Téged vagy Titeket is vonz a nagyobb korkülönbség ?
54 éves Férfi fiatalabb vagy idősebb Hölgyek - Párok ismeretségèt keresi !
54 éves Férfi fiatalabb vagy idősebb Hölgyek - Párok ismeretségèt keresi !
Idősebb urat szopnék, lehetsz macis alkat. Komárom, Tata, de lehetsz messzebbről is.
Budapesti, jóképű, sportos, érett, tapasztalt férfiként nőt kényeztetnék. Lehetsz pár tagja is
Helló kedves olvasom
Keresem azt a szingli csajt vagy hölgyet de lehetek pár is.
Aki heti vagy havi pár alkalommal
Arra vágyna hogy megszopassam, vagy belemártsam a fazonra nyírt puncijába!!! Egy macis, vastagabb ( nem nagy ) de mindig teli faszom, Ha ( van párod akár melletted vagy csak néz minket és közbe ki van kötve ?) De úgy is lehet teljes titokba is mert nincs otthon ?
Dél - Fejér megyei Mezőszilas környékén keresek utazás meg beszélés kérdése! Kezdő vagyok ebben a témában.
Üdv Gábor
Keresem azt a szingli csajt vagy hölgyet de lehetek pár is.
Aki heti vagy havi pár alkalommal
Arra vágyna hogy megszopassam, vagy belemártsam a fazonra nyírt puncijába!!! Egy macis, vastagabb ( nem nagy ) de mindig teli faszom, Ha ( van párod akár melletted vagy csak néz minket és közbe ki van kötve ?) De úgy is lehet teljes titokba is mert nincs otthon ?
Dél - Fejér megyei Mezőszilas környékén keresek utazás meg beszélés kérdése! Kezdő vagyok ebben a témában.
Üdv Gábor
sziasztok! Hellyel rendelkező fiatal srácként kalandoznék ma Budapesten
Nyíregyházán párt keresek hetero alapon. Merek is találkozni.
Holnap Budapesten szopnék a szabadba vagy autóban ,szép vastag és nagy faszt tele gecivel
Sziasztok, ma estére keresnék hölgyet vagy szimpatikus párt. Helyem van XX kerületben Saját lakás
Sziasztok!Esztergom-Dorog-Párkány-Solymár-Pomáz és környéke...átlagos alkatú. Nőt,Lányt,Asszonyt,Feleséget a férje előtt,elhanyagolt Feleséget ORGAZMUSIG NYLNÁK autómban,vagy Nálad...kedves,figyelmes,érett,tapasztalt,fürge nyelvű,ügyes kezű masszőr pasi vagyok...Puszi a Hölgyeknek...