/ 20 oldal
Hozzászólások
Egy sierrásnak magyarázod? wave
Én a versenysportra gondoltam. circling ja ha-ha!
Lehet hogy egy /nevető/ 3-dik technológia fut be közben,ki tudja?
Ugyanúgy kell vezetni mindkettőt.
Üdv!Itt szerintem csak az a kérdés,hogy az energiát akkuban,vagy hidrogénben tárolod.Ugyanott termeled és ugyanarra használod.Home-al egyetértek,de Yocoo sem mondott mást.
Tudom már mikor elküldtem tudtam hogy Home-ot kellett volna kérdezni,nem téged.Bocs!Én sem hallottam hogy az üzemanyagcellánál a folyamatot is így hívnák,de még az is lehet.
Ezek megérnének egy melegfúziót!
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Látom a keresőprogramok mennek.Akkor keress rá hogy mar-e a fagyálló!
Ezzel semmi újat nem mondtál.A nasa üz. cellája valószínüleg ugyanaz mint az autóipari.A hidegfúzió hogy jön ide?
Úgy olvastam valahol,hogy a hidrogént nem a klasszikus vízbontással állítják elő iparilag,hanem egy harmadik anyag segítségével,de a nevére nem emlékszem.Ez nem annyira energiaigényes,persze így is sok áram kell hozzá.Az üzemanyagcellás autó közvetve használja az erőművek áramát,leegyszerüsítve a hidrogén az energiatárolást oldja meg,ami akkumulátorral még bajos.Az akkumulátor sem valami környezetkímélő dolog,és még nem elég a kapacitása.
Honnan veszed hogy mar a fagyálló?Kitaláltad,aztán most ragaszkodsz hozzá!"Gumit fémet mar"-ezt hol olvastad?
Érdekes nap mint nap öntögetem a motorokba,de ez nekem új.Azért kell gépkönyvek szerint 3-5 évente cserélni,mert maró hatásúvá válhat a vegyi folyamatok hatására.Ha megeszi a gumit és a fémet marja-akkor higítva is marja,mi lesz a gumicsövekkel meg a vasöntvény blokkokkal?Dehogy marja le a festéket!A fékolaj vagy akkusav az igen,de a fagyálló!És a fagyálló szélvédőmosó!Denaturált szesz+víz+illatosító!Az is lemarja a festéket?
Mindkettőtöknek igaza van tulajdonképpen ugyanazt mondjátok.A fagyálló nem maró hatású,csak mérgező-én úgy tudom.Nyugodtan locsolhatod a motorháztetőre!
Angliára tippeltem,majdnem bejött!Azért gép ott is lesz fórumozni tudsz!
"egy kilógramm fúziós üzemanyaggal annyi energiát lehet termelni mint tízmillió kiló fosszilis tüzelöanyaggal"-a természet már feltalálta a tutit.Az 1372-es kérdésed biztos hogy problémát jelent?Leírhatnád hova utazol és mikor!
A napenergiád ugyanaz a fúziós energia,és ugyanúgy véges.Csak annyi a különbség hogy ki gyújtja meg a mágját,az úr vagy te.
Egyenrangúak vagyunk csak javasolhatunk egymásnak bármit.Természetesen azt raksz be,ami jólesik.Sokszor eltérünk a témától ha vita van,ilyenkor jól jön egykis tunning fotó,talán az adminok is jobban tűrik a kilengéseinket így.Annyit kértünk csupán hogy egyszerre ne túl sokat tegyél be,mert műszakilag is gondot okoz,meg egy típusból ne legyen 100 fotó.
A kompresszoros Legacy azért igencsak tetszett! eljen
Senki sem mondta hogy képet nem lehet berakni!Csak nincs kedvem 3-4 percet várni egy oldalra,míg betölt.Engem sokkal jobban érdekel,hogy ki mit gondol dolgokról,mint hogy milyen jártas a keresőprogramokban,és ügyes a képfeltöltésben.Én is tettem fel képeket de 3-nál többet sosem.Ha mindenki sorban berak 10-15 képet,az már ninkább galéria mint fórum,engem az nem érdekel.
Subaru topic után miért ne?Amig valakit érdekel a téma!
A gond az hogy az ipar energiaigénye is nő,ezt hogy fedezed megújúló energiákból?A jelenlegi színvonalon sehogy.A fúziós reaktor szinte végtelen energiaforrás,ha mégis kifogy egyszer addigra lesz más megoldás,és erre a természetben is van példa /nap/.Csak az alumínium előállítása /ami egyre fontosabb/ iszonyatos energiafelhasználással jár.Az energetikusok is elismerik,hogy 100%-os megújúló energia elképzelhetetlen a mai technikai színvonalon,szükség van másra is.Persze sokat lehet még spórolni,de ott van kína-india,a felhasználás meredeken emelkedik.Persze lehet lóval is járni,érdekes lenne a Tunning Topic is! smile
Szerintem is sok a kép,egy forumot én nem képnézegetőként képzelek el.Ha még egy pillanatra visszamehetünk az energia kérdésre,a legutóbbi Minden Tudás Egyeteme-ben is erről volt szó,és a végső lehetséges megoldásként egyszerre említették az új megújúló,az atomerőmű /esetleg fúziós/,és az energiatakarékos felhasználást egyszerre,mert csak így lehet biztonságosan modernizálni.Az utóbbi pár évben az derült ki,hogy a sima hőerőművek a legártalmasabbak /üvegházhatás/.Én egy OTIS-os Vip belépővel voltam a paksi erőműben,sőt ez 2-es belépő volt,a reaktorcsarnokban is voltunk,azért ott nem őrűltek dolgoznak,a technológia hibátlan,ha betartják nem lehet gond.Sajnos a zöld energiák mellé még sokáig szükség lesz másra is.A szélerőmű csak kisegítő megoldás,nem szabad túlértékelni,persze jó dolog,de nem oldja meg a kérdést,a napenergia meg még rosszabb hatásfokú,ezzel még nem váltunk ki semmit.
Klikkelj a normál/tömörített mérethez





Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Azért ez még nem Amerika!
Klikkelj a normál/tömörített mérethez
Engem is vonzottak gyerekkoromban a volvók,főleg a nagy kombik,volt a nyolcvanas években is vmi CrossCountry 940,vagy ilyesmi az nagyon tetszett,emelt küszöbmagassággal meg talán 4x4-el.Az újabbak nem jönnek be,de most úgy hallottam nagy váltás lesz.
Skandináv humor?Nem rossz,és még nem is negatív reklám! smile eljen
Amiket feltalált Tesla és megvett a cég,azokat más nem találhatja fel?Ha feltalálja más,újra megjelenik a cég?
1180 db maxi méretű szélkerék kell paks kiváltására.Hova teszel ennyit?Mennyiből építed meg?Ha napenergia,az ugyanaz,vagy rosszabb.Nincs alternatíva!
Az atomreaktorok megitélése változóban van.A legnagyobb szélerőmű 1.5 megavatt,idális időben.Pakson egy reaktorblokk /4 van/ 440 megavatt,éjjel-nappal.Ezt nehéz lesz kiváltani megújúló energiával.A fúziós reaktor a megoldás,a nap poklát mesterségesen előállítani /hidrogén-bomba is az/de nem biztos hogy sikerül,most építenek egy kísérleti reaktort.
Elektromos tömegközlekedés /vonat,metró,villamos stb./és atomreaktorokban termelt áram-szerintem valami ilyesmi a jövő,tunning topic nélkül.
Hallottam a Tesla legendáról,de miért vegyem kézpénznek?Ez már hit kérdése,te elhiszed-én nem. shakehead
A 120 év állás is túlzás,és az is amikor az autós újságírók hasra esnek minden új modelltől.A fejlődés szerintem öntörvényű,minden ami jobb,az előbb utóbb elterjed,a nyersanyagban szegény országoknak érdeke az új technológia,ha az usában befullad,majd megcsinálják kóreában.
Le lehet csupaszítani a belső égésű motorokat odáig,hogy a T-modell és a focus is belsőégésű,de azt is mondhatnád hogy azért ugyanaz,mert 4 kereke van,de ennek semmi értelme.A technika igenis fejlődik,és szerintem ez a fejlődés irányíthatatlan,és előre nem kiszámítható,ezért néha csalódunk az iramot illetően.
Ha Egely olyan nagy koponya lenne,akkor nem a garázsban mukucsolna,hanem minimum a KFK-ban budán.Sok mindent nem ismerünk oké,de a vízzel hajtott autó,amiket garázsokban rejtegetnek az arab bérgyilkosok elől,kissé nevetséges.
Pedig ez így van szerintem,és amekkora cég a toyota ez nekik nem probléma.Persze biztos dolgoznak külsősök is a cégnek,de ezt a seat függőségéhez nem lehet hasonlítani,ahol nincs önálló modell,csak önálló dizájn.
Ezzel én nem is vitatkozom,de hogy eddig nem használták,az nem az olajlobbi aknamunkája szerintem.Környezetvédelmi szempontok miatt kezdek a fejlesztésébe a nyolcvanas évek végén,és a fiat volt az első aki kihozta a piacra.
Javaslom olvass Egely Györgytől,ott aztán van minden!Engem felbosszant,áltudományos szenzációhajhász írásaival.
A második világháborús vadászgépek injektorosak voltak,no de annak semmi köze a mai technológiához.Kerestem,de nem találtam semmit a shermann-ról,ezért inkább nem kötök bele,de azért nem hinném hogy a piezókristályon kívül más köze is volt a common-rail-hez,ez inkább érdekes visszautalás lehet,mintsem a technológia jegelése.
Légyszives magyarázd el nekem hogy működik az üzemanyag adagolása Common rail motorokban "mechanikus erőhatásra".
A toyota önálló,önállóan fejleszt és nem áll mögötte más autógyár.Konkrétumot nem említettél,eddíg én egy motorcseréről tudok a Vw-vel,ja meg a toyota hilux-vw taro egyezésről,ami 100% toyota.A Common rail lényege tudtommal a közös nyomócső,és az elektromos porlasztószelep,és ez nem létezett korábban,ugyanis ennek feltétele a vezérlőelektronika,a példádnak nem sok köze van a common-rail technológiához,ugyanis te benzinmotorról írsz szerintem.
Az skf szintén hangzatos név,amúgy a kínai cx-ben jobban bízom harmadannyi pénzért.A volvónak a legjobb marketing húzás volt hogy 30 éven keresztül a biztonságot szajkózta,aki nem gyárt kisautót annak könnyű a biztonsággal példálózni.Komoly versenyben mindíg kikap a márkatársaktól,a preztizse sokkal magasabb mint az értéke.Képesek voltak egy akkori luxusautóba /940-960/ berakni a Vw Lt teherautó dízelmotorját,biztos az volt a piacon a legolcsóbb.
Nem értek veled egyet!A japán autógyárak teljesen függetlenek az olajlobbitól,mért ne fejlesztenének szabadon?A fizika a gond,egyre nehezebb a hatásfokot javítani.Különben is a vevőket nem a műszaki tartalom érdekli.Azért a Lexusok hibridhajtása,vagy az üzemanyagcella lassan betör.
Ennek ellentmond az,hogy a katonai járművek mindíg elavultabbak utcán futó társaiknál,ugyanis ott nincs verseny csak sok kenőpénz.
A toyota teljesen önálló!A Common-rail dízelek igaz hogy régóta léteztek papíron,de gyors elektronika nélkül semmit sem érnek.A 1000-2000 baros nyomás is gondot okozott,sőt még most is okoz.Akkor jelent meg,mikor a technikai szint megérett rá.Én nem hiszek az ilyen jegelős összeesküvős sztorikban,ha valaki jegelni akarja,majd megcsinálja más.
Mutatok egy-két haver fotóját,kiválasztod melyik tetszik,aztán csapunk egy jó kis partit 3-asban!Elintézem!
Szerintem a Volvo a legnagyobb átbaszás.Mindíg is szedett-vedett kocsijai voltak,csak jó a marketing.A Volvo hajómotorok is innen onnan licensz alapján gyártott motorok,hatalmas volvo felirattal.
/ 20 oldal
/ oldal   Összesen: 979 hozzászólás, Listázva: 351-400

oooooooo

Nem: férfi

Beállítottság: heteroszexuális

Regisztrálás ideje: 2006. szeptember 28.

Ország: Magyarország

Eddigi beküldései

 

Válts VIP tagságot! VIP infó

Válassz az alábbi csomagok közül:
Alap
30 nap
2 985 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
Bronz
90 nap
6 766 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
1 hónap
Ezüst
180 nap
11 542 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
2 hónap
A legjobb ár/érték arány!
Arany
365 nap
16 716 Ft *
VIP-et váltok!
 Bankkártyás, egyszeri díj
megtakarítás:
6 hónap
* 398 EUR/Huf árfolyammal számolva
 

GG Live magyar ÉLŐ chat!

Rosszlanyok.hu - Az országos szexpartner és masszázs kereső. Gyönyörű lányok. Csak valódi képek!
Erotikus Tartalom!
A GoldenGate oldalon található információk, linkek, képek és videók erotikus tartalmúak, az oldal a szexualitás témáját nyíltan, egyesek számára sértően kezeli. Amennyiben nem múltál el 18 éves, vagy a térségedben az oldal használata tilos, azaz jogszabályba vagy kötelező erejű előírásba ütközik, kérlek hagyd el az oldalt az [ MÉG NEM VAGYOK 18 ÉVES ] gombra kattintva.

Az oldalra történő belépés előtt figyelmesen olvasd el az alábbiakat, mert az [ ELMÚLTAM 18 ÉVES, ELFOGADOM ] gombra történő kattintással elfogadod a következő feltételeket:

1. Elmúltál 18 éves.
2. Semmilyen formában nem teszed lehetővé 18 évnél fiatalabb személynek a hozzáférést jelen oldal tartalmához.
3. A weboldalon "cookie-kat" ("sütiket") használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. A cookie beállítások igény esetén bármikor megváltoztathatók a böngésző beállításaiban. (További információk)
4. Elfogadod az oldal felhasználási feltételeit és az adatkezelési tájékoztatót.
5. Nem tekinted meg vagy használod az oldalt olyan helyen, ahol ezzel a tevékenységgel törvényt, szabályozást, előírást, vagy helyi normát szegsz meg.
6. Az oldalt teljes mértékben saját felelősségedre látogatod.




Ez a weboldal és médiatartalmai kiskorúakra káros elemeket is tartalmaz. Amennyiben azt szeretné, hogy az Ön környezetében kiskorúak hasonló tartalmakhoz csak egyedi kód megadásával - azaz kiskorúak kizárása mellett – férjenek hozzá, kérjük használjon szűrőprogramot!
Szűrőprogram letöltése és további információk itt!