Formásan telt 50 körüli szimpatikus hölggyel barátkoznék.Írj belső üzenetet ha lètezel, ismerkedjünk.
Sziasztok! Valaki hosszú távú kapcsolatra ami nem csak a szexről szól? Írj privibe.
Tiszavasváriban van valaki az üdülőben?
Sziasztok...kerek fenekü husos puncis nimfomán csajt Hölgyet keresek...aki élvezi a popsinyalást..és a pisi adását nyalás közben.Belső üzenetben ha érdekellek
Part not biffit kesesek kor alkat nem szamit
Igenyes parral , csinos bi lannyal vagy nagymeretu golyosfarku sraccal ismerkednenk . Nyiregyhaza helyunk van.
pécs környéki lányt - párt keresünk
Sziasztok
Telt hölgyet vagy ilyen hölgy tagú párt keresek. Pest és Pest megye előny.
Telt hölgyet vagy ilyen hölgy tagú párt keresek. Pest és Pest megye előny.
Macis, telt alkatú 38 éves pasi vagyok vastag farokkal, ismerkednék párokkal. Szívesen szopatnám a feleséged előtted és veled közösen. Írjatok nyugodtan. Teljes diszkréció. Kezdő vagyok.

Not pary vagy szopni imadot keresek kor alkat nem szamit de inksbb kovereddet keresrk
szép napot tlt hőlgyel szeretkeznék ma a délelőti orákba helyem van csak gyere
Sziasztok,
A héten valamelyik délelőttre, Miskolcon keresünk fiatal férfit / képet kérünk emailban! / vagy párt /25-45/ egy kis gabalyodásra, nem modellalkatú párként, helyünk van.
Férfi bi kizárt, intelligencia, ápoltság, diszkréció adott és természetesen elvárt..
Köszi!
Privátban!
A héten valamelyik délelőttre, Miskolcon keresünk fiatal férfit / képet kérünk emailban! / vagy párt /25-45/ egy kis gabalyodásra, nem modellalkatú párként, helyünk van.
Férfi bi kizárt, intelligencia, ápoltság, diszkréció adott és természetesen elvárt..
Köszi!
Privátban!
Telt hölgytagú párt keresünk üzi
Telt, molett NŐT keresek élménydús szexre, közös élvezetekre - nem mindenkivel és nem minden áron! Diszkréció és ápoltság alap, várom jelentkezésed