viszont azt azert hozza kell tenni,h a francia kocsik köztudottan eleg gyengek minösegben,ahogy a motor, ugy az összereles is.
nem lehet összehasonlitani 1 nemet dizellel (igaz arban sem)!
mult7en lattam 1 tesztet, audi a8 4,2TDI 1tankkal münchenböl barcelonaig,kb. 1450km, 95euroert tankoltak.betartottak a sebessegkorlatozast,atlagfogyasztas 5,9literre jött ki!az sztem nem rossz egy 4,2-es motornal,ami 1luxuslimuzint hajt! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 09:28), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 09:28
nem lehet összehasonlitani 1 nemet dizellel (igaz arban sem)!
mult7en lattam 1 tesztet, audi a8 4,2TDI 1tankkal münchenböl barcelonaig,kb. 1450km, 95euroert tankoltak.betartottak a sebessegkorlatozast,atlagfogyasztas 5,9literre jött ki!az sztem nem rossz egy 4,2-es motornal,ami 1luxuslimuzint hajt! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 09:28), amit ide kattintva olvashatsz)

Nem ijesztegetésként,de épp tegnap volt a kezemben egy Citroen C3 porlasztósor elosztóval /elektromágneses porlasztószelep/ami gallyra ment,120000 ft. darabja,tehát 480000 forint.Megértem a tulaj elkeseredettségét.Ennyit a modern dízeltechnikáról,amiről a szervízek bőszen hallgatnak,a kis fogyasztás ellenére ez igen lassan térül meg.
Egy korábbi hsz.-ben pont az A8-ról írtam /TDI/ hogy 100000-kénti vezérműszíj görgövel csere 1200 euro,az audisok óradíjai erre még rátesznek egy kisebb vagyont.Persze reklámcéllal,6 baros guminyomással,teherautó mögött,lehet jó fogyasztást produkálni,de a tulajoknál ez a kocsi 9-12 litert fogyaszt.Ha ehhez hozzáadjuk a szervízt /meghibásodásokról nem is beszélve/ már nem olyan rózsás a helyzet.Persze mikor a tulaj csengeti a lóvét az új kocsiért,akkor ezek szóba sem kerülnek.
(Ez egy válasz Doctorbalu üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:22

viszont azt azert hozza kell tenni,h a francia kocsik köztudottan eleg gyengek minösegben,ahogy a motor, ugy az összereles is.
nem lehet összehasonlitani 1 nemet dizellel (igaz arban sem)!
mult7en lattam 1 tesztet, audi a8 4,2TDI 1tankkal münchenböl barcelonaig,kb. 1450km, 95euroert tankoltak.betartottak a sebessegkorlatozast,atlagfogyasztas 5,9literre jött ki!az sztem nem rossz egy 4,2-es motornal,ami 1luxuslimuzint hajt!
nem lehet összehasonlitani 1 nemet dizellel (igaz arban sem)!
mult7en lattam 1 tesztet, audi a8 4,2TDI 1tankkal münchenböl barcelonaig,kb. 1450km, 95euroert tankoltak.betartottak a sebessegkorlatozast,atlagfogyasztas 5,9literre jött ki!az sztem nem rossz egy 4,2-es motornal,ami 1luxuslimuzint hajt!
sőt tegnap egy autós műsorban a BMW két frissítését mutatták be, az 1-est és 5-öst. mindkettőt soros 6 hengeres 3000 cm3 benzinessel teszteltek (273 LE). Az 5-ös 7,5 literes vegyes az 1-es 6,5 literes vegyes fogyasztást mutatott! szerintem ez sem rossz!
(Ez egy válasz Doctorbalu üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:22), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:22

viszont azt azert hozza kell tenni,h a francia kocsik köztudottan eleg gyengek minösegben,ahogy a motor, ugy az összereles is.
nem lehet összehasonlitani 1 nemet dizellel (igaz arban sem)!
mult7en lattam 1 tesztet, audi a8 4,2TDI 1tankkal münchenböl barcelonaig,kb. 1450km, 95euroert tankoltak.betartottak a sebessegkorlatozast,atlagfogyasztas 5,9literre jött ki!az sztem nem rossz egy 4,2-es motornal,ami 1luxuslimuzint hajt!
nem lehet összehasonlitani 1 nemet dizellel (igaz arban sem)!
mult7en lattam 1 tesztet, audi a8 4,2TDI 1tankkal münchenböl barcelonaig,kb. 1450km, 95euroert tankoltak.betartottak a sebessegkorlatozast,atlagfogyasztas 5,9literre jött ki!az sztem nem rossz egy 4,2-es motornal,ami 1luxuslimuzint hajt!
Ja a Bmw szponzorálja a műsort!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:30
Törölt felhasználó (69371)

sőt tegnap egy autós műsorban a BMW két frissítését mutatták be, az 1-est és 5-öst. mindkettőt soros 6 hengeres 3000 cm3 benzinessel teszteltek (273 LE). Az 5-ös 7,5 literes vegyes az 1-es 6,5 literes vegyes fogyasztást mutatott! szerintem ez sem rossz!
mondjuk a műsorvezetőnek is BMW-je van! :)))
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:33), amit ide kattintva olvashatsz)
Mért te nem hazudnál érte?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:36), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:36
Törölt felhasználó (69371)

mondjuk a műsorvezetőnek is BMW-je van! :)))
mondjak valamit! NEM!!! nekem a becsületem többet ér, és az, hogy ne hazudjak! inkább embert ölök! :)))
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:37), amit ide kattintva olvashatsz)
Amikor megvettem a teherautómat a szervízesek mondták,hogy ha jót akarok hagyományos adagolós verdát vegyek,óvakodjak a Hdi-től és a többi un. közös csöves dízeltől.
mármint sima szívódiesel-t! az biztos, hogy a szar gázolajjal is elmegy, nem dugulnak el a befecskendezők!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:42), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:42

Amikor megvettem a teherautómat a szervízesek mondták,hogy ha jót akarok hagyományos adagolós verdát vegyek,óvakodjak a Hdi-től és a többi un. közös csöves dízeltől.
Autós újságírók között szvsz a Winkleréket bírom a legjobban és szerintem ők értenek a legjobban a verdákhoz,és humorérzékük is van./totalcar/
Amióta világ a világ befecskendező még nem dugult el,az enyém 250 bar,ott nincs dugulás csak kopás.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:47), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:47
Törölt felhasználó (69371)

mármint sima szívódiesel-t! az biztos, hogy a szar gázolajjal is elmegy, nem dugulnak el a befecskendezők!
ezzel egyetértünk! a legobjektívabb teszt emberkék! a többi a fasorba sincs!
ott van a Répa Kata, vazzeg mikor az mondja, hogy mekkora hely van az autóba, akkor az ideg majd megöl! hát az ő 145 cm-es magasságához biztos! olyan kocsit még nem láttam, amit tesztelt, amelyiktől magasabb lett volna! a Gyulai Balázs na az meg analfa-béta, meg eleve a műsorba mindig csak a zenét hallani, az autók hangját meg nem! a rallye buzi meg a Sanyi buzi az meg megint egy rakat szar! sok felesleges vihogás, mint valami fürdős kurvák, meg a felesleges mellébeszéd, a kocsikról meg 2 mondatot beszélnek! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:48), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:48
ott van a Répa Kata, vazzeg mikor az mondja, hogy mekkora hely van az autóba, akkor az ideg majd megöl! hát az ő 145 cm-es magasságához biztos! olyan kocsit még nem láttam, amit tesztelt, amelyiktől magasabb lett volna! a Gyulai Balázs na az meg analfa-béta, meg eleve a műsorba mindig csak a zenét hallani, az autók hangját meg nem! a rallye buzi meg a Sanyi buzi az meg megint egy rakat szar! sok felesleges vihogás, mint valami fürdős kurvák, meg a felesleges mellébeszéd, a kocsikról meg 2 mondatot beszélnek! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:48), amit ide kattintva olvashatsz)

Autós újságírók között szvsz a Winkleréket bírom a legjobban és szerintem ők értenek a legjobban a verdákhoz,és humorérzékük is van./totalcar/
hát szereintem meg tankoljál csak egy mostani második generációs dieselbe, amibe piezo-kristályos befecskendezők vannak, olyan gázolajat mint egy traktorba! majd meglátod, hogy eldugul!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:49), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:49

Amióta világ a világ befecskendező még nem dugult el,az enyém 250 bar,ott nincs dugulás csak kopás.
mennyi is a fogyasztása???? :)))
Egy mostani diesel 1500-2000 baron dolgozik,ott nincs dugulás hidd el,de persze a szar gázolaj kinyírja ez ok.
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:59), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:59
Törölt felhasználó (69371)

hát szereintem meg tankoljál csak egy mostani második generációs dieselbe, amibe piezo-kristályos befecskendezők vannak, olyan gázolajat mint egy traktorba! majd meglátod, hogy eldugul!
Itt a terep igazodik a járműhöz.

Na jöjjön egy teljeskörű tunning!

na megyek megmosom a járgányt, qrva jó idő van! :)
erre már azt mondom, hogy beteg! :)
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 11:07), amit ide kattintva olvashatsz)
az audi 9,9 litert ad meg atlagfogyasztasnak az a8 4.2TDI-nel.az elözö tesztet nem az audi csinalta,hanem 1 független,igaz nemet müsör(DSF,motorvision).
masik tesztben,ahol varosban es autopalyan is teszteltek(szinten nem audi szponzoralta) 10liter jött ki!
szal nemtom ki,hogyan es föleg hol vezeti,de sztem a 12liter is keves egy 4.2-es motornal,ami 326LE-s!
1ik ismerösöm xj6-os jaguarja eszik 12litert 4literes motorral normalis vezetes mellett,pedig az csak 270LE(ez nem jaguarellenes volt,en alapbol jaguar-fan vagyok)! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 10:30
masik tesztben,ahol varosban es autopalyan is teszteltek(szinten nem audi szponzoralta) 10liter jött ki!
szal nemtom ki,hogyan es föleg hol vezeti,de sztem a 12liter is keves egy 4.2-es motornal,ami 326LE-s!
1ik ismerösöm xj6-os jaguarja eszik 12litert 4literes motorral normalis vezetes mellett,pedig az csak 270LE(ez nem jaguarellenes volt,en alapbol jaguar-fan vagyok)! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 10:30), amit ide kattintva olvashatsz)

Egy korábbi hsz.-ben pont az A8-ról írtam /TDI/ hogy 100000-kénti vezérműszíj görgövel csere 1200 euro,az audisok óradíjai erre még rátesznek egy kisebb vagyont.Persze reklámcéllal,6 baros guminyomással,teherautó mögött,lehet jó fogyasztást produkálni,de a tulajoknál ez a kocsi 9-12 litert fogyaszt.Ha ehhez hozzáadjuk a szervízt /meghibásodásokról nem is beszélve/ már nem olyan rózsás a helyzet.Persze mikor a tulaj csengeti a lóvét az új kocsiért,akkor ezek szóba sem kerülnek.