Húsvéti hétvégére pár női tagja keres nőt, párt, férfit, 1-2 napos elvonulásra, Bük szauna, lazulás, akár kisebb csapathoz is csatlakoznék. Nyugat Dunántúlon.
Sziasztok! Péntek estére keresnék hölgyet, biszex pasit, leginkább biszex párt, párhoz. Győr vagy Győr környéke. Igényes, ápolt pár vagyunk.
Szisztok. Keszthely környékéről keresak aktív férfiakat tartós szexkapcsolatra. Viszonylag még kezdő vagyok, de sok mindent ki akarok próbálni
Jövő héten megyek Kehidakustányba
jó lenne egy kaland
jó lenne egy kaland
Vasárnap párok játszótársa lennék, Balatonalmádi privát nyaralóban leszek, diszkrét, nyugodt környezetben.
Sziasztok! Lenéztem a dunához..Pár esetleg akiket lehet kukkolni,vagy más?

Sziasztok, Sportos srác keresi párok társaságát Győrben.
Sziasztok!
Mostanában hölgy, pár Győrből? Kovalter? Püspökerdő? Likócs?
Igényes, izmos pasi vagyok!
Írjatok
Mostanában hölgy, pár Győrből? Kovalter? Püspökerdő? Likócs?
Igényes, izmos pasi vagyok!
Írjatok
Sziasztok párral ismerkednék egy kis kikapcsolódáshoz kis kényeztetéshez akár csak kukkolnék vagy kényeztetnék minden megoldás érdekel. Utazni tudok holnap este péntek este ráérek
Sziasztok! Holnap délelőtt lány vagy pár Szentgotthárdon? Hely van! Csak aki mer is találkozni az írjon
Keresek: Hölgyek, lányok, barátnők, asszonyokat keresnék, aki szereti, ha ki nyalják a punciját, popsiját, finom csókolózás és ujjazással közben! Terhes nőt csöpögő tejes cicikkel! A nagy mell és csókolózás nagyon beindít! Ha szereted az öklözést, vagy csak kipróbálnád, számíthatsz rám! Csak kukkolás is érdekel! Hely van! Komárom és Fehér, Győr, Pest megyéből! Ha van perverz hajlamod az előny! Mobil vagyok, ha szükséges! Kedvelem az erotikus beszélgetést!
Nagymellű idősebb hölgyeket kényeztetnék orálisan, análisan, nyelvvel ujjal! Kb. 40-től 65 évesig!
Nagymellű idősebb hölgyeket kényeztetnék orálisan, análisan, nyelvvel ujjal! Kb. 40-től 65 évesig!