Ez tetszett és sok igazság wan benne...Ha nm a párom hajtja a Wagonunkat néha meglepödnek az autóstársak,hogy a sofőr (én) másként reagál a letolásraw egyébb necces helyzetre...Ímádom a 20éwes fiatalok
"naná,hogy jól wezetek" kategóriát....
Sziasztok!
Már nem bírom ki, hogy ne szóljak bele a témába!
Suzuki Swiftet én egyszer vezettem, hát féltem benne!
Fék szinte nincs is rajta... De igaz, hogy megbízható, olcsó
népautó", mondhatjuk talán, hogy a Trabant utódja.
De: Amiért az emberek nagy része utálja szerintem a
Suzukisokat, az nem az AUTÓ, hanem azok az EMBEREK, akik
általában legalábbis vezetik.!!!!!!! Mondom, általában....!!!!
Adódik ez talán az elôbb írtakból.... De tény, hogy nagyrészt
nagyon béna, tapasztalatlan, szélvédôn alig kilátó mazsolák.
Tisztelet a kivételnek persze! Viszont ha valahol dugó van és
valakit hajmeresztô módon kerülgetni kell (pl mert nem képes
beparkolni egy teherautónyi helyre vagy mert a belsô sávból
kanyarodik jobbra index nélkül, akkor én már messzirôl szoktam
mondani, hogy biztos Suzukis. Kitaláljátok?! 85%-ban igazam
van!! Szóval nem az autón múlik, hanem azon a rétegen", aki
általában vezeti. :-(
UFF. (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 11:08), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 11:08
Ez tetszett és sok igazság wan benne...Ha nm a párom hajtja a Wagonunkat néha meglepödnek az autóstársak,hogy a sofőr (én) másként reagál a letolásra
w egyébb necces helyzetre...Ímádom a 20éwes fiatalok
"naná,hogy jól wezetek" kategóriát....
Már nem bírom ki, hogy ne szóljak bele a témába!
Suzuki Swiftet én egyszer vezettem, hát féltem benne!
Fék szinte nincs is rajta... De igaz, hogy megbízható, olcsó
népautó", mondhatjuk talán, hogy a Trabant utódja.
De: Amiért az emberek nagy része utálja szerintem a
Suzukisokat, az nem az AUTÓ, hanem azok az EMBEREK, akik
általában legalábbis vezetik.!!!!!!! Mondom, általában....!!!!
Adódik ez talán az elôbb írtakból.... De tény, hogy nagyrészt
nagyon béna, tapasztalatlan, szélvédôn alig kilátó mazsolák.
Tisztelet a kivételnek persze! Viszont ha valahol dugó van és
valakit hajmeresztô módon kerülgetni kell (pl mert nem képes
beparkolni egy teherautónyi helyre vagy mert a belsô sávból
kanyarodik jobbra index nélkül, akkor én már messzirôl szoktam
mondani, hogy biztos Suzukis. Kitaláljátok?! 85%-ban igazam
van!! Szóval nem az autón múlik, hanem azon a rétegen", aki
általában vezeti. :-(
UFF. (Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 11:08), amit ide kattintva olvashatsz)
Ez tetszett és sok igazság wan benne...Ha nm a párom hajtja a Wagonunkat néha meglepödnek az autóstársak,hogy a sofőr (én) másként reagál a letolásraw egyébb necces helyzetre...Ímádom a 20éwes fiatalok
"naná,hogy jól wezetek" kategóriát....
Höhö!Hát ez így nm igaz...minden márkánál meg wan ez a tipikus sofőr...elég sokat wezetek és tudom...kedwencem a bmw + a merci ők abszolút nm tudják hol az index kar csak a duda..és ne feledkezz meg a cicababákról sem akik több milliós szabadidőautójukban ülwe össze-wissza tekergetik a kormány...rúzsozzák magukat a pirosba...a kresz táblákról meg fogalmuk sincs...majd ott wannak a 70 éwes öreganyáink és öregapáink akik nmtom méé nm járnak inkább busszal mert ön és közweszélyesek...
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 11:18), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 11:18
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 11:18), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
Sziasztok!
Már nem bírom ki, hogy ne szóljak bele a témába!
Suzuki Swiftet én egyszer vezettem, hát féltem benne!
Fék szinte nincs is rajta... De igaz, hogy megbízható, olcsó
népautó", mondhatjuk talán, hogy a Trabant utódja.
De: Amiért az emberek nagy része utálja szerintem a
Suzukisokat, az nem az AUTÓ, hanem azok az EMBEREK, akik
általában legalábbis vezetik.!!!!!!! Mondom, általában....!!!!
Adódik ez talán az elôbb írtakból.... De tény, hogy nagyrészt
nagyon béna, tapasztalatlan, szélvédôn alig kilátó mazsolák.
Tisztelet a kivételnek persze! Viszont ha valahol dugó van és
valakit hajmeresztô módon kerülgetni kell (pl mert nem képes
beparkolni egy teherautónyi helyre vagy mert a belsô sávból
kanyarodik jobbra index nélkül, akkor én már messzirôl szoktam
mondani, hogy biztos Suzukis. Kitaláljátok?! 85%-ban igazam
van!! Szóval nem az autón múlik, hanem azon a rétegen", aki
általában vezeti. :-(
UFF.
Már nem bírom ki, hogy ne szóljak bele a témába!
Suzuki Swiftet én egyszer vezettem, hát féltem benne!
Fék szinte nincs is rajta... De igaz, hogy megbízható, olcsó
népautó", mondhatjuk talán, hogy a Trabant utódja.
De: Amiért az emberek nagy része utálja szerintem a
Suzukisokat, az nem az AUTÓ, hanem azok az EMBEREK, akik
általában legalábbis vezetik.!!!!!!! Mondom, általában....!!!!
Adódik ez talán az elôbb írtakból.... De tény, hogy nagyrészt
nagyon béna, tapasztalatlan, szélvédôn alig kilátó mazsolák.
Tisztelet a kivételnek persze! Viszont ha valahol dugó van és
valakit hajmeresztô módon kerülgetni kell (pl mert nem képes
beparkolni egy teherautónyi helyre vagy mert a belsô sávból
kanyarodik jobbra index nélkül, akkor én már messzirôl szoktam
mondani, hogy biztos Suzukis. Kitaláljátok?! 85%-ban igazam
van!! Szóval nem az autón múlik, hanem azon a rétegen", aki
általában vezeti. :-(
UFF.
Ebben is igazad van! A BMW + Merci fôleg. De az leszarja a
szabályt, nem pedig tapasztalatlan és nem ismeri. Az is
veszélyes csak másként... Mondjuk ôk azért féltik a drága
autóikat és nem bénáznak hanem másként veszélyesek. Viszont
legalább tudják, miért dudálsz és kurva anyjázol rájuk.
De pont errôl beszélek, hogy más autótípusban is vannak hülyék
és bénák, DE: A Suzukiban sajnos ez az arány hatványozottan
nagyobb!! Sajnos. Ennyi. Szerintem.
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 11:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 11:55
szabályt, nem pedig tapasztalatlan és nem ismeri. Az is
veszélyes csak másként... Mondjuk ôk azért féltik a drága
autóikat és nem bénáznak hanem másként veszélyesek. Viszont
legalább tudják, miért dudálsz és kurva anyjázol rájuk.
De pont errôl beszélek, hogy más autótípusban is vannak hülyék
és bénák, DE: A Suzukiban sajnos ez az arány hatványozottan
nagyobb!! Sajnos. Ennyi. Szerintem.
(Ez egy válasz gazosgyuri üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 11:55), amit ide kattintva olvashatsz)
Höhö!Hát ez így nm igaz...minden márkánál meg wan ez a tipikus sofőr...elég sokat wezetek és tudom...kedwencem a bmw + a merci ők abszolút nm tudják hol az index kar csak a duda..és ne feledkezz meg a cicababákról sem akik több milliós szabadidőautójukban ülwe össze-wissza tekergetik a kormány...rúzsozzák magukat a pirosba...a kresz táblákról meg fogalmuk sincs...majd ott wannak a 70 éwes öreganyáink és öregapáink akik nmtom méé nm járnak inkább busszal mert ön és közweszélyesek...
Írd le légyszi mivel jársz,és megígérem hogy összedobok egy jellemrajzot,és azt is kitalálom hogy hánykor szarsz reggel!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:29), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 12:29
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:29), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
Ebben is igazad van! A BMW + Merci fôleg. De az leszarja a
szabályt, nem pedig tapasztalatlan és nem ismeri. Az is
veszélyes csak másként... Mondjuk ôk azért féltik a drága
autóikat és nem bénáznak hanem másként veszélyesek. Viszont
legalább tudják, miért dudálsz és kurva anyjázol rájuk.
De pont errôl beszélek, hogy más autótípusban is vannak hülyék
és bénák, DE: A Suzukiban sajnos ez az arány hatványozottan
nagyobb!! Sajnos. Ennyi. Szerintem.
szabályt, nem pedig tapasztalatlan és nem ismeri. Az is
veszélyes csak másként... Mondjuk ôk azért féltik a drága
autóikat és nem bénáznak hanem másként veszélyesek. Viszont
legalább tudják, miért dudálsz és kurva anyjázol rájuk.
De pont errôl beszélek, hogy más autótípusban is vannak hülyék
és bénák, DE: A Suzukiban sajnos ez az arány hatványozottan
nagyobb!! Sajnos. Ennyi. Szerintem.
A magyar autós társadalmat úgy látszik csak a gyűlölet mozgatja,megemlítettem a suzukit,egyből felpörgött a topic.
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
OK. Most Citroën Xantia 2.0i. Régi, de szerintem még ma is szép.
Hidraulikus rugózás... De volt már pick-up-om is meg Lanciám is,
meg Mazdám is, Trabantom is meg Ladám is meg robogóm is.
Mondom, szerintem nem az a lényeg, ki mivel jár, itt átlagokról,
arányokról meg a nagy számok törvényérôl beszélünk! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:35), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 12:35
Hidraulikus rugózás... De volt már pick-up-om is meg Lanciám is,
meg Mazdám is, Trabantom is meg Ladám is meg robogóm is.
Mondom, szerintem nem az a lényeg, ki mivel jár, itt átlagokról,
arányokról meg a nagy számok törvényérôl beszélünk! (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:35), amit ide kattintva olvashatsz)
Írd le légyszi mivel jársz,és megígérem hogy összedobok egy jellemrajzot,és azt is kitalálom hogy hánykor szarsz reggel!
Tévedsz!
az autós nem kell oda
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 12:41
az autós nem kell oda
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:41), amit ide kattintva olvashatsz)
A magyar autós társadalmat úgy látszik csak a gyűlölet mozgatja,megemlítettem a suzukit,egyből felpörgött a topic.
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Én az Audit szeretem. Ahhoz is elég sok közünk van. Pláne a TT-hez. De egy RS4 gyári - tuningolás nélküli, alap - kivitelben is jó lehet. Kényelmes, biztonságos, erős, gyors családi autó.
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 11. szerda 18:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 11. szerda 18:44
Érdekes magyar sajátosság,hogy egy autóhoz van közünk,és ezt utáljuk és nézzük le a legjobban.A suzukin kívül tudunk rajongani bármilyen autóért,amihez semmi közünk sincsen.-Dömidú nem rád értettem,ez most csak eszembe jutott!
Azt kifelejtettem, hogy amióta a Suzukinál állandósultak a tüntetések és a munkaügyi szabály megszegések annyira már nem szimpatikusak.
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott. (Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:05), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:05
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott. (Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:05), amit ide kattintva olvashatsz)
Én az Audit szeretem. Ahhoz is elég sok közünk van. Pláne a TT-hez. De egy RS4 gyári - tuningolás nélküli, alap - kivitelben is jó lehet. Kényelmes, biztonságos, erős, gyors családi autó.
Én is öreg kocsival járok,és a településről kiérve gyorsítok,de nem várják meg hogy felvegyem az országuti tempót,hanem egyből kivágnak mellém.Ilyenkor visszaveszem a gázt,megtanultam passzívan vezetni,nem reagálok semmi negatív dologra.33 évesen már megbírom állni hogy ne vegyem fel a kesztyűt.Pedig mikor 1.4-es 1.6-os kocsikkal csinálják tudom hogy eséjük sem lenne a 2.0-es mazdához képest.
(Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:16), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:16
Azt kifelejtettem, hogy amióta a Suzukinál állandósultak a tüntetések és a munkaügyi szabály megszegések annyira már nem szimpatikusak.
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott.
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott.
Volt egy kevés kivétel. Pl.:egy német rendszámos vadiúj Passat. Még le is fékezett az egyenesben, hogy elengedjen. Olyan is volt, hogy én engedtem el hasonlóan v.kit mert nem siethettem utas vagy csomag miatt. Vagy Audi S4 volt. Na az meglepett a gyorsaságával.
(Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:16), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:16
(Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:16), amit ide kattintva olvashatsz)
Azt kifelejtettem, hogy amióta a Suzukinál állandósultak a tüntetések és a munkaügyi szabály megszegések annyira már nem szimpatikusak.
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott.
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott.
Mert Te már bölcs vagy...
Persze mindig ismerni és pontosan tudni kell az autód és saját
magad teljesítményét és határait, korlátait!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:25), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:25
Persze mindig ismerni és pontosan tudni kell az autód és saját
magad teljesítményét és határait, korlátait!
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:25), amit ide kattintva olvashatsz)
Én is öreg kocsival járok,és a településről kiérve gyorsítok,de nem várják meg hogy felvegyem az országuti tempót,hanem egyből kivágnak mellém.Ilyenkor visszaveszem a gázt,megtanultam passzívan vezetni,nem reagálok semmi negatív dologra.33 évesen már megbírom állni hogy ne vegyem fel a kesztyűt.Pedig mikor 1.4-es 1.6-os kocsikkal csinálják tudom hogy eséjük sem lenne a 2.0-es mazdához képest.
Tök igaz, amit a Suzuki gyárról írsz! Egyetértek.
Nem jópofiból hozták ide a gyárat, hanem jól felfogott komoly
anyagi érdekbôl! Ne tudd meg, mennyi anyagi támogatást
kaptak, pl évekig nem kell adót fizetniük! Persze nekünk is jó,
munkahely, stb... De ôk is csak ugyanolyan geci kizsákmányoló
munkaadók, mint a legtöbb multi.
Akkor miért is a mi autónk"? Mert magyar kéz rakta össze
innen-onnan ideszállított alkatrészekbôl? Bedôltél a jó
szlogennek, ami az érzelmeifre próbált hatni (sikeresen)... (Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:16), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:16
Nem jópofiból hozták ide a gyárat, hanem jól felfogott komoly
anyagi érdekbôl! Ne tudd meg, mennyi anyagi támogatást
kaptak, pl évekig nem kell adót fizetniük! Persze nekünk is jó,
munkahely, stb... De ôk is csak ugyanolyan geci kizsákmányoló
munkaadók, mint a legtöbb multi.
Akkor miért is a mi autónk"? Mert magyar kéz rakta össze
innen-onnan ideszállított alkatrészekbôl? Bedôltél a jó
szlogennek, ami az érzelmeifre próbált hatni (sikeresen)... (Ez egy válasz Dömidú üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:16), amit ide kattintva olvashatsz)
Azt kifelejtettem, hogy amióta a Suzukinál állandósultak a tüntetések és a munkaügyi szabály megszegések annyira már nem szimpatikusak.
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott.
Nem a "suzukisokkal" és a lassan közlekedőkkel van a baj. Inkább az indexkarhiányos, janiskodó, megmutatomén típussal. Rengeteget járok hegyi szerpentinen egy öreg, 68 lovas, diesel Audival. Ha valakit utolérek aki úgy gondolja, hogy egy öreg sz@r őt pedig nem előzheti meg akkor rögtön el kezdi nyomni neki. Annyit ér el vele, hogy éppen csak megelőzni nem tudom, de minden kanyarban erősen feltart. Aztán mikor megelőzöm az első kanyarnál lemarad. Olyan is volt már aki - tükörből láttam - majdnem korlátot fogott.
Addig csináltam én is így, amig rendszeres nem lett, hogy utána az előbb leírt módon feltartott.
És nem csak a jól ismert utakon járok így. Nyaraláskor az ország másik végén is. A tudás nélküli janiskodás általános. Nem mint ha én profi lennék. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:25), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:25
És nem csak a jól ismert utakon járok így. Nyaraláskor az ország másik végén is. A tudás nélküli janiskodás általános. Nem mint ha én profi lennék. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:25), amit ide kattintva olvashatsz)
Én is öreg kocsival járok,és a településről kiérve gyorsítok,de nem várják meg hogy felvegyem az országuti tempót,hanem egyből kivágnak mellém.Ilyenkor visszaveszem a gázt,megtanultam passzívan vezetni,nem reagálok semmi negatív dologra.33 évesen már megbírom állni hogy ne vegyem fel a kesztyűt.Pedig mikor 1.4-es 1.6-os kocsikkal csinálják tudom hogy eséjük sem lenne a 2.0-es mazdához képest.
Ez nem hiszem, hogy gyűlölet lenne azért...
Arról is beszéljünk, ha már a Suzuki a téma, hogy a mentôsök
statisztikái szerint két olyan típus van, ami általában úgy törik
össze, hogy alig-alig vesznek ki belôle embert ÉLVE. Na
kitaláljátok, mi az egyik?! A másik a Daewoo Matiz, amit asszem
szerencsére már nem gyártanak.
Szóval mi is az élet és a biztonság ára?!
Akkor már annyi pénzbôl én is inkább egy régebbi, de
biztonságos típust vennék, nem új Suzukit! És máris nincsenek
elôítéletek velem szemben. És van rajta fék, meg tudok állni vele
és nem törik annyira össze, hogy meghaljak benne. Sôt, még
légzsák is van benne, pedig mondjuk 13 éves!
Az tény, hogy a Swiftnél a teljesítményéhez képest nevetséges a
fékrendszere! A kaszniban alig van angyag, a belsô műanyag és
általában a kialakítás igénytelen, csörög-zörög és nélkülöz
mindenéfele egyéniséget. Más nagy hibáról nem tudok. De nem
vagyok szakértô. Szerencsére... (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 12:41
Arról is beszéljünk, ha már a Suzuki a téma, hogy a mentôsök
statisztikái szerint két olyan típus van, ami általában úgy törik
össze, hogy alig-alig vesznek ki belôle embert ÉLVE. Na
kitaláljátok, mi az egyik?! A másik a Daewoo Matiz, amit asszem
szerencsére már nem gyártanak.
Szóval mi is az élet és a biztonság ára?!
Akkor már annyi pénzbôl én is inkább egy régebbi, de
biztonságos típust vennék, nem új Suzukit! És máris nincsenek
elôítéletek velem szemben. És van rajta fék, meg tudok állni vele
és nem törik annyira össze, hogy meghaljak benne. Sôt, még
légzsák is van benne, pedig mondjuk 13 éves!
Az tény, hogy a Swiftnél a teljesítményéhez képest nevetséges a
fékrendszere! A kaszniban alig van angyag, a belsô műanyag és
általában a kialakítás igénytelen, csörög-zörög és nélkülöz
mindenéfele egyéniséget. Más nagy hibáról nem tudok. De nem
vagyok szakértô. Szerencsére... (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:41), amit ide kattintva olvashatsz)
A magyar autós társadalmat úgy látszik csak a gyűlölet mozgatja,megemlítettem a suzukit,egyből felpörgött a topic.
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Nem vagyok bölcs,és rengeteget hibázok én is,mint ahogy más is.
Akit kétszer háromszor beengednek a sorba dugóban az utána előzékenyebb lesz,persze a rossz példa is ragadós.Én a balatonparton lakom ahol sok a német kocsi,vánszorognak nem tudják merre kell menni,viszont megszokták hogy ezt a többi autós tolerálja.A helyiek talán emiatt sokkal előzékenyebbek mint máshol,mert a németek igen türelmesek hozzánk képest,és ránk is ragad valami.Budapest más világ,ott nem lepődők meg semmin. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:30), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:30
Akit kétszer háromszor beengednek a sorba dugóban az utána előzékenyebb lesz,persze a rossz példa is ragadós.Én a balatonparton lakom ahol sok a német kocsi,vánszorognak nem tudják merre kell menni,viszont megszokták hogy ezt a többi autós tolerálja.A helyiek talán emiatt sokkal előzékenyebbek mint máshol,mert a németek igen türelmesek hozzánk képest,és ránk is ragad valami.Budapest más világ,ott nem lepődők meg semmin. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:30), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (729)
Mert Te már bölcs vagy...
Persze mindig ismerni és pontosan tudni kell az autód és saját
magad teljesítményét és határait, korlátait!
Persze mindig ismerni és pontosan tudni kell az autód és saját
magad teljesítményét és határait, korlátait!
Igen, ôk is megszokták, Ti is. Viszont nálatok van egy olyan
tényezô, hogy ugye a turistákból éltek. Ott amúgy is lassan az élet,
a tempó. És igen, a jó példa ragadós. De a rossz is. Ha senki sem
enged be 10 percig és felhúznak, akkor legközlebb lehet, hogy Te
sem tudsz olyan jó indulatú lenni. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 13:41
tényezô, hogy ugye a turistákból éltek. Ott amúgy is lassan az élet,
a tempó. És igen, a jó példa ragadós. De a rossz is. Ha senki sem
enged be 10 percig és felhúznak, akkor legközlebb lehet, hogy Te
sem tudsz olyan jó indulatú lenni. (Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 13:41), amit ide kattintva olvashatsz)
Nem vagyok bölcs,és rengeteget hibázok én is,mint ahogy más is.
Akit kétszer háromszor beengednek a sorba dugóban az utána előzékenyebb lesz,persze a rossz példa is ragadós.Én a balatonparton lakom ahol sok a német kocsi,vánszorognak nem tudják merre kell menni,viszont megszokták hogy ezt a többi autós tolerálja.A helyiek talán emiatt sokkal előzékenyebbek mint máshol,mert a németek igen türelmesek hozzánk képest,és ránk is ragad valami.Budapest más világ,ott nem lepődők meg semmin.
Akit kétszer háromszor beengednek a sorba dugóban az utána előzékenyebb lesz,persze a rossz példa is ragadós.Én a balatonparton lakom ahol sok a német kocsi,vánszorognak nem tudják merre kell menni,viszont megszokták hogy ezt a többi autós tolerálja.A helyiek talán emiatt sokkal előzékenyebbek mint máshol,mert a németek igen türelmesek hozzánk képest,és ránk is ragad valami.Budapest más világ,ott nem lepődők meg semmin.
Látod.. ilyen a nép... Én meg csak Gyurkának akartam képekkel kedveskedni...
(Ez egy válasz oooooooo üzenetére (2007. 07. 12. csütörtök 12:41), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 07. 12. csütörtök 12:41
A magyar autós társadalmat úgy látszik csak a gyűlölet mozgatja,megemlítettem a suzukit,egyből felpörgött a topic.
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Mindjárt belinkelek egy Swiftet,aztán jól meghányatlak benneteket!
Visszatérve az eredeti" témára:
Ha jól meggondolom, igazából sajnálom a suzukisokat. Vagyis
leginkább a régi Swift-eseket meg a wagon R+osokat.
Rettenetes szerkezetek.
Egyrészt sajnálom, hogy erre telik csak.
Másrészt mert annyi pénzbôl autót is vehetne, amin van fék és
kevesebb eséllyel hal meg benne, ráadául jóval komfortosabb is.
Igaz, nem ô az elsô, aki belefingik az ülésbe.
Bár a használt Suzukira ez sem igaz.
Ha jól meggondolom, igazából sajnálom a suzukisokat. Vagyis
leginkább a régi Swift-eseket meg a wagon R+osokat.
Rettenetes szerkezetek.
Egyrészt sajnálom, hogy erre telik csak.
Másrészt mert annyi pénzbôl autót is vehetne, amin van fék és
kevesebb eséllyel hal meg benne, ráadául jóval komfortosabb is.
Igaz, nem ô az elsô, aki belefingik az ülésbe.
Bár a használt Suzukira ez sem igaz.

















Simone Shine
