
Sajnos nem a rendőrségi tehetetlenséggel van gond hanem azzal hogy a törvények mindenkit jobban védenek mint azokat akik kárt szenvedtek vagy pedig a törvényeket akarják betartatni. A zsiványok meg a börtönben azt atnulják egymástól hogy lehet a törvénsyeket kijátszani, van rá idejük. Sajnos tudom, hogy egy 3 szor elitélt romának a biróság elött nagyobb szava van mint 2 szolgálatban lévő rendőrnek. Ha valakit sért a roma szó kérem helyetesítse be másra én nem vagyok hajlandó olyan kifelyezést keresni amivel nem bánthatom meg őket, bármit mondunk sértő.
őúéőéőéő
Nekem egy Honda Transalp 600-as túraendúromat lopták el Krakkóban.
Elég durva!Minősítí a csapatot,hogy ennyi erővel lophattak volna motort is,kiköszörülni a számot,arra az is jó.
Latinos stílus!

Lehet hogy hülye vok de mi latasz az?
Példát mutat az állam-lopj,csalj,rabolj-és csodálkozunk hogy mindenki ezt teszi?
Na egy újjabb szervdonor!
Most állok triálmotor vásárlás előtt,engem hivogatnak,és mennek lefelé szépen,ez nekem jól esik.
Én behoztam jópár motort,hát amit a bunkó vámosok művelnek,kpm,okmányiroda-szopatnak magyar módra.
Ahány ember annyi féle,de azt hogy egy márkahálózaton belül csak bunkók vannak nem hiszem.Vagy bunkókat keresnek felvételkor?
Sierra Cosworth?Ez melyik,az Xr4-es,2.8-as?
ez az Opelokhoz sincs! féléve vettünk egy új Astra kombit, majdnem fullosat, és nem volt benne se elsősegély csomag, se elakadásjelző3szög!
az a benne lévő elektronikától függ, hogy mekkora Ah-ás aksit tesznek bele! egy 2 literes motor indítómotorját meg tudja hajtani egy olyan aksi, ami mondjuk egy 1 literes motort indít! álltalában a légkondis kocsikba kb. 10 Ah-s aksival nagyobbat tesznek.
de az analóg műszer a BMW-ben olyan, hogy az nem az átlagot mutatja, hanem a pillanatnyit! ha gázt adtam és gyorsítottam simán kiment a 20 literig, de ha motorfékkel gurultam, akkor meg lefeküdt a nullába!
de az analóg műszer a BMW-ben olyan, hogy az nem az átlagot mutatja, hanem a pillanatnyit! ha gázt adtam és gyorsítottam simán kiment a 20 literig, de ha motorfékkel gurultam, akkor meg lefeküdt a nullába!
3eve egy xj6-os 4 literes jaguarral mentünk becsböl salzburgba,onnet karintiaba maria-wörth melle,majd vissza becsbe. 160nal a bc 9,5 litert adott meg atlagfogyasztasnak,220-nal 12-t,de amikor a futomü sportosra volt allitva,elindultunk a lampanal hirtelen felugrott 28-32-re,atlagfogyasztas pedig a kb.1000km-en 14 liter volt a bc szerint!mi nem szamoltunk utana,de ez az ertek sztem se nem jo,se nem rossz,annak ellenere,h eleg sokat hasitottunk autopalyan,volt becs elött egy 2km-es szakasz,ahol az atlagsebessegünk 1,5km/h ora volt dugo miatt!
vagyis az atlagfogyasztasnal az atlagsebesseg sem mind1(mint ahogy az elöbb is irtam az audinal)! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 17:02), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 03. 11. vasárnap 17:02
vagyis az atlagfogyasztasnal az atlagsebesseg sem mind1(mint ahogy az elöbb is irtam az audinal)! (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 03. 11. vasárnap 17:02), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (69371)

tudom ez nekem jött! szóval mikor megvettem a kocsit (1.8-as BMW) az átlag fogyasztást mutató boardcomputer 7.4 litert mutatott átlagnak, ami a kezdetektől fogva nem lett lenullázva. szóval az út amin hazaértem a kocsival közel 400 km volt, M7-M0-M3, ja közben eltévedtem és Érd felé is kalamoltam, meg Pesten is eltévejedtem egy csöppet! a lényeg, hogy autópályán néha olyan szumma 20 km-en mentem 180 körül, a többi szakaszon 140-el. mire hazaértem és megnéztem a BC-t meglepődve konstatáltam, hogy 7,3-ra lecsökkent a fogyasztás! a BMW-knél van egy analóg fogyasztás mérő is, ami szintén ezen az értéken állt mikor 140-nel mentem. 180-nál 9,5-öt mutatott az analóg műszer. ezenkívűl kiszámoltam a megtett út és a tankolt üzemanyag ismeretében is a fogyasztást, és ezek az értékek jöttek ki! szóval aki elhiszi elhiszi, aki nem nem, de ez így volt! én is nagyon meglepődtem! ja a kocsiban 61000km volt ekkor!
a japánok sem teljesen 100-asok! :)
a főnököm Toyota párti, és van egy RAV4-ese és egy Hilux-a. most cseréli le az új Hiluxra a régit! ő elég jó viszonyban van a Toyotával, legalább 3 márkakereskedéssel. mindig érdeklődik, hogy egyes kocsikat milyen hibákkal hoznak be. a miskolci Toyotába 4 év alatt két kocsit vittek be, az egyik egy Toyota Previa volt amin adagoló sort kellett cserélni, amásik egy Hilux, ami egy erdészé volt és szétszakadt neki a diffi, de azt mondta, hogy neki nem kell garanciálisan kicserélni, mert ő eléggé nem rendeltetésszerűen használja. míg a Nissan-osok rendszeresen járnak panaszkodni, főleg az újabb Nissanokkal. A Navarra elég gyengécske! mondjuk ehhez köze van annak, hogy a Nissan szövetkezett a Renault-val! én azt mondom, hogy a japánok közül a Honda, Toyota, Mitsubishi, és a Mazdából a 6-os az amik valóban jók is! ja azt kihagytam, hogy a Toyotából az új Avensis a legbetegesebb a statisztika szerint, amit a gyár sem titkol!
a főnököm Toyota párti, és van egy RAV4-ese és egy Hilux-a. most cseréli le az új Hiluxra a régit! ő elég jó viszonyban van a Toyotával, legalább 3 márkakereskedéssel. mindig érdeklődik, hogy egyes kocsikat milyen hibákkal hoznak be. a miskolci Toyotába 4 év alatt két kocsit vittek be, az egyik egy Toyota Previa volt amin adagoló sort kellett cserélni, amásik egy Hilux, ami egy erdészé volt és szétszakadt neki a diffi, de azt mondta, hogy neki nem kell garanciálisan kicserélni, mert ő eléggé nem rendeltetésszerűen használja. míg a Nissan-osok rendszeresen járnak panaszkodni, főleg az újabb Nissanokkal. A Navarra elég gyengécske! mondjuk ehhez köze van annak, hogy a Nissan szövetkezett a Renault-val! én azt mondom, hogy a japánok közül a Honda, Toyota, Mitsubishi, és a Mazdából a 6-os az amik valóban jók is! ja azt kihagytam, hogy a Toyotából az új Avensis a legbetegesebb a statisztika szerint, amit a gyár sem titkol!
tudom ez nekem jött! szóval mikor megvettem a kocsit (1.8-as BMW) az átlag fogyasztást mutató boardcomputer 7.4 litert mutatott átlagnak, ami a kezdetektől fogva nem lett lenullázva. szóval az út amin hazaértem a kocsival közel 400 km volt, M7-M0-M3, ja közben eltévedtem és Érd felé is kalamoltam, meg Pesten is eltévejedtem egy csöppet! a lényeg, hogy autópályán néha olyan szumma 20 km-en mentem 180 körül, a többi szakaszon 140-el. mire hazaértem és megnéztem a BC-t meglepődve konstatáltam, hogy 7,3-ra lecsökkent a fogyasztás! a BMW-knél van egy analóg fogyasztás mérő is, ami szintén ezen az értéken állt mikor 140-nel mentem. 180-nál 9,5-öt mutatott az analóg műszer. ezenkívűl kiszámoltam a megtett út és a tankolt üzemanyag ismeretében is a fogyasztást, és ezek az értékek jöttek ki! szóval aki elhiszi elhiszi, aki nem nem, de ez így volt! én is nagyon meglepődtem! ja a kocsiban 61000km volt ekkor!
Mert ha nem...hát nem!
