Tehát őt izgatja ha dugják a feleségét .

Nekem a pasimat izgatja ha más pasival kefélek
nincs ebben semmi rossz
szereti nézni ahogy pld egy másik pasi fasza jár ki be a puncimban

Engem izgatna de sajnos nem akar mással.
Én is.
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 05. 30. szombat 13:14), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 05. 30. szombat 13:14
Törölt felhasználó (4345362)

Szívesen beszélgetnék erről, cserélnék véleményt ebben a témában.
Én is szívesen beszélgetek, szeretem ezt a témát.
(Ez egy válasz Keressetek35 üzenetére (2020. 06. 14. vasárnap 08:47), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 06. 14. vasárnap 08:47

Szívesen beszélgetek-levelezek férjekkel erről a témáról.
Ha szeretnétek megbaszatni - keféltetni a feleséget vagy barátnőt írjatok nyugodtan.Kezdő vagyok de fantáziám van.
Ötletek,tervek hogyan kéne stb, ..!
Diszkréció adott mivel kapcsolatban élek
Ha szeretnétek megbaszatni - keféltetni a feleséget vagy barátnőt írjatok nyugodtan.Kezdő vagyok de fantáziám van.

Nagyon régen a feleségem ráindult egyik haveromra/munkatársamra... Megbeszéltük, összejött, jó volt. Aztán becsajozott és felhozta az új barátnőjét bemutatni. Én azt hittem azért hozta, hogy négyesezzünk, rávetettem magam a csajra amikor kettesben maradtunk. Amikor visszajött a haverom és a nejem ők is beszálltak...
Mit mondjak? Fergeteges négyes volt, aztán, amikor a párom kidölt, akkor hármasban folytattuk.
Másnap reggel kiderült, hogy a haverom annyira frissen jött össze a csajjal, hogy még egymással sem feküdtek le. Nekem volt meg először a barátnője
(Ez egy válasz X üzenetére (2020. 03. 30. hétfő 14:55), amit ide kattintva olvashatsz)
2020. 03. 30. hétfő 14:55
Mit mondjak? Fergeteges négyes volt, aztán, amikor a párom kidölt, akkor hármasban folytattuk.

Másnap reggel kiderült, hogy a haverom annyira frissen jött össze a csajjal, hogy még egymással sem feküdtek le. Nekem volt meg először a barátnője

Törölt felhasználó (4298102)

Sziasztok!