnál.Ha ráülök az minimum 300 km,helyben nem használom.A fazerben egy dolog nem tetszik,hogy magasan van a lábtartó,így kicsit gugolós.Egy transalpomat már megfujtak,brutál lift biztonsági láncot használok,flex-el is eltart egy ideig elvágni.
Jól érzed,igazán a rövid odafirkantás bosszantott fel.Lehet hogy jó fej vagy,ennyiből nem derül ki semmi.
Persze a kocsitól,mielőtt félreértené valaki.
Mekkora reklámötlet volt az a sorozat,mi?A gyár adja a kocsikat,a kaszkadőrök meg zuzzák őket.Meg van egy csilli-villi futófénnyel a szépfiú alá.Én is majd meg őrűltem tőle.
Nem is velük van bajom,hanem Nevem van-nal!Mostanában igen agresszív vagyok,pedig dugok rendesen.Homepictures féle emberek hiányoznak,olyanok akiknek vannak gondolataik.Ehelyett jönnek a tévénézők! violent
Eszméletlen jó mocikat?Feltűnősködő,szenzációhajhász,kényelmetlen,elavult,megbízhatatlan,giccses mocikat olyan áron,amit egyben még se te sem én nem láttunk.Mitől jó egy motor,hogy sokan megbámulják?Látom téged is lenyűgözött a jól bevált amcsi marketing.Annyi közöd lehet a motorokhoz,hogy láttál egy motoros filmet.Mostanában agresszív vagyok,de akkor is beléd kötök! gonosz2 Énekelhetnéd motorozás közben:'born to be wild" gun 'Az nagyon veszélyes"-inkább nézd a tévét tovább! sniffles
Maradjunk annyiban hogy a 8-as kasznija,mert az igazán a 7-es kupé!A toyota Mr-2 az tiszta ferrari kicsiben,meg a Pontiac Fiero,esetleg a Bertone Fiat asszem X9 vagy ilyesmi a neve.-ezek középmotoros sportautók.Ezek szerint te Porsche-ban a 928-ast vennéd./mai cikk a totalcarban/
A leg bmw-sebb ferrari!Az igazi ferrari középmotoros!
A butángáz kompressziótűrése a 106-os benzinnek felel meg.Az én kocsim 350000-nél már igencsak csípte az olajat,teflonos dugattyúkkal és növelt kompival /mart henger,hengerfej/lett összerakva,előgyújtást is lehet sokkal nagyobbat adni gázüzemen.2000 köbcentis létére 10 liter gázt fogyaszt,és erősebb mint benzinnel.Évek óta hibátlanul üzemel,gyakran 2 tonnás trélert is húztam vele,most 26 éves.A gázüzem miatt sokkal tisztább benne az olaj,és hidegindításkor nem mossa a dús benzin a henger falát.Akik szerint a gáz tönkreteszi a motort,azoknak fogalmuk sincs a gázüzemről.Sajnos nálunk erősen szagosítják a gázt,ezért enyhén gázszagú a kipufogása,ha olaszországban tankolok,semmi szaga nincs.Persze sehol sem népszerűsítik,pedig kevesebbet szennyez mint egy high-tech benzines,a dízelről nem is beszélve.Nem cél hogy a polgár olcsón autózzon,ezért csend honol a gázautók körül! shakehead
Gratula! eljen Ha feltűnően szép az idő,és kivételesen jó a kedved,na akkor vigyázz!-tapasztalat.A 6-os fazer kitűnő verda,de tisztelni kell az erejét,na meg a vasárnapi belassult, fehéringes ,mamalátogató,rántotthúst böfögő,úrvezetők úgy kihajtanak eléd,mintha simsonnal lennél.Aztán ott vannak a jumperos,sprinteres futárok,akik mindent bevállalnak /szemből előzve/,a kissebbség /gyakran többség/ fehér kerekű félholt ladával rozzant,vasakkal telerakott utánfutóval,mtz-k másfél sávot elfoglaló boronákkal /csúnya vég/,horst bácsi 93 évesen hymmermobil lakóautójával,jobbra indexelve,balra kanyarodva-asszony /89 éves/ mellette navigálva,DAKo 84 driftelve kanyarodva a mellékutcából-egyszóval NEM FOGSZ UNATKOZNI! wink
Dízelt itthon 250-ért olaszországban 300-ért tankolok.Amerikában 4%-os a forgalmi adó,amúgy is egy olaj alapú társadalom,ha elfogy az olaj másnap meghal az összes jenki.12-éve gázzal járok,169/liter,számoljátok ki a különbséget!Egy kilóméteren 10 forintot takarítok meg,500000-et mentem a 12 év alatt,az 5 MILLIÓ forint/mai értéken/.Lehet sírni is,az a legegyszerűbb! szomoru1
Nem kötelező másfél tonnás benzinessel járni!Különben azt írtad,hogy 7-et eszik,vagy valami ilyesmi,amit azért én kevésnek tartok.Az is elgondolkodtató,amikor nap mint nap másfél tonnát viszel magaddal a munkahelyre,meg vissza,vagy csapatsz egyet a városban,mennyí cuccot pufogtatsz ki.Persze ha lenne rá zseton öt lityis kocsikkal csinálnánk ugyanezt.Elméletben mindenki kurva nagy környezetvédő!A megváltás felé az első lépés-EZRES SUZUKI!Lehet Justy is,nyárra lekötött kardánnal. nyes
Próbálj ki egy Grand Cherokee dzsippet,na az imbolyog,meg azon nincs fék!De az kurva menő az nektek tuti verda mi?Okoskák!
Azt a suzukit sürgősen vidd el szerelőhöz!A biturbót hogy kell érteni? confused Ez a suzuki téma lerágott csont,de míndíg újra kezditek,azért a subarun kívűl is van élet,még ha neked hihetetlen is! mf3 Imádom a subarut,de a fafejek lassan kihoznak a sodromból! gonosz2 Magyarázd meg hogy a suzukin nincs fék,meg imbolyog az úton!Bazd fel az agyam kisöreg! ravasz1
A kispolák 1.9 biturbó dízel! wink eljen
Egy kocsit nem lehet úgy széthajtani hogy kigyulladjon,itt valamit rossz helyen vezettek el a tuningmesterek.Ha a marha nem tárja ki az ajtókat valszeg elaludt volna,vagy max egy műszerfalcsere. nyes
Igaz!Elkapkodtam!Vezér F3-F6 sakk,erre ütnie kell huszárnak,futó D6-E7 matt.K.b 15 éve nem sakkoztam.
Ha a fehér királynő üti a gyalogot,onnan menthetetlen a fekete helyzete,bármit lép,a következő matt lesz.Királynő adja a mattot a futó által védve,vagy az alapvonalon /fekete huszár ha mozdul-akkor védve/.Fekete közben nem tud sakkot adni,ezért támadni sem tud.
Vehetsz pl:Castrol SJ-t ugyanannyiért mint nevenincs SL-t.A nevenincs többet tud,a Castrol meg jobban hangzik.Már írtam korábban,hogy a reklámokat a vevő fizeti,a nevenincs nem reklámoz,úgyhogy olcsóbb tud lenni!A vevő legtöbbször csak a márkanevet nézi,megtanulni a jelöléseket már fárasztó neki.Persze hogy melyik márka a tuti azt mindenki vágja,holott fingja sincs mi az hogy motorolaj!A tesco nem gyárt motorolajat,de nem gyárt semmit!Ha valamin tesco-s jelölés van,az lehet hogy pl:Bp,csak nagy tételben veszik így olcsón tudják adni,tesco-s dobozban.
Tegnap már kétszer aláfeküdtem!De komolyan!Amúgy meg mediterrán munkamorállal voltak összerakva /3-at vettünk a haverokkal/,fél óra motorozás után potyogtak a csavarok.Mért kell nekem az új motort is szerelni? gun Amúgy egy csoda! worship
Megnéztem,van SL motorolaj!Fapados merci,vagy full-extrás Daewoo ugyanannyiért.Talán ez lehet az oka az ár és teljesítménykülönbségnek.
Motorolajok voltak,Sm és SL?Én motorolajban olyannal nem találkoztam.Hajtóműolajnak,vagy autómata-váltoolajnak is lehet ez a jelzése.Nem lehet hogy olyanon láttad?Amit vettél az tökéletes akkor,ha a motor még újszerű.Ha olajkályha,akkor megeszi hamar,de azt írtad nem eszik olajat,tehát jó lesz biztos! eljen
Egyre gyakoribb-Fuck! /bocs/ merges2
Ez a 250-es kategória tele van olcsó kínai modellekkel,ezekkel versenyezni igen nehéz lesz,ha az összes alkatrész importból jön,márpedig honnan jönne?A japánoké a High-tech piac ahol a minőség a fontos,a kínaiaké meg a dönping ár.Ehhez kevés lesz pár ezer ember nosztalgiázása,amire ha motorvásárlásra kerül a sor sem biztos hogy számíthatnak.Erről a honlapról semmi konkrétumot nem olvashatunk,hol fogják gyártani,hányan,mikor indul a gyártás,milyen tőkéből,milyen fejlesztés vagy alapokból?Szerintem a pannónia hagyományokhoz jobban passzolna egy klasszikus naked bike,mint egy csiricsáré softchopper.A magyar motorpiac amúgy is nagyon végletes,a motor inkább státusz itt mint közlekedési eszköz /talán emiatt néz így ki/,az olcsó szürkébb modellek nem nagyon rughatnak labdába,ha mégis akkor ott a Hyosung,Keeway,Daelim,Sym,Pgo,-meg a sok kimondhatatlan nevű kínai,amiknek a nevét meg sem próbálom leírni.Szerintem esélyünk sincs-sajnos. szomoru1
Én szkeptikus vagyok az ilyen hírekkel szemben.A magyar motorpiac nem tud eltartani egy gyárat,külföldön meg nem ismerik.Ha van is gazdag befektető /amit kétlek/ kérdezem hogy kinek akarják eladni?Ilyen hírek állandóan felbukkannak különböző márkákkal,aztán egy év múlva már senki sem emlékszik rá.Ezt a két képet meg inkább nem mínősíteném!Sajnos esélye sincs a mai motorpiacon ennél hangzatosabb neveknek sem.
Kerestem a csavart,persze hogy nem találtam meg!Pedig kivételesen igen sok energiát öltem bele.Túlvariáltam,ez van! wink wave
Pablo és Maya?
181 cm és 65 kiló.Délután kettőkor eszem előszőr,és este tízkor szeretek nagyokat zabálni.Teli hassal nem tudok melózni,üres hassal nem tudok aludni.
Ha már itt tartunk,nekem sosem tetszettek az ugri-bugri autók /nem negatív előjellel értem/.Agyrázkódást kapok bennük,utálom a hangos kipufogót,és gizdáskodásra csábít,ezért sosem kéne.Mitsubishi Sigmával 3000 V6-jártam sokat,egy puha limuzin nekem jobban bejön.Az hogy ki szenved ízlésficamban,nézőpont kérdése,az hogy másnak tetszik én elfogadom,de ezért senkit sem neveznék ízlésficamosnak,más tetszik neki és kész.Közútra nem is engednék ilyeneket,mert nem oda való! ejnye1 A közút közlekedésre való,nem az önkifejezésre,és pláne nem versenyzésre.Jópár kört megtettem zárt pályán motorral,ott tényleg a tudás és a technika dönt,de közúton minden szitú egyedi,igen sok tragédia indult már jó bulinak.
A motorosoknak is előírnám,hogy egy pótkocsis Zil-el menjenek 10 kilómétert,mindjárt másképp látnák a világot.Az még hogy a sofőr látja őket,még nem jelenti azt,hogy bármit is tud reagálni,ha hülyeséget csinálnak.Akkor még a holtterekről nem is beszélek.A közút nem játéktér,ott a Pannonia-Ring,Hungaroring,-ott megmutathatja bárki,hogy milyen kemény csávó!Ja ott meg kevesen látnak,azok is inkább fogják a fejüket.-ez van.
Svájcban óriási kultusza van a subaruknak.Van is rá pénzük.Ott hallottam,és megmaradt bennem -"nem rossz ez az Audi Quattro,de azért nem Subaru"!Akkor igen megütötte a fülemet,de olyan mondta akinek mindkettő volt,-csak nem mond hülyeséget-gondoltam!
Tavaly előfordult,hogy motoros temetéséről hazafelé halt meg motoros.No comment!
/ 20 oldal
/ oldal   Összesen: 973 hozzászólás, Listázva: 251-300

oooooooo

Nem: férfi

Beállítottság: heteroszexuális

Regisztrálás ideje: 2006. szeptember 28.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!