Pablo és Maya?
181 cm és 65 kiló.Délután kettőkor eszem előszőr,és este tízkor szeretek nagyokat zabálni.Teli hassal nem tudok melózni,üres hassal nem tudok aludni.
Ha már itt tartunk,nekem sosem tetszettek az ugri-bugri autók /nem negatív előjellel értem/.Agyrázkódást kapok bennük,utálom a hangos kipufogót,és gizdáskodásra csábít,ezért sosem kéne.Mitsubishi Sigmával 3000 V6-jártam sokat,egy puha limuzin nekem jobban bejön.Az hogy ki szenved ízlésficamban,nézőpont kérdése,az hogy másnak tetszik én elfogadom,de ezért senkit sem neveznék ízlésficamosnak,más tetszik neki és kész.Közútra nem is engednék ilyeneket,mert nem oda való!
A közút közlekedésre való,nem az önkifejezésre,és pláne nem versenyzésre.Jópár kört megtettem zárt pályán motorral,ott tényleg a tudás és a technika dönt,de közúton minden szitú egyedi,igen sok tragédia indult már jó bulinak.

A motorosoknak is előírnám,hogy egy pótkocsis Zil-el menjenek 10 kilómétert,mindjárt másképp látnák a világot.Az még hogy a sofőr látja őket,még nem jelenti azt,hogy bármit is tud reagálni,ha hülyeséget csinálnak.Akkor még a holtterekről nem is beszélek.A közút nem játéktér,ott a Pannonia-Ring,Hungaroring,-ott megmutathatja bárki,hogy milyen kemény csávó!Ja ott meg kevesen látnak,azok is inkább fogják a fejüket.-ez van.
Svájcban óriási kultusza van a subaruknak.Van is rá pénzük.Ott hallottam,és megmaradt bennem -"nem rossz ez az Audi Quattro,de azért nem Subaru"!Akkor igen megütötte a fülemet,de olyan mondta akinek mindkettő volt,-csak nem mond hülyeséget-gondoltam!
Tavaly előfordult,hogy motoros temetéséről hazafelé halt meg motoros.No comment!
Egy -egy passatos köcsög,mert lenyomott pár autót Schumachernek érzi magát.Velem számtalanszor versenyezni akarnak,ebből látszik hogy motoron még nem ültek soha.Én a drága újató tulajdonosoktól több vadabb dolgot látok mint a motorosoktól.A motorosok kis %-a idióta,de az teljesen!
Igen!Aki mayer akar lenni az sosem tudja meg mi a jó!Ez olyan mint a zene,nem az a jó ami elsőre jó!Ha nem érsz fel Bartók-ig az még nem jelenti azt hogy rossz.Van aki sosem jut el oda,attól még érezheti magát jól.Csak akkor van baj ha lentről osztja az észt.
A subaruk sosem voltak szép autók,és ameddig ez így marad addig minden rendben.A vevők tudatosan vásárolják a műszaki háttér miatt,a forma itt másodlagos.Aki olcsón akar szépet az vegyen francia vagy olasz autót.Ha versenyképes lenne a subaruk ára,én elkezdenék aggódni a minőség miatt.Nekem eddig sem tetszettek,de kitűnő autónak tartom őket.Na jó,a legacy tetszett!
Igaz hogy már szerepelt,de muszály feltennem újra!


Elég ránézni a kocsira és láthatod hogy apuci autójára aggattak-e díszeket,vagy a tag ért-e a tunninghoz és van-e izlése,egyéni elképzelése.Mutasd az autód megmondom ki vagy!Sajnos a 90% az előbbihez tartozik.
Te úgy látom egy kalap alá veszed a sportautósokat.Az én haverom melóval kereste a pénzt,először fizikai munkával,aztán a lóvét a tőzsdén pörgette tovább,én inkább felnézek rá mert volt bátorsága és kitartása hozzá.Kb.98-ban volt olyan nap,hogy milliókat bukott,neki sem jött be azért minden.A corwette gyerekkori álma volt,ezért vette,de a negatív élmények /1563 hsz/ miatt ritkán használja.Ha velem jön szembe ilyen egy szűk utcában,én felmegyek a padkára,nem biztos hogy bunkó a tag,de ha látja hogy utálod akkor mit vársz tőle?Persze lehet hogy egy köcsög,de biztos nem lehetsz benne.Ez olyan mint amikor motorral húzok el a sor mellett dugóban,van aki félrehúzódik a másik meg rámhúzza a kormányt.Te melyik vagy?
Ez is csak egy autó,semmivel sem több.Aki ilyet tart legyen pénze a javításra!Sosem vennék ilyen feltűnő autót,utálnám hogy bámulnak bele a pofámba.A corwette-s haverom is ki volt bukva,amikor lehúzott ablaknál hallotta hogy 'biztos az apja pénze "stb.Amikor szűk utcákban jöttek szembe, nem ment fel a padkára/mert leérne a küszöb/ beszólogattak hogy 'bunkó újgazdag félre nem tud állni",-ez nekem sem hiányozna.Az emberek nagyon irigyek és rosszindulatúak,tisztelet a kivételnek.
A 324 Td biztos jól ment,de javítani biztos szívás,az a böhöm 6 hengeres bezsúfolva a kis motortérbe.Nyomaték orgia!Majdnem elcsábultam annó,de szűk volt belül /kb. 1988-as volt/.Ja és a lényeg nekem hogy kombi,de igen drágán adták.
Gusztustalan marketing,szép autó!

Ha 1.8-as akkor miért 316?Elég hülyén számoznak ezek a bajorok!
Hány köbcentis a tied Dako?
Jocó szerint igen.Szerintem nem.
Az a kérdés hogy magyar piacos-e,mert akkor 1.6-os.
Most akkor 1.6-os?
Konyakot cselédlányba?Baja nem lenne de felesleges.
Az egy brutál pályaolaj,teljesen felesleges,és ku. drága!M3-ba való.
Tegyél bele Sh 10w-40-et,bármelyiket.Amelyiknek szebb a doboza.
Akár a tesco-ból is,ha a paramétereknek megfelel.

Ha a szerelő könyékig olajos,az azért van mert félig kifolyatja az olajat és úgy tekeri be a csavart.Ráönt 2 litert,a többit hazaviszi.
Látjátok másról nincs szó mint márkanevekről!És a jellenző adatok?
Olyan nincs!Ott kell lennie!
Könnyű így hogy mit nem!És mit szeretnél,mert áramot biztosan akarsz!Nem látom a képed.
Az egy seggfej!
Nem, sok szint van,az a kérdés hogy a verdádhoz mit írnak elő minimum,mert annál csak jobbat vehetsz.Mi alapján javasoljak márkát?Csak azért hogy írjak valamit hasra?
Mi alapján mondja valaki hogy valamalyik szar?Még műszerrel is nagyon nehéz mérni a különbségeket,az okosok meg megmondják melyik a tuti -ezt igen bírom!Én a legolcsóbbat venném!Ne felejtsd el hogy a forma 1-en az óriásplakátok árát az autós fizeti ki!Főleg ezért drága egyik-másik olaj!Az olajat nem a márkanév,hanem a teljesítményszint és viszkozitás jellemzi!
Én inkább olcsóbbat használok,de gyakrabban cserélem,szigorúan szűrővel.Meleg idők jönnek,simán lehet vastagabbat,10w-40 helyett 15w-40,de a teljesítményszinttől /sf,sg,sh-tehát az s utáni szám fontos,minnél későbbi az abc-ben annál jobb/ ne térj el vagy csak a jobb irányába.Ha a kocsi sokat futott,szintén érdemesebb vastagabbat venni.Ha viszont sok a hidegindítás,akkor hígabbat vegyél,de a gyárinál hígabbat soha.A márkát inkább rád bíznám,de a lényeg nem ott van!
Én nyárspolgárnak azokat nevezem,akik szépautót a szomszéd miatt vesznek,és vasárnap azért járnak ki a garázsból,hogy sokan lássák milyen jól él.Miről beszélsz?Ez a példa hogy jön ide?Ha valakinek jól esik fúrni -faragni tunningolni,miért ne tehetné.Minden hobby pénzbe kerül!Az rs4-es helyett valaki vehet egy olcsóbbat és ráköltheti a fennmaradó részt.Mi ebben a gond?Ha őt ez érdekli,és jól esik neki?Elég szűk látókörű ember lehetsz,ha nem tudod elfogadni,hogy másnak más az érték!Ki beszélt itt a családi költségvetésről?Egyedül te!
Keresni fogjuk a haverokkal!
Én ismerek egy olyan tagot,akinek 3 benzinkútja van,és saját pénzből támogatja a triált,sőt 50 évesen aktívan versenyez.Ilyenből kéne több!
Lehetsz nyárspolgár is aki 'rendesen"-él!
Sokaknak elég ha jó helyre születnek!Ettől még nem fosom össze a bokám!
Tunningról beszélünk?Akkor legyen tunning-egy szériakocsi nem az!Erre egy nitró,az o.k.

Azért nehézségi rangsort nem állítanék fel,nincs is sok értelme az efféle összehasonlításnak és a pilótacseréknek.Tisztelem bármelyiket,a média erőltethetné a többi sportágat is kicsit jobban.A tömeg is hibás mert azt eszi amit elé dobnak.

Azért ez egy ritka kivétel lehet,Talmára a krosszmezőnyben azért kiváncsi lennék,hát még a triálban!Elég nagy szégyen a szános mezőnynek!
Ha valaki tunningol,olyat szeretne ami másnak nincs.RS4-est bárki vehet ha van elég pénze.Hol marad az alkotás öröme,és a sikerélmény?
Nem is lenne semmi baj a forma-1-el,csak annyira a többi fölé nő hogy elszívja a nézőket,meg a szponzorokat a többitől.Sajna ez van globalizálódik a sport!Persze én elfogult vagyok a motoros triállal,de szerintem egyetértetek ti is hogy sokkal változatosabb és szórakoztatóbb mint a Gp,nem hal meg senki,tizedannyi pénz is elég,mégsem látni sehol.Autó sportban is ugyanez a helyzet.
A triálmotorosok is elég lincshangulatban voltak,hogy szétkúrják a versenyt.Tényleg nem sok tétje van,inkább pénzkérdés az egész.
Volt egy versenyünk a pécsi Béta aknánál,odajöttek bmw-s csávók 3-4 kocsi,nyomták a driftet ezerrel,meg durrogtatták szét a gumikat.Múltkor láttam ugyanazeket a neten vmi Béta videó néven.
Nem szar pesszimistának lenni?Amerikában én sem bízom,de az egyre kevésbé a világ közepe.
Ha működne /napenergiahaszn./,vagyis lenne értelme már megcsinálták volna olyan helyeken,ahol nincs nyersanyag.Állami beruházásként is megcsinálhatnák.Szerintem a fizikusok és energetikusok értenek a dolgukhoz,ha ebben látják a kiutat /fuziós e./én hiszek nekik.
Ismerem az RX-4 nevű kultusz sierrát,meg volt egy limitált Cosworth is.Az utolsó jó ford a T-modell volt.

Hát nem ezt pofázom 2-napja?Iter,Tokamak?
Tudom átalakít stb.




Melyik toyota,pl a supra nagyon bmw-s.