Nagyobb faszt kedvelő Nő, vagy Párt! hetero alapon...
Sziasztok!Mára keresek hölgyet,párt Budapesten,Pest megyében.Igényes,jókedélyű,tapasztalt,sportos srác vagyok nagy intimmel!Írjatok
Ma dél fele pesten 10 ker fele nő lenne dugva ,harmast probálnék már ki milyen lehet ,kezdő vagyok
Sziasztok! Hellyel rendelkező fiatal srácként kalandoznék ma Budapesten.
Valaki lesz Duna-part feszten?
Ma éjjel 23 óra körül valaki kaland? Pest és környéke.
Privátot írj.
Privátot írj.
Sziasztok! Vasárnap kora délutántól a Balaton északi partján, Csopak környékén tervezünk néhány órára,5 vagy 6 személyes vitorlást bérelni egy barátunkkal közösen. Ha volna olyan korban és alkatban hozzánk hasonló pár, esetleg szóló pasi, akik költségmegosztással csatlakoznának hozzánk, jelezze pénteken délelőttig . Úgy gondoljuk, remek lehetőség lehet kötetlen ismerkedésre, kölcsönös szimpátia esetén akár többre is..
Sziasztok! Igényes, fiatal párokkal beszélgetnék, akár találkoznék. Nem volt még tapasztalatom hármasban. Fiatal, igényes fiú vagyok(19).
ziasztok!
Igénye,többesben tapasztalt fiatal srácként szívesen ismerkednék olyan párokkal akik alkalmi,vagy esetleg házibarátot keresnek hosszútávra!
Én Budapesti vagyok,szerintem max 50km-ig lehet értelme ismerkedni (tapasztalatom alapján).
Viberen, WhatsAppom van, termesztésen tudunk ott is kommunikálni!
Mindenkinek kellemes keresgélést kívánok!
Igénye,többesben tapasztalt fiatal srácként szívesen ismerkednék olyan párokkal akik alkalmi,vagy esetleg házibarátot keresnek hosszútávra!
Én Budapesti vagyok,szerintem max 50km-ig lehet értelme ismerkedni (tapasztalatom alapján).
Viberen, WhatsAppom van, termesztésen tudunk ott is kommunikálni!
Mindenkinek kellemes keresgélést kívánok!
Párt keresek, ahol lehet a pasit szopni-szopatni a párja előtt vagy vele közösen!!! Persze másra is nyitott vagyok!
Autós kaland is oké! MA ESTI KALAND
Autós kaland is oké! MA ESTI KALAND
Ma este autóban cumiznék! Akár kíváncsi heterot is. Tata, Komárom és környéke.