Nyíregyházán keresek kalandot, akár kukkolásban is benne vagyok, de szívesen segítek a kezemmel/számmal, amennyiben valaki igényli, kezdő vagyok, helyem sajnos nincs. Nem levelezgetni akarok hetekig, ilyenek kérem ne írjanak
Zalaegerszegen mától hétfőig este 21 után pasit kényeztetnék orálisan. Helyem van hozzá.
Ma este esetleg valaki?
Sziasztok! Párhoz, bi párhoz csatlakoznék, érett elhanyagolt feleségekhez, érett hölgyekhez társulnék
Boldog Nőnapot a hölgyeknek!
Most d'un lenne hölgy v pár akinek van kedve kalandozni? Szépvölgyi? Vagy máshol ?
Most d'un lenne hölgy v pár akinek van kedve kalandozni? Szépvölgyi? Vagy máshol ?
15 ker környèkèn valaki mostanában? 29 èves, aktív bi fèrfi vagyok.
Sziasztok!
26 éves, jó méretű pasi vagyok, csatlakoznék párokhoz akár ma este, utazni tudok, távolság nem gond
Sokmindenre nyitott vagyok
26 éves, jó méretű pasi vagyok, csatlakoznék párokhoz akár ma este, utazni tudok, távolság nem gond
Sokmindenre nyitott vagyok
Sziasztok
Holnap reggel utazok Albertirsa- Dunaföldvár vonalon.
Szívesen játszanék út közben szexre vágyó nővel, vagy párral! Helyes, ápolt, 40 es férfi vagyok. Privátban írjon, akinek felkeltette érdeklődését bejegyzésem.
Holnap reggel utazok Albertirsa- Dunaföldvár vonalon.
Szívesen játszanék út közben szexre vágyó nővel, vagy párral! Helyes, ápolt, 40 es férfi vagyok. Privátban írjon, akinek felkeltette érdeklődését bejegyzésem.
Sziasztok. 24 eves macis srác vagyok. Mai napra keresem kanos aktív perverz partneremet minden jóra.Nagyhegyesen vagyok megtalálható. Írj ha érdekel a dolog.
Sziasztok!
Holnap délutántól hölgyeket fogadnánk fiús bulikra!
24,43,50é kúltúrált,ápolt pasik vagyunk!
Sütögetés,iszogatás...sex!
Dél-Pest Vármegye!
Holnap délutántól hölgyeket fogadnánk fiús bulikra!
24,43,50é kúltúrált,ápolt pasik vagyunk!
Sütögetés,iszogatás...sex!
Dél-Pest Vármegye!
Sziasztok ma estére keresnénk párokat esetleges negyesre
Zalaegerszegen mától hétfőig este 21 után pasit kényeztetnék orálisan. Helyem van hozzá.