Sziasztok,
Van pár cuccom ,teljesen kezdő vagyok a területen ,sportos szörtelen bi uni srác vagyok, beöltöznèk szimpi pasinak.
Helyem van Szentendrèn
Van pár cuccom ,teljesen kezdő vagyok a területen ,sportos szörtelen bi uni srác vagyok, beöltöznèk szimpi pasinak.
Helyem van Szentendrèn

Csinálhatnátok róla videót is...
(Ez egy válasz Vivike_popsis üzenetére (2023. 02. 21. kedd 19:32), amit ide kattintva olvashatsz)
2023. 02. 21. kedd 19:32

Holnap este 9 után a nős 30-as szeretőmmel keresünk 30-40 év körüli belevaló pasit, aki csatlakozna orál anál partinkhoz. Engem lehet dugni, szopatni rendesen!
Belváros lesz a helyszín.

Sportos igényes bi cd fiúkènt ismerkednèk egy kedves párral.
Pécs,ha csak szopni akarsz visz nélkül keres...
Holnap este 9 után a nős 30-as szeretőmmel keresünk 30-40 év körüli belevaló pasit, aki csatlakozna orál anál partinkhoz. Engem lehet dugni, szopatni rendesen!
Belváros lesz a helyszín.

Sziasztok! Ma este/éjjel szabad vagyok, szívesen tölteném az estét egy csini csajszival (cd vagy transz).
Székesfehérvár és környékén ma 02.17 18:00tól kalandot keresek.
Sziasztok! Crossdresserekkel tapasztalt, cd-k és transzok iránt rajongó harmincas, popsimániás pasiként keresek diszkrét szexkapcsolatra egy csini cd vagy transz lányt. Nem vagyok független, de az ilyen irányú vágyaimat érthető okokból itthon nem tudom kielégíteni. Mások jó pasinak tartanak. Autó van, de hely kellene.
Sziasztok.Heves megye Recsk Parád környékén aktív pasit keresek délelőtti találkára.Passzív női ruci kedvelő vagyok, imádok szopni, popsim is dugható
Ma ráérő budapesti Crossdress/intimdress/TS kedvelő férfi örömmel fogadna hölgyet, párt!
Sziasztok! Ma valaki közös maszti?
Helló
Bocsi csak érdekelne hogy sikerült e találni? (Ez egy válasz X üzenetére (2023. 01. 28. szombat 12:25), amit ide kattintva olvashatsz)
2023. 01. 28. szombat 12:25
Bocsi csak érdekelne hogy sikerült e találni? (Ez egy válasz X üzenetére (2023. 01. 28. szombat 12:25), amit ide kattintva olvashatsz)