Mercedes helyett Daimler-Chrysler!Bocsi
Akkor te voltál az a csini!Éreztem!
Audi konszern,Mercedes,Bmw,Psa,Gm,Fiat csoport,Toyota,Honda,Subaru stb.Aki fejleszt az komoly cég,a Seat nem az.
Bérelünk egy kőbányát a tulajtól,ott van épített triálpályánk.Valahogy oda kell jutni.Oda is hordják a szemetet,nem kis munka rendbe tartani!

Lehet hogy téged is osztályoztak már!Vajon hányast kaptál?
Egyszer eljöhetnél motorozni az erdőbe velünk!Alig férünk el a szeméttől.Világörökség?Megérdemeljük?
Ez igaz,de amúgy komolytalan cég.Egyszer a fiattal bénázik,most meg a Foswagenekre tesz saját emblémát.
Mind 4.35 km/h oszt kész!A szitakötő inkább 6.25.Nyertem?
Egy eszkimónak minden táj gyönyörű akkor!
Csak azt ne mond,hogy a Subarut a szépségéért szereted!
A 9 éves ivecóm így nem menne át az biztos!Jó de az nem is japán.Műszaki előtt motormosás,kontaktspré meg egy kis dugilóvé.
Nem lesz jó vége az biztos.Az emberek nagyon kis %-a tud ennek ellenállni.Megmagyarázzák hogy az új mosógép,új hűtő stb. sokkal jobb,meg sokkal kevesebbet fogyaszt pedig ez nem igaz!Ez olyan mint a robogó,amiben az a jó hogy pici és fürge,de ha a polgár megtehetné 500-as robogóval járna,és állna a kocsisorban,mert nem fér el az autók között.
Szép új világ!?Tescoautó?Ha nem válik be a köv. héten vehetsz másikat,közben meg belefulladunk a szemétbe.Környezettudatos autógyártás?A mai szinvonalon nem lenne gond 30 évre gyártani,csak akkor ugrik a profit.
Mikor begördül a 27 éves vasam a csarnokba,a sok szaki már fogja a fejét,rángatják, húzzák vonják,co-mérő,aztán vakarják a fejüket hogy át kell engedni!Ez van srácok!
Mr. Enigmát hiányolom,ideböffenthetne valamit!Ma átment az öreg vasam a műszakin csont nélkül.Dolce Vita!



Ez a sex mentes övezet kategória nem tesz jót a topicnak.Majd meglátjuk!Valaki kössön már bele valakibe,mert ez így halál!Vagy csak én gondolom hülyén?

Dakónak küldök egy bömöst!

Én kb. 8 éve kaptam 2 bőrkabátért /újjak voltak/ egy némettől egy 1.8-as subaru kombit.Ő a nyaralójához hordta vele fel a hegyre a téglát meg mindent,mert felhúzott itt egy nyaralót.Szervizt már igen régen nem látott,olyan olaj volt benne mint az iszap.Mivel nem voltak magyar papírjai,csak rodeóztunk vele a hegyi utakon.Hibátlanul és finoman működőtt,csak szétkúrták az utastér belsejét.A bokszer hangját alapjáraton nem is lehetett hallani,és nagyon jól ment a terepen /4x4/,igaz a német szerzett rá vmi durva off-road gumikat.
Szép is a szerelem,csak az a ronda b...-ás ne lenne!

Ezt megvehetnéd neki!

Uriember nem rázza a rongyot,még Bently-vel sem!

Az autómata váltó a gyári nyomatékkarakterhez van igazítva.Mivel ezen változtatni nem tudsz,ezért ezt a motort tunningolni még rizikósabb.Sokkal többet vesztesz,mint amit nyerhetsz,egy hölgy autómata kisautóját tunningolni nem kell.Tunningoljanak azok a fiatalok,akiknek fontos hogy a havert lenyomják a lámpánál!Ha erősebb kocsit akartok,vegyetek másikat,inkább kéziváltóst,vagy nagyobb teljesítményű autómatát!
Az mindenesetre érdekes,hogy fennt találod gyengének.Autómata 1.4-estől sokat ne várjon senki,de lehet hogy egy átvizsgálás-szelepállítás-légszűrőcsere-gyertya stb. kicsit virgoncabbá tenné.
Home-al egyetértek semmi értelme,sőt kockázatos is.Gondolom benzines,itt az elektronika nem igazán mérvadó,ezért CSAK chiptuninggal itt semmire sem mész.
Én 2-3 hetente olaszországba utazom,és ott sokkal jobban vezetnek,dinamikusabban és egyszerre figyelmesebben is.A lomha teherautóm mögött nyugodtan kocsikázik akár egy S8-as audi is,nálunk ez elképzelhetetlen.Nincsenek őrültek,és nincsenek álmélkodó úrvezetők.A hazai stílus elég végletes itt minden szélsőség megtalálható.Nekem pár nap után már nagyon feltűnik a különbség,mit élhet átt itt nálunk egy nyugat-európai?Budapest meg még rátesz egy lapáttal!

A nagybátyám kamionsofőr,dél-olaszországban figyelte,ahogy a rendőr sorra tűzte a cédulákat az unókra,corsákra,jött egy ferrari azt kikerülte,és haladt tovább a soron.Érdekes!
Minden bizonnyal!Szegény ember vízzel főz,de azért egy Hummert lealázna terepen szerintem.Pickup házilag-és még jól is néz ki.


8 vigra?
-az kampec!Nagyapám azt mondaná erre-"no fiam ehhez kell ám a cerka!"


Eszembe jutott egy dolog,amiben tunning nincs,de lehet hogy érdekes.Próbáljuk itt kitalálni,melyik a tuti verda,de lehet hogy nemcsak a tipus,hanem a konkrét példány is fontos szempont.Katonaságnál hajókat javítottam,volt ott egy aknaszedő-naszád 2 darab 6-hengeres dízelmotorral.A két motor teljesen azonos volt-papíron!Észrevettük hogy a járásuk viszont nem egyforma,a tipusból adódó zavaró vibráció az egyiknél 1100,a másiknál 1200 fordulat felett kezdődőtt.Ezért úgy közlekedtünk vele,hogy a két motort kül. fordulaton járattuk,és a kormánnyal korigáltunk.A gépészekkel sokat agyaltunk a kérdésen,de igazából megmagyarázni nem tudtuk.Amelyik motor a kisebb fordulatot szerette nagyon sokszor elromlott,a másik éveken át hibátlanul üzemelt.Autók egyes példányainál is előfordulhat hasonló eset,én főtengelyproblémára gyanakszom,főleg azért mert 6-hengeres soros motroroknál ez kényes dolog.A két motor egyazon gyárban,egymás után készült.Ha valakit untattam,elnézést kérek!


Köszönöm,de a fej fontos,/megkockáztatom-elválaszthatatlan/ része a testnek,ami ezen fotóról bizony hiányzik.De ahogy elnézem a testet,ez talán jobb is így.


Vigyázat fegyver!


Lehet hogy nem értetek egyet,de önértékelési problémák is lehetnek a nöi bizonytalanságok mögött,mert félnek hogy párjuk talál egy jobb partnert.Nem bíznak férfipartnerükben,féltik a kapcsolatot.Pedig biztos jótékonyan hat a párok szexuális életére,egy kis változatosság.Ezért jobb ha spontán módon pl. berúgva sodródnak idegenek karjaiba,a megtervezett aktus valszeg kockázatosabb,mert mindenki izgul,és az bizony rizikó.

Beteg voltál?Már elvonási tüneteim voltak,kösz hogy jöttél,most egy ideig elvagyok!


Skoda Octavia ?Hogyne!

Szegény autó!


Merci wankel.

Sajnos így van!

Jó kérdés!Azért ha botrány nélkül évtizedekig árulják,nagyon rossz nem lehet.

Egy rotorban egy fordulatra 3 munkaütem jut.Négyüteműnél fél munkaütem ha visszaosztom,6-szor annyi a munkaütem,ezt osztom 2-vel,mert feleannyi henger/rotor/.Tehát 3-szor annyi a munkaütem,ez lehet a fő oka a nagyobb teljesítménynek.A négyüteműnél ezenkívül sok a veszteség vezérlés,iránytváltó alk. /hompictures eml./.Igazából /szvsz/ sportautóba való motor,nem véletlen hogy ott használják.Motoroknál a 70-es évek végén szinte minden komolyabb gyártó használta,de mégsem terjedtek el,a Norton volt az utolsó,de 1992 körül ő is bekrepált.Kár!
Sokat olvastam a Wankelról,harmadannyi alkatrész van benne mint egy dugattyúsban,ezért igen könnyű.Sokkal agresszívabb a karaktere a kis lendtömegek miatt.A fő gondja a károsanyag volt,de mazdáék ezt már megoldották.Nagyobb gázfröccsnél lángtenger indul el a kipufogóba,ezért több típuson vízzel hűtik a leömlőcsatornákat.
A diagrammos összehasonlítás tényleg korrektebb lenne,mint lóerőkkel dobálózni.Az öreg kétszelepes kocsik háromnegyed lóerőből nyújtják ugyanazt mint a mostani négyszelepesek.Hiába több most a lóerő,az csak magas fordulaton jelentkezik,a mindennapokban ez nem ér semmit.Azt figyeltem még meg,hogy a kétszelepes motorok zaja kevésbé zavaró,sokkal kevesebb a magas frekvencia,apám volt négyszelepes Corrolája kifejezetten kellemetlen volt az utastérben.Az is érdekes,hogy a japán dízelek /szvsz/ sokkal csendesebbek a többinél.
Ne csak ezt az egyet ne-FEHÉR FELNI!!!



Tudod az ember mikor gépel,bizonyos dolgok felett elsiklik.Megnyugtatásként közlöm hogy tudom hogy csak a pipa lehet
.Gondolom olvastad azt a hsz-t is,amiben lezártuk a dolgot azzal,hogy ez valszeg egy fotoshop termék.


Jó pornót nézni?Ha pornót nézel mitől áll fel a faszod?Attól hogy nézed!Jólesik?
Mikor még bandában motoroztunk az egyik haver nője letette a nagymotor vizsgát,és sokszor ő vezette a Cbr-t,a csávó meg gubbasztott a hátsó ülésen.Gondolhatod hogy kapta az ívet rendesen tőlünk-azt a megaláztatást!Engem a rendőr nők is taszítanak,főleg ha zsaruszlengben beszélnek-iszonyat visszataszító!