Hát igen ez az igazí!!!Te tudod mi az ut az én szívemhez!!!!
(Ez egy válasz Moncy üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 07:22), amit ide kattintva olvashatsz)
Ezt a fék dolgot nem tudom honnan veszed?Ugyanolyan fék van rajta,mint bármelyik másik autón,sőt belenéznénk egy-két másik japán kocsiba,ugyanezt a munkahengert találnánk.A hugom 2 évig járt swifttel,a fék semmivel sem volt gyengébb mint egy másik kocsin.
'sajnálom, hogy erre telik csak"-a suzukisoknak-'Most Citroën Xantia 2.0i. Régi, de szerintem még ma is szép"-téged is sajnáljunk?Én sajnállak,de nem az autód hanem a korlátoltságod miatt.
Nem bírod elképzelni hogy valakinek jó választás a swift?Neked a Xantia,neki a Swift.Újonann vette,megtfelel az igényeinek,és a legolcsóbb fenntartani.Neki sima közlekedési eszköz,arra használja amire való.Értelmesebb dolog v8-as terepjáróban állni a pest dugóban?Ők nem hülyék,csak a swiftesek?
'Rettenetes szerkezetek"-
-tudnád milyen bődületes hülyeségeket írsz!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 14:39), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 14:39
'sajnálom, hogy erre telik csak"-a suzukisoknak-'Most Citroën Xantia 2.0i. Régi, de szerintem még ma is szép"-téged is sajnáljunk?Én sajnállak,de nem az autód hanem a korlátoltságod miatt.
Nem bírod elképzelni hogy valakinek jó választás a swift?Neked a Xantia,neki a Swift.Újonann vette,megtfelel az igényeinek,és a legolcsóbb fenntartani.Neki sima közlekedési eszköz,arra használja amire való.Értelmesebb dolog v8-as terepjáróban állni a pest dugóban?Ők nem hülyék,csak a swiftesek?
'Rettenetes szerkezetek"-
-tudnád milyen bődületes hülyeségeket írsz!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 14:39), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
Visszatérve az eredeti" témára:
Ha jól meggondolom, igazából sajnálom a suzukisokat. Vagyis
leginkább a régi Swift-eseket meg a wagon R+osokat.
Rettenetes szerkezetek.
Egyrészt sajnálom, hogy erre telik csak.
Másrészt mert annyi pénzbôl autót is vehetne, amin van fék és
kevesebb eséllyel hal meg benne, ráadául jóval komfortosabb is.
Igaz, nem ô az elsô, aki belefingik az ülésbe.
Bár a használt Suzukira ez sem igaz.
Ha jól meggondolom, igazából sajnálom a suzukisokat. Vagyis
leginkább a régi Swift-eseket meg a wagon R+osokat.
Rettenetes szerkezetek.
Egyrészt sajnálom, hogy erre telik csak.
Másrészt mert annyi pénzbôl autót is vehetne, amin van fék és
kevesebb eséllyel hal meg benne, ráadául jóval komfortosabb is.
Igaz, nem ô az elsô, aki belefingik az ülésbe.
Bár a használt Suzukira ez sem igaz.
a topic offolása és fórumozótársad durva megsértése mitt 24 óra gondolkozási idő (pihi)!
(olvasd az Intézkedések topicot!)
(Ez egy válasz Satyak üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 10:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 10:31
(olvasd az Intézkedések topicot!)
(Ez egy válasz Satyak üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 10:31), amit ide kattintva olvashatsz)
Suzuki a ti autótok. xxxxxxxxxx
( a hsz. többi része kimoderálva!):tom
( a hsz. többi része kimoderálva!):tom
Akkor olvasd el a 2016-os hozzászólásom.
Ha úgy se érted, akkor tarts korlátoltnak és ne beszélgessünk...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 18:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 18:18
Ha úgy se érted, akkor tarts korlátoltnak és ne beszélgessünk...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 18:18), amit ide kattintva olvashatsz)
Ezt a fék dolgot nem tudom honnan veszed?Ugyanolyan fék van rajta,mint bármelyik másik autón,sőt belenéznénk egy-két másik japán kocsiba,ugyanezt a munkahengert találnánk.A hugom 2 évig járt swifttel,a fék semmivel sem volt gyengébb mint egy másik kocsin.
'sajnálom, hogy erre telik csak"-a suzukisoknak-'Most Citroën Xantia 2.0i. Régi, de szerintem még ma is szép"-téged is sajnáljunk?Én sajnállak,de nem az autód hanem a korlátoltságod miatt.
Nem bírod elképzelni hogy valakinek jó választás a swift?Neked a Xantia,neki a Swift.Újonann vette,megtfelel az igényeinek,és a legolcsóbb fenntartani.Neki sima közlekedési eszköz,arra használja amire való.Értelmesebb dolog v8-as terepjáróban állni a pest dugóban?Ők nem hülyék,csak a swiftesek?
'Rettenetes szerkezetek"-
-tudnád milyen bődületes hülyeségeket írsz!
'sajnálom, hogy erre telik csak"-a suzukisoknak-'Most Citroën Xantia 2.0i. Régi, de szerintem még ma is szép"-téged is sajnáljunk?Én sajnállak,de nem az autód hanem a korlátoltságod miatt.
Nem bírod elképzelni hogy valakinek jó választás a swift?Neked a Xantia,neki a Swift.Újonann vette,megtfelel az igényeinek,és a legolcsóbb fenntartani.Neki sima közlekedési eszköz,arra használja amire való.Értelmesebb dolog v8-as terepjáróban állni a pest dugóban?Ők nem hülyék,csak a swiftesek?
'Rettenetes szerkezetek"-
-tudnád milyen bődületes hülyeségeket írsz!
'a mentôsök statisztikái"-a mentősöknek sosem voltak ilyen statisztikái!A swift kb. 85-ben készült,egy akkori fiesta,v. corsa sem biztonságosabb semmivel.A golf 2-es is megbukna minden mai teszten,mégsem tartod RETTENETES SZERKEZET-nek. 'teljesítményéhez képest nevetséges a fékrendszere"-Ez teljességgel hülyeség,semmi alapja nincsen,a tipusbizonyítványt sem kapta volna meg!Azt azért ne felejtsd el hogy ezt az autót még ma is használják japánban és sok helyen a világon!
Ha nem értek veled egyet,az csak azt jelentheti szerinted hogy nem értem meg az okfejtésed.Hát akkor nem bírom felfogni.Ez van!Azt hiszem kitárgyaltuk a témát! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:41
Ha nem értek veled egyet,az csak azt jelentheti szerinted hogy nem értem meg az okfejtésed.Hát akkor nem bírom felfogni.Ez van!Azt hiszem kitárgyaltuk a témát! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:41), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
Ez nem hiszem, hogy gyűlölet lenne azért...
Arról is beszéljünk, ha már a Suzuki a téma, hogy a mentôsök
statisztikái szerint két olyan típus van, ami általában úgy törik
össze, hogy alig-alig vesznek ki belôle embert ÉLVE. Na
kitaláljátok, mi az egyik?! A másik a Daewoo Matiz, amit asszem
szerencsére már nem gyártanak.
Szóval mi is az élet és a biztonság ára?!
Akkor már annyi pénzbôl én is inkább egy régebbi, de
biztonságos típust vennék, nem új Suzukit! És máris nincsenek
elôítéletek velem szemben. És van rajta fék, meg tudok állni vele
és nem törik annyira össze, hogy meghaljak benne. Sôt, még
légzsák is van benne, pedig mondjuk 13 éves!
Az tény, hogy a Swiftnél a teljesítményéhez képest nevetséges a
fékrendszere! A kaszniban alig van angyag, a belsô műanyag és
általában a kialakítás igénytelen, csörög-zörög és nélkülöz
mindenéfele egyéniséget. Más nagy hibáról nem tudok. De nem
vagyok szakértô. Szerencsére...
Arról is beszéljünk, ha már a Suzuki a téma, hogy a mentôsök
statisztikái szerint két olyan típus van, ami általában úgy törik
össze, hogy alig-alig vesznek ki belôle embert ÉLVE. Na
kitaláljátok, mi az egyik?! A másik a Daewoo Matiz, amit asszem
szerencsére már nem gyártanak.
Szóval mi is az élet és a biztonság ára?!
Akkor már annyi pénzbôl én is inkább egy régebbi, de
biztonságos típust vennék, nem új Suzukit! És máris nincsenek
elôítéletek velem szemben. És van rajta fék, meg tudok állni vele
és nem törik annyira össze, hogy meghaljak benne. Sôt, még
légzsák is van benne, pedig mondjuk 13 éves!
Az tény, hogy a Swiftnél a teljesítményéhez képest nevetséges a
fékrendszere! A kaszniban alig van angyag, a belsô műanyag és
általában a kialakítás igénytelen, csörög-zörög és nélkülöz
mindenéfele egyéniséget. Más nagy hibáról nem tudok. De nem
vagyok szakértô. Szerencsére...
Dobok egy linket,hogy ne csak a suzukisok biztonságáért aggódj!
Bogár és golf 2 törésteszt.
Bogár és golf 2 törésteszt.
Mi értelme ...
Járjon mindenki SUV-okkal és akkor nem lesz gond.
Járjon mindenki SUV-okkal és akkor nem lesz gond.
Ja, '83-ból...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 14. szombat 19:12), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 14. szombat 19:12
Dobok egy linket,hogy ne csak a suzukisok biztonságáért aggódj!
Bogár és golf 2 törésteszt.
Bogár és golf 2 törésteszt.
Vazzeg 2028-ban nincs bent,hogy mért ezt hozom fel példaként?Vagy két hozászólásnál többet nem bírsz visszaolvasni?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 16. hétfő 17:31), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 16. hétfő 17:31
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 16. hétfő 17:31), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
Ja, '83-ból...
na ez nehogy kimaradjon:

GYORSASÁGI MOTORKERÉKPÁROS VB-SOROZAT, NÉMET NAGYDÍJ (SACHSENRING)
125 KCM, A 27 KÖRÖS VERSENY (99,117 km) EREDMÉNYE, ÉLCSOPORT:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 32:30,802 perc
2. Kojama Tomojosi japán KTM + 3,532 mp
3. Hector Faubel spanyol Aprilia + 3,610
4. Simone Corsi olasz Aprilia + 4,444
5. Randy Krummenacher svájci KTM + 11,851
6. Lukas Pesek cseh Derbi + 11,920
7. Sandro Cortese német Aprilia + 17,271
8. Bradley Smith brit Honda + 19,484
9. Pablo Nieto spanyol Aprilia + 20,950
10. Michael Ranseder osztrák Derbi + 22,628
A PONTVERSENY ÉLCSOPORTJA:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 156 pont
2. Hector Faubel spanyol Aprilia 154
3. Kojama Tomojosi japán KTM 118
4. Lukas Pesek cseh Derbi 113
5. Simone Corsi olasz Aprilia 110
Talma istenkirály volt a hétvégén!
ha vki megtalálná a győzelmi dobogós képet megköszönném, ha betenné!

GYORSASÁGI MOTORKERÉKPÁROS VB-SOROZAT, NÉMET NAGYDÍJ (SACHSENRING)
125 KCM, A 27 KÖRÖS VERSENY (99,117 km) EREDMÉNYE, ÉLCSOPORT:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 32:30,802 perc
2. Kojama Tomojosi japán KTM + 3,532 mp
3. Hector Faubel spanyol Aprilia + 3,610
4. Simone Corsi olasz Aprilia + 4,444
5. Randy Krummenacher svájci KTM + 11,851
6. Lukas Pesek cseh Derbi + 11,920
7. Sandro Cortese német Aprilia + 17,271
8. Bradley Smith brit Honda + 19,484
9. Pablo Nieto spanyol Aprilia + 20,950
10. Michael Ranseder osztrák Derbi + 22,628
A PONTVERSENY ÉLCSOPORTJA:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 156 pont
2. Hector Faubel spanyol Aprilia 154
3. Kojama Tomojosi japán KTM 118
4. Lukas Pesek cseh Derbi 113
5. Simone Corsi olasz Aprilia 110
Talma istenkirály volt a hétvégén!
ha vki megtalálná a győzelmi dobogós képet megköszönném, ha betenné!
ha spanyol vagy olasz lenne a csávó,már megnyerte volna a 250et is. sokkal okosabban versenyez mint a többiek a 125ben. ja,és a gázt is tudja húzni.
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 17. kedd 10:24), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 17. kedd 10:24
na ez nehogy kimaradjon:

GYORSASÁGI MOTORKERÉKPÁROS VB-SOROZAT, NÉMET NAGYDÍJ (SACHSENRING)
125 KCM, A 27 KÖRÖS VERSENY (99,117 km) EREDMÉNYE, ÉLCSOPORT:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 32:30,802 perc
2. Kojama Tomojosi japán KTM + 3,532 mp
3. Hector Faubel spanyol Aprilia + 3,610
4. Simone Corsi olasz Aprilia + 4,444
5. Randy Krummenacher svájci KTM + 11,851
6. Lukas Pesek cseh Derbi + 11,920
7. Sandro Cortese német Aprilia + 17,271
8. Bradley Smith brit Honda + 19,484
9. Pablo Nieto spanyol Aprilia + 20,950
10. Michael Ranseder osztrák Derbi + 22,628
A PONTVERSENY ÉLCSOPORTJA:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 156 pont
2. Hector Faubel spanyol Aprilia 154
3. Kojama Tomojosi japán KTM 118
4. Lukas Pesek cseh Derbi 113
5. Simone Corsi olasz Aprilia 110
Talma istenkirály volt a hétvégén!
ha vki megtalálná a győzelmi dobogós képet megköszönném, ha betenné!

GYORSASÁGI MOTORKERÉKPÁROS VB-SOROZAT, NÉMET NAGYDÍJ (SACHSENRING)
125 KCM, A 27 KÖRÖS VERSENY (99,117 km) EREDMÉNYE, ÉLCSOPORT:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 32:30,802 perc
2. Kojama Tomojosi japán KTM + 3,532 mp
3. Hector Faubel spanyol Aprilia + 3,610
4. Simone Corsi olasz Aprilia + 4,444
5. Randy Krummenacher svájci KTM + 11,851
6. Lukas Pesek cseh Derbi + 11,920
7. Sandro Cortese német Aprilia + 17,271
8. Bradley Smith brit Honda + 19,484
9. Pablo Nieto spanyol Aprilia + 20,950
10. Michael Ranseder osztrák Derbi + 22,628
A PONTVERSENY ÉLCSOPORTJA:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 156 pont
2. Hector Faubel spanyol Aprilia 154
3. Kojama Tomojosi japán KTM 118
4. Lukas Pesek cseh Derbi 113
5. Simone Corsi olasz Aprilia 110
Talma istenkirály volt a hétvégén!
ha vki megtalálná a győzelmi dobogós képet megköszönném, ha betenné!
Tessék (és kicsit kifazoníroztam a hsz-det is...lol...):


de a győzelme után a másik topicba azonnal tettem be képeket és az eredményt is! lázsd: Motormánia 5020-as hsz.
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 17. kedd 10:24), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 17. kedd 10:24


de a győzelme után a másik topicba azonnal tettem be képeket és az eredményt is! lázsd: Motormánia 5020-as hsz.
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 17. kedd 10:24), amit ide kattintva olvashatsz)
na ez nehogy kimaradjon:

GYORSASÁGI MOTORKERÉKPÁROS VB-SOROZAT, NÉMET NAGYDÍJ (SACHSENRING)
125 KCM, A 27 KÖRÖS VERSENY (99,117 km) EREDMÉNYE, ÉLCSOPORT:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 32:30,802 perc
2. Kojama Tomojosi japán KTM + 3,532 mp
3. Hector Faubel spanyol Aprilia + 3,610
4. Simone Corsi olasz Aprilia + 4,444
5. Randy Krummenacher svájci KTM + 11,851
6. Lukas Pesek cseh Derbi + 11,920
7. Sandro Cortese német Aprilia + 17,271
8. Bradley Smith brit Honda + 19,484
9. Pablo Nieto spanyol Aprilia + 20,950
10. Michael Ranseder osztrák Derbi + 22,628
A PONTVERSENY ÉLCSOPORTJA:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 156 pont
2. Hector Faubel spanyol Aprilia 154
3. Kojama Tomojosi japán KTM 118
4. Lukas Pesek cseh Derbi 113
5. Simone Corsi olasz Aprilia 110
Talma istenkirály volt a hétvégén!
ha vki megtalálná a győzelmi dobogós képet megköszönném, ha betenné!

GYORSASÁGI MOTORKERÉKPÁROS VB-SOROZAT, NÉMET NAGYDÍJ (SACHSENRING)
125 KCM, A 27 KÖRÖS VERSENY (99,117 km) EREDMÉNYE, ÉLCSOPORT:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 32:30,802 perc
2. Kojama Tomojosi japán KTM + 3,532 mp
3. Hector Faubel spanyol Aprilia + 3,610
4. Simone Corsi olasz Aprilia + 4,444
5. Randy Krummenacher svájci KTM + 11,851
6. Lukas Pesek cseh Derbi + 11,920
7. Sandro Cortese német Aprilia + 17,271
8. Bradley Smith brit Honda + 19,484
9. Pablo Nieto spanyol Aprilia + 20,950
10. Michael Ranseder osztrák Derbi + 22,628
A PONTVERSENY ÉLCSOPORTJA:
1. Talmácsi Gábor magyar Aprilia 156 pont
2. Hector Faubel spanyol Aprilia 154
3. Kojama Tomojosi japán KTM 118
4. Lukas Pesek cseh Derbi 113
5. Simone Corsi olasz Aprilia 110
Talma istenkirály volt a hétvégén!
ha vki megtalálná a győzelmi dobogós képet megköszönném, ha betenné!
meg1ezik a véleményünk!
a király kategória mondjuk sztem -is?- más!
ott Rossi a király! aki őt megtudja verni az már császár!
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 17. kedd 12:08), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 17. kedd 12:08
a király kategória mondjuk sztem -is?- más!
ott Rossi a király! aki őt megtudja verni az már császár!
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 17. kedd 12:08), amit ide kattintva olvashatsz)
ha spanyol vagy olasz lenne a csávó,már megnyerte volna a 250et is. sokkal okosabban versenyez mint a többiek a 125ben. ja,és a gázt is tudja húzni.
Stoner folyamatosan weri idén...bár a ducati nagyon ász gépezet wagy tawaly +werte Nicky Hayden...ugye Ő lett a tawalyi wilágbajnok...de Rossi nagysága,hogy egy wiszonylag trééé yamaháwal is tud mutatni csodát...
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 17. kedd 13:32), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 17. kedd 13:32
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 17. kedd 13:32), amit ide kattintva olvashatsz)
meg1ezik a véleményünk!
a király kategória mondjuk sztem -is?- más!
ott Rossi a király! aki őt megtudja verni az már császár!
a király kategória mondjuk sztem -is?- más!
ott Rossi a király! aki őt megtudja verni az már császár!
rossi a király. stoner meg egyszerűen csoda!!! egy olyan motoros,aki tavaly a fasza hondával csak esett meg kelt,felült egy olyan motorra,ami köztudottan eléggé nehezen kezelhető,és ezzel meg tönkrever mindenkit... ez számomra hihetetlen. mondjuk láttam az eurosporton stoner nőjét... elhiszem,hogy motiválja
persze a ducati rengeteget fejlesztett,de capirossi meg sehol nincs vele. ettől még rossi az ász,csak mostanában túlerőlteti,nem tud igazán higgadt maradni,biztos frusztrálja,hogy szar a motor és szar a gumi(bár talán javul kicsit). talmát mondjuk nem tudom még elképzelni a GPben. még... (Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 17. kedd 13:32), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 17. kedd 13:32
persze a ducati rengeteget fejlesztett,de capirossi meg sehol nincs vele. ettől még rossi az ász,csak mostanában túlerőlteti,nem tud igazán higgadt maradni,biztos frusztrálja,hogy szar a motor és szar a gumi(bár talán javul kicsit). talmát mondjuk nem tudom még elképzelni a GPben. még... (Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 07. 17. kedd 13:32), amit ide kattintva olvashatsz)
meg1ezik a véleményünk!
a király kategória mondjuk sztem -is?- más!
ott Rossi a király! aki őt megtudja verni az már császár!
a király kategória mondjuk sztem -is?- más!
ott Rossi a király! aki őt megtudja verni az már császár!
Szerintem Capirex kiöregedett...nm mai gyerek már...hát az sbk-ban elég jól wezetik éwek óta a ducatikat...elébb ott taroltak csak utána jöttek át a GP-be...és az sbk-ban wolt egy Karl Fogartyjuk aki 4szeres sbk wilágbajnok wolt aztán wolt egy Troy Balyss-szük is az ausztrál fenegyerek...wan mire alapozni a ducatinak...
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 17. kedd 14:53), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 17. kedd 14:53
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 17. kedd 14:53), amit ide kattintva olvashatsz)
rossi a király. stoner meg egyszerűen csoda!!! egy olyan motoros,aki tavaly a fasza hondával csak esett meg kelt,felült egy olyan motorra,ami köztudottan eléggé nehezen kezelhető,és ezzel meg tönkrever mindenkit... ez számomra hihetetlen. mondjuk láttam az eurosporton stoner nőjét... elhiszem,hogy motiválja
persze a ducati rengeteget fejlesztett,de capirossi meg sehol nincs vele. ettől még rossi az ász,csak mostanában túlerőlteti,nem tud igazán higgadt maradni,biztos frusztrálja,hogy szar a motor és szar a gumi(bár talán javul kicsit). talmát mondjuk nem tudom még elképzelni a GPben. még...
persze a ducati rengeteget fejlesztett,de capirossi meg sehol nincs vele. ettől még rossi az ász,csak mostanában túlerőlteti,nem tud igazán higgadt maradni,biztos frusztrálja,hogy szar a motor és szar a gumi(bár talán javul kicsit). talmát mondjuk nem tudom még elképzelni a GPben. még...
lehet. nálam capirossi anno (kisebb kategóriás viselt ügyei miatt: versenyzőtárs lerugdosása a motorról rajtnál...) nem volt túl népszerű. de jól motorozott. lehet már öreg. a ducatit csak a motogp-ben figyeltem. pl tavaly elég könnyen besimizett a kormány kigyorsításnál,nem lehetett egyszerű vele a kanyar kijáratánál,meg féktávon is lehettek vele bajok. az idei már nem olyan vészes. de az erő vele van az tuti. kb 10-15 km/h-val többet mennek vele mint a többi motor(végsebességre)!
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 17. kedd 15:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 17. kedd 15:14
Szerintem Capirex kiöregedett...nm mai gyerek már...hát az sbk-ban elég jól wezetik éwek óta a ducatikat...elébb ott taroltak csak utána jöttek át a GP-be...és az sbk-ban wolt egy Karl Fogartyjuk aki 4szeres sbk wilágbajnok wolt aztán wolt egy Troy Balyss-szük is az ausztrál fenegyerek...wan mire alapozni a ducatinak...
Melandri uezt +csinálta..ez wan...ilyen ez a sport is...
...wiszont érdekes,hogy egy Edwards aki sbk wilágbajnok wolt (hondáwal) a motoGP-ben sehol nincs...
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 18. szerda 00:50), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 18. szerda 00:50
...wiszont érdekes,hogy egy Edwards aki sbk wilágbajnok wolt (hondáwal) a motoGP-ben sehol nincs...
(Ez egy válasz yanee84 üzenetére (2007. 07. 18. szerda 00:50), amit ide kattintva olvashatsz)
lehet. nálam capirossi anno (kisebb kategóriás viselt ügyei miatt: versenyzőtárs lerugdosása a motorról rajtnál...) nem volt túl népszerű. de jól motorozott. lehet már öreg. a ducatit csak a motogp-ben figyeltem. pl tavaly elég könnyen besimizett a kormány kigyorsításnál,nem lehetett egyszerű vele a kanyar kijáratánál,meg féktávon is lehettek vele bajok. az idei már nem olyan vészes. de az erő vele van az tuti. kb 10-15 km/h-val többet mennek vele mint a többi motor(végsebességre)!
ez is biztos olyan,mint anno forma1ben zanardi: sehol sem volt. amerikában meg tarolt, sőt utána láb nélkül is elég jól túraautózgatott.
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 18. szerda 20:01), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 18. szerda 20:01
Melandri uezt +csinálta..ez wan...ilyen ez a sport is...
...wiszont érdekes,hogy egy Edwards aki sbk wilágbajnok wolt (hondáwal) a motoGP-ben sehol nincs...
...wiszont érdekes,hogy egy Edwards aki sbk wilágbajnok wolt (hondáwal) a motoGP-ben sehol nincs...




















Dangeros
Alana Summers





