Hopp, akkor most meglesz a figyelmeztetésem....
Mindegy, úgyis marha ritkán írok a lent említettek miatt....
Mindegy, úgyis marha ritkán írok a lent említettek miatt....
Látjátok, basszátok meg!
Ezért megy el innen minden régi motoros, mert kikapcsolódni szeretnének, ti meg rosszabbak vagyok, mint a két "csodálatos" pártvezér.
Ezért megy el innen minden régi motoros, mert kikapcsolódni szeretnének, ti meg rosszabbak vagyok, mint a két "csodálatos" pártvezér.


Nem zártad be!

Venni???
Bármely torrentről le lehet tölteni az összeset.
Bármely torrentről le lehet tölteni az összeset.

Csak egy kérdés:
BB, törölted magad az iwiwről?
BB, törölted magad az iwiwről?

A Jön az új fórum-ban sorozatos OFF-ok vannak



Azt gondolom tudod, hogy ezzel nem oldottál meg semmit. Legalább a szerző nevét, hamár az oldal forrását nem is.
Ezzel az a baj, hogy valakinek az írását szó szerint idézed. Az eredeti szerző nevét fel kell tüntetni, mert a lapnak gondjai lehetnek belőle.
Dako, szerintem valahol jelöld a forrást is. Ez így sajnos lopásnak számít!
Az, hogy egy gyári motorra simán, mindenféle átalakítás nélkül felrakunk egy turbót, az akkora marhaság, mint ide Jeruzsálem. A gyártók mindenen eurocenteket spórolnak, mindent a lehető legkisebb mértékig méreteznek túl. Mivl egy feltöltött motorban sokkal magasabb a végnyomás, hőterhelés-bár ezt nagyon sok + benzinnel meg lehet oldani :S-, a szerkezeti elemek NEM fogják kibírni. Hajtókarok, főtengelycsapágyak, hengerfej- ezek mind hamar beadják az unalmast.
Amit írtál, az egy turbo utólagos felszerelésével foglalkozó cég bemutatkozása. Volt szerencsém közreműködni egy Ecsort Cossie, és egy Fiesta rst építésében, hát marhára nem ilyen egyszerű.
Amit írtál, az egy turbo utólagos felszerelésével foglalkozó cég bemutatkozása. Volt szerencsém közreműködni egy Ecsort Cossie, és egy Fiesta rst építésében, hát marhára nem ilyen egyszerű.
Akkor olvasátok el az Audinál dolgozó fejlesztőmérnök cikksorozatát:
Geree cikksorozata
Geree cikksorozata
Elmész egy autósboltba, bevásárlóközpontba, veszel egy kontakt spray-t. Széthúzod a csatlakozót, befújod vele, összedugod. Ha látsz rajta fehéres lerakódást, azt elötte lekapargatod.
Kb. ennyi.
Kb. ennyi.
Nemár!!
Volt egy egyszerű felvetésem, erre vita lett belőle.
Annyi az egész, hogy én sem akarom sem megtanulni a román nyelvet, sem szótárazgatni. Ezért kértem, hogy a fordítás legyen alatta.
Volt egy egyszerű felvetésem, erre vita lett belőle.
Annyi az egész, hogy én sem akarom sem megtanulni a román nyelvet, sem szótárazgatni. Ezért kértem, hogy a fordítás legyen alatta.
Nem tudom, lehet, hogy csak engem zavar:
megkérhetném Romániában élő fórumozóinkat, hamár románul írnak, legyenek szívesek zárójelben, vagy ahogy gondolják lefordítani magyarra?
Köszönöm
megkérhetném Romániában élő fórumozóinkat, hamár románul írnak, legyenek szívesek zárójelben, vagy ahogy gondolják lefordítani magyarra?
Köszönöm
Ez nem tuning, de a 2M km-re:
Van egy céges Transporterünk, 2.4 szívódezső. A menetlevélen már 7 jegyű számot írunk, és a motor még mindíg bontatlan. Vallom azt, hogyha egy autónak megadják azt amit meg kell kapnia, meglepő futásteljesítmények jönnek ki. Volt egy 1.8 16v Escortom, 350e km-el, gyakorlatilag olajfogyasztás nélkül. Mondjuk az is tény, hogy nem egy széthegyezett motor, hisz csak 105 Le-s.
Van egy céges Transporterünk, 2.4 szívódezső. A menetlevélen már 7 jegyű számot írunk, és a motor még mindíg bontatlan. Vallom azt, hogyha egy autónak megadják azt amit meg kell kapnia, meglepő futásteljesítmények jönnek ki. Volt egy 1.8 16v Escortom, 350e km-el, gyakorlatilag olajfogyasztás nélkül. Mondjuk az is tény, hogy nem egy széthegyezett motor, hisz csak 105 Le-s.
Az amcsik szerintem nem csinálnak "normális" motorépítést. Minden erőt lökettérfogatból, és egy Roots fúvóból vesznek. Az utolsó T&S-ban-mostmár csak Tuning- van egy E30-as, amit svéd gyerekek vettek kézbe. Versenybenzinnel 960 Le, sima 99-el 800 Le. A leírás szerint a motorkarakterisztikát is sikerült úgy eltalálni, hogy utcán is tökéletesen használható autót kaptak.
A félreértések elkerülése végett, most nem az őskövület alulvezérelt HEMI-t akarom leszólni, nagyon pöpec motor az biztos, csak a Le/ccm aránya kicsi ;) Nem véletlenül választották meg valamikor az S2000 Honda motorját 2000ccm-200Le a világ legjobb benzinmotorjának. A nyomatékmaximumát valahol 3000/min környékén már leadja, és 1500-tól rendelkezésre áll a nyomaték kb. 90%-a. Szerintem ez a művészet, hogy egy mindennapokban is használható autó, de ha leszalad a vörös függöny, akkor olyan az érzésed, mintha Chuck Norris (
) rúgna hátba.
A félreértések elkerülése végett, most nem az őskövület alulvezérelt HEMI-t akarom leszólni, nagyon pöpec motor az biztos, csak a Le/ccm aránya kicsi ;) Nem véletlenül választották meg valamikor az S2000 Honda motorját 2000ccm-200Le a világ legjobb benzinmotorjának. A nyomatékmaximumát valahol 3000/min környékén már leadja, és 1500-tól rendelkezésre áll a nyomaték kb. 90%-a. Szerintem ez a művészet, hogy egy mindennapokban is használható autó, de ha leszalad a vörös függöny, akkor olyan az érzésed, mintha Chuck Norris (

A váltó volt a gyenge pont. Normálisan utcán is használta, igaz kisebb turbonyomással. :D
Azért ez sem igaz ;) Itthon is van egy srác, egy Fiestát csinál. A tavalyi autója 13.0@176-ot ment 1.6 8v turbóval. Az idei még nincs kész, az meg 2.1 16v turbo Fiesta lesz kb. 400 le.
Cicatuninggal kapcsolatban leírtam már az elején a véleményem.
Nem feltétlenül jaszkari pöcs egy ilyen autó tulaja, csak neki ez kell, hogy külsőleg legyen egyedi.
Dako-nak igaza van, ha elkezdesz valamit építeni, akkor az adott típusból a legerősebbet kell megvenni, és arra költeni sok talicska lóvét. 1.4-el szerintem sem érdemes foglalkozni. Vedd meg a GSI-t, vagy kombiban is volt 2.0 16v Astra, hamár ragaszkodsz az Opelhez.
Nem feltétlenül jaszkari pöcs egy ilyen autó tulaja, csak neki ez kell, hogy külsőleg legyen egyedi.
Dako-nak igaza van, ha elkezdesz valamit építeni, akkor az adott típusból a legerősebbet kell megvenni, és arra költeni sok talicska lóvét. 1.4-el szerintem sem érdemes foglalkozni. Vedd meg a GSI-t, vagy kombiban is volt 2.0 16v Astra, hamár ragaszkodsz az Opelhez.
Mindegyszar :S Viccet félretéve az SE volt érzésre jobb, mert alul is volt nyomaték-mármint a másik kettőhöz képest :D
Az "ekotek" csodaszaron meg állandóan egr koksz volt, úgyhogy azt ledugóztam :D Ez a motor meg 3500-4000/min alatt nemigen használható
Az "ekotek" csodaszaron meg állandóan egr koksz volt, úgyhogy azt ledugóztam :D Ez a motor meg 3500-4000/min alatt nemigen használható
Tévedsz
F-Astrát szerelték 1.4 8v 60le, 1.4 8v SE 84le, 1.4 16v 90le. Mindhárom szarom volt.


Bármikor előcsalom belőle
.
Valóban Kriszta a rendes neve, és egyáltalán nem szőke
, inkább "mozdonyszőke". Fenék közepéig érő fekete haja van
, és diktálja a választ.


Valóban Kriszta a rendes neve, és egyáltalán nem szőke




Jóvan nyanyus, tudjuk hogy vén szatyor lettél



Bizony az :) A BMW-nek volt egy ehez hasonló, az volt az Isetta.
Higyjétek el, Elvis él! :D:D
Akkor én is egy kép:D

Új Swift? :D
SZVSZ ez valamikor egy Yaris vlt :D
Akkor itt van egy link, az egyik cimbim építése
Nem olyan egyszerű, és olcsó építeni egy rendes szekeret:
Fiesta 2.1 ZETEC turbo

Nem olyan egyszerű, és olcsó építeni egy rendes szekeret:
Fiesta 2.1 ZETEC turbo
Szerintem meg előbb a társai. Először is tessék megcsinálni a futóművet, féket. Ha öreg autóból csinálsz erőgépet, akkor még a karosszériát is rendesen, hisz nem túl szerencsés az, amikor egy nagyobb gázadásra elcsvarodik az egész kóceráj. Ezután jöhet a motor izmosítása- most nem a direktszűrő, hangos kipufogó párosításra gondolok-, egy kis hengerfejátalakítás fokolható tengellyel. Iratni egy jó motorvezérlést- bár ez egy ismerősöm szerint nehezebb, mint kiválasztani egy jó nőgyógyászt :D. Ez még nem akkora pénz, mintha elkezdenél ráfaragni egy turbót, ott azért már van más is. Kompressziócsökkentés, dugóhűtés...... ez azért már nem kevés lóvé.
Nincs annál kiábrándítóbb, amikor egy "dög" felni mögött megbújik hátul egy dobfék, elöl meg egy 200-as tárcsa :S
Nincs annál kiábrándítóbb, amikor egy "dög" felni mögött megbújik hátul egy dobfék, elöl meg egy 200-as tárcsa :S
Na picinyeim, mostmár tényleg legyen elég!
Egy OFF topicot is szét lehet offolni, ezt most tökéletesen bemutattátok!
Felnőtt (?????) emberek azon baszakodnak, hogy kié legyen az utolsó szó, ez közröhely! Az elmúlt 3 napban csak ismételgettétek magatokat, ez már kicsit sok.
Mindketten viszonylag rég vagytok itt, lehetne annyi eszetek, hogy ezzel a viselkedéssel elüldözitek azokat az új fórumozókat, akik nem csak a pontokért írnának, hanem lenne gondolatuk is.
Legyen béke!
Egy OFF topicot is szét lehet offolni, ezt most tökéletesen bemutattátok!
Felnőtt (?????) emberek azon baszakodnak, hogy kié legyen az utolsó szó, ez közröhely! Az elmúlt 3 napban csak ismételgettétek magatokat, ez már kicsit sok.
Mindketten viszonylag rég vagytok itt, lehetne annyi eszetek, hogy ezzel a viselkedéssel elüldözitek azokat az új fórumozókat, akik nem csak a pontokért írnának, hanem lenne gondolatuk is.
Legyen béke!
Hétfőn még a Mokka is foglalkozni fog vele.... :S
Bázzzzeeeeegggg!!!!!!!
Most hallottam, hogy Kovi Cinivel forgat
Gyönyörű film lesz
Most hallottam, hogy Kovi Cinivel forgat

Gyönyörű film lesz



Bambabambikám!
Én 176 centi hosszal, és 50 centi átmérővel bírok!
Most licitálj kiskancsó

Én 176 centi hosszal, és 50 centi átmérővel bírok!
Most licitálj kiskancsó



Nos.... Megnéztem Annácska GG-s videóját.
1. elég szarul sikerült az egész film- ez sajna a GG stábját minősíti. SZVSZ maradjatok az oldal tökéletesítésénél, ne csináljatok filmet.
2. Annácska - Zombie@TM- egy guppifejű szar. Semmi érzéke nem volt hozzá, akkora nullát alakított, hogy az nem mindennapos.
3. Kati viszont egy szép, és nagyon jó nő, őt kéne itt reklámozni, nem ezt a szutyadékot.
Innentől kezdve lehet engem is fikázni.
1. elég szarul sikerült az egész film- ez sajna a GG stábját minősíti. SZVSZ maradjatok az oldal tökéletesítésénél, ne csináljatok filmet.
2. Annácska - Zombie@TM- egy guppifejű szar. Semmi érzéke nem volt hozzá, akkora nullát alakított, hogy az nem mindennapos.
3. Kati viszont egy szép, és nagyon jó nő, őt kéne itt reklámozni, nem ezt a szutyadékot.
Innentől kezdve lehet engem is fikázni.

Tényleg honnan tudod??? :kézacsípőnmorcosannézőszmájli:

Csak jelzem, hogy a nigger bácsi nicknév mögött egy teljesen normálisan viselkedő pali áll.

Szegény...... Mennyit is írtál a fórumba? :D :D

Csak egy baj van vele. Egy idő után minden kiderül, és van, hogy a későn megtudott-akár mástól- megcsalás sokkal rosszabbul esik, mintha elmondta volna.
Tapasztalat, a mai napig kapom egy nagyon buta-nem mentség-, alkoholos állapotban elkövetett hibámért.
Tapasztalat, a mai napig kapom egy nagyon buta-nem mentség-, alkoholos állapotban elkövetett hibámért.

Nejed is így gondolja?


Nem szex, de ma nagyapót vittem a Budakeszi rehab-ba, és kőrbejáratták velünk szinte az egész kórházat. Nem tudom, hogy itt hogy válogatják a nővérkéket, de amelyik ránézésre 30 alati, mindegyik egy csodacsini nőszemély.
Főleg a röntgenben dolgozó feketehajú, bögyös-faros, de vékony lány.
Nős emberként-ugye kicsim?
-nem szokott beindulni a fantáziám, de ez a csodalány kivétel volt.
Főleg a röntgenben dolgozó feketehajú, bögyös-faros, de vékony lány.
Nős emberként-ugye kicsim?

Undorító beteg japók:S:S

Most nem keresem vissza, volt már pár tequila sörrel.... Majd máskor pontosítom a topicokat.

Nem citrom díjat akartál írni?
...bocs, ezt nem lehetett kihagyni...



...bocs, ezt nem lehetett kihagyni...

Ja, meg faszfejnincs, szintén telebaxot jópár topicot..

Tom!
Kamookaze, a fene tudja hány topicban....
Kamookaze, a fene tudja hány topicban....

Akkor ezek szerint meg kell változtatnom a nevem Főláma-ra, mert csak 2......
Vagy szar, vagy kalaposinas mindenképp lehet belőlem

