Reptér,??
Ma este belvárosban taliznék, kocsiban szopnék, kiverném..
Ma este jó faszú férfinak szopnék. Szeretek hosszan szopni, golyót nyalni, torkozni. A gecit szeretem arcra vagy szájba kapni.Hely van, bp 10 ker.
Sziasztok. Ma este valaki valakik? Helyem is van. Tartalmas szexre keresek hölgyet párt.
Budán keresek estére biszexpartnert!
Kár hogy tisza kamu vagy , a talpad aljától a fejed tetejéig
(Ez egy válasz X üzenetére (2025. 04. 07. hétfő 16:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2025. 04. 07. hétfő 16:40

Törölt felhasználó (3309832)

Holnapi nap folyaman keresnek heves nograd es pest megyebol valakit.
Tisztelt Hölgyek!
Szegeden keresek hölgyet, alkalmi akár hosszabb távra. én SUB 60-as pasi vagyok aki imádja ha játszanak vele és főleg ha igényli a hölgy a viszonzást. Diszkréció adott és elvárt.
Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, írj privátban.
Ha leírtak miatt okítani akarsz azt is szívesen fogadom, mert kezdő vagyok és csak azt írtam ami belőlem jön.
Köszi hogy elolvastad az üzenetemet.
Szegeden keresek hölgyet, alkalmi akár hosszabb távra. én SUB 60-as pasi vagyok aki imádja ha játszanak vele és főleg ha igényli a hölgy a viszonzást. Diszkréció adott és elvárt.
Remélem felkeltettem az érdeklődéseteket, írj privátban.
Ha leírtak miatt okítani akarsz azt is szívesen fogadom, mert kezdő vagyok és csak azt írtam ami belőlem jön.
Köszi hogy elolvastad az üzenetemet.
Sziasztok, ma estere keresek holgy partnert kellemes idotoltesre vagy parhoz csatlakoznek hetero ferfikent
Egy álom valóraválltásához keresem Vas megyében (Szombathely) azt a Lányt,Nőt vagy Párt aki be tudná teljesíteni .A legnagyobb álmom,hogy fordított felállásban a Női nem felcsatolhatóval análisan elvenné a hátsóm szüzességét.Magára az érzésre vagyok kíváncsi milyen lehet a műfarok végén lenni amikor a Női nem diktálja a tempót.Ha magadra ismertél vagy csak szimplán valóra válltanád akkor privát üzenetben keres meg.Pároknál csakis a Női nem jöhet szóba felcsatolhatóval.