Sziasztok
Kezdő bi, duci férfi keresi szex partnerét! Szívesen kipróbálnám milyen szolgálni és megalázva lenni!
Csongrád megye ☺️
Kezdő bi, duci férfi keresi szex partnerét! Szívesen kipróbálnám milyen szolgálni és megalázva lenni!
Csongrád megye ☺️
Kecskeméten keresek domináns aktiv urat kinek szolgája lennék perverz dolgok is érdekelnek.Én 39 éves passzív mazo srác vagyok.
Szolga lányt keresünk!!!
Vasárnap 27.-én délután, este biszex párt, vagy uni hapsit keresek, hely van
részletek privátban

Irányítanak alaznek játszanék
A hálószobában szeretem, ha irányítanak, de ebben a témában még kezdő vagyok. Keresem azt a férfit, aki bevezetne ebbe a világba. A "tingli-tangli" szex nem elégíti ki a vágyaimat, és talán ez az, amit keresek...
Sziasztok!!
Kedden és szerdán helyel rendelkezem és fogadnék párt vagy hölgyet,akár egész éjszakára is, de ha úgy gondoljátok ésszerű távolságig én is meglátogathatlak..
Kedden és szerdán helyel rendelkezem és fogadnék párt vagy hölgyet,akár egész éjszakára is, de ha úgy gondoljátok ésszerű távolságig én is meglátogathatlak..

Miskolcon keresek domináns lányt vagy lányokat,akik kiéllnék vágyaikat egy 41 éves férfin.
Kecskeméti párt keresek aki elfenekelne
Párom(höly) kiprobalna a BDS et ! Ehez keresunk hölgyet párt vagy pasit (Bi feltétel) valaszok privatban
Üdv! Ebben a témában keresek domináns Hölgyet,aki komolyan gondolja,tudja is,miről szól ez a világ.Paramétereim az adatlapomon találhatóak,a többit nem itt...
Alázatos, szub nővel vagy párral ismerkednék kölcsönös örömszerzés céljából, hosszú távban gondolkodom (166/72/43). Kor nem számít, csak a szimpátia (fiatalabbakkal is szívesen ismerkedem). Budapesten van lakásom és fogadni is tudok.
Szevasztok keresem partnerem Zalában kötöznélek ,fenekelnélek,stb.tabumentes kapcsolatot keresek.Uni. aktív potens pasi vagyok.Srácokat ,pasikat keresek.helyem van.
Sziasztok. Ma délután valaki Tiszavasváriban? 37 éves perverz pasi vagyok. Írj a hanjob@freemail.hu címre.