Shemale fiunak helet adnék. Anyagiak nélkűl.
sziasztok.Veszprém környéki párt,bi pasit keresek.Kezdő vagyok sokmindent kipróbálnék.Uni,passzív szerep érdekelne.Írjatok
noi rucist harisnyast sztreccs rucist kurvast keresek

Sziasztok...
Aktív partnerem keresem Eger-Miskolc környékén...Helyed legyen
Aktív partnerem keresem Eger-Miskolc környékén...Helyed legyen
Budaőrs Érd Százhalombatta környékéről valaki most ma? fiatal kezdő bi passziv csajos alkatú vékony kerekpopsis babaarcu srác vagyok . kényeztetnék kézzel ha akarsz le is szopathatnál mint egy kis csajszit vagy akár be is tennéd?
Ma estère keresek nőirucis passziv sràcot. Sopron.-Győr vonalon. Csajos cuccba legyèl, aktív pasi vagyok. Privi...
Üzenet módosítása
Üzenet módosítása
Ajka?????????

noi fehernemust sztreccs rucist keresek aki oltoxik vetkoxik
noi fehermemust harisnyast sztreccs rucist keresek

Törölt felhasználó (3855352)

Ápolt, vékony, kezdő cd vagyok, szívesen csajoskodnék kanos pasinak vagy ilyen féri tagú párnak.

Angliàban londonban èlek ès egy olyan nőt keresek aki szeretne itt èlni velem. Amiben tudok segítek neki, mint egy pàrnak. Hölgyeket esetèben nincs esetem bàrki írhat, ts, tv lànyok esetèben olyan lànyt keresek aki nagyon nőies ès ugy is szeretne èlni teljes mèrtèkig mint egy nő.
Ápolt, vékony, kezdő cd vagyok, szívesen csajoskodnék kanos pasinak vagy ilyen féri tagú párnak.

Tolj (tölts) fel egy képet szerintem...
(Ez egy válasz X üzenetére (2018. 11. 17. szombat 09:25), amit ide kattintva olvashatsz)
2018. 11. 17. szombat 09:25
Törölt felhasználó (3795582)

Miskolcon keresek egy kellemes pasit, aki begerjed a tangás popsiktól...
Miskolcról valaki? Csak passzív nőies érdekelne.
Sziasztok! Édes 3as-hoz keresünk nyitott bi transzit vagy CD-t. Budapesti, 34/44 éves, ápolt, kedves Pár vagyunk.Budapesten van lakásunk és fogadni is tudunk, Fényképes válaszokat várunk. Email: hajnibabareka@gmail.com