Noi rucist harisnyast fehernemust keresek kor alkat nem számít
Travi ringyó vagyok. (harisnya, paroka, smink, szoknya). Ingyenes!! Ma éjszaka valakit leszophatok? Meg is baszhatsz, ha akarsz. (Ha baszol is, hozz gumit). Tág, síkos picsával leszek. Népligetnél. (bokor, pad).
Zamárdi?
34 éves nyíregyházi férfiként keresem nőies shemale partneremet. Még kezdő vagyok, avass be a gyönyörbe!

30-40-es pasi, aki szopatna dugna mostanság?

Sziasztok... Régóta izgatnak az igazán nőies transz CD Shemale szexbombak szexi női ruhaban és úgy döntöttem kiprobalnam milyen egy kölcsönös és gátlásoktól mentes közös játék.... Privátban írjátok legyszi ha valakit érdekel a dolog
Igen, ma éjszaka jó! Jössz?
(Ez egy válasz Ritchie üzenetére (2022. 06. 22. szerda 17:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Noi rucist keresek Ózd 40km es körzetében
Kipróbálnám a szexet pasival, én lennék a csaj szerepében.
Kezdő 30 éves biszex srác vagyok, nem független, így diszkrét partnert keresek.
Leginkább hasonlóan kezdő bi srác érdekelne aki kipróbálná hasonlóan fiúval.
Engem csak a passzív oldal érdekel, szóval aktívat keresek. Kipróbálnám milyen lesz*pni valakit és milyen ha megdugnak. Olyat keresek aki nem akar egyből ajtóstul rontani a házba, lehet vele beszélgetni a témában, aztán meglátjuk hogy alakul, hogy haladunk, azért hosszú levelezést sem kell hozzá és lehet első talin nem bírunk magunkkal és lesz minden.
Szóval olyan valakit keresek, aki kezdő a témában, az se baj ha kicsit bizonytalan, kipróbálná milyen, ha egy fiú szopja le és idővel meg is d*gna.
passzv1933@freemail.hu írjatok
Ha mindkettőnknek bejön a dolog, akár rendszeresíthetjük a szexet.
Átlagos férfias kinzetem van, de ha bejön szívesen veszek fel valami szexi női rucit is.
Kezdő 30 éves biszex srác vagyok, nem független, így diszkrét partnert keresek.
Leginkább hasonlóan kezdő bi srác érdekelne aki kipróbálná hasonlóan fiúval.