Vas megyében masszázst vállalok nőknek és pároknak.Házhoz megyek.
Szombathely ma este valaki?
vas-zala megye??? kezdö bi pasi???
Kedves, igényes házaspárt keresek hosszútávra, a nem túl távolból...
Igényes, 43 éves diplomás mérnök vagyok, mindig ápolt és jókedvű.
Amit kínálni tudok: igényesség, intelligencia, finom puha kezek, formás farok, rengeteg forró sperma...
Van tapasztalatom a hármas szexben, tudom hol a helyem egy ilyen kapcsolatban...
Olyan házaspárt keresek, akik a finom dolgokat kedvelik. Szeretek udvarolni, a hölgyet meghóditani. Hosszútávú kapcsolaton belül egyfajta jóbarátság kialakitása lenne a cél, az ágyban pedig játékos, finom, lassú, elnyújtott szex
Igényes, 43 éves diplomás mérnök vagyok, mindig ápolt és jókedvű.
Amit kínálni tudok: igényesség, intelligencia, finom puha kezek, formás farok, rengeteg forró sperma...
Van tapasztalatom a hármas szexben, tudom hol a helyem egy ilyen kapcsolatban...
Olyan házaspárt keresek, akik a finom dolgokat kedvelik. Szeretek udvarolni, a hölgyet meghóditani. Hosszútávú kapcsolaton belül egyfajta jóbarátság kialakitása lenne a cél, az ágyban pedig játékos, finom, lassú, elnyújtott szex

Sziasztok !
Balatoni hajózás érdekel valakit hölgy vagy párra gondoltam, a hajó Gyenesdiáson van a környéken rugalmasan tudok mozogni , napfürdőzés ,fürdőzés , naplemente nézés a vízről feledhetetlen pillanatok ne csak gondolkodj rajta hanem élő is át.
Balatoni hajózás érdekel valakit hölgy vagy párra gondoltam, a hajó Gyenesdiáson van a környéken rugalmasan tudok mozogni , napfürdőzés ,fürdőzés , naplemente nézés a vízről feledhetetlen pillanatok ne csak gondolkodj rajta hanem élő is át.
Ma délután Veszprém - Keszthely útvonalon egy rapid randi?
Sziasztok! 183cm,88kg,helyes,extran igenyes 29 eves ferfi vagyok! Elsosorban csinos,igenyes,diszkret parokhoz csatlakoznek a holgy oromere, vagy akar csak cuckoldra! Ha felkeltettwm erdeklodeseteket uzenetet irjatok! koszi.