Nm gondolnám,hogy ilyenekkel szíwat....
Papi???
(Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 05. 16. szerda 14:00), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 14:00
Papi???


na de fiúk! most komolyan azt gondoljátok, hogy a 3508-as hsz után charlotte képes két összeszedett mondatot leírni? amikor az összes vér kiszállt a fejéből? majd pont gy ilyen levelet fogalmaz meg?

Bocs, elfeljtettem IDÉZŐJELET írni. Természetesen nem én írtam a szöveget, csak egy honlapról másoltam.
Egyébként is, aki ismer, tudja, hogy sosem írnék le olyat hogy a párom imádnivaló.
Egyébként is, aki ismer, tudja, hogy sosem írnék le olyat hogy a párom imádnivaló.

na de fiúk! most komolyan azt gondoljátok, hogy a 3508-as hsz után charlotte képes két összeszedett mondatot leírni? amikor az összes vér kiszállt a fejéből? majd pont gy ilyen levelet fogalmaz meg?
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 05. 16. szerda 13:54), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 13:54


lotyókám!
teljes mértékig igazad van! annyi hozzáfűzni valóm van, h nem csak a ffiak általi megcsalást, hanem úgy általában a megcsalást mint társadalmilag elfogadottnak, sőt követendőnek tüntet fel a média.
a leveleddel csak egyetlen probléma van, ha valójában elküldenéd azt biztos, h hírként kezelnék és mint hírt is felhasználnák kampány célokra! úgyhogy emiatt inkább mégse küld el, pedig amit leírtál teljes mértékig igaz! a világ sok pontján szarrá büntetnék érte az étteremláncot!
én visszakérdezek: szerinted én milyen típusú vagyok? láthatod, h a konfliktusokat felvállalom!
annyit azért elárulok a pincérrel nem küldöm vissza az étel, h megköpködve visszahozhassa.
teljes mértékig igazad van! annyi hozzáfűzni valóm van, h nem csak a ffiak általi megcsalást, hanem úgy általában a megcsalást mint társadalmilag elfogadottnak, sőt követendőnek tüntet fel a média.
a leveleddel csak egyetlen probléma van, ha valójában elküldenéd azt biztos, h hírként kezelnék és mint hírt is felhasználnák kampány célokra! úgyhogy emiatt inkább mégse küld el, pedig amit leírtál teljes mértékig igaz! a világ sok pontján szarrá büntetnék érte az étteremláncot!
én visszakérdezek: szerinted én milyen típusú vagyok? láthatod, h a konfliktusokat felvállalom!
annyit azért elárulok a pincérrel nem küldöm vissza az étel, h megköpködve visszahozhassa.
lotyókám!
teljes mértékig igazad van! annyi hozzáfűzni valóm van, h nem csak a ffiak általi megcsalást, hanem úgy általában a megcsalást mint társadalmilag elfogadottnak, sőt követendőnek tüntet fel a média.
a leveleddel csak egyetlen probléma van, ha valójában elküldenéd azt biztos, h hírként kezelnék és mint hírt is felhasználnák kampány célokra! úgyhogy emiatt inkább mégse küld el, pedig amit leírtál teljes mértékig igaz! a világ sok pontján szarrá büntetnék érte az étteremláncot!
én visszakérdezek: szerinted én milyen típusú vagyok? láthatod, h a konfliktusokat felvállalom!
annyit azért elárulok a pincérrel nem küldöm vissza az étel, h megköpködve visszahozhassa. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 05. 16. szerda 13:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 13:40
teljes mértékig igazad van! annyi hozzáfűzni valóm van, h nem csak a ffiak általi megcsalást, hanem úgy általában a megcsalást mint társadalmilag elfogadottnak, sőt követendőnek tüntet fel a média.
a leveleddel csak egyetlen probléma van, ha valójában elküldenéd azt biztos, h hírként kezelnék és mint hírt is felhasználnák kampány célokra! úgyhogy emiatt inkább mégse küld el, pedig amit leírtál teljes mértékig igaz! a világ sok pontján szarrá büntetnék érte az étteremláncot!
én visszakérdezek: szerinted én milyen típusú vagyok? láthatod, h a konfliktusokat felvállalom!
annyit azért elárulok a pincérrel nem küldöm vissza az étel, h megköpködve visszahozhassa. (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 05. 16. szerda 13:40), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (21812)
Admin

A Burger King gyorsétterem-lánc Élj, mint egy férfi, egyél, mint egy férfi szlogennel tette közzé május 2-án hirdetését, mely a fogyasztói nagy részét kitevő tinédzsereknek és minden más fogyasztónak azt sugallja: természetes, ha a férfiak megcsalják a partnerüket. Sőt: ha valaki nem csak férfinak, de IGAZI férfinak gondolja magát, nem is tehet mást - két nőt tart.

A normális férfiak így csinálják:
Az én imádnivaló párom utálja a csípős dolgokat, mert az érzékeny gyomrát kikezdik a savak, és utálja az olyan férfiakat, akik megcsalják a partnerüket. Hogy lehetséges ez, miközben az én drága galamblelkű párom XY kromoszómával rendelkezik, és időről időre bebizonyítja nekem, hogy ő igenis férfi?
Miért van az, hogy a reklámszakemberek felelősségtudat és büntetés nélkül beszélhetnek-írhatnak-alkothatnak orbitális hülyeségeket, anélkül, hogy a megrendelő, vagy a közvélemény felhorkanna és szó nélkül tűrik, hagyják, hogy ilyesmi kikerüljön az utcára?
Hogy lehetséges az, hogy Magyarországon, 2007-ben, a lakosság 52%-át büntetlenül vérig lehet sérteni, meg lehet alázni, sőt, ha a sértettek felháborodnak, még le is lehet őket hülyézni, hogy ugyan már, mit vagy úgy oda?
A reklám megpillantása után ez a levél volt az első reakcióm a Burger King felé:
Tisztelt Burger King!
A mostani "Dupla Élvezet" reklámjukat visszataszítónak, nőgyűlölőnek, hímsovinisztának és felháborítónak tartom.
Felháborítónak tartom, hogy olyan reklámot jelentetnek meg 2007-ben Magyarországon, ami azt sugallja, hogy teljesen rendjénvaló egy férfinak a feleségét, barátnőjét átverni, hülyére venni és megcsalni, mert ez alapvető joga a férfiaknak.
Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem az. Ha nem vették volna észre, akkor 2007-ben Magyarországon minden második megkötött házasság válással végződik, főként azért, mert valamelyik fél, függetlenül nemétől, félrelép, hülyére veszi, vagy átveri a másikat.
Nem tudom, hogy volt-e a reklámszakembereik között nő, és volt-e olyan ember, akit már megcsaltak életében, vagy szenvedett-e attól, hogy a szülei elváltak, és / vagy megcsalták egymást. Nagyon nem kellemes élmény egyik sem, és maga a reklám egy nők számára megalázó szituációt mutat be, miközben a férfiak elítélendő magatartását evidenciának, társadalmilag elfogadható viselkedésnek tudja be.
A reklámmal a tizenéves korosztálynak azt sugallja, hogy partnereiket nyugodtan csalják meg, hiszen úgysem jönnek rá, és egyébként is, jogukban áll így tenni. Ez a reklám teljes mértékben elfogadhatatlan társadalmi, szociológiai szempontból.
Kérem a reklám azonnali eltávolítását.

A normális férfiak így csinálják:
Az én imádnivaló párom utálja a csípős dolgokat, mert az érzékeny gyomrát kikezdik a savak, és utálja az olyan férfiakat, akik megcsalják a partnerüket. Hogy lehetséges ez, miközben az én drága galamblelkű párom XY kromoszómával rendelkezik, és időről időre bebizonyítja nekem, hogy ő igenis férfi?
Miért van az, hogy a reklámszakemberek felelősségtudat és büntetés nélkül beszélhetnek-írhatnak-alkothatnak orbitális hülyeségeket, anélkül, hogy a megrendelő, vagy a közvélemény felhorkanna és szó nélkül tűrik, hagyják, hogy ilyesmi kikerüljön az utcára?
Hogy lehetséges az, hogy Magyarországon, 2007-ben, a lakosság 52%-át büntetlenül vérig lehet sérteni, meg lehet alázni, sőt, ha a sértettek felháborodnak, még le is lehet őket hülyézni, hogy ugyan már, mit vagy úgy oda?
A reklám megpillantása után ez a levél volt az első reakcióm a Burger King felé:
Tisztelt Burger King!
A mostani "Dupla Élvezet" reklámjukat visszataszítónak, nőgyűlölőnek, hímsovinisztának és felháborítónak tartom.
Felháborítónak tartom, hogy olyan reklámot jelentetnek meg 2007-ben Magyarországon, ami azt sugallja, hogy teljesen rendjénvaló egy férfinak a feleségét, barátnőjét átverni, hülyére venni és megcsalni, mert ez alapvető joga a férfiaknak.
Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem az. Ha nem vették volna észre, akkor 2007-ben Magyarországon minden második megkötött házasság válással végződik, főként azért, mert valamelyik fél, függetlenül nemétől, félrelép, hülyére veszi, vagy átveri a másikat.
Nem tudom, hogy volt-e a reklámszakembereik között nő, és volt-e olyan ember, akit már megcsaltak életében, vagy szenvedett-e attól, hogy a szülei elváltak, és / vagy megcsalták egymást. Nagyon nem kellemes élmény egyik sem, és maga a reklám egy nők számára megalázó szituációt mutat be, miközben a férfiak elítélendő magatartását evidenciának, társadalmilag elfogadható viselkedésnek tudja be.
A reklámmal a tizenéves korosztálynak azt sugallja, hogy partnereiket nyugodtan csalják meg, hiszen úgysem jönnek rá, és egyébként is, jogukban áll így tenni. Ez a reklám teljes mértékben elfogadhatatlan társadalmi, szociológiai szempontból.
Kérem a reklám azonnali eltávolítását.
Tuti,hogy nm enném meg a lewest hidegen de nm borítanám a pincérre csak szólnék,elöször kulturáltan!
Boltban még nm wágtak át de benzinkúton már le akartak húzni 10,000-ft-tal.8,0 ezerért tankoltam, húszezressel fizettem és 2,0 ezret akart wisszaadni a csoki!+oldottuk,sűrűn elnézést kért!
Kézségességét betudtam annak,hogy zoral külsőm wan quasimodos fejjel!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 05. 16. szerda 13:44), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 13:44
Boltban még nm wágtak át de benzinkúton már le akartak húzni 10,000-ft-tal.8,0 ezerért tankoltam, húszezressel fizettem és 2,0 ezret akart wisszaadni a csoki!+oldottuk,sűrűn elnézést kért!
Kézségességét betudtam annak,hogy zoral külsőm wan quasimodos fejjel!

Törölt felhasználó (21812)
Admin

Titeket is felháborít ez a hirdetés?
Volt már veletek, hogy ti is tollat ragadtatok, mert valami miatt reklamálni akartatok?
Amúgy milyen típusú emberek vagytok, ha pl. étteremben hidegen tálalják a levest, megeszitek szó nélkül vagy a pincérre borítjátok? És ha átvágnak titeket a boltban, úgy gondoljátok, hogy véletlenül számolta el magát a pénztáros, vagy azonnal mocsok tolvajnak kiáltjátok ki?
Volt már veletek, hogy ti is tollat ragadtatok, mert valami miatt reklamálni akartatok?
Amúgy milyen típusú emberek vagytok, ha pl. étteremben hidegen tálalják a levest, megeszitek szó nélkül vagy a pincérre borítjátok? És ha átvágnak titeket a boltban, úgy gondoljátok, hogy véletlenül számolta el magát a pénztáros, vagy azonnal mocsok tolvajnak kiáltjátok ki?


Osztom nézeteid, a lewél nagyon karakán!!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 05. 16. szerda 13:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 13:40
Törölt felhasználó (21812)
Admin

A Burger King gyorsétterem-lánc Élj, mint egy férfi, egyél, mint egy férfi szlogennel tette közzé május 2-án hirdetését, mely a fogyasztói nagy részét kitevő tinédzsereknek és minden más fogyasztónak azt sugallja: természetes, ha a férfiak megcsalják a partnerüket. Sőt: ha valaki nem csak férfinak, de IGAZI férfinak gondolja magát, nem is tehet mást - két nőt tart.

A normális férfiak így csinálják:
Az én imádnivaló párom utálja a csípős dolgokat, mert az érzékeny gyomrát kikezdik a savak, és utálja az olyan férfiakat, akik megcsalják a partnerüket. Hogy lehetséges ez, miközben az én drága galamblelkű párom XY kromoszómával rendelkezik, és időről időre bebizonyítja nekem, hogy ő igenis férfi?
Miért van az, hogy a reklámszakemberek felelősségtudat és büntetés nélkül beszélhetnek-írhatnak-alkothatnak orbitális hülyeségeket, anélkül, hogy a megrendelő, vagy a közvélemény felhorkanna és szó nélkül tűrik, hagyják, hogy ilyesmi kikerüljön az utcára?
Hogy lehetséges az, hogy Magyarországon, 2007-ben, a lakosság 52%-át büntetlenül vérig lehet sérteni, meg lehet alázni, sőt, ha a sértettek felháborodnak, még le is lehet őket hülyézni, hogy ugyan már, mit vagy úgy oda?
A reklám megpillantása után ez a levél volt az első reakcióm a Burger King felé:
Tisztelt Burger King!
A mostani "Dupla Élvezet" reklámjukat visszataszítónak, nőgyűlölőnek, hímsovinisztának és felháborítónak tartom.
Felháborítónak tartom, hogy olyan reklámot jelentetnek meg 2007-ben Magyarországon, ami azt sugallja, hogy teljesen rendjénvaló egy férfinak a feleségét, barátnőjét átverni, hülyére venni és megcsalni, mert ez alapvető joga a férfiaknak.
Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem az. Ha nem vették volna észre, akkor 2007-ben Magyarországon minden második megkötött házasság válással végződik, főként azért, mert valamelyik fél, függetlenül nemétől, félrelép, hülyére veszi, vagy átveri a másikat.
Nem tudom, hogy volt-e a reklámszakembereik között nő, és volt-e olyan ember, akit már megcsaltak életében, vagy szenvedett-e attól, hogy a szülei elváltak, és / vagy megcsalták egymást. Nagyon nem kellemes élmény egyik sem, és maga a reklám egy nők számára megalázó szituációt mutat be, miközben a férfiak elítélendő magatartását evidenciának, társadalmilag elfogadható viselkedésnek tudja be.
A reklámmal a tizenéves korosztálynak azt sugallja, hogy partnereiket nyugodtan csalják meg, hiszen úgysem jönnek rá, és egyébként is, jogukban áll így tenni. Ez a reklám teljes mértékben elfogadhatatlan társadalmi, szociológiai szempontból.
Kérem a reklám azonnali eltávolítását.

A normális férfiak így csinálják:
Az én imádnivaló párom utálja a csípős dolgokat, mert az érzékeny gyomrát kikezdik a savak, és utálja az olyan férfiakat, akik megcsalják a partnerüket. Hogy lehetséges ez, miközben az én drága galamblelkű párom XY kromoszómával rendelkezik, és időről időre bebizonyítja nekem, hogy ő igenis férfi?
Miért van az, hogy a reklámszakemberek felelősségtudat és büntetés nélkül beszélhetnek-írhatnak-alkothatnak orbitális hülyeségeket, anélkül, hogy a megrendelő, vagy a közvélemény felhorkanna és szó nélkül tűrik, hagyják, hogy ilyesmi kikerüljön az utcára?
Hogy lehetséges az, hogy Magyarországon, 2007-ben, a lakosság 52%-át büntetlenül vérig lehet sérteni, meg lehet alázni, sőt, ha a sértettek felháborodnak, még le is lehet őket hülyézni, hogy ugyan már, mit vagy úgy oda?
A reklám megpillantása után ez a levél volt az első reakcióm a Burger King felé:
Tisztelt Burger King!
A mostani "Dupla Élvezet" reklámjukat visszataszítónak, nőgyűlölőnek, hímsovinisztának és felháborítónak tartom.
Felháborítónak tartom, hogy olyan reklámot jelentetnek meg 2007-ben Magyarországon, ami azt sugallja, hogy teljesen rendjénvaló egy férfinak a feleségét, barátnőjét átverni, hülyére venni és megcsalni, mert ez alapvető joga a férfiaknak.
Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem az. Ha nem vették volna észre, akkor 2007-ben Magyarországon minden második megkötött házasság válással végződik, főként azért, mert valamelyik fél, függetlenül nemétől, félrelép, hülyére veszi, vagy átveri a másikat.
Nem tudom, hogy volt-e a reklámszakembereik között nő, és volt-e olyan ember, akit már megcsaltak életében, vagy szenvedett-e attól, hogy a szülei elváltak, és / vagy megcsalták egymást. Nagyon nem kellemes élmény egyik sem, és maga a reklám egy nők számára megalázó szituációt mutat be, miközben a férfiak elítélendő magatartását evidenciának, társadalmilag elfogadható viselkedésnek tudja be.
A reklámmal a tizenéves korosztálynak azt sugallja, hogy partnereiket nyugodtan csalják meg, hiszen úgysem jönnek rá, és egyébként is, jogukban áll így tenni. Ez a reklám teljes mértékben elfogadhatatlan társadalmi, szociológiai szempontból.
Kérem a reklám azonnali eltávolítását.
Titeket is felháborít ez a hirdetés?
Volt már veletek, hogy ti is tollat ragadtatok, mert valami miatt reklamálni akartatok?
Amúgy milyen típusú emberek vagytok, ha pl. étteremben hidegen tálalják a levest, megeszitek szó nélkül vagy a pincérre borítjátok? És ha átvágnak titeket a boltban, úgy gondoljátok, hogy véletlenül számolta el magát a pénztáros, vagy azonnal mocsok tolvajnak kiáltjátok ki?
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 05. 16. szerda 13:40), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 13:40
Volt már veletek, hogy ti is tollat ragadtatok, mert valami miatt reklamálni akartatok?
Amúgy milyen típusú emberek vagytok, ha pl. étteremben hidegen tálalják a levest, megeszitek szó nélkül vagy a pincérre borítjátok? És ha átvágnak titeket a boltban, úgy gondoljátok, hogy véletlenül számolta el magát a pénztáros, vagy azonnal mocsok tolvajnak kiáltjátok ki?


Törölt felhasználó (21812)
Admin

A Burger King gyorsétterem-lánc Élj, mint egy férfi, egyél, mint egy férfi szlogennel tette közzé május 2-án hirdetését, mely a fogyasztói nagy részét kitevő tinédzsereknek és minden más fogyasztónak azt sugallja: természetes, ha a férfiak megcsalják a partnerüket. Sőt: ha valaki nem csak férfinak, de IGAZI férfinak gondolja magát, nem is tehet mást - két nőt tart.

A normális férfiak így csinálják:
Az én imádnivaló párom utálja a csípős dolgokat, mert az érzékeny gyomrát kikezdik a savak, és utálja az olyan férfiakat, akik megcsalják a partnerüket. Hogy lehetséges ez, miközben az én drága galamblelkű párom XY kromoszómával rendelkezik, és időről időre bebizonyítja nekem, hogy ő igenis férfi?
Miért van az, hogy a reklámszakemberek felelősségtudat és büntetés nélkül beszélhetnek-írhatnak-alkothatnak orbitális hülyeségeket, anélkül, hogy a megrendelő, vagy a közvélemény felhorkanna és szó nélkül tűrik, hagyják, hogy ilyesmi kikerüljön az utcára?
Hogy lehetséges az, hogy Magyarországon, 2007-ben, a lakosság 52%-át büntetlenül vérig lehet sérteni, meg lehet alázni, sőt, ha a sértettek felháborodnak, még le is lehet őket hülyézni, hogy ugyan már, mit vagy úgy oda?
A reklám megpillantása után ez a levél volt az első reakcióm a Burger King felé:
Tisztelt Burger King!
A mostani "Dupla Élvezet" reklámjukat visszataszítónak, nőgyűlölőnek, hímsovinisztának és felháborítónak tartom.
Felháborítónak tartom, hogy olyan reklámot jelentetnek meg 2007-ben Magyarországon, ami azt sugallja, hogy teljesen rendjénvaló egy férfinak a feleségét, barátnőjét átverni, hülyére venni és megcsalni, mert ez alapvető joga a férfiaknak.
Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem az. Ha nem vették volna észre, akkor 2007-ben Magyarországon minden második megkötött házasság válással végződik, főként azért, mert valamelyik fél, függetlenül nemétől, félrelép, hülyére veszi, vagy átveri a másikat.
Nem tudom, hogy volt-e a reklámszakembereik között nő, és volt-e olyan ember, akit már megcsaltak életében, vagy szenvedett-e attól, hogy a szülei elváltak, és / vagy megcsalták egymást. Nagyon nem kellemes élmény egyik sem, és maga a reklám egy nők számára megalázó szituációt mutat be, miközben a férfiak elítélendő magatartását evidenciának, társadalmilag elfogadható viselkedésnek tudja be.
A reklámmal a tizenéves korosztálynak azt sugallja, hogy partnereiket nyugodtan csalják meg, hiszen úgysem jönnek rá, és egyébként is, jogukban áll így tenni. Ez a reklám teljes mértékben elfogadhatatlan társadalmi, szociológiai szempontból.
Kérem a reklám azonnali eltávolítását.

A normális férfiak így csinálják:
Az én imádnivaló párom utálja a csípős dolgokat, mert az érzékeny gyomrát kikezdik a savak, és utálja az olyan férfiakat, akik megcsalják a partnerüket. Hogy lehetséges ez, miközben az én drága galamblelkű párom XY kromoszómával rendelkezik, és időről időre bebizonyítja nekem, hogy ő igenis férfi?
Miért van az, hogy a reklámszakemberek felelősségtudat és büntetés nélkül beszélhetnek-írhatnak-alkothatnak orbitális hülyeségeket, anélkül, hogy a megrendelő, vagy a közvélemény felhorkanna és szó nélkül tűrik, hagyják, hogy ilyesmi kikerüljön az utcára?
Hogy lehetséges az, hogy Magyarországon, 2007-ben, a lakosság 52%-át büntetlenül vérig lehet sérteni, meg lehet alázni, sőt, ha a sértettek felháborodnak, még le is lehet őket hülyézni, hogy ugyan már, mit vagy úgy oda?
A reklám megpillantása után ez a levél volt az első reakcióm a Burger King felé:
Tisztelt Burger King!
A mostani "Dupla Élvezet" reklámjukat visszataszítónak, nőgyűlölőnek, hímsovinisztának és felháborítónak tartom.
Felháborítónak tartom, hogy olyan reklámot jelentetnek meg 2007-ben Magyarországon, ami azt sugallja, hogy teljesen rendjénvaló egy férfinak a feleségét, barátnőjét átverni, hülyére venni és megcsalni, mert ez alapvető joga a férfiaknak.
Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem az. Ha nem vették volna észre, akkor 2007-ben Magyarországon minden második megkötött házasság válással végződik, főként azért, mert valamelyik fél, függetlenül nemétől, félrelép, hülyére veszi, vagy átveri a másikat.
Nem tudom, hogy volt-e a reklámszakembereik között nő, és volt-e olyan ember, akit már megcsaltak életében, vagy szenvedett-e attól, hogy a szülei elváltak, és / vagy megcsalták egymást. Nagyon nem kellemes élmény egyik sem, és maga a reklám egy nők számára megalázó szituációt mutat be, miközben a férfiak elítélendő magatartását evidenciának, társadalmilag elfogadható viselkedésnek tudja be.
A reklámmal a tizenéves korosztálynak azt sugallja, hogy partnereiket nyugodtan csalják meg, hiszen úgysem jönnek rá, és egyébként is, jogukban áll így tenni. Ez a reklám teljes mértékben elfogadhatatlan társadalmi, szociológiai szempontból.
Kérem a reklám azonnali eltávolítását.
Moncy!
Küldtem egy wiccet a wicc topicba ma reggel olwastam
és muszály wolt berakni oda...
(Ez egy válasz Moncy üzenetére (2007. 05. 16. szerda 13:18), amit ide kattintva olvashatsz)
Küldtem egy wiccet a wicc topicba ma reggel olwastam
és muszály wolt berakni oda...

A Burger King gyorsétterem-lánc Élj, mint egy férfi, egyél, mint egy férfi szlogennel tette közzé május 2-án hirdetését, mely a fogyasztói nagy részét kitevő tinédzsereknek és minden más fogyasztónak azt sugallja: természetes, ha a férfiak megcsalják a partnerüket. Sőt: ha valaki nem csak férfinak, de IGAZI férfinak gondolja magát, nem is tehet mást - két nőt tart.

A normális férfiak így csinálják:
Az én imádnivaló párom utálja a csípős dolgokat, mert az érzékeny gyomrát kikezdik a savak, és utálja az olyan férfiakat, akik megcsalják a partnerüket. Hogy lehetséges ez, miközben az én drága galamblelkű párom XY kromoszómával rendelkezik, és időről időre bebizonyítja nekem, hogy ő igenis férfi?
Miért van az, hogy a reklámszakemberek felelősségtudat és büntetés nélkül beszélhetnek-írhatnak-alkothatnak orbitális hülyeségeket, anélkül, hogy a megrendelő, vagy a közvélemény felhorkanna és szó nélkül tűrik, hagyják, hogy ilyesmi kikerüljön az utcára?
Hogy lehetséges az, hogy Magyarországon, 2007-ben, a lakosság 52%-át büntetlenül vérig lehet sérteni, meg lehet alázni, sőt, ha a sértettek felháborodnak, még le is lehet őket hülyézni, hogy ugyan már, mit vagy úgy oda?
A reklám megpillantása után ez a levél volt az első reakcióm a Burger King felé:
Tisztelt Burger King!
A mostani "Dupla Élvezet" reklámjukat visszataszítónak, nőgyűlölőnek, hímsovinisztának és felháborítónak tartom.
Felháborítónak tartom, hogy olyan reklámot jelentetnek meg 2007-ben Magyarországon, ami azt sugallja, hogy teljesen rendjénvaló egy férfinak a feleségét, barátnőjét átverni, hülyére venni és megcsalni, mert ez alapvető joga a férfiaknak.
Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem az. Ha nem vették volna észre, akkor 2007-ben Magyarországon minden második megkötött házasság válással végződik, főként azért, mert valamelyik fél, függetlenül nemétől, félrelép, hülyére veszi, vagy átveri a másikat.
Nem tudom, hogy volt-e a reklámszakembereik között nő, és volt-e olyan ember, akit már megcsaltak életében, vagy szenvedett-e attól, hogy a szülei elváltak, és / vagy megcsalták egymást. Nagyon nem kellemes élmény egyik sem, és maga a reklám egy nők számára megalázó szituációt mutat be, miközben a férfiak elítélendő magatartását evidenciának, társadalmilag elfogadható viselkedésnek tudja be.
A reklámmal a tizenéves korosztálynak azt sugallja, hogy partnereiket nyugodtan csalják meg, hiszen úgysem jönnek rá, és egyébként is, jogukban áll így tenni. Ez a reklám teljes mértékben elfogadhatatlan társadalmi, szociológiai szempontból.
Kérem a reklám azonnali eltávolítását.

A normális férfiak így csinálják:
Az én imádnivaló párom utálja a csípős dolgokat, mert az érzékeny gyomrát kikezdik a savak, és utálja az olyan férfiakat, akik megcsalják a partnerüket. Hogy lehetséges ez, miközben az én drága galamblelkű párom XY kromoszómával rendelkezik, és időről időre bebizonyítja nekem, hogy ő igenis férfi?
Miért van az, hogy a reklámszakemberek felelősségtudat és büntetés nélkül beszélhetnek-írhatnak-alkothatnak orbitális hülyeségeket, anélkül, hogy a megrendelő, vagy a közvélemény felhorkanna és szó nélkül tűrik, hagyják, hogy ilyesmi kikerüljön az utcára?
Hogy lehetséges az, hogy Magyarországon, 2007-ben, a lakosság 52%-át büntetlenül vérig lehet sérteni, meg lehet alázni, sőt, ha a sértettek felháborodnak, még le is lehet őket hülyézni, hogy ugyan már, mit vagy úgy oda?
A reklám megpillantása után ez a levél volt az első reakcióm a Burger King felé:
Tisztelt Burger King!
A mostani "Dupla Élvezet" reklámjukat visszataszítónak, nőgyűlölőnek, hímsovinisztának és felháborítónak tartom.
Felháborítónak tartom, hogy olyan reklámot jelentetnek meg 2007-ben Magyarországon, ami azt sugallja, hogy teljesen rendjénvaló egy férfinak a feleségét, barátnőjét átverni, hülyére venni és megcsalni, mert ez alapvető joga a férfiaknak.
Hát felvilágosítom Önöket, hogy nem az. Ha nem vették volna észre, akkor 2007-ben Magyarországon minden második megkötött házasság válással végződik, főként azért, mert valamelyik fél, függetlenül nemétől, félrelép, hülyére veszi, vagy átveri a másikat.
Nem tudom, hogy volt-e a reklámszakembereik között nő, és volt-e olyan ember, akit már megcsaltak életében, vagy szenvedett-e attól, hogy a szülei elváltak, és / vagy megcsalták egymást. Nagyon nem kellemes élmény egyik sem, és maga a reklám egy nők számára megalázó szituációt mutat be, miközben a férfiak elítélendő magatartását evidenciának, társadalmilag elfogadható viselkedésnek tudja be.
A reklámmal a tizenéves korosztálynak azt sugallja, hogy partnereiket nyugodtan csalják meg, hiszen úgysem jönnek rá, és egyébként is, jogukban áll így tenni. Ez a reklám teljes mértékben elfogadhatatlan társadalmi, szociológiai szempontból.
Kérem a reklám azonnali eltávolítását.
Akartam valami értelmessel kezdeni mai fórumozásomat, de az összes vér leszállt a fejemből, és már nem tudok gondolkodni
(Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 05. 16. szerda 11:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 11:46


háááát...a két agg atyát eltekintve a merciben nem árt némi segítség..és a helyszínt nézve nem hinném, hogy józan megfontoltsággal vetnék be magukat
és már bocs papa, de charlotte egy ilyen típusú mentőszolgálatnak venné nagyobb hasznát

és már bocs papa, de charlotte egy ilyen típusú mentőszolgálatnak venné nagyobb hasznát


Hu... na ne... bacca meg...
(Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 05. 16. szerda 11:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 11:46



háááát...a két agg atyát eltekintve a merciben nem árt némi segítség..és a helyszínt nézve nem hinném, hogy józan megfontoltsággal vetnék be magukat
és már bocs papa, de charlotte egy ilyen típusú mentőszolgálatnak venné nagyobb hasznát

és már bocs papa, de charlotte egy ilyen típusú mentőszolgálatnak venné nagyobb hasznát


Rosszul látod!
Csak átmaszkíroztuk magunkat, h nehogy ránk ismerjenek! Majd levetem a maszkom, mint Fantomas! (Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 05. 16. szerda 11:46), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 11:46
Csak átmaszkíroztuk magunkat, h nehogy ránk ismerjenek! Majd levetem a maszkom, mint Fantomas! (Ez egy válasz MmePrune üzenetére (2007. 05. 16. szerda 11:46), amit ide kattintva olvashatsz)

háááát...a két agg atyát eltekintve a merciben nem árt némi segítség..és a helyszínt nézve nem hinném, hogy józan megfontoltsággal vetnék be magukat
és már bocs papa, de charlotte egy ilyen típusú mentőszolgálatnak venné nagyobb hasznát

és már bocs papa, de charlotte egy ilyen típusú mentőszolgálatnak venné nagyobb hasznát


Kártérítés a Ballack és Kahn vibrátorokért
Mintegy 12 millió forintnyi kártérítés fizet Michael Ballacknak és Oliver Kahnnak egy szexuális segédeszközöket gyártó cég. A német Beate Uhse ugyanis Michael B és Olli K elnevezéssel árulta termékeit az érintettek beleegyezése nélkül.
Az élelmes vállalkozás kihasználva a tavalyi, Németországban megrendezett világkupa lehetőségeit illetve, hogy a két világklasszis igen népszerű a nők körében - piacra dobta a bordómetál színű, 17 centis vibrátorait az érintett focisták nevével, mintegy 15 ezer forintért. A cég nem egyeztetett a két focistával, így ők is csak a termékek megjelenése után értesültek a vállalkozás ötletéről.
Gyerekek!
Oliver Kahn vibrátort venni! atyám, el bírom képzelni, amint használat közben az elnevezőjéről fantáziálnak!
Mintegy 12 millió forintnyi kártérítés fizet Michael Ballacknak és Oliver Kahnnak egy szexuális segédeszközöket gyártó cég. A német Beate Uhse ugyanis Michael B és Olli K elnevezéssel árulta termékeit az érintettek beleegyezése nélkül.
Az élelmes vállalkozás kihasználva a tavalyi, Németországban megrendezett világkupa lehetőségeit illetve, hogy a két világklasszis igen népszerű a nők körében - piacra dobta a bordómetál színű, 17 centis vibrátorait az érintett focisták nevével, mintegy 15 ezer forintért. A cég nem egyeztetett a két focistával, így ők is csak a termékek megjelenése után értesültek a vállalkozás ötletéről.
Gyerekek!
Oliver Kahn vibrátort venni! atyám, el bírom képzelni, amint használat közben az elnevezőjéről fantáziálnak!



háááát...a két agg atyát eltekintve a merciben nem árt némi segítség..és a helyszínt nézve nem hinném, hogy józan megfontoltsággal vetnék be magukat
és már bocs papa, de charlotte egy ilyen típusú mentőszolgálatnak venné nagyobb hasznát
(Ez egy válasz surdapapa üzenetére (2007. 05. 16. szerda 10:52), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 10:52

és már bocs papa, de charlotte egy ilyen típusú mentőszolgálatnak venné nagyobb hasznát



Drágááááámmmmmmm jövök és megmentelek a gengszterek karmaiból!

hoztam segítséget is!

hoztam segítséget is!

Drágááááámmmmmmm jövök és megmentelek a gengszterek karmaiból!

hoztam segítséget is!
(Ez egy válasz X üzenetére (2007. 05. 14. hétfő 22:04), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 14. hétfő 22:04

hoztam segítséget is!

Törölt felhasználó (21812)
Admin

Ezt azért tetted ide be, mert az elején hatalmas betűkkel megjelenik a here szó?
Múltkor valahol olvastam, hogy a gengszterek világa romantikusnak számít. Szerintetek is így van? Vagy van olyan kor, világ, életstílus, amit romantikusnak tartotok?


Múltkor valahol olvastam, hogy a gengszterek világa romantikusnak számít. Szerintetek is így van? Vagy van olyan kor, világ, életstílus, amit romantikusnak tartotok?



jer bújj közelebb hagy vigasztaljalak meg! hijába no bunkó voltam! *átölelős magamhoz szorítós szmájli* (Ez egy válasz X üzenetére (2007. 05. 15. kedd 22:36), amit ide kattintva olvashatsz)
Törölt felhasználó (21812)
Admin

Túlreagáltam? Csak te csattanhatsz fel állandóan minden kis szirszar miatt? *nyelvöltögetős szmájli*

fene egy gusztusod van! semmi húsféleség???
így nem lax jól!
a sárgarépát maximum Szilvából legelném ki! (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 05. 15. kedd 18:56), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 15. kedd 18:56
így nem lax jól!
a sárgarépát maximum Szilvából legelném ki! (Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 05. 15. kedd 18:56), amit ide kattintva olvashatsz)

Kicsit olvasgattalak benneteket, de most megyek vacsizni, mielőtt megint mondok valami csábítót a lányoknak

nyítottam két új topicot, nézzetek be oda is!



nyítottam két új topicot, nézzetek be oda is!

egyébként tutira kivágja majd magát...hogy azért van idézőjelben

nem mertem én szólni
de a veteményes az kb. ilyesmi



Te Tom ezzek miota vetemények???
(Ez egy válasz tom1019 üzenetére (2007. 05. 16. szerda 09:13), amit ide kattintva olvashatsz)
2007. 05. 16. szerda 09:13


Jó reggelt!
Friss jó levegő van,jó sok eső esett,de szép lett a "veteményesem"!


Friss jó levegő van,jó sok eső esett,de szép lett a "veteményesem"!


