Reggel 8 körül egy gyors tali Bp
Sziasztok! Mostanság kalandozna valaki? 2./3. kerületekben leginkább.
Napközben találkoznék egy diszkrét autós kalandra, ahol mind a szopás, mind a dugás szóba jöhet. Elsősorban macis, nagy, kerek popsikat dugnám – a szőr nem gond. Egy jó nagy, húsos fenékbe tolnám a farkam.
39 éves, 180 cm és 86 kg pocakos szőrös farkam 13 cent. Kezdő vagyok a bi területén és nagyon kíváncsi vagyok milyen lehet. Tiszta, normális, diszkrét legyél. Kor alkat mellékes.
Budapesten mozgok elsősorban, van autóm – eldugott helyen (parkoló, erdőszél, nyugis garázs), szabadban élvezkednék!.
Ha van egy nagy, mutatós popped és szívesen kipróbálnád magad egy kezdő aktívval, írj nyugodtan! Fotót szívesen fogadok, de nem feltétel. Mindenkinek válaszolok, aki komolyan gondolja a találkozót.
39 éves, 180 cm és 86 kg pocakos szőrös farkam 13 cent. Kezdő vagyok a bi területén és nagyon kíváncsi vagyok milyen lehet. Tiszta, normális, diszkrét legyél. Kor alkat mellékes.
Budapesten mozgok elsősorban, van autóm – eldugott helyen (parkoló, erdőszél, nyugis garázs), szabadban élvezkednék!.
Ha van egy nagy, mutatós popped és szívesen kipróbálnád magad egy kezdő aktívval, írj nyugodtan! Fotót szívesen fogadok, de nem feltétel. Mindenkinek válaszolok, aki komolyan gondolja a találkozót.
Sziasztok, szerdán az M5 mentén kalandoznék Bp és Szeged között
Sziasztok
Fiatal párként jelenleg szívesen néznénk párokat a reptéren
Tervez kijönni pár a reptére ?
F30 N24
Fiatal párként jelenleg szívesen néznénk párokat a reptéren
Tervez kijönni pár a reptére ?
F30 N24
Holnap reggel 6:00 körül XI kerületben indulok kocsival, szívesen szopatnék. 32 éves 183 cm átlagos méret és alkat, potens férfi vagyok.
Egy ilyenben én is benne lennék...beszállnék egy párhoz...
(Ez egy válasz Lazakalandok üzenetére (2026. 05. 19. kedd 18:35), amit ide kattintva olvashatsz)
2026. 05. 19. kedd 18:35