Szerda estére keresünk párt vagy lányt 2f-1l meglévő felálláshoz.
Nógrád megyében csatlakoznék párokhoz. Kezdő vagyok a témában
Sziasztok. Mi egy kövér pár vagyunk. Keresünk hellyel rendelkező fogadni tudó pasit. Szexuális életünk szinesitésére. 25-én vagy 26-án Egerben, vagy Egerszalókon leszünk. Szívesen taliznánk duci kedvelő pasival.Reggeli órákban.
Sziasztok!Olyan nőt keresek,aki megenne

Sziasztok mai napon késü esti órákban Recsk körül nővvel vagy párral szívesen találkoznék
Sziasztok! Kár, hogy csak vasárnap jó nektek. Benne lettem volna.
(Ez egy válasz X üzenetére (2022. 08. 20. szombat 14:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2022. 08. 20. szombat 14:46

Törölt felhasználó (4680535)

Parkent holnap delutani talalkozohoz bisex ferfit keresunk akit egyutt szophatnank! Csak oral!
Levelbe ird...ORAL.!!
Viber elerhetoseget kerunk!
Eger-Miskolc
Levelbe ird...ORAL.!!
Viber elerhetoseget kerunk!
Eger-Miskolc
Sziasztok! Épp itt vagyok! Írjatok, ha érdekes lehet.
(Ez egy válasz paduch üzenetére (2022. 08. 22. hétfő 05:24), amit ide kattintva olvashatsz)
Tokaj környéki csaj van?
Salgótarjáni vagyok, de szívesen csatlakoznék.
(Ez egy válasz paduch üzenetére (2022. 08. 22. hétfő 05:24), amit ide kattintva olvashatsz)
Ma délelött valaki 50es párhoz Miskolc és környékén
orális örömökre keresek párt Jászság és környékén enyhe bi ok
Párok és hölgyek játékszere lennék miskolc környékén.
Szia, sziasztok !
Ezúton ismerkednék szexcentrikus és a többes terén nyitni szándékozó KEZDŐ hölggyel,párral
Kölcsönös,szimpátián alapuló , diszkrét kapcsolathoz !
Csakis a hölgy örömének fokozására !
Ez lehet simogatás,vagy orális szex,akár viszonzás nélkül is !
Vagy pusztán jelenlét,kukkolás !
Ezúton ismerkednék szexcentrikus és a többes terén nyitni szándékozó KEZDŐ hölggyel,párral
Kölcsönös,szimpátián alapuló , diszkrét kapcsolathoz !
Csakis a hölgy örömének fokozására !
Ez lehet simogatás,vagy orális szex,akár viszonzás nélkül is !
Vagy pusztán jelenlét,kukkolás !