



Nekem sikerült leszoktatnom a barátnőmet,kb. 7-8 éve nem gyújtott rá.Úgy a harmadik hónapban titokban cigizett és lebukott előttem,nagyon bunkón elkereszteltem mindennek /tudatosan és nem indulatból,közben nagyon sajnáltam,de megérte/.Tudom hogy az ő érdeme a kitartás,de nélkülem nem ment volna.Azóta sokkal jobban érzi magát,az első évben hízott,de aztán leadta.


Mindenesetre ezért bukott meg a verda,a konzervatív amerikában.Ők ezt látták benne.
Hűtőmaszk!Nagy botrány lett belőle amcsiban,erről híres az Edsel!Ez most nem jött be.
Látom Dako nem találtad meg a pinát az Edsel-em orrán.
Itt kocsi is van meg pina is!Hol is?





Krosszpáncélra gondoltam.Most nézd meg amióta a képfeltöltő megváltozott,azóta balfaszkodok!
Ugyanezt akartam,de nem a nyúzómotort /Bbacsi képe/,hanem a szériát feltölteni.Már bánom hogy nem próbáltam ki,legközelebb megyek elkérem a piaggióban a tesztmotort.Vajon ha páncélban és térdvédőben kérem odaadják?


Ezek a próbálkozások mindíg megbuktak.Most a piaggio őlt bele pár milliót,szerintem kidobott pénz.A szalonokban olaszországban már fél éve kint van,de utcán még nem láttam.Azért megnézném 50%-os dőlésnél!
(kép az 5694#ben:mmeprune)
(kép az 5694#ben:mmeprune)

Gondolom nem a vér szerinti lányod!Akárhogy is elég durva!
Nekem egy Honda Transalp 600-as túraendúromat lopták el Krakkóban.
Elég durva!Minősítí a csapatot,hogy ennyi erővel lophattak volna motort is,kiköszörülni a számot,arra az is jó.

Latinos stílus!

Lehet hogy hülye vok de mi latasz az?
Példát mutat az állam-lopj,csalj,rabolj-és csodálkozunk hogy mindenki ezt teszi?
Na egy újjabb szervdonor!
Most állok triálmotor vásárlás előtt,engem hivogatnak,és mennek lefelé szépen,ez nekem jól esik.
Én behoztam jópár motort,hát amit a bunkó vámosok művelnek,kpm,okmányiroda-szopatnak magyar módra.
Ahány ember annyi féle,de azt hogy egy márkahálózaton belül csak bunkók vannak nem hiszem.Vagy bunkókat keresnek felvételkor?
Sierra Cosworth?Ez melyik,az Xr4-es,2.8-as?
Lehet fogyasztási rekordokat felállítani,csak akkor van baj ha azt a póóógár kézpénznek veszi.A fizika az fizika kérem!
Radikális stílus kevés pénzből!

Ezt vmi őrült japcsi csinálta,biztos lehetsz benne hogy minden mükszik rajta.
Na jöjjön egy teljeskörű tunning!

Itt a terep igazodik a járműhöz.

Egy mostani diesel 1500-2000 baron dolgozik,ott nincs dugulás hidd el,de persze a szar gázolaj kinyírja ez ok.
Amióta világ a világ befecskendező még nem dugult el,az enyém 250 bar,ott nincs dugulás csak kopás.
Autós újságírók között szvsz a Winkleréket bírom a legjobban és szerintem ők értenek a legjobban a verdákhoz,és humorérzékük is van./totalcar/
Amikor megvettem a teherautómat a szervízesek mondták,hogy ha jót akarok hagyományos adagolós verdát vegyek,óvakodjak a Hdi-től és a többi un. közös csöves dízeltől.
Mért te nem hazudnál érte?
No igen ez elgondolkodtató.
Ja a Bmw szponzorálja a műsort!
Egy korábbi hsz.-ben pont az A8-ról írtam /TDI/ hogy 100000-kénti vezérműszíj görgövel csere 1200 euro,az audisok óradíjai erre még rátesznek egy kisebb vagyont.Persze reklámcéllal,6 baros guminyomással,teherautó mögött,lehet jó fogyasztást produkálni,de a tulajoknál ez a kocsi 9-12 litert fogyaszt.Ha ehhez hozzáadjuk a szervízt /meghibásodásokról nem is beszélve/ már nem olyan rózsás a helyzet.Persze mikor a tulaj csengeti a lóvét az új kocsiért,akkor ezek szóba sem kerülnek.
Nem ijesztegetésként,de épp tegnap volt a kezemben egy Citroen C3 porlasztósor elosztóval /elektromágneses porlasztószelep/ami gallyra ment,120000 ft. darabja,tehát 480000 forint.Megértem a tulaj elkeseredettségét.Ennyit a modern dízeltechnikáról,amiről a szervízek bőszen hallgatnak,a kis fogyasztás ellenére ez igen lassan térül meg.

Ezt neked küldöm!

Annyira nem ismerem ezt a kategóriát.Mért is?
Én meg a másodikban ülök,látom ma se nyomsz le!
Ez se itthon készült fotó!

Iskolabusz a későn kelőknek!


Van akinek az autó nem csupán közlekedési eszköz,hanem az önkifejezés eszköze is.Ezért vesz valaki pl. Dodge Durangót,aminek a platóméretéhez képest a fogyasztása kb. 20 liter/város elég eszelős.De ugyanígy azok a fiatalok,akik minden vagyonukat /+ esetleg hitel is/ egy általuk státusznak tartott autóra költik,úgy érzik hogy ezzel belépőt nyernek valami magasabb társadalmi kategóriába,pedig anyagi helyzetük maximum az általuk lenézett suzuki fenntartására sem mindíg elég.Őket péntek és szombat este látni főleg az utakon,hörgő kipufogóval dübörgő basszussal,és ha kétezerért tankol a kútnál,azt úgysem tudja senki a kutason kívül.-Mielőtt ezt magára veszi bárki,közlöm hogy nem a jelenlevőkre gondoltam,hisz nem ismerem őket.
Milyen Kia-ról beszélsz?